SPOILER: GifjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://twitter.com/ArjanvdGiessen
Tuurlijk wel, prachtig om te zien.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:49 schreef Nober het volgende:
[..]
5 sets op rij voor Taylor, niets prachtigs aan.
gohnou... hij sciet 1 keer uit zijn slof in zijn carriere en dat weegt niet op tegen die huilie afgangen van barney....quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:48 schreef GGMM het volgende:
Het publiek is alweer vergeten wat hij Barney heeft aangedaan.
Ik heb niks met die kerelquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:50 schreef GGMM het volgende:
"je zal er maar één op je naam hebben staan"
Barney heeft het stiekem weer over zichzelf
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:51 schreef PowerLoungen het volgende:
Taylor had Knarreveld echt een kopstoot moeten geven
Arrogante lambal
Kan je lullig om doen, maar je staat toch een tijdje in de warmte pijltjes te gooien. Het is geen marathon, maar als je goed in conditie bent helpt dat echt.quote:
Jankerd. Dat opstootje van gisteren hebben beide heren al lang bijgelegd. Storm in een glas Guiness. Taylor is de verdiende winnaar. En Barney is vast wel blij dat zijn buddy Taylor heeft gewonnen en niet die kutkoter.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:48 schreef GGMM het volgende:
Het publiek is alweer vergeten wat hij Barney heeft aangedaan.
Micheal gaat betrapt worden op dopingquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:51 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Taylor prima darter, akelig mens (lees; hypocriet).
maar MvG is nog zo jong, Taylor pakte zijn eerste titel op zijn 29ste. Dan heeft MvG nog 6 jaar de tijd. taylor is dan al weg. Die WK titel gaat er wel komen, ben ik van overtuigd!
Moet ie wel met Lewis afrekenen en wie weet wat voor talenten er nog gaan opstaan, maar het moet zeker kunnen ja.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:51 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Taylor prima darter, akelig mens (lees; hypocriet).
maar MvG is nog zo jong, Taylor pakte zijn eerste titel op zijn 29ste. Dan heeft MvG nog 6 jaar de tijd. taylor is dan al weg. Die WK titel gaat er wel komen, ben ik van overtuigd!
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Micheal gaat betrapt worden op doping
wat dat betreft moet mvg nog groeienquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:52 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Gvd die dikke bierbuik van Taylor, gewoon vies.
Die heeft alvast dertig kilo dextro energy opgeslagen.quote:
eerste deel van de zin: eensch.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:51 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Jankerd. Dat opstootje van gisteren hebben beide heren al lang bijgelegd. Storm in een glas Guiness. Taylor is de verdiende winnaar. En Barney is vast wel blij dat zijn buddy Taylor heeft gewonnen en niet die kutkoter.
Ja maar dat komt nooit uit. Bij die tokkie welquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:52 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]daar verdenk ik Taylor eerder van. Tis zijn bond en het zijn zijn vrindjes.
Dit. Alles draait om Phil. Ja dan kan je de scheidsen en callers enzo makkelijk omkopen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:52 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]daar verdenk ik Taylor eerder van. Tis zijn bond en het zijn zijn vrindjes.
klopt helemaal, toch zie ik hem best wel een WK winnen in de toekomst.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:52 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Moet ie wel met Lewis afrekenen en wie weet wat voor talenten er nog gaan opstaan, maar het moet zeker kunnen ja.
Hier zou ik een mail over sturen, dit moet onderzocht worden.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:53 schreef Infection het volgende:
Stiekem hebben ze magneetjes achter het bord hangen.
Elektromagneten, en die gaan alleen aan bij Philquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:53 schreef Infection het volgende:
Taylor is groot geworden in een periode dat de sport lang niet zo professioneel was. Taylor evenaren gaat heel erg moeilijk worden.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:52 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Moet ie wel met Lewis afrekenen en wie weet wat voor talenten er nog gaan opstaan, maar het moet zeker kunnen ja.
Die had Barney toch aan zijn pols hangenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:53 schreef Infection het volgende:
Ik denk zelf dat Barney graag beste Nederlander wil blijven. Dus ik denk dat dit wel zou kunnen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:52 schreef Symphonic het volgende:
eerste deel van de zin: eensch.
Laatste zin: oneens
Knipping en Van Duren moeten naar Engeland!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hier zou ik een mail over sturen, dit moet onderzocht worden.
Alsof jouw antwoord zo volwassen was.quote:
Wie heeft het over evenaren, we hebben het over een wk titel. Niet 16 stuks,.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Taylor is groot geworden in een periode dat de sport lang niet zo professioneel was. Taylor evenaren gaat heel erg moeilijk worden.
Nee hoor, dat doe ik helemaal niet. Je probeert overduidelijk je eigen zielige reactie goed te praten. Maakt niet uit hoor.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:54 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Alsof jouw antwoord zo volwassen was.Je doet net alsof Taylor de vrouw van Barney heeft geneukt. Anaal.
Ow, zestien wereldtitels zal heel lastig te evenaren worden. Maar de discussie was toch of Van Gerwen überhaupt ooit wereldkampioen wordt?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Taylor is groot geworden in een periode dat de sport lang niet zo professioneel was. Taylor evenaren gaat heel erg moeilijk worden.
quote:
daar kan hij toch nooit bij.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:54 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Alsof jouw antwoord zo volwassen was.Je doet net alsof Taylor de vrouw van Barney heeft geneukt. Anaal.
Daarom was de vrouw weg, omdattie een vriendin had. En de vriendin, omdat ze niet wist dattie getrouwd wasquote:
rightquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:56 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Daarom was de vrouw weg, omdattie een vriendin had. En de vriendin, omdat ze niet wist dattie getrouwd was
Ja maar ik hoor vaker dat Van Gerwen wellicht de nieuwe Taylor kan worden. Maar voor Van Gerwen gaat de concurrentie zoveel groter zijn.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:55 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ow, zestien wereldtitels zal heel lastig te evenaren worden. Maar de discussie was toch of Van Gerwen überhaupt ooit wereldkampioen wordt?
En ik geloof ook echt zo dat het allemaal waar is... notquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:56 schreef FZN05 het volgende:
Barney gooit ff de privé-smsjes in het openbaar!
In Rotterdam?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:56 schreef GGMM het volgende:
Ondanks de 2e plaats gaan ze toch huldigen.
.............
houDOE zei iequote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:57 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Wel totaal verkeerde klemtoon maar oke
Inderdaad. 16 titels kan echt niet meer, wk winnen kan ie zeker wel.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar ik hoor vaker dat Van Gerwen wellicht de nieuwe Taylor kan worden. Maar voor Van Gerwen gaat de concurrentie zoveel groter zijn.
Precies... de PDC was in de beginjaren gewoon Taylor's privebondjequote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:57 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Inderdaad. 16 titels kan echt niet meer, wk winnen kan ie zeker wel.
Iets met intelligentie.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:55 schreef Pino112 het volgende:
Waarom hebben die knakkers geen WhatsApp trouwens? Met hun ge-sms.
7500 netto voor drie kwartier gooien. Ik doe het hem niet na.quote:
Bruto.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:59 schreef Caland het volgende:
[..]
7500 netto voor drie kwartier gooien. Ik doe het hem niet na.
Hij heeft tenminste zelfspot. Dat is een unicum bij Amsterdammers.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:58 schreef Pino112 het volgende:
"Als je goed bent zoals Michael en Raymond.." Co Stompe..
Hij is wel realistisch in elk gevalquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:58 schreef Pino112 het volgende:
"Als je goed bent zoals Michael en Raymond.." Co Stompe..
Net als je voedingquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:59 schreef Van_Poppel het volgende:
Sociale media is heel belangrijk mensen!
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:59 schreef Van_Poppel het volgende:
Sociale media is heel belangrijk mensen!
bedoelde eerder dat hij het losertje is die continue door Knarreveld belachelijk wordt gemaaktquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:59 schreef Caland het volgende:
[..]
7500 netto voor drie kwartier gooien. Ik doe het hem niet na.
Zegt allemaal niks in zo'n finale.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:02 schreef Ajacied422 het volgende:
taylor gooit godverdomme het hele toernooi slechter dan van gerwen
Barca speelde ook tot de halve finale het beste in 2010.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee hoor vandaag was hij beterquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Taylor was vandaag beter. Daar gaat het om.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Daarom moet hij de titel afstaan aan Hulkamaniaquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Nou, niet met de klemtoon op so.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:01 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Hoe spreek jij het fonetisch uit?
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Eerste paar rondes op 50% spelen. De klasse van een kampioen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Taylor was vandaag beter. Daar gaat het om.
Het is de ervaring die het hem doet.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Die 2 x 60 bij 4-2 2-2 hebben hem de das omgedaan.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:03 schreef BB-King het volgende:
Taylor is wel verdomd goed. Terechte winnaar.
Het is alleen zo jammer dat Mike 2x een aardige voorsprong weggaf.
Vond ik niet. Taylor heeft meer fouten gemaakt als mvg, alleen mvg maakte ze op de verkeerde momenten.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Taylor was vandaag beter. Daar gaat het om.
Ladies and gentlemen. Let's play darts.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:04 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Ik vind die sfeer in de Lakeside, afgezien van het niveau, best gezellig eigenlijk,.
ik ook hoor, nostalgie, the classicquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:04 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Ik vind die sfeer in de Lakeside, afgezien van het niveau, best gezellig eigenlijk,.
Dit inderdaad. De BDO is meer een kweekvijver geworden voor de PDC.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:05 schreef Caland het volgende:
Lakeside is wel leuk. Maar het is toch een beetje alsof je naar de jupiler league van het darts aan het kijken bent.
hahahahsdkajsdhkjhahahhaaihihihahahahwhahaha lekker droog XDquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:08 schreef Thomas-sama het volgende:
[..]
Er is weer darts als er weer darts is.
Ja en daarom ook nog steeds ongelofelijk belangrijk.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:07 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dit inderdaad. De BDO is meer een kweekvijver geworden voor de PDC.
Lachen, gieren, brullenquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:08 schreef Thomas-sama het volgende:
[..]
Bedankt voor de nutteloze quote alert.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:08 schreef Thomas-sama het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:08 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
hahahahsdkajsdhkjhahahhaaihihihahahahwhahaha lekker droog XD
Waarom zijn sommige namen in hoofdletters? Ik zie niet echt regelmaatquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:09 schreef SanAnt het volgende:
Lakeside eerte ronde:
ZAT: JAN 5TH 6.30PM: (16)Darryl Fitton (ENG) v Benito van de Pas (NETH)
ZON: JAN 6TH 1PM (1)STEPHEN BUNTING (ENG) v JAMES WILSON (ENG)
ZAT: JAN 5TH 7.30PM (9)Alan Norris(ENG) v WAYNE WARREN (WAL)
ZON: JAN 6TH 8.30PM (8)WESLEY HARMS (NETH) v RUNE DAVID (NOR)
ZON: JAN 6TH 4PM (12)Scott Mitchell (ENG) v Mark Barilli (SCOT)
ZAT: JAN 5TH 2.30PM (5) Robbie Green (ENG) v CHRISTIAN KIST (NETH)
ZON: JAN 6TH 2PM (13) STEVE DOUGLAS (ENG) v GARY STONE (SCOT)
ZAT: JAN 5TH 8.30PM(4) TONY O'SHEA (ENG) v John Walton (ENG)
ZAT: JAN 5TH 4.30PM (15)RICHIE GEORGE (ENG) v Dave Prins (ENG)
ZON: JAN 6TH 3PM (2) Martin Adams (ENG) v Jimmy Hendriks (NETH
ZAT: JAN 5TH 3.30PM 10)GARY ROBSON (ENG) v Garry Thompson (ENG)
ZON: JAN 6TH 6.30PM (7)Jan Dekker (NETH) v JEFFREY de GRAAF (NETH)
ZAT: JAN 5TH 1PM (11) Martin Atkins (ENG) v JASON CULLEN (REP of IRE)
MAA: JAN 7TH 7.30PM (6) Ross Montgomery (SCOT)v PAUL JENNINGS (ENG)
MAA: JAN 7TH 6.30PM (14)GEERT de VOS (BELG) v Tony Eccles (ENG)
MAA: JAN 7TH 8.30PM (3) Scott Waites (ENG) v WILLY van de WIEL (NETH)
YouTube-linkquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:10 schreef Zuivelkoe het volgende:
Die ene lakeside leg waarbij de een een gemiddelde had van 60 en die andere dude 40
Weggevoerd!? SENSATIE!111twitter:ArjanvdGiessen twitterde op woensdag 02-01-2013 om 00:12:26Phil intussen gesproken. Michael is weggevoerd om iets in te vullen of zo. Tot ontzetting van alle aanwezige pers die wacht!!! #rtl7darts reageer retweet
Zijn dat misschien de geplaatste spelers?quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:10 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Waarom zijn sommige namen in hoofdletters? Ik zie niet echt regelmaat
Martin Adamsquote:
Nee.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:13 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Zijn dat misschien de geplaatste spelers?
Die Fleet heeft geen dubbel gemist.quote:
Bij het Nederlands Elftal hoorde ik niet veel mensen daarom klagen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:13 schreef Thomas-sama het volgende:
Ik hoorde dat er een huldiging komt voor de 2de plaats
Dan had je beter de topics moeten lezen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:14 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Bij het Nederlands Elftal hoorde ik niet veel mensen daarom klagen.
Nou, mij wel en ook hier vind ik het je reinste onzin. Huldigen doe je met winnaarsquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:14 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Bij het Nederlands Elftal hoorde ik niet veel mensen daarom klagen.
quote:Arjan vd Giessen@ArjanvdGiessen
Phil intussen gesproken. Michael is weggevoerd om iets in te vullen of zo. Tot ontzetting van alle aanwezige pers die wacht!!! #rtl7darts
Zo is het. Die rondvaartocht was een regelrechte belediging voor de '88-generatie.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, mij wel en ook hier vind ik het je reinste onzin. Huldigen doe je met winnaars
Hahahhhaha die Fleet vindt het al moeilijk om alle dartpijlen te gooien zonder de laatste te laten vallenquote:
Daar ben ik het mee eens.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:16 schreef Van_Poppel het volgende:
Zo is het. Die rondvaartocht was een regelrechte belediging voor de '88-generatie.
en aangezien ze dat niet zijn moeten ze om en tijdens de wedstrijden dus inderdaad van die snoepjes eten en dat soort shit.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
Kan je lullig om doen, maar je staat toch een tijdje in de warmte pijltjes te gooien. Het is geen marathon, maar als je goed in conditie bent helpt dat echt.
Taylor heeft heel veel ervaring met zulke lange wedstrijden en dat heeft denk ik de doorslag gegeven in deze finale.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:20 schreef NineteenOFour het volgende:
en aangezien ze dat niet zijn moeten ze om en tijdens de wedstrijden dus inderdaad van die snoepjes eten en dat soort shit.
moet wel zeggen dat Taylor gewoon heel slim omgaat met de energie in zo'n wedstrijd, om de juiste momenten weet te versnellen maar ook soms even een momentje extra pakt, voelt ie haarfijn aan.
Hahaha wtf man. Hij kan zijn pijlen niet eens vasthouden.quote:
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op woensdag 02-01-2013 om 00:29:27Michael moest naar de dopingtest. Die is mislukt maar heb hem wel gesproken. Interview komt zsm op de site van RTL7. #rtl7darts reageer retweet
Slecht nieuws!!!quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:30 schreef Pino112 het volgende:
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op woensdag 02-01-2013 om 00:29:27Michael moest naar de dopingtest. Die is mislukt maar heb hem wel gesproken. Interview komt zsm op de site van RTL7. #rtl7darts reageer retweet
Dopingtest in darts?quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:30 schreef Pino112 het volgende:
ik dacht dat je deze verzonnen hadquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:30 schreef Pino112 het volgende:
quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:30 schreef Pino112 het volgende:
EPO.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:33 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Wat kun je gebruiken dan?
Middelen voor betere concentratie, of middelen om trillen tegen te gaan, ik geloof dat pipe een keer is betrapt.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:33 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Neujquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:32 schreef luckass het volgende:
[..]
ik dacht dat je deze verzonnen had
Inslikbare magneten.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:33 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Betablockers voor lagere hartslag, waardoor je rustiger kunt gooien. Wordt in andere sporten nog regelmatig gebruikt.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:33 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Serieus?quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:37 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Co is zelfs een half jaar geschorst geweest (blowen)
toen hij werd betrapt was het al 3 maanden geleden. Hoe zuurquote:
Komt door al die slokken water natuurlijkquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:30 schreef Pino112 het volgende:
Darten heeft ooit nog de wens Olympisch te worden. Vandaar dat ze dopingcontroles hebbenquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:30 schreef Pino112 het volgende:
quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Darten heeft ooit nog de wens Olympisch te worden. Vandaar dat ze dopingcontroles hebben
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 2 januari 2013 00:53 schreef Mint_Clansell het volgende:
Haha, Van Gerwen heeft doping gebruikt, zojuist op RTL7.
Haha nee.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:53 schreef Mint_Clansell het volgende:
Haha, Van Gerwen heeft doping gebruikt, zojuist op RTL7.
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op woensdag 02-01-2013 om 01:32:15Phil Taylor heeft bevestigd dat hij doorgaat met darts en zijn titel volgend jaar verdedigt. De dopingmensen hebben tot finale.. #rtl7darts reageer retweet
Phil gaat doortwitter:ArjanvdGiessen twitterde op woensdag 02-01-2013 om 01:35:00..gewacht en Michael meteen meegenomen. Tot ergernis van alles en iedereen van de media! Gaat soms vreemd aan toe hier! #rtl7darts reageer retweet
Valt reuze mee. Bijna alles wat toen een grote naam was ging mee. Taylor heeft toen ook genoeg WK's gegooid met 100+ gemiddeld.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies... de PDC was in de beginjaren gewoon Taylor's privebondje
Halve finale was ook al beter.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Waren niet 17 maar 19 perfecte darts, laatste 2 darts van de leg daarvoor waren T19's, waarna Wade die leg uitgooide.quote:
Maar die telden niet mee voor een mogelijke 9-darter.quote:Op woensdag 2 januari 2013 02:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waren niet 17 maar 19 perfecte darts, laatste 2 darts van de leg daarvoor waren T19's, waarna Wade die leg uitgooide.
Haha kneusje. Alleen de finale telt. Helaas gooide Mighty Biljartbal als een natte dweil en Taylor als een eckte baas.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:02 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op woensdag 2 januari 2013 03:07 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Haha kneusje. Alleen de finale telt. Helaas gooide Mighty Biljartbal als een natte dweil en Taylor als een eckte baas.
quote:First Ally Pally... then the world
BARRY HEARN reckons darts is going global after a bumper year at Ally Pally.
Phil Taylor's Ladbrokes PDC World Championship final victory over Michael van Gerwen last night was beamed live to South Africa for the first time.
Coverage from Alexandra Palace has also broken new ground this year in Eastern Europe and the USA.
PDC chairman Hearn says the top players stand to cash in on the new wave of interest, with prize money already set to be increased for the 2014 tournament.
Next year’s winner stands to collect £250,000 — a whopping 25 per cent hike on this year.
Hearn said: “The world seems to be opening up because 2012 has been a massive year for us.
“Apart from the fact that NBC are showing regular darts on their sports channel in America, we have had live coverage for the first time in Eastern Europe, through Hungary and Romania.
“These are entirely new areas for us, the Asian coverage is growing and it is becoming a really global sport.
“If you are new to the sport, you can follow the game quite quickly and the atmosphere the fans give, that comes through on the television coverage.
“I am finding that people are incredulous about the atmosphere — even more so than the darts.
“They cannot believe that there are thousands and thousands of people going crazy watching an indoor game that has always been associated with pubs, that has suddenly become working man’s golf. Darts has become that.
“We have been stuck in the traditional sports for years — football, cricket, rugby. But all of a sudden, darts has come up on the blindside and is creating atmospheres and TV ratings that surpass any other sport apart from Premier League football.
“We are hearing record audiences in Germany, Holland, the UK. This morning I had a phone call that we want to go live with the final in South Africa — we have never done anything in South Africa.
“People have looked down their nose for too long at traditional, working-class pastimes that suddenly become major sports.
“People don’t see Premier League footballers walking down the street because they are too busy driving their Ferraris. The appeal of this sport is that ordinary people are achieving their dreams and people can associate with that.
“It is cheap to play, there is no barrier for entry — you don’t have to be a member of a golf club or have an expensive set of clubs.
“All you need is ability and dedication — but we have the characters who are transgressing the normal barriers of sport because everyone can associate with it.”
‘The Power’ Taylor, 16 times the world champ, has gone from the dole to being a multi-millionaire thanks to his talent with the tungsten tips.
Hearn said: “I don’t think the bubble will burst. I’ve always felt we were a work in motion, a jigsaw being put together and over this tournament a few more pieces of the jigsaw have gone into place.”
Nee, de enige geestelijk gehandicapte hier ben jij.quote:Op woensdag 2 januari 2013 05:14 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Even om duidelijkheid te scheppen; is Gerwen nou geestelijk gehandicapt of niet?
de hoge kijkcijfers in Nederland heeft alleen met Nederlands succes te maken.quote:
Je meent het.quote:Op woensdag 2 januari 2013 06:33 schreef hole1988 het volgende:
[..]
de hoge kijkcijfers in Nederland heeft alleen met Nederlands succes te maken.
De enige zedendeliquent in het darten komt uit Nederland.quote:Op woensdag 2 januari 2013 05:00 schreef mark211175 het volgende:
Ach Taylorboy mag zich dan gelukkig prijzen in het spelletje laat hem eerst maar eens zijn leven op orde brengen, waarschijnlijk kan hij zijn prijzengeld aan alimentatie betalen;) blijf het maar een sneu figuur vinden, nog net geen zedendelinquent al zou me dit niet verbazen.
die komen om 7:30quote:Op woensdag 2 januari 2013 06:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je meent het.![]()
De kijkcijfers van de halve finale;
[ afbeelding ]
Kijkcijfers van gisteren staan nog niet online.
twitter:RealEricBristow twitterde op woensdag 02-01-2013 om 03:56:46🎯BDO darts starts soon if you love darts like me bet on Bunting.🎯if you want to lose money Liston to Mardles tips or Manley both talk poo!🎯 reageer retweet
Eh ja, dat geldt voor elke sport en elk spelletje.quote:Op woensdag 2 januari 2013 06:33 schreef hole1988 het volgende:
[..]
de hoge kijkcijfers in Nederland heeft alleen met Nederlands succes te maken.
Is er niet lange tijd sprake van geweest dat de vakjes van de trebbles en dubbeles bij de pdc groter waren?quote:Op woensdag 2 januari 2013 02:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
Valt reuze mee. Bijna alles wat toen een grote naam was ging mee. Taylor heeft toen ook genoeg WK's gegooid met 100+ gemiddeld.
Ah gemistquote:Op woensdag 2 januari 2013 08:30 schreef Mint_Clansell het volgende:
Taylor, zoals voorspeld, stopt niet. Stukje teruglezen.
Baas die Bristowquote:Op maandag 31 december 2012 16:06 schreef SanAnt het volgende:
twitter:PDCDartsWorld twitterde op maandag 31-12-2012 om 15:28:28Bristow - "Taylor will beat van Gerwen 7-4" reageer retweet
![]()
De vakjes waren niet groter, het ijzer was iets dunner. Heeft te maken met producent.quote:Op woensdag 2 januari 2013 09:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Is er niet lange tijd sprake van geweest dat de vakjes van de trebbles en dubbeles bij de pdc groter waren?
Zaterdag Lakesidequote:
Barney en Whitlock op zeker en een schot(ik hoop op Snakebite maar dat zit er niet in) en de laatste zal wel Hammer worden.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond worden de wildcards van de PL bekend gemaakt.
Ik hoop Thornton, maar het gaat denk ik Anderson worden. Chisnall zou ik ook niet afschrijven voor een wildcard.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:29 schreef SanAnt het volgende:
Barney en Whitlock op zeker en een schot(ik hoop op Snakebite maar dat zit er niet in) en de laatste zal wel Hammer worden.
Je overdrijft met je Snakebitequote:Op woensdag 2 januari 2013 13:29 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Barney en Whitlock op zeker en een schot(ik hoop op Snakebite maar dat zit er niet in) en de laatste zal wel Hammer worden.
Snakebite moet echt een finale halen van een TV-Toernooi, maar dat kan hij toch niet.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:39 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Ik overdrijf niet ,ik hoopop Snakebite.
Maar het gaat denk ik Anderson worden
Voorspelling 2013 Snakebite gaat eerste tv-toernooi winnen !!!!quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Snakebite moet echt een finale halen van een TV-Toernooi, maar dat kan hij toch niet.
gaat niet gebeuren.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:46 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Voorspelling 2013 Snakebite gaat eerste tv-toernooi winnen !!!!
Meh, daar geef ik toch een stuk minder om.quote:
Zie PIquote:Op woensdag 2 januari 2013 13:50 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Meh, daar geef ik toch een stuk minder om.
quote:Barney, van postbode tot dartsmiljonair
Op zondag 6 januari keert Andere Tijden Sport terug met de eerste van drie winterafleveringen: 'Barney, van postbode tot dartsmiljonair'. De opkomst van de dartsport in Nederland staat centraal, met twee postbodes uit Den Haag in de hoofdrol.
Voordat Raymond van Barneveld in 1998 zijn eerste BDO World Darts-titel pakt, heeft een andere Haagse postbode al de ban gebroken.
Bert Vlaardingerbroek is in de jaren tachtig de eerste Nederlander die de Engelse dartswereld binnenstapt. Hij komt in 1988, 1989, 1990 en 1992 in actie op Frimley Green en wordt telkens in de eerste ronde uitgeschakeld.
In 1991 voegt 'Barney' zich bij zijn plaatsgenoot 'Big Bert'. Hij haalt in 1995 al eens de finale, maar schrijft later geschiedenis met titels in 1998, 1999, 2003 en 2005.
Mentaliteit
De levens van 'Big Bert' en 'Barney' vertonen opvallende parallellen: beiden zijn geboren en getogen in Den Haag en ze werken bij de PTT in hetzelfde gebouw. Vanuit de Haagse dartscompetitie, die zich in de kroegen afspeelde, klimmen beiden op naar het internationale podium.
In onderlinge potjes is Vlaardingerbroek eigenlijk altijd sterker dan Van Barneveld. 'Big Bert' wordt door de kenners als de beste darter van Nederland gezien. Hem wacht echter geen profbestaan.
Het dartsleven van Vlaardingerbroek verloopt niet erg glorieus: vliegangst, drank en de kwaal 'darteritus' - een soort darters-RSI - stonden een roemrijke carrière in de weg. "Ik mis de mentaliteit van Raymond. Maar ik vraag me wel eens af: had het met mij ook zo kunnen gaan als met Raymond?", zegt Vlaardingerbroek jaren later.
Sponsorcontracten
Van Barneveld schrijft uiteindelijk vier keer het BDO World Darts-toernooi op zijn naam en hij wordt miljonair dankzij de dartssport. SBS6 is er live bij om het vast te leggen en hij houdt er honderdduizenden Britse ponden aan over. En bovendien sponsorcontracten.
Zondag, 22.25 uur
Andere Tijden Sport gaat met 'Big Bert' en 'Barney' terug naar de beginjaren van de kroegsport in Nederland.
Ga ik kijken!quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:01 schreef Pino112 het volgende:
http://nos.nl/artikel/457(...)-dartsmiljonair.html
quote:
Interessantquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:01 schreef Pino112 het volgende:
Zondagavond 22.25u:
http://nos.nl/artikel/457(...)-dartsmiljonair.html
[..]
quote:De Premier League krijgt een nieuw format. De eerste negen weken zullen tien spelers de wedstrijden spelen. Daarna vallen de onderste 2 af. De overige vijf speelrondes zullen bepalen welke 4 er in de play-offs mogen aantreden. Deelnemers zijn: Phil Taylor Adrian Lewis James Wade Michael van Gerwen Simon Whitlock Andy Hamilton Wes Newton Raymond van Barneveld Gary Anderson Robert Thornton
vervang Hamilton met Chisnall en het zou perfect zijn.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:58 schreef Grifte het volgende:
Mooi deelnemersveld, helaas geen Chisnall
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |