Het lijkt mij verzonnen hoor... Waarom zou je een nieuw huis regelen samen als je toch al zo goed als uit elkaar bent?quote:Op woensdag 2 januari 2013 09:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die klap ben ik ook twijfelachtig over. Potver, straks is het hele verhaal verzonnen
Een appartement is toch prima voor haar?quote:Op woensdag 2 januari 2013 09:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het lijkt mij verzonnen hoor... Waarom zou je een nieuw huis regelen samen als je toch al zo goed als uit elkaar bent?
Ik vind het echt niet zo gek, als je de roddels en onzin voor wilt zijn. Dit was gedoemd om uit te lekken en het onderwerp te worden van fantasierijke roddelpers, zo op een feestje in het openbaar.quote:Op woensdag 2 januari 2013 09:15 schreef utrecht1970 het volgende:
Op 31 dec uit elkaar en op 2 januari al met quote in de bild, ik geloof er geen stars van. Eerst wordt vaak een en ander geregeld qua huis en kind, daarna pas persbericht
Het zou best kunnen dat ze zo iets ook al eerder geregeld hadden. Als ik het zo lees, en de geruchten hoor, zal het wel al heel lang in de lucht gehangen hebben.quote:Op woensdag 2 januari 2013 09:15 schreef utrecht1970 het volgende:
Op 31 dec uit elkaar en op 2 januari al met quote in de bild, ik geloof er geen stars van. Eerst wordt vaak een en ander geregeld qua huis en kind, daarna pas persbericht
Ja dat is waar.quote:Op woensdag 2 januari 2013 09:15 schreef utrecht1970 het volgende:
Dat.quote:Op woensdag 2 januari 2013 09:21 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind het echt niet zo gek, als je de roddels en onzin voor wilt zijn. Dit was gedoemd om uit te lekken en het onderwerp te worden van fantasierijke roddelpers, zo op een feestje in het openbaar.
En dan samen met je soon to be ex een feestje geven? Het kan natuurlijk, maar ik vind dat apart...quote:Op woensdag 2 januari 2013 09:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een appartement is toch prima voor haar?
er staat tekst tussen quotes, hoe kan jij weten dat dat letterlijke quotes zijn? Was jij aanwezigquote:Op woensdag 2 januari 2013 09:34 schreef alors het volgende:
In dat Bild artikel staan letterlijke quotes van hun beide hoor
Ook niet als je geliefde verandert in een soort van Badr Hari?quote:Op woensdag 2 januari 2013 09:59 schreef Lutte het volgende:
Rel van 2013?
Nee flauw.. Ik geloof er ook geen snars van. Het rammelde al langer, misschien was dit de druppel, maar je besluit echt niet in twee dagen dat je gaat scheiden.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:01 schreef computergirl het volgende:
[..]
er staat tekst tussen quotes, hoe kan jij weten dat dat letterlijke quotes zijn? Was jij aanwezig
quote:Rafael reumütig: „Das war eine große Dummheit von mir. Ich bin ein Idiot. Es tut mir sehr leid. Das hätte niemals passieren dürfen.“
Sylvie dazu: „Ich habe ihm schon verziehen ...“
Sylvie: „Wir werden immer mit Respekt miteinander umgehen. Schade, dass es so weit gekommen ist.“
Nou nou nou heeft ie d'r het ziekenhuis in gemept ja?quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:05 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Ook niet als je geliefde verandert in een soort van Badr Hari?
Nee, maar ze gaat toch ook niet zeggen dat ze al een half jaar niet meer in 1 bed slapen? Althans, dat doen weinig BN'ers. Eerst een half jaar zwijgen en dan is het 'net' over.quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou nou nou heeft ie d'r het ziekenhuis in gemept ja?
Slaan is niet jouw schuld, gebeurt nooit één keer, kies voor jezelf, ja ik ken de voorlichtingsfilmpjes. Maar als het echt de eerste keer is etc dan ga je niet binnen twee dagen scheiden en flikkert je niet ook nog meteen het hele verhaal in de pers. Beetje voorbarig, want je vestigt alle aandacht op je. Moet een keer, maar daar wacht je lijkt me een paar weken mee in plaats van in the heat of the moment met nog verse emoties.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:13 schreef simmu het volgende:
wat ongelofelijk sneu dat huiselijk geweld (want dat is het) nog altijd goedgepraat wordt door zovelen. "ze zal het wel verdient hebben" is een blijvertje blijkbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |