quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:32 schreef RockNijntje het volgende:
Nog een hekje nodig voor je club, GF?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:32 schreef RockNijntje het volgende:
Nog een hekje nodig voor je club, GF?
[ afbeelding ]
Je hebt het achter de rugquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:40 schreef douche-eendje het volgende:
Zooooooooooooo dat was de eerste werkdag van dit jaar. En natuurlijk ging er weer genoeg verkeerd. Zoals altijd. Door andere afdelingen. Goede voornemens doen ze blijkbaar niet aan
Ja, ga zaterdag na de lunch terug naar Londonquote:
lui, gewoon lekker vakantie toch?quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:08 schreef DaMart het volgende:
Handig, dat half Nederland nog te lui is om te werken vandaag. Met de auto was ik toch een kwartier eerder thuis dan normaal.
ik wil ook nog fotos uitzoeken.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
even bijgeslapen
Toch maar eens met de foto's aan de gang nu. Zin in
en komt precies op tijd ookquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
altijd leuk![]()
Nu ff ietsje verder teruglezen
bij sommige mensen is het altijd precies op tijd geloof ikquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en komt precies op tijd ook
quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
bij sommige mensen is het altijd precies op tijd geloof ik
trein was ook lekker rustigquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:08 schreef DaMart het volgende:
Handig, dat half Nederland nog te lui is om te werken vandaag. Met de auto was ik toch een kwartier eerder thuis dan normaal.
mijne is te laatquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en komt precies op tijd ook
Oh dat kan nog jaquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
meestal de laatste tien reacties ofzo
voor mij is het de eerste keer dat ik hem krijgquote:
mooi op tijdquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:14 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh dat kan nog ja![]()
JB verwenpakket is in huis trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |