quote:Op woensdag 2 januari 2013 03:12 schreef Clashy het volgende:
Het zijn onderdrukkers. Eens slachtoffer en nu dader.
Gelukkig zijn er ook joden die het gedrag van hun gelijken veroordelen =) Had al eerder van die naam gehoord, Norman Finkelstein, morgen maar filmpje chekken.quote:
Doen, kost maar drie minuten. Ik ben zelf niet anti-Israel of iets dergelijks maar ik word net als hem ook wel ziek van de Shoa-kaart.quote:Op woensdag 2 januari 2013 03:20 schreef Clashy het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er ook joden die het gedrag van hun gelijken veroordelen =) Had al eerder van die naam gehoord, Norman Finkelstein, morgen maar filmpje chekken.
Alles komt vast wel weer goed.quote:Op woensdag 2 januari 2013 04:35 schreef klawie het volgende:
volgens mij zijn de mensen joden in palenstina vergeten wat er 70 jaar gelede gebeurde in duitsland want ze doen nu precies het zelfde in palenstina denken dat ze alles mogen en dat de palenstijne niks waard zijn maar als hun onderdrukt zouden worden dan zou het tegen d e mensheid zijn als het aan mij ligt wordt palenstina heel gauw vn lidstaadt en zien we binnekort hun hele malefide regering in denhaag in een rechtzaak
quote:Op woensdag 2 januari 2013 04:35 schreef klawie het volgende:
volgens mij zijn de mensen joden in palenstina vergeten wat er 70 jaar gelede gebeurde in duitsland want ze doen nu precies het zelfde in palenstina denken dat ze alles mogen en dat de palenstijne niks waard zijn maar als hun onderdrukt zouden worden dan zou het tegen d e mensheid zijn als het aan mij ligt wordt palenstina heel gauw vn lidstaadt en zien we binnekort hun hele malefide regering in denhaag in een rechtzaak
Ditquote:Op woensdag 2 januari 2013 01:19 schreef WammesWaggel het volgende:
Bazenland pur sang.
Meisjes van de IDF, niks mis mee.
Ja, bijna.quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:22 schreef ecktebaas123 het volgende:
[..]
Het is de enige echte vrije democratie in het midden-oosten, het enige land waar vrouwen rustig over straat kunnen zonder sluier, het enige land in die regio waar homo's niet gestenigd worden.
Wie zegt dat wij FOK!ers niet van Israël houden?quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:04 schreef ecktebaas123 het volgende:
Heel Nederland, met name onze linkse vrienden vinden Israel maar een kutland wat kapot moet. Dit is heel raar want Israel is een hartstikke mooi land, de enige vrije democratie in het midden-oosten en het enige joodse land ter wereld. Israel heeft veel dingen bereikt in haar bestaan, waaronder het verslaan van meerdere vijandelijke landen (Syrië, Egypte, Libanon, Irak etc). Israel zou door het vrij westen als een mooi land gezien moeten worden, dit gebeurt ook (USA) maar er zijn een aantal landen waar dit niet zo is, landen waar het linkse gedachtegoed erg groot is is er ook een grote haat aan Israel. Nederland is niet het enige land wat Israel zo verafschuwt, dit gebeurt namelijk ook in Noorwegen, Zweden, Frankrijk , Zwitserland en een aantal andere landen...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klacht: Nederland verafschuwt een prachtig, modern en vrij land als Israel.
nee zonder de Canadesen, en Brittenquote:Op woensdag 2 januari 2013 01:26 schreef ecktebaas123 het volgende:
[..]
En wat is er mis met Amerika? Zonder Amerika sprak jij nu duits. Amerika is een prachtig land waar vrijheid iets heel belangrijks is. Niet zoals Nederland waar iedereen een slaaf is van de marxistische dictatuur van Rutte.
Wat een onzin. Jij redeneert nu met onderbuikgevoelens en angst doordat je geen flauw benul hebt van de Oosterse wereld en wat men niet kent is men bang voor. Punt blijft dat in zekere zin de houding van het Westen voor het Oosten net zo bedreigend is. Maar omdat beiden zijden elkaar maar niet begrijpen botert het niet.quote:Op woensdag 2 januari 2013 09:32 schreef valek het volgende:
Israel is het laatste bolwerk wat stand houdt in het midden oosten tegen de Islam. Je moet er niet aan denken dat dit land verslagen zou worden door de Islam terreur. Ikzelf ben dus pro Israel.
Ik ben inderdaad erg bang voor de Islam. Het is een woestijngeloof wat ontzettend barbaars is en niet hier in het westen hoort.quote:Op woensdag 2 januari 2013 09:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat een onzin. Jij redeneert nu met onderbuikgevoelens en angst doordat je geen flauw benul hebt van de Oosterse wereld en wat men niet kent is men bang voor. Punt blijft dat in zekere zin de houding van het Westen voor het Oosten net zo bedreigend is. Maar omdat beiden zijden elkaar maar niet begrijpen botert het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |