abonnement Unibet Coolblue
pi_121234914
quote:
18s.gif Op zondag 6 januari 2013 18:27 schreef Myraela het volgende:
Waar is die oude ballenlikker van een smegmanus. Godverdomme.

[ afbeelding ]
Aan het plompzakken langs de Betuweroute.
pi_121258170
ONZ / Lindsay Lohan

moet naar KLB...
  maandag 7 januari 2013 @ 03:00:59 #53
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_121258506
quote:
7s.gif Op maandag 7 januari 2013 02:31 schreef Dale. het volgende:
ONZ / Lindsay Lohan

moet naar KLB...
Je kan natuurlijk ook gewoon een TR doen hè. :D
pi_121321487
Sinds wanneer is t concept van ontgroenen verdwenen? Tally is er toch.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 19:00:10 #55
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_121321865
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 18:51 schreef Nestalgie het volgende:
Sinds wanneer is t concept van ontgroenen verdwenen? Tally is er toch.
Tally heeft het te druk voor ONZ.
pi_121321940
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 19:00 schreef BBQSausage het volgende:

[..]

Tally heeft het te druk voor ONZ.
Juist, neem haar taak over :D
  dinsdag 8 januari 2013 @ 19:02:47 #57
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_121321983
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 18:51 schreef Nestalgie het volgende:
Sinds wanneer is t concept van ontgroenen verdwenen? Tally is er toch.
Voor een goede ontgroening moet je in klb zijn, die zijn er wat vaker. Hier gaat t niet zo goed.
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_121322167
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 19:02 schreef Fopje het volgende:

[..]

Voor een goede ontgroening moet je in klb zijn, die zijn er wat vaker. Hier gaat t niet zo goed.
nee dat is te merken, ik was de enige. Vroeger zou heel onz mee doen.
Er wordt veel geadverteerd in ONZ omdat dat een populair forum zou zijn, dat was het ook. Maar door de advertenties mag er minder, en is het niet meer zo populair. Wat hebben de advertenties dan nog voor een nut? ONZ was ONZ omdat je wat meer mocht. Nu is ONZ een plek waar je komt als je ff wat bagger kwijt moet.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 19:09:48 #59
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_121322282
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 19:01 schreef Nestalgie het volgende:

[..]

Juist, neem haar taak over :D
Ik wil wel, ze willen mij alleen niet. :P
  dinsdag 8 januari 2013 @ 19:13:58 #60
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_121322434
quote:
13s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 19:07 schreef Nestalgie het volgende:

[..]

nee dat is te merken, ik was de enige. Vroeger zou heel onz mee doen.
Er wordt veel geadverteerd in ONZ omdat dat een populair forum zou zijn, dat was het ook. Maar door de advertenties mag er minder, en is het niet meer zo populair. Wat hebben de advertenties dan nog voor een nut? ONZ was ONZ omdat je wat meer mocht. Nu is ONZ een plek waar je komt als je ff wat bagger kwijt moet.
FOK! bestaat niet alleen uit ONZ hè. Tuurlijk, je mist wat vrijheid door de ads, dat ligt alleen niet aan FOK!, maar aan Google. Die legt zelf de lat behoorlijk hoog door eisen te stellen voor de plaatsing van hun advertenties bij bepaalde content.

Daarbij komt dat er bepaalde users van FOK! zelf zijn geweest, die Google er op attendeerden dat er advertenties zichtbaar waren op pagina's waar ook adult content te zien was. Je kan de schuld dus eigenlijk bij niemand in de schoenen schuiven.

Wat je wel kan doen, is er zelf het beste van maken. Verzin iets leuks dat je wel in ONZ kwijt kan. Kijk bijvoorbeeld naar Fopje met z'n schimmelpot. Zulke topics houden ONZ levend, en kunnen hier prima terecht.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 19:14:37 #61
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_121322455
quote:
13s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 19:07 schreef Nestalgie het volgende:

[..]

nee dat is te merken, ik was de enige. Vroeger zou heel onz mee doen.
Er wordt veel geadverteerd in ONZ omdat dat een populair forum zou zijn, dat was het ook. Maar door de advertenties mag er minder, en is het niet meer zo populair. Wat hebben de advertenties dan nog voor een nut? ONZ was ONZ omdat je wat meer mocht. Nu is ONZ een plek waar je komt als je ff wat bagger kwijt moet.
yep, veel te streng om echt ONZ te kunnen zijn. Maar we hebben KLB nog *O*
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_121322463
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 19:09 schreef BBQSausage het volgende:

[..]

Ik wil wel, ze willen mij alleen niet. :P
Dit is niet waar.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 19:15:39 #63
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_121322498
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 19:14 schreef Oerbeer het volgende:

[..]

Dit is niet waar.
O+

"Ze" is misschien een te breed begrip. :P
pi_121322606
Ik wil niet naar doen maarrr:
121104_332000_FB.png
Dit moet geupdate worden :@
pi_121322651
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 19:13 schreef BBQSausage het volgende:

[..]

FOK! bestaat niet alleen uit ONZ hè. Tuurlijk, je mist wat vrijheid door de ads, dat ligt alleen niet aan FOK!, maar aan Google. Die legt zelf de lat behoorlijk hoog door eisen te stellen voor de plaatsing van hun advertenties bij bepaalde content.

Daarbij komt dat er bepaalde users van FOK! zelf zijn geweest, die Google er op attendeerden dat er advertenties zichtbaar waren op pagina's waar ook adult content te zien was. Je kan de schuld dus eigenlijk bij niemand in de schoenen schuiven.

Wat je wel kan doen, is er zelf het beste van maken. Verzin iets leuks dat je wel in ONZ kwijt kan. Kijk bijvoorbeeld naar Fopje met z'n schimmelpot. Zulke topics houden ONZ levend, en kunnen hier prima terecht.
Ja klopt. maar onz is (was) het populairste subforum op FOK!.

Daar ben ik het mee eens, maar dat was niet de formule die mij en veel andere FOK!kers deed aanmelden. Ik kwam erop omdat het een forum was waar veel mocht, over schelden werd niet al te moeilijk gedaan, links mochten geplaatst worden, tetten en meer. Maar nu dit niet meer mag is t toch wat saai geworden en zitten de ONZ'ers wat meer in de andere fora te kloten, waaronder ik.

Als ik de posts van een jaar terug bekijk, weet ik nog dat ik daar veel meer plezier aan beleefte dan de topics van nu, want in het kleine jaartje dat ik FOK! is er veel afgeschaft. En daarvoor ook.

Zonde
pi_121322683
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 19:14 schreef Fopje het volgende:

[..]

yep, veel te streng om echt ONZ te kunnen zijn. Maar we hebben KLB nog *O*
Ja maar dat is de bedoeling niet van KLB.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 19:23:53 #67
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_121322885
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 19:19 schreef Nestalgie het volgende:

[..]

Ja maar dat is de bedoeling niet van KLB.
Nja in KLB kan je af en toe nog lekker dom lullen zonder meteen een slot aan je broek.
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 19:27:46 #68
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_121323067
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 19:19 schreef Nestalgie het volgende:

[..]

Ja klopt. maar onz is (was) het populairste subforum op FOK!.

Daar ben ik het mee eens, maar dat was niet de formule die mij en veel andere FOK!kers deed aanmelden. Ik kwam erop omdat het een forum was waar veel mocht, over schelden werd niet al te moeilijk gedaan, links mochten geplaatst worden, tetten en meer. Maar nu dit niet meer mag is t toch wat saai geworden en zitten de ONZ'ers wat meer in de andere fora te kloten, waaronder ik.

Als ik de posts van een jaar terug bekijk, weet ik nog dat ik daar veel meer plezier aan beleefte dan de topics van nu, want in het kleine jaartje dat ik FOK! is er veel afgeschaft. En daarvoor ook.

Zonde
Schelden kan hier opzich nog prima hoor, zo streng zijn ze hier wat dat betreft niet naar mijn mening. Al vind ik het niet meer dan netjes dat met ziektes smijten gewoon niet geaccepteerd wordt.

Wat bedoel je precies met linkjes plaatsen? Een typische linkdump? :P Als dat nou altijd toegestaan zou worden, zou het forum er dan beter op worden volgens jou?

En ja, tettenpics, daar heb je gelijk in, dat kan wegens Google ads niet meer, erg jammer. Een beetje SC in een onzintopic moet kunnen, en een topic met een leuk plaatje waar op doorgepaint of gekloot kan worden, moet ook kunnen op z'n tijd. Maar je moet geen forum willen dat vol staat van topics met enkel een plaatje of een linkje. :) Het ligt ook wel een beetje aan de bedoeling die achter de TS van een topic zit. Is het een topic dat puur is aangemaakt uit verveling of met de intentie om te baggeren, dan is een slotje gewoon terecht. Als het een doordacht topic is maakt het sowieso meer kans.
pi_121323339
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 19:27 schreef BBQSausage het volgende:

[..]

Schelden kan hier opzich nog prima hoor, zo streng zijn ze hier wat dat betreft niet naar mijn mening. Al vind ik het niet meer dan netjes dat met ziektes smijten gewoon niet geaccepteerd wordt.

Wat bedoel je precies met linkjes plaatsen? Een typische linkdump? :P Als dat nou altijd toegestaan zou worden, zou het forum er dan beter op worden volgens jou?

En ja, tettenpics, daar heb je gelijk in, dat kan wegens Google ads niet meer, erg jammer. Een beetje SC in een onzintopic moet kunnen, en een topic met een leuk plaatje waar op doorgepaint of gekloot kan worden, moet ook kunnen op z'n tijd. Maar je moet geen forum willen dat vol staat van topics met enkel een plaatje of een linkje. :) Het ligt ook wel een beetje aan de bedoeling die achter de TS van een topic zit. Is het een topic dat puur is aangemaakt uit verveling of met de intentie om te baggeren, dan is een slotje gewoon terecht. Als het een doordacht topic is maakt het sowieso meer kans.
Links naar facebooks etc. wat meer spanning en sensatie zou wel mogen. Uiteraard bedoel ik geen linkdump ;)
Bijvoorbeeld dat stream topic van bang_bros, heb ik me kapot om gelachen. Maar nu mag chatmetvreemden zelfs niet meer. :')
  dinsdag 8 januari 2013 @ 19:42:49 #70
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_121323755
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 19:33 schreef Nestalgie het volgende:

[..]

Links naar facebooks etc. wat meer spanning en sensatie zou wel mogen. Uiteraard bedoel ik geen linkdump ;)
Bijvoorbeeld dat stream topic van bang_bros, heb ik me kapot om gelachen. Maar nu mag chatmetvreemden zelfs niet meer. :')
Mja, het is niet de bedoeling dat mensen hier zwart gemaakt worden, of alle privézaken van bepaalde mensen hier worden uitgeplozen. Daar is ONZ, en FOK! gewoon geen platform voor. Het is in het verleden al vaker misgegaan, en dat voorkom je liever dan dat je het moet proberen te genezen.
pi_121323835
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 19:42 schreef BBQSausage het volgende:

[..]

Mja, het is niet de bedoeling dat mensen hier zwart gemaakt worden, of alle privézaken van bepaalde mensen hier worden uitgeplozen. Daar is ONZ, en FOK! gewoon geen platform voor. Het is in het verleden al vaker misgegaan, en dat voorkom je liever dan dat je het moet proberen te genezen.
Naja oke, dat niet dan. Maar het was maar een voorbeeld ;)
pi_121323916
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 19:33 schreef Nestalgie het volgende:

[..]

Links naar facebooks etc. wat meer spanning en sensatie zou wel mogen. Uiteraard bedoel ik geen linkdump ;)
Bijvoorbeeld dat stream topic van bang_bros, heb ik me kapot om gelachen. Maar nu mag chatmetvreemden zelfs niet meer. :')
Ik zal jouw facebook profiel eens posten. Tevens die van je vriendinnetje en je familie. Vind je vast niet erg.
pi_121323966
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 19:18 schreef Flippiee het volgende:
Ik wil niet naar doen maarrr:
[ afbeelding ]
Dit moet geupdate worden :@
:o
Morgen maak ik een nieuwe. Nu geen zin in.
pi_121323981
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 19:47 schreef Oerbeer het volgende:

[..]

:O
Morgen maak ik een nieuwe. Nu geen zin in.
Je tocht jegens mij :(
oh ik was ib4 de edit rry
pi_121323998
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 19:33 schreef Nestalgie het volgende:

[..]

Links naar facebooks etc. wat meer spanning en sensatie zou wel mogen. Uiteraard bedoel ik geen linkdump ;)
Bijvoorbeeld dat stream topic van bang_bros, heb ik me kapot om gelachen. Maar nu mag chatmetvreemden zelfs niet meer. :')
Eigenlijk is dat gewoon privacyschending.

Daarnaast is het leuke aan een forum als dit dat alles en iedereen gewoon anoniem is.
Hier schreef Ga.aguyim het volgende:
Bitterlemon is eigenlijk een gespierde god met blond golvend haar.
Hier schreef 2Happy4U het volgende:
Je bent een gespierde god met blond golvend haar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')