Zeker wel, doen ze al heel lang.quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:29 schreef Atmosphere82 het volgende:
Hm, ik denk niet dat Palestijnen mensenoffers zullen brengen, maar dat terzijde...
Nee, maar het komt op het zelfde neer.quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:35 schreef Atmosphere82 het volgende:
Misschien wel enigzins, maar ik dacht meer aan mensenoffers brengen in de zin van hoe de Maya's dit praktiseerden. En dat doen ze volgens mij echt niet.
wat heeft dat stukje nou weer met mijn vergelijking te makenquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:28 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
"Ze voerden ook regelmatig strijd tegen elkaar, want ze vormden geen politieke eenheid. Caesar schreef in zijn Commentarii de bello Gallico ook dat ze mensenoffers brachten''
Eens
Sloeg op Atmosphere82quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:50 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
wat heeft dat stukje nou weer met mijn vergelijking te maken![]()
Overigens heb ik commentarri de bello Gallico ook gelezen, erg interessant
Indoctrinatie is vaak het geval. En je hebt gelijk, zelfmoordaanslagen zijn toch een tikkeltje erger.quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:40 schreef Atmosphere82 het volgende:
Niet echt, het doel is anders. Mensenoffers worden over het algemeen gebracht om goden gunstig te stemmen. Daarvoor worden in de regel mensen van het eigen volk omgebracht, heel vaak onvrijwillig. Een aanslag plegen gebeurt vaak sowieso met instemming van degene die dit zal begaan en vaak staat de familie er ook achter. Zo'n aanslag wordt gepleegd om de tegenpartij (de vijand, wie dat dan ook is, vaak personen uit een andere staat) te treffen, en dat is niet het doel van een mensenoffer.
deze man weetquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:47 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
lijken wel een btje op de galliers, zon klein stukje land wat verzet brengt tegen de rest terwijl ze dik omsingelt zijn en zwaar in de minderheid maar toch heftig verzet voeren
quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:26 schreef ecktebaas123 het volgende:
[..]
En wat is er mis met Amerika? Zonder Amerika sprak jij nu duits. Amerika is een prachtig land waar vrijheid iets heel belangrijks is. Niet zoals Nederland waar iedereen een slaaf is van de marxistische dictatuur van Rutte.
ah het SH kneusje die irl te weinig aandacht krijgt en daardoor tegendraads reageert op een forum, de troll is weer terugquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:31 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]!
Gast, als je Amerika een prachtig land vind, zeker op politiek gebied, dan is er iets mis. En als je ook nog eens geloofd dat de USA de grote winnaar van WO II was, dan ben je echt gebrainstormd. De SOVJET UNIE was de grote overwinnaar.
En Israel is een oorlogzuchtig rotland dat aan de reet van amerika likt, en amerika steunt die schurkenstaat!
-SH
quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:34 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
ah het SH kneusje die irl te weinig aandacht krijgt en daardoor tegendraads reageert op een forum, de troll is weer terug
Kan je deze bewering hard maken?quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:31 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]!
En Israel is een oorlogzuchtig rotland dat aan de reet van amerika likt, en amerika steunt die schurkenstaat!
-SH
Voorbeelden in dit topic?quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:46 schreef Prullenbak6 het volgende:
Als reactie op dit topic:
KLB / Joden met veel te veel zelfmedelijden.
Als de jood de discussie verliest rust hem alleen nog maar één ding, door te zeggen of de persoon met wie de jood de discussie voert een anti-semiet is.
Hierdoor hoopt de jood dus de mond te snoeren van de oppositie.
Trap er dus niet in.
Als ik een topic maak ''moslims die zichzelf opblazen'' krijg je dit ook.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:47 schreef SherlockHolmes het volgende:
KLB / Joden met veel te veel zelfmedelijden.
JONGENS DE WAARHEID
100% van de reageerders deelden mijn mening, en toch wordt het gesloten. COMPLOT![]()
-SH
Dat gaat veel te lang duren, maar het is wel duidelijk als je kijkt hoe ze rustig land overnemen van Palestina en veel onschuldigen doden.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:47 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Kan je deze bewering hard maken?
Je kan je bewering niet dus niet waarmaken.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:50 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Dat gaat veel te lang duren, maar het is wel duidelijk als je kijkt hoe ze rustig land overnemen van Palestina en veel onschuldigen doden.
-SH
Gaat het jou daarom? Ik heb mijn mening geuit, ik ben niet van plan om nu een heel stuk te schrijven om deze te beargumenteren. Aan de lopende band onschuldigen vermoorden en land overnemen, dat vind ik een onacceptabel.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:53 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Je kan je bewering niet dus niet waarmaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |