Officieel niet nee.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:50 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Onjuist, de wet maakt geen onderscheid in groepen.
Preciesquote:
Jij bent echt een naar persoon weet je dat.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:51 schreef Chernobog het volgende:
Ik gaf alleen aan dat er zo weinig Joden zijn door de kampen, maar ja, dat is ook wel common knowledge.
Ja.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:55 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Precies
[..]
Jij bent echt een naar persoon weet je dat.
Waarom?quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:55 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Precies
[..]
Jij bent echt een naar persoon weet je dat.
Ja want Israël zou met gemak de Joden-hatende buurlanden kunnen platgooien maar toch doen ze dat niet. Andersom zouden die landen dat maar al te graag willen maar zijn te middeleeuws om dat te kunnen.quote:
Dat gaat je tegenvallen hoor.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:01 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ja want Israël zou met gemak de Joden-hatende buurlanden kunnen platgooien maar toch doen ze dat niet. Andersom zouden die landen dat maar al te graag willen maar zijn te middeleeuws om dat te kunnen.
Wauw, veel emotie in dat filmpje. 'They're nuts', over het publiek..haha.quote:Op woensdag 2 januari 2013 03:21 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Doen, kost maar drie minuten. Ik ben zelf niet anti-Israel of iets dergelijks maar ik word net als hem ook wel ziek van de Shoa-kaart.
Shoa is het Hebreeuwse woord voor de holocaust.quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:15 schreef Clashy het volgende:
[..]
Wauw, veel emotie in dat filmpje. 'They're nuts', over het publiek..haha.
Wat is een Shoa-kaart? Iets te maken met de holocaust?
Jammer. Israël valt Iran niet aan, omdat het zelfmoord zou zijn. En Israel's Jericho's zijn een grap vergeleken met Saudi's Chineze ballistische raketten.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:01 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ja want Israël zou met gemak de Joden-hatende buurlanden kunnen platgooien maar toch doen ze dat niet. Andersom zouden die landen dat maar al te graag willen maar zijn te middeleeuws om dat te kunnen.
Ha-Shoah is het Hebreeuwse woord voor holocaust. In het filmpje legt hij uit dat je niet dingen moet goedpraten met het leed van je voorouders, maar dat heb je vast wel begrepenquote:Op donderdag 3 januari 2013 01:15 schreef Clashy het volgende:
[..]
Wauw, veel emotie in dat filmpje. 'They're nuts', over het publiek..haha.
Wat is een Shoa-kaart? Iets te maken met de holocaust?
Aha. Yep, the obvious.quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:35 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ha-Shoah is het Hebreeuwse woord voor holocaust. In het filmpje legt hij uit dat je niet dingen moet goedpraten met het leed van je voorouders, maar dat heb je vast wel begrepen
Zeker.quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:43 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Maar mag wel eens gezegd worden!
quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:04 schreef ecktebaas123 het volgende:
Heel Nederland, met name onze linkse vrienden vinden Israel maar een kutland wat kapot moet. Dit is heel raar want Israel is een hartstikke mooi land, de enige vrije democratie in het midden-oosten en het enige joodse land ter wereld. Israel heeft veel dingen bereikt in haar bestaan, waaronder het verslaan van meerdere vijandelijke landen (Syrië, Egypte, Libanon, Irak etc). Israel zou door het vrij westen als een mooi land gezien moeten worden, dit gebeurt ook (USA) maar er zijn een aantal landen waar dit niet zo is, landen waar het linkse gedachtegoed erg groot is is er ook een grote haat aan Israel. Nederland is niet het enige land wat Israel zo verafschuwt, dit gebeurt namelijk ook in Noorwegen, Zweden, Frankrijk , Zwitserland en een aantal andere landen...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klacht: Nederland verafschuwt een prachtig, modern en vrij land als Israel.
Toch niet helemaal hetzelfde vind ik... Ik zou eerder de Palestijnen als Galliërs betitelen in dit geval...quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:47 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
lijken wel een btje op de galliers, zon klein stukje land wat verzet brengt tegen de rest terwijl ze dik omsingelt zijn en zwaar in de minderheid maar toch heftig verzet voeren
En Holocaust betekent 'brandoffer'. Ik heb daar al zo veel enge boeken over gelezen (ook van Joodse overlevenden die hun eigen mensen meehielpen te verbranden, de Sondercommando's) dat het gewoon niet leuk meer is!quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:28 schreef Polacco het volgende:
[..]
Shoa is het Hebreeuwse woord voor de holocaust.
En je hebt nogal een mannelijke gedachtengang vind ik...quote:
"Ze voerden ook regelmatig strijd tegen elkaar, want ze vormden geen politieke eenheid. Caesar schreef in zijn Commentarii de bello Gallico ook dat ze mensenoffers brachten''quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:18 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Toch niet helemaal hetzelfde vind ik... Ik zou eerder de Palestijnen als Galliërs betitelen in dit geval...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |