abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121110938
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 14:29 schreef Atmosphere82 het volgende:
Hm, ik denk niet dat Palestijnen mensenoffers zullen brengen, maar dat terzijde... ;)
Zeker wel, doen ze al heel lang.
  donderdag 3 januari 2013 @ 14:31:49 #252
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_121110946
???
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_121110993
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 14:31 schreef Atmosphere82 het volgende:
???
Een zelfmoordaanslag kan je niet gelijkstellen aan een mensenoffer?
  donderdag 3 januari 2013 @ 14:35:15 #254
341900 Atmosphere82
pi_121111074
Misschien wel enigzins, maar ik dacht meer aan mensenoffers brengen in de zin van hoe de Maya's dit praktiseerden. En dat doen ze volgens mij echt niet.
pi_121111184
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 14:35 schreef Atmosphere82 het volgende:
Misschien wel enigzins, maar ik dacht meer aan mensenoffers brengen in de zin van hoe de Maya's dit praktiseerden. En dat doen ze volgens mij echt niet.
Nee, maar het komt op het zelfde neer.
  donderdag 3 januari 2013 @ 14:40:39 #256
341900 Atmosphere82
pi_121111322
Niet echt, het doel is anders. Mensenoffers worden over het algemeen gebracht om goden gunstig te stemmen. Daarvoor worden in de regel mensen van het eigen volk omgebracht, heel vaak onvrijwillig. Een aanslag plegen gebeurt vaak sowieso met instemming van degene die dit zal begaan en vaak staat de familie er ook achter. Zo'n aanslag wordt gepleegd om de tegenpartij (de vijand, wie dat dan ook is, vaak personen uit een andere staat) te treffen, en dat is niet het doel van een mensenoffer.
pi_121116994
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 14:28 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

"Ze voerden ook regelmatig strijd tegen elkaar, want ze vormden geen politieke eenheid. Caesar schreef in zijn Commentarii de bello Gallico ook dat ze mensenoffers brachten''

Eens ^O^
wat heeft dat stukje nou weer met mijn vergelijking te maken :')

Overigens heb ik commentarri de bello Gallico ook gelezen, erg interessant :)
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_121117273
quote:
99s.gif Op donderdag 3 januari 2013 16:50 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

wat heeft dat stukje nou weer met mijn vergelijking te maken :')

Overigens heb ik commentarri de bello Gallico ook gelezen, erg interessant :)
Sloeg op Atmosphere82
pi_121117352
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 14:40 schreef Atmosphere82 het volgende:
Niet echt, het doel is anders. Mensenoffers worden over het algemeen gebracht om goden gunstig te stemmen. Daarvoor worden in de regel mensen van het eigen volk omgebracht, heel vaak onvrijwillig. Een aanslag plegen gebeurt vaak sowieso met instemming van degene die dit zal begaan en vaak staat de familie er ook achter. Zo'n aanslag wordt gepleegd om de tegenpartij (de vijand, wie dat dan ook is, vaak personen uit een andere staat) te treffen, en dat is niet het doel van een mensenoffer.
Indoctrinatie is vaak het geval. En je hebt gelijk, zelfmoordaanslagen zijn toch een tikkeltje erger.
pi_121119666
Heel het midden oosten was verpest door allah akbars, behalve één klein landje. Zij bleven dapper weerstand bieden _O_ Door middel van de toverdrank (financiële hulp van de USA) bleven zij dapper doorvechten..

Israël _O_ KICK SOME ASS OUT THERE :)
pi_121119858
Israël? wat een kutland
pi_121120251
quote:
99s.gif Op woensdag 2 januari 2013 20:47 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
lijken wel een btje op de galliers, zon klein stukje land wat verzet brengt tegen de rest terwijl ze dik omsingelt zijn en zwaar in de minderheid maar toch heftig verzet voeren O+
deze man weet _O_
pi_121120866
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 01:26 schreef ecktebaas123 het volgende:

[..]

En wat is er mis met Amerika? Zonder Amerika sprak jij nu duits. Amerika is een prachtig land waar vrijheid iets heel belangrijks is. Niet zoals Nederland waar iedereen een slaaf is van de marxistische dictatuur van Rutte.
:') !
Gast, als je Amerika een prachtig land vind, zeker op politiek gebied, dan is er iets mis. En als je ook nog eens geloofd dat de USA de grote winnaar van WO II was, dan ben je echt gebrainstormd. De SOVJET UNIE was de grote overwinnaar.
En Israel is een oorlogzuchtig rotland dat aan de reet van amerika likt, en amerika steunt die schurkenstaat!

-SH
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_121120990
quote:
2s.gif Op donderdag 3 januari 2013 18:31 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Gast, als je Amerika een prachtig land vind, zeker op politiek gebied, dan is er iets mis. En als je ook nog eens geloofd dat de USA de grote winnaar van WO II was, dan ben je echt gebrainstormd. De SOVJET UNIE was de grote overwinnaar.
En Israel is een oorlogzuchtig rotland dat aan de reet van amerika likt, en amerika steunt die schurkenstaat!

-SH
ah het SH kneusje die irl te weinig aandacht krijgt en daardoor tegendraads reageert op een forum, de troll is weer terug :P
pi_121121058
quote:
7s.gif Op donderdag 3 januari 2013 18:34 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

ah het SH kneusje die irl te weinig aandacht krijgt en daardoor tegendraads reageert op een forum, de troll is weer terug :P
:')!
Zout op, jij vind tegendraads reageren een blijk van te weinig aandacht. Triest figuur.

-SH
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_121121453
Als reactie op dit topic:

KLB / Joden met veel te veel zelfmedelijden.

Als de jood de discussie verliest rust hem alleen nog maar één ding, door te zeggen of de persoon met wie de jood de discussie voert een anti-semiet is.

Hierdoor hoopt de jood dus de mond te snoeren van de oppositie.

Trap er dus niet in.
Putin for President _O_
pi_121121515
quote:
2s.gif Op donderdag 3 januari 2013 18:31 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

-SH
Kan je deze bewering hard maken?
pi_121121517
JONGENS DE WAARHEID
100% van de reageerders deelden mijn mening, en toch wordt het gesloten. COMPLOT :') _O-

-SH
-Don Draper
pi_121121565
quote:
14s.gif Op donderdag 3 januari 2013 18:46 schreef Prullenbak6 het volgende:
Als reactie op dit topic:

Als de jood de discussie verliest rust hem alleen nog maar één ding, door te zeggen of de persoon met wie de jood de discussie voert een anti-semiet is.

Hierdoor hoopt de jood dus de mond te snoeren van de oppositie.

Trap er dus niet in.
Voorbeelden in dit topic?
pi_121121583
Joden met veel te veel zelfmeelij: Feit
pi_121121601
quote:
2s.gif Op donderdag 3 januari 2013 18:47 schreef SherlockHolmes het volgende:
JONGENS DE WAARHEID
100% van de reageerders deelden mijn mening, en toch wordt het gesloten. COMPLOT :') _O-

-SH
Als ik een topic maak ''moslims die zichzelf opblazen'' krijg je dit ook.
pi_121121607
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 18:47 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Kan je deze bewering hard maken?
Dat gaat veel te lang duren, maar het is wel duidelijk als je kijkt hoe ze rustig land overnemen van Palestina en veel onschuldigen doden.

-SH
-Don Draper
pi_121121752
quote:
2s.gif Op donderdag 3 januari 2013 18:50 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Dat gaat veel te lang duren, maar het is wel duidelijk als je kijkt hoe ze rustig land overnemen van Palestina en veel onschuldigen doden.

-SH
Je kan je bewering niet dus niet waarmaken.
pi_121121826
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 18:53 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Je kan je bewering niet dus niet waarmaken.
Gaat het jou daarom? Ik heb mijn mening geuit, ik ben niet van plan om nu een heel stuk te schrijven om deze te beargumenteren. Aan de lopende band onschuldigen vermoorden en land overnemen, dat vind ik een onacceptabel.

-SH
-Don Draper
pi_121121834
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 18:48 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Voorbeelden in dit topic?
Heb ik het specifiek over dit topic? Nee

Dit gaat gewoon over het algemeen.
Putin for President _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: