Dat is ie ook, zie! Mensen kunnen wel veranderenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:45 schreef Zweetteef het volgende:
monopely heeft echt kapsones gekregen in een keer, vroeger praate die alleen maar over poep en konten en nu doet die net of die goeie mod is
Even mjin balzak strelen, wat een fijne post dit.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat is ie ook, zie! Mensen kunnen wel veranderen
aaaah yvonnequote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ook, hoor.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
ja of nee?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 06:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik hoop maar voor je dat het topic goed zal lopen!
Misschien moet je iets duidelijker zijn, over welk topic heb je het?quote:Op zondag 13 januari 2013 15:48 schreef overflow- het volgende:
[..]
mag het nou wel of niet dat topic....
Een topic dat nog niet is aangemaakt, hij wil een topic over Lucille Werner maken. Mono hoopt voor 'm dat het topic goed gaat lopen, dus dat lijkt me een duidelijk antwoord; Ja, het mag.quote:Op zondag 13 januari 2013 15:53 schreef Fopje het volgende:
[..]
Misschien moet je iets duidelijker zijn, over welk topic heb je het?
Is is hij daar nog steeds mee bezigquote:Op zondag 13 januari 2013 15:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Een topic dat nog niet is aangemaakt, hij wil een topic over Lucille Werner maken. Mono hoopt voor 'm dat het topic goed gaat lopen, dus dat lijkt me een duidelijk antwoord; Ja, het mag.
Zolang je geen loopje neemt met de regels.quote:Op zondag 13 januari 2013 15:48 schreef overflow- het volgende:
[..]
mag het nou wel of niet dat topic....
Ja dusquote:Op zondag 13 januari 2013 16:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zolang je geen loopje neemt met de regels.
Het kan raar lopen. Soms veel, soms weinigquote:Op zondag 13 januari 2013 18:06 schreef overflow- het volgende:
[..]
Ja dusZe worden hier zeker aan de lopende band geopend die topics he?
Sorry kerel, het is hier geen slowchatquote:Op zondag 13 januari 2013 18:17 schreef TwyLight het volgende:
Doe maar zo Monopoly, mij een beetje negeren [ afbeelding ]
Zo streng, zo alpha.quote:Op zondag 13 januari 2013 18:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Sorry kerel, het is hier geen slowchatVoel je vrij om een adoratie topic over mij te openen.
ik heb dm banquote:Op zondag 13 januari 2013 21:25 schreef LompeHork het volgende:
Bedankt voor het aankaarten, stuur hem voortaan een DM (of niet)
Waarom mag je murp niet?quote:Op zondag 13 januari 2013 22:44 schreef Bitterlemon het volgende:
ONZ / Bagger.
Weer open graag. Liefdesverklaring heb ik nog steeds niet kunnen posten en ik mag murp niet, dus dit is soberso al een vernedering.
ik heb je topic gezegendquote:Op zondag 13 januari 2013 22:44 schreef Bitterlemon het volgende:
ONZ / Bagger.
Weer open graag. Liefdesverklaring heb ik nog steeds niet kunnen posten en ik mag murp niet, dus dit is soberso al een vernedering.
Hoe weet jij dat?quote:Op zondag 13 januari 2013 22:47 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Zeikt alleen maar mensen af in ONZ.
Het zou de echtgenote van SwJ wel kunnen zijn.
That our feet may swiftly carry out Thy command. So we shall flow a river forth to Thee, and teeming with souls shall it ever be. In nomine Patri. Et Fili. Spiritus Sancti.quote:
Welnee, murp is net zo schattig als jij.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:47 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Zeikt alleen maar mensen af in ONZ.
Het zou de echtgenote van SwJ wel kunnen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |