Andre Hazes?quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:14 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat hangen de buren aan de deurbel. Been there done that.
Alsjeblieft, je beticht me van wansmaak.quote:
Het was niet mijn idee en ma flodder wilde goed betalen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:16 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ah, man. Ik heb met het kind te doen. Je bent er zelf een.
Beter neem je die hele koelkast gelijk mee naar zijn kamer.quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:16 schreef blow... het volgende:
Het kind wil nog een glas " van die lekkere ijsthee"![]()
![]()
Geloof ik best....je hebt er al een alcoholist van gemaakt.quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:16 schreef blow... het volgende:
Het kind wil nog een glas " van die lekkere ijsthee"![]()
![]()
Welnee, ik leer hem om te gaan met drank en wijven.quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:17 schreef trovey het volgende:
[..]
Geloof ik best....je hebt er al een alcoholist van gemaakt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because you know i'm all about that ass
Die moet minstens nog 20 keer naar de wc joh...quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:18 schreef CafeRoker het volgende:
Draai om de oren geven en naar bed sturen. Wat denkt hij wel niet, het is al bijna half twee.
Gewoon tegen de ouders klagen dat jantje vannacht wel erg vervelend is geweest. En dreigen niet nog een keer te komen als ze niet minstens een tientje extra lappen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:20 schreef trovey het volgende:
[..]
Die moet minstens nog 20 keer naar de wc joh...Ts kan het slapen vannacht wel vergeten.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:19 schreef blow... het volgende:
[..]
Welnee, ik leer hem om te gaan met drank en wijven.
Je eerste poging is inderdaad behoorlijk mislukt...gelukkig dat je het wijvendeel maar even achterwege hebt gelaten....had hij ook nog een SOA gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
Ik weet niet eens meer hoe vaak hij al is geweest.quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:20 schreef trovey het volgende:
[..]
Die moet minstens nog 20 keer naar de wc joh...Ts kan het slapen vannacht wel vergeten.
Toen je vakkenvulde was je nog geen 16 en dus weet je niet of er tijdens het vakkenvullen gedronken wordt, en nu ben je nog geen 18 en drink je wel sterke drank?quote:
quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:21 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Gewoon tegen de ouders klagen dat jantje vannacht wel erg vervelend is geweest. En dreigen niet nog een keer te komen als ze niet minstens een tientje extra lappen.
Ik krijg al veel geldquote:Op woensdag 2 januari 2013 01:21 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Gewoon tegen de ouders klagen dat jantje vannacht wel erg vervelend is geweest. En dreigen niet nog een keer te komen als ze niet minstens een tientje extra lappen.
IJsthee is alzo niet te zuipen dus ik geef hem gelijkquote:Op woensdag 2 januari 2013 01:21 schreef blow... het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer hoe vaak hij al is geweest.
Hij vond de ijsthee dit keer niet zo lekker ( dat was perzik heb ik hem maar gezegd)
16 -> alcohol ( geen sterke drank), maar van mijn pa mag het en mijn ma weet niet wat het is.quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Toen je vakkenvulde was je nog geen 16 en dus weet je niet of er tijdens het vakkenvullen gedronken wordt, en nu ben je nog geen 18 en drink je wel sterke drank?
Ik mis de logica?
Dat suiker moet een beetje hoog blijven he.quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:23 schreef trovey het volgende:
[..]
IJsthee is alzo niet te zuipen dus ik geef hem gelijkJij gaat echt een lange nacht tegemoet zeker als je ijsthee blijft geven.
Ja, als ik de ouder was dan had je het terug kunnen betalen voor het niet behoorlijke vervullen van je taak. In de VS had je er nog een claim van duizenden dollars achteraan gekregen voor het vergiften van de hersens van het kind.quote:
Dat wel maar ik zou hem stoppen met ijsthee zodra de "gevarenuren"voorbij zijn(en hem dan iets van snoep geven), je wilt niet weten wat een kind van 6 aan vocht kan produceren 's nachts.quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:23 schreef blow... het volgende:
[..]
Dat suiker moet een beetje hoog blijven he.
Van mijn pa mag het.quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je 43 is 31%..... dat is sterke drank.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |