SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ghehe.
Zoveel angst voor se LaPo
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ik zit op de laptop nu, maar ik raak in paniek als ik de laatste post heb, want ik snap niet precies wat ik moet doenquote:Op woensdag 2 januari 2013 10:47 schreef rival het volgende:
[..]
je kan mobiel ook gewoon een nieuwe maken hoorGrappigquote:![]()
![]()
Jaquote:Op woensdag 2 januari 2013 10:57 schreef rival het volgende:
iedereen stil omdat jullie het topic niet willen sluiten?Ik haat Lapo
![]()
![]()
Op "open nieuw deel" rammen, eventueel TT aanpassen en dan op alt+s rammen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:59 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik zit op de laptop nu, maar ik raak in paniek als ik de laatste post heb, want ik snap niet precies wat ik moet doen
[..]
Grappig
Zo moeilijk is het echt niet hoor.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
onderaan het topic staat een knop "nieuw topic"quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:59 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik zit op de laptop nu, maar ik raak in paniek als ik de laatste post heb, want ik snap niet precies wat ik moet doen
het enige dat je hoeft te doen is daarop klikken![]()
![]()
Mogguh
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
En ze is terug en de klusjesmannen en het hansworstje zijn opgepleurd. Rust!
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.![]()
Van hetzelfdequote:.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Zal best, maar na de vorige keer zie ik er liever van afquote:Op woensdag 2 januari 2013 11:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op "open nieuw deel" rammen, eventueel TT aanpassen en dan op alt+s rammen.
Zo moeilijk is het echt niet hoor.![]()
![]()
Wat was er vorige keer dan?quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:05 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zal best, maar na de vorige keer zie ik er liever van afIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik had de laatste post en moest een nieuw deel starten dus. Nouja, ik raakte half in paniek toenquote:
Daarom probeer ik ze te mijden nu![]()
![]()
ik stond er ook echt van te kijken dat iedereen zijn grijze bak buiten had staan......quote:
huh? dat is toch op woensdag?![]()
![]()
Meer zo van: GVDquote:Op woensdag 2 januari 2013 11:09 schreef rival het volgende:
[..]
ik stond er ook echt van te kijken dat iedereen zijn grijze bak buiten had staan......
huh? dat is toch op woensdag?kudtzooi
![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:09 schreef rival het volgende:
[..]
ik stond er ook echt van te kijken dat iedereen zijn grijze bak buiten had staan......
huh? dat is toch op woensdag?
[b]AirwiN schreef [/b]
ik vind dat het zondag lijkt. Jammer dat ik niet uit kon slapen wel...quote:
Ik werd vanmorgen wakker en dacht, KUT het is donderdag!
Ik heb donderdag een belangrijke afspraak
Dus ik was klaarwakker om 9 uur![]()
![]()
how hard can it be? Topichunten was mijn leven toen er nog een [Singles] was..quote:
Afgelopen weekend had je daar geen last van.quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja soms vind ik het niet erg......quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
how hard can it be? Topichunten was mijn leven toen er nog een [Singles] was..als ik genoeg inspiratie heb......en er wat leuks aan de hand isquote:Op woensdag 2 januari 2013 11:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Afgelopen weekend had je daar geen last van.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: