ik kreeg vorig jaariets van 30 euro ofzoquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
voor mij is het de eerste keer dat ik hem krijg
in Belgie krijgt dus iedereen die werkt een eindejaarspremiequote:Op woensdag 2 januari 2013 19:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik kreeg vorig jaariets van 30 euro ofzo
Snap ikquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mooi op tijd![]()
Ik ben bijna in staat om dat ding van mn nek te rukken op het moment,heb er helemaal genoeg van
en dan moet je nog heel rustig aan doenquote:
weet ik, maar dan kan ik tenminste weer een gemakkelijke houding zoeken als ik ga slapen enzoquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dan moet je nog heel rustig aan doen![]()
je nekspieren moeten zich dan weer aanpassen aan het feit dat je die brace niet meer draagt
dat is wel fijnquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
weet ik, maar dan kan ik tenminste weer een gemakkelijke houding zoeken als ik ga slapen enzo
dus ik heb even een baalavond wat dat betreftquote:
Ik heb de therapie en revalidatie al vastgelegdquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dan moet je nog heel rustig aan doen![]()
je nekspieren moeten zich dan weer aanpassen aan het feit dat je die brace niet meer draagt
quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb de therapie en revalidatie al vastgelegd
geloof ik graagquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dus ik heb even een baalavond wat dat betreft![]()
Maar zal morgen wel weer beter zijn, dit is de eerste keer dat ik er zo van baal
ja, en de komende drie dagen krijgen we bezoek, dus dan heb ik weinig tijd om te balenquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
geloof ik graag![]()
op je baalavond.
morgen weer een nieuwe dag
ik heb een idee van welquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
je weet waar hij het over heeft?
blijft wok 3 dagen etenquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, en de komende drie dagen krijgen we bezoek, dus dan heb ik weinig tijd om te balen
quote:
Nou ja, het spul voor je tante en vriendin is morgen wel op met meneer Maagloosquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, die komen morgen, dag erna mn tante en dag daarna n vriendin
GMTAquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:49 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nou ja, het spul voor je tante en vriendin is morgen wel op met meneer Maagloos
moet ik zeggen dat ze hun eigen voorraad mee moeten nemen dan?quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:49 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nou ja, het spul voor je tante en vriendin is morgen wel op met meneer Maagloos
laat ze maar een lunchpakketje meenemenquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
moet ik zeggen dat ze hun eigen voorraad mee moeten nemen dan?
En die krijgen toch al iets anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |