SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Creativiteit ligt hoogquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je moet het meedoen ofcourseen dan met nieuwe ideeen komen etc
quote:
quote:
quote:
Altijd maar relativerenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:53 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik kan zelf ook niet zo heel goed hoor gaygay
De banners zijn de eerste dingen die ik op photoshop heb gemaaktquote:
Gebruik je PS of AI?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
De banners zijn de eerste dingen die ik op photoshop heb gemaakt
Meen je deze? Opkomend talent in de scenequote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
De banners zijn de eerste dingen die ik op photoshop heb gemaakt
Jaaaa!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:57 schreef Taexon het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoiii
Iedereen hier genoten van oud&nieuw jaars avond etc?
PS, maar ik heb Ai ookquote:
Zeker wel, was echt gave avond. Jij ook?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:57 schreef Taexon het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoiii
Iedereen hier genoten van oud&nieuw jaars avond etc?
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:57 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Meen je deze? Opkomend talent in de scene
quote:
Mooi!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:59 schreef JRRY het volgende:
[..]
Zeker wel, was echt gave avond. Jij ook?
Meeste doe je op photoshop qua design. Ai is meer voor vector imagesquote:
Ik ben blij dat ik geen baan hebquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:01 schreef Taexon het volgende:
[..]
[..]
Mooi!
Ja hoor helemaal top, nu net weer thuis en langzaam richting bed want moet morgen 8:00 weer werken
quote:
quote:
Goed goed, met jou?quote:
Je kan goed designen maar hier had ik je wel gebeat :$quote:
jaquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan goed designen maar hier had ik je wel gebeat :$
Waarom zou ik op mijn moeders Ipad zijn?quote:
Was tof, gekolonist van katant met een buurjongens/meisjes en daarna naar zo'n feest bij cultus, maar dat was niks aan eigenlijk dus weer teruggegaan.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed goed, met jou?
Hoe was je avond gister?
Samen fokkend de nachten doorbrengenquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zou ik op mijn moeders Ipad zijn?
Oh oke, mooi dat je het gezellig hebt gehadquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:05 schreef JRRY het volgende:
[..]
Was tof, gekolonist van katant met een buurjongens/meisjes en daarna naar zo'n feest bij cultus, maar dat was niks aan eigenlijk dus weer teruggegaan.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:05 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Samen fokkend de nachten doorbrengen, niet?
Beetje.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh oke, mooi dat je het gezellig hebt gehadJe luduvudu al een beetje over?
Adobe illustrator, right? Ik kon er nog een brownie in herkennenquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:06 schreef LittleBrownie het volgende:
Ohja mn brownie UI was op Ai, gaygay. Die vond ik wat matig
In OUDquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh oke, mooi dat je het gezellig hebt gehadJe luduvudu al een beetje over?
[..]hopelijk zit mijn moeder niet op FOK!
Veel afleiding zoeken hequote:
Is voor designers, don't worryquote:
Ja inderdaad, maar niet goed gelukt vond ik zelfquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:08 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Adobe illustrator, right? Ik kon er nog een brownie in herkennen
Hier zitten vast ook ouderen dusquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:09 schreef JRRY het volgende:
[..]
Zitten daar serieus ook echt ouders van mensen van onze leeftijd?
ohgekulligquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Is voor designers, don't worry
[..]
Ja inderdaad, maar niet goed gelukt vond ik zelf
Ja, lees die topics maar eens door. Om te huilen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:09 schreef JRRY het volgende:
[..]
Zitten daar serieus ook echt ouders van mensen van onze leeftijd?
Dus jullie blijven wel vrinden enzo?quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:10 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja. Lukt wel. Heb wel whatsappje gekregen waarin ze gelukkig nieuwjaar wenste
Ja, we gaan ook voornamelijk met dezelfde mensen om enzo, binnen de klas dan.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus jullie blijven wel vrinden enzo?
Je moet ergens beginnenquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Is voor designers, don't worry
[..]
Ja inderdaad, maar niet goed gelukt vond ik zelf
Oh zit ze ook nog eens in je klas? Dat lijkt me wel verrotquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:11 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja, we gaan ook voornamelijk met dezelfde mensen om enzo, binnen de klas dan.
Truequote:Op woensdag 2 januari 2013 00:11 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Je moet ergens beginnen
Vette site.
Ach ja .....quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh zit ze ook nog eens in je klas? Dat lijkt me wel verrot
Dan ben je wel erg lullig inderdaadquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:14 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ach ja .....
Zolang ze niet maandag met een ander de wc's induikt voor mijn ogen dan, vind ik het niet erg ofzo.
Dat zou wel lullig zijn ja, maar doet ze toch niet. Ze heeft wel manieren, heb ik haar geleerd.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan ben je wel erg lullig inderdaad
Eerst was het een tokkie?quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:18 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dat zou wel lullig zijn ja, maar doet ze toch niet. Ze heeft wel manieren, heb ik haar geleerd.
Klinkt vervelend bekend dit.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:20 schreef JRRY het volgende:
Ik heb veel te weinig aan school gedaan deze vakantie.
quote:
quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:20 schreef JRRY het volgende:
Ik heb veel te weinig aan school gedaan deze vakantie.
quote:
Nog te doen: 40 pagina's Engels idioom, wiskunde een heel hoofdstuk en een geschiedenis werkstukje maken.quote:
Nog te doen: in mijn agenda durven te kijkenquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:22 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nog te doen: 40 pagina's Engels idioom, wiskunde een heel hoofdstuk en een geschiedenis werkstukje maken.
Godzijdank krijg ik voor ckv geen cijfers, heb ook nog niks ingeleverd. Ik doe alleen waar ik punten voor krijgquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:24 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nog te doen: in mijn agenda durven te kijkenengels idioom (hey. High five!) hoofdstuk wiskunde en een opdracht voor ckv inleveren (meer dan een week te laat. Ik krijg een -3 of zo
)
Jupquote:
ik kon 1/3 niet maken en ik heb hem iets van 8 dagen te laat ingeleverd nu.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:25 schreef JRRY het volgende:
[..]
Godzijdank krijg ik voor ckv geen cijfers, heb ook nog niks ingeleverd. Ik doe alleen waar ik punten voor krijg
Doe je ook 4vwo?quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:26 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik kon 1/3 niet maken en ik heb hem iets van 8 dagen te laat ingeleverd nu.! mja.
quote:
quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:27 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik ben jaloers. Dan ben ik nog niet eens een student.
E&M, met Duits en M&O en bsm. Frans als extra. Ga misschien nog M&O wisselen voor AK btw. Want mijn school is los en dat mag misschien nog welquote:
jaloersquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:28 schreef JRRY het volgende:
[..]
E&M, met Duits en M&O en bsm. Frans als extra.
Geschiedenis kan bij ons niet bij N&G. Jammer dat je nou net dat kutvak erbij hebt? Sta daar met moeite een 6,6 ofzo voorquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:29 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
jaloers![]()
N&G met frans, bio, geschiedenis en filosofie hier.
ik sta een 8 voor geschiedenisquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:30 schreef JRRY het volgende:
[..]
Geschiedenis kan bij ons niet bij N&G. Jammer dat je nou net dat kutvak erbij hebt? Sta daar met moeite een 6,6 ofzo voor
Beter had je EM gekozen?quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:31 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik sta een 8 voor geschiedenisik vind het wel tof
![]()
maar natuurkundescheikunde
wiskunde
beta sowiesoquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:31 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik sta een 8 voor geschiedenisik vind het wel tof
![]()
maar natuurkundescheikunde
wiskunde
damn.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:33 schreef JRRY het volgende:
Ik sta trouwens 3 vakken in de 9.
![]()
Ik word er nog net niet mee gepest![]()
10 voor Frans (1 rep + idioom)
9,6 voor Duits (2 so's + rep)
9,3 voor Maatschappijj (gewoon veel toetsen goed)
Grapje togh.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:32 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
kom haten.
Is tenminste een echt profiel.
weet ik tog.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Grapje togh.
Heb je wel een studie voor naast geneeskunde?
Uhu, je alleen focussen op een loting kan nogal teleurstellend uitvallenquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:34 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
weet ik tog.![]()
Als alternatief bedoel je?
psychologie, maar is ook lotingquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu, je alleen focussen op een loting kan nogal teleurstellend uitvallen
Haha. Ik had het probleem vorige zomer ook, alleen maar loting-studies leuk vinden is zo kutquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:36 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
psychologie, maar is ook lotingof biomedische wetenschappen.
jepquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha. Ik had het probleem vorige zomer ook, alleen maar loting-studies leuk vinden is zo kut
Psychologie lijkt me ook nog altijd heel tof maarja, ze zeggen dat je daar zelf ook 100% stabiel voor moet zijn.. *First problemquote:
psychologie lijkt me echt een kutstudiequote:Op woensdag 2 januari 2013 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Psychologie lijkt me ook nog altijd heel tof maarja, ze zeggen dat je daar zelf ook 100% stabiel voor moet zijn.. *First problem
Ben je neit 100% stabiel dan?quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Psychologie lijkt me ook nog altijd heel tof maarja, ze zeggen dat je daar zelf ook 100% stabiel voor moet zijn.. *First problem
Waarom kutstudie? Verschil tussen psycholoog en psychiater zit hem alleen in het medicijnen voorschrijven toch?quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:41 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
psychologie lijkt me echt een kutstudieMaar ik wil psychiatrie doen, dus dan moet je wel of eerst psychologie of geneeskunde studeren.
Niet bepaald neequote:
Lang verhaal, en dat verpest de slowchatquote:
Nja, bij een psychiater kom je alleen als er serieus iets is dus.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom kutstudie? Verschil tussen psycholoog en psychiater zit hem alleen in het medicijnen voorschrijven toch?
Niet als iedereen het wil weten...quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lang verhaal, en dat verpest de slowchat
die gast hoeft hier echt niet zijn levensverhaal gaan vertellenquote:
Dat klopt niet helemaalquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:44 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nja, bij een psychiater kom je alleen als er serieus iets is dus.
Maar gewoon het type mensen die die studie doen meermeh.
Voorlopig ben jij de enigequote:
Die gast? pffquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:46 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
die gast hoeft hier echt niet zijn levensverhaal gaan vertellen
Denk eigenlijk dat vrij weinig mensen 100% emotioneel stabiel zijn trouwens.
Of depressie om medicijnen voor te schrijven.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat klopt niet helemaalEen psycholoog kan je alleen doorverwijzen naar een psychiater als het om een geestesstoornis gaat geloof ik.
[..]
Voorlopig ben jij de enige
Natuurlijk heeft iedereen wel iets, maar de andere kan het beter handlen dan de ene.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:46 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Denk eigenlijk dat vrij weinig mensen 100% emotioneel stabiel zijn trouwens.
Klopt klopt. Maar je hebt wel een beetje gelijk hoor, denk dat de mensen die Toegepaste Psychologie volgen op HBO wel heel anders zijn dan diegene die de Psychiatrie-kant opgaan na geneeskunde.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:47 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Of depressie om medicijnen voor te schrijven.
Ook nog nooit genoemd geloof ik dus ik vergeef jequote:Op woensdag 2 januari 2013 00:47 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
was je naam vergeten. Sorry schatje.
natuurlijk. Maar wanneer zou je iets dan emotioneel instabiel noemen?quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:48 schreef JRRY het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft iedereen wel iets, maar de andere kan het beter handlen dan de ene.
Als je iets hebt meegemaakt waardoor je emotionele schade hebt opgelopen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:49 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
natuurlijk. Maar wanneer zou je iets dan emotioneel instabiel noemen?
Moeilijk uit te leggenquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:49 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
natuurlijk. Maar wanneer zou je iets dan emotioneel instabiel noemen?
Neuh ik ben niet emotioneel instabiel.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je iets hebt meegemaakt waardoor je emotionele schade hebt opgelopen.
Je kan wel zeggen, ja iedereen heeft wel iets, maar iemand die het net heeft uitgemaakt of iemand waarbij zijn huisdier net overleden is is natuurlijk niet emotioneel onstabielja misschien voor korte periode.
En wanneer noem je iets dan precies emotionele schade?quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan wel zeggen, ja iedereen heeft wel iets, maar iemand die het net heeft uitgemaakt of iemand waarbij zijn huisdier net overleden is is natuurlijk niet emotioneel onstabielja misschien voor korte periode.
Haha ik had jou ook niet als voorbeeld hoorquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
Neuh ik ben niet emotioneel instabiel.![]()
Iets wat als zo traumatisch ervaren wordt dat diegene voor langere tijd niet meer kan functioneren als iemand die nog wel stabiel is. Angsten of fobieen ontwikkeld. Uiten naar automutilatie etc etc.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:52 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
En wanneer noem je iets dan precies emotionele schade?![]()
Genoeg psychologen die juist om zulke redenen psycholoog wilden worden.
ik vind er ook geen fuck aan.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:56 schreef JRRY het volgende:
Ben ik de enige die echt helemaal NIKS leuk vindt aan die Gangnam Style-trash?
Wtf, en zij ziet jou ook?quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:58 schreef Ga.aguyim het volgende:
ik cam nu met zo'n chick, maar ze wil niet verder dan haar bh gaanhoe zeg ik subtiel dat ik haar tieten wil zien
Reageer nou.quote:
16 en ik heb advies nodigquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:58 schreef JRRY het volgende:
Wat is er trouwens zo interessant aan 14-jarige tietjes.?
Je bent zelf 16 toch? Daar zal jij ook niks mis mee vinden danquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:58 schreef JRRY het volgende:
Wat is er trouwens zo interessant aan 14-jarige tietjes.?
Maar heb je het dan over blijvende emotionele schade?quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
neuh, die superkleine beginnende borstjes vind ik eerlijk gezegd niet zo aantrekkelijk.quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent zelf 16 toch? Daar zal jij ook niks mis mee vinden dan
Iemand die vroeger bij een psych heeft gelopen en nu verder op eigen benen kan hoeft opzich nergens last meer van te hebben. Het ging er meer om dat jezelf clean in je hoofd moet zijn voordat je andere mensen van hun problemen af kan helpenquote:Op woensdag 2 januari 2013 01:00 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Maar heb je het dan over blijvende emotionele schade?
Zou iemand die bijvoorbeeld vroeger bij een psycholoog heeft gelopen later geen psychologische studie 'moeten' kiezen?
Nou ik ben ook niet nummer 1 expert, maar een gemiddelde 14-jarige heeft volgens mij toch al redelijk wat meer dan dat hoorquote:Op woensdag 2 januari 2013 01:01 schreef JRRY het volgende:
[..]
neuh, die superkleine beginnende borstjes vind ik eerlijk gezegd niet zo aantrekkelijk.
strippoker dus, nicequote:Op woensdag 2 januari 2013 00:59 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee, oke. Als jij je sixpack laat zien, laat zij dr boobies zien.
Ja, dus gewoon dat je je eigen problemen niet laat meeslepen ofzo in andermans problemen en dat die daar geen rol in gaan spelen blah blah blahquote:Op woensdag 2 januari 2013 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iemand die vroeger bij een psych heeft gelopen en nu verder op eigen benen kan hoeft opzich nergens last meer van te hebben. Het ging er meer om dat jezelf clean in je hoofd moet zijn voordat je andere mensen van hun problemen af kan helpen
Nee oké dan zijn we het met elkaar eensquote:Op woensdag 2 januari 2013 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iemand die vroeger bij een psych heeft gelopen en nu verder op eigen benen kan hoeft opzich nergens last meer van te hebben. Het ging er meer om dat jezelf clean in je hoofd moet zijn voordat je andere mensen van hun problemen af kan helpen
Sommige wel. Lang niet alle.quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ik ben ook niet nummer 1 expert, maar een gemiddelde 14-jarige heeft volgens mij toch al redelijk wat meer dan dat hoor
Maar daar heb jij dus geen last van?quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:03 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nee oké dan zijn we het met elkaar eens
emotioneel instabiel zijn?quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar daar heb jij dus geen last van?
Ja, ik dacht dat ik vorige slowchat iets daarvan lasquote:
Nee daar heb ik niets over gezegd. Maar om antwoord te geven; nee, dat ben ik niet op het moment. Totaal niet.quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat ik vorige slowchat iets daarvan las
Daar heb je nog wel even de tijd voor inderdaadquote:Op woensdag 2 januari 2013 01:07 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nee daar heb ik niets over gezegd. Maar om antwoord te geven; nee, dat ben ik niet op het moment. Totaal niet.
Maar tegen die tijd wel hoop ik.
Ja daarom.quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar heb je nog wel even de tijd voor inderdaad
ik durf niet te klikken.quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:08 schreef JRRY het volgende:
damn Cassie is wel hott![]()
Nicki Minaj is eng.
Je moet ook niet zeuren enz0.quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:09 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ze wil niet terijl ik vorige eker nog pics van haar had ontvangen
Of schrikt alleen maar afquote:Op woensdag 2 januari 2013 01:10 schreef JRRY het volgende:
[..]
Haal je pik tevoorschijn, dat doet wonderen.
Uh dus het is een kutwijf.quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:12 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
alleen uiterlijk, maar hypo daar gaat het toch niet om
uiterlijk bedoel ik ook.quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:12 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
alleen uiterlijk, maar hypo daar gaat het toch niet om
denken dat ik ook maar iets meer dsn mezelf laat zien dan me hofodquote:Op woensdag 2 januari 2013 01:10 schreef JRRY het volgende:
[..]
Haal je pik tevoorschijn, dat doet wonderen.
ik wil geen lesbo wordenquote:Op woensdag 2 januari 2013 01:11 schreef JRRY het volgende:
[..]
Sla Nicki over en je wordt lesbooo door Cassie![]()
![]()
Ze is nog lekkerder dan Kelly Rowland
Dat vind ik al veel, stel dat zij jullie gesprek filmt en op YT gaat zetten. Hoe kom je aan haar, Habbo Hotel?quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:13 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
denken dat ik ook maar iets meer dsn mezelf laat zien dan me hofod(
Een beetje gay is oke.quote:
nee, uit de buurtquote:Op woensdag 2 januari 2013 01:14 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dat vind ik al veel, stel dat zij jullie gesprek filmt en op YT gaat zetten. Hoe kom je aan haar, Habbo Hotel?
Hm?quote:
stommerd.quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:15 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee want straks ken ik jou, we hebben al dezelfde toetsen en niemand mag mij herkennen
Wat begreep je er niet aan?quote:
Nee het was dan ook een aanmoediging,quote:
Zo zijn meisjes jongen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:17 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
nee wat een labiel wijf ene keer had xze het nog over soppen en nu is ze heel verlegeb
Oh, nu snap ik het.quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee het was dan ook een aanmoediging,
maar dat is onacceptabel want heb mijn avond opgeofferd voor haar en nu sta ik et lege handendquote:
Was het niet gezellig dan? Daar gaat het toch om?? Mij gaat een relatie met een meisje echt niet alleen voor de seksquote:Op woensdag 2 januari 2013 01:19 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
maar dat is onacceptabel want heb mijn avond opgeofferd voor haar en nu sta ik et lege handend
Maar ik ben raar.quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:19 schreef Ga.aguyim het volgende:
hypo jij bent een meisje? hoe krijg ik haar edele delen te zien
ze is oerdom manquote:Op woensdag 2 januari 2013 01:19 schreef JRRY het volgende:
[..]
Was het niet gezellig dan? Daar gaat het toch om?? Mij gaat een relatie met een meisje echt niet alleen voor de seksOf plaatjes van borstjes
Als ze echt dom is had ze allang aan jou haar theezakjes laten zien, ze is niet dom en trollt je misschien wel.quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:20 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ze is oerdom manik wil een leuke avond, klaar
Dan al?quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:20 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Maar ik ben raar.
Weet niet. Bij mij krijgen ze dat alleen te zien als ze lief zijn en zo.
owja jij bent een leuke meid , maar zij is een sletquote:Op woensdag 2 januari 2013 01:20 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Maar ik ben raar.
Weet niet. Bij mij krijgen ze dat alleen te zien als ze lief zijn en zo.
Lees mijn advies ^^^quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:21 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
owja jij bent een leuke meid , maar zij is een slethoekrijg ik toegang tot de denkwijze van een slet
nee,, want heb al tietfoto'squote:Op woensdag 2 januari 2013 01:21 schreef JRRY het volgende:
[..]
Als ze echt dom is had ze allang aan jou haar theezakjes laten zien, ze is niet dom en trollt je misschien wel.
camgesprek begint saai te worden geen nspiratie enzo en wil haar en dan slapenquote:Op woensdag 2 januari 2013 01:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nou, dan is ze dom. ga ervoor jongen.
dit is een soort van compliment, nietwaar?quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:21 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
owja jij bent een leuke meid , maar zij is een slethoekrijg ik toegang tot de denkwijze van een slet
Vraag aan haar wat ze het mooiste vind aan zichzelf.quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:23 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
camgesprek begint saai te worden geen nspiratie enzo en wil haar en dan slapen
quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:23 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Heel lief. Relatie-lief zeg maar.
ja hypoquote:Op woensdag 2 januari 2013 01:23 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
dit is een soort van compliment, nietwaar?
wat wil je dan?quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:25 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ja hypomaar je moet me nu wel helpen hooro
donekrijg ik ditquote:Op woensdag 2 januari 2013 01:24 schreef JRRY het volgende:
[..]
Vraag aan haar wat ze het mooiste vind aan zichzelf.
damn. Waarom praat je met zo iemand?quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:26 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
donekrijg ik dit
[1:26:15] Naoooomiii: huh
[1:26:19] Naoooomiii: ik snap hem nieet
pornoquote:Op woensdag 2 januari 2013 01:26 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Daar hebben mannen toch porno voor?
Oke. DOm.quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:26 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
donekrijg ik dit
[1:26:15] Naoooomiii: huh
[1:26:19] Naoooomiii: ik snap hem nieet
hij niet ofzoquote:Op woensdag 2 januari 2013 01:26 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Daar hebben mannen toch porno voor?
vrouwen mogen ook porno kijken hoorquote:Op woensdag 2 januari 2013 01:27 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
hey ik heb er geen verstand van. Ik ben geen man.
Vrouwen kijken ook peurno, waarom zijn er dan alsnog zoveel mannenpornoacteurs?quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:27 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
hey ik heb er geen verstand van. Ik ben geen man.
Dat heeft daar toch niks mee te makenquote:Op woensdag 2 januari 2013 01:28 schreef JRRY het volgende:
[..]
Vrouwen kijken ook peurno, waarom zijn er dan alsnog zoveel mannenpornoacteurs?
Ja maar ik hoef niet expliciet tieten te zien. Dat wilde Gaygay toch?quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
vrouwen mogen ook porno kijken hoor
mijn mannelijke oerdriften nemen de macht over hyp, helpquote:Op woensdag 2 januari 2013 01:26 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
damn. Waarom praat je met zo iemand?
Klopt. Wat wil jij zien dan?quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:28 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja maar ik hoef niet expliciet tieten te zien. Dat wilde Gaygay toch?
Oke, weet ik veel. Ben geen porrnoexpert.quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat heeft daar toch niks mee te maken
OOH KIJK JIJ POORNOquote:Op woensdag 2 januari 2013 01:28 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja maar ik hoef niet expliciet tieten te zien. Dat wilde Gaygay toch?
Ga fappen of zo..quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:29 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
mijn mannelijke oerdriften nemen de macht over hyp, help
ja, maar nu wil ik dit @#@@!#@#$@#$quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:30 schreef JRRY het volgende:
gaagauyatuium, heb jij ooit een vriendin ofzo gehad?
Hoe heb je je vriendin voor het eerst 'uit gekleed' zeg maar.quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:31 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ja, maar nu wil ik dit @#@@!#@#$@#$
Zelfs dan kan dat toch wel?quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:31 schreef JRRY het volgende:
[..]
straks heeft ie een micropenis en kan dat helemaal niet.
hij is 15 toch?quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:31 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hoe heb je je vriendin voor het eerst 'uit gekleed' zeg maar.
ik ben 16 vriend en de meijes zijn preutsquote:Op woensdag 2 januari 2013 01:31 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hoe heb je je vriendin voor het eerst 'uit gekleed' zeg maar.
weet niet? Maar ik bedoel, dan is het toch niet heel vanzelfsprekend dat hij dat al heeft gezien?quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:32 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja dus hij had toch een vriendin eerst?
dat is echt, porno is nepquote:Op woensdag 2 januari 2013 01:33 schreef JRRY het volgende:
[..]
moet je proberen.
waarom meot je anders zonodig tieten zien?
Ja dus, ik ook?quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:33 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ik ben 16 vriend en de meijes zijn preuts
niet als je net een maand hebt ofzo maar langer dan een maand, wel toch/?quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:33 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
weet niet? Maar ik bedoel, dan is het toch niet heel vanzelfsprekend dat hij dat al heeft gezien?
Dat ligt maar net aan het meisje.quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:33 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ik ben 16 vriend en de meijes zijn preuts
Verschilt per persoon. Mja, gaygay blijkbaar niet heh.quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:35 schreef JRRY het volgende:
[..]
niet als je net een maand hebt ofzo maar langer dan een maand, wel toch/?
Ik denk dat vrouwen het minder erg vinden om twee vrouwen te zien dan mannen twee mannen jaquote:Op woensdag 2 januari 2013 01:35 schreef JRRY het volgende:
[..]
Kijken vrouwen eigenlijk gaaypoorn of gewoon?
Is homop0rno echt zo erg dan?/ ik kan er wel naar kijken zonder te kotsen ofzo, niet dat ik er opwindend van wordquote:Op woensdag 2 januari 2013 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat vrouwen het minder erg vinden om twee vrouwen te zien dan mannen twee mannen ja![]()
Maar vrouwen letten met porno ook op hele andere dingen.
ik heb hier geen tips voorquote:Op woensdag 2 januari 2013 01:38 schreef Ga.aguyim het volgende:
HEE het gaat toch niet zeker over mijn vorige vriendinjullie horen mij te hlpen. DUSS tips!
Nee het is niet ergquote:Op woensdag 2 januari 2013 01:38 schreef JRRY het volgende:
[..]
Is homop0rno echt zo erg dan?/ ik kan er wel naar kijken zonder te kotsen ofzo, niet dat ik er opwindend van word
Gaygay wil een meisje zo ver krijgen dat ze voor cam haar bh uit doet en hij vraagt tips.quote:
Wat valt er aan te begrijpen?quote:
Hahaquote:Op woensdag 2 januari 2013 01:39 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Gaygay wil een meisje zo ver krijgen dat ze voor cam haar bh uit doet en hij vraagt tips.
Volgens mij gaat het daarover!
Dat wel sws.quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee het is niet ergMaar ik denk dat dat gewoon zo is, vrouwen hebben denk ik ook meer de neiging om intiemer met elkaar om te gaan als vriendinnen dan mannen onder elkaar doen.
yay, pornquote:Op woensdag 2 januari 2013 01:40 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
dus ik zeg 'ga porno kijken' en nu gaat het over porno.
Maar ik ben ook niet zo van oh vies bah neequote:
Via wat chat je dan?quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:40 schreef Ga.aguyim het volgende:
KIJK DAN WEL MIJ WILLEN ZIEN MAAR ZICHZELF NIET BLOOT WILLEN GEVEN
[1:39:11] Naoooomiii: dus nu wil ik G----n zien ;9
[1:39:13] Naoooomiii:
[1:39:18] Naoooomiii: anders ga ik huilen^^
[1:40:01] G---: oke (heart) 1 sec
[1:40:05] Naoooomiii: okeee ;d
[1:40:12] G-----: even m'n tranen wegvegen
[1:40:23] Naoooomiii: aaahw
[1:40:31] Naoooomiii: ;$
Eerste en laatste letter van zijn naam.quote:
ahquote:Op woensdag 2 januari 2013 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eerste en laatste letter van zijn naam.
Nee hoorquote:
Keigezellig.quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:48 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik was laptop in bed aan het leggen.
Wat ga je doen?quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:49 schreef Hypocriet het volgende:
ik kan niet slapen maar moet morgen om 11.00 bij iemand zijn.
Nee, ik blijf nog wel even wakker. Ik heb de webcam maar uitgezet, want ik had totaal geen zin om nog verder te praten met dit meisje, nadat ze zich opeens van deze kant liet zienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |