Klopt. Het kind is al wel een stuk of 5 keer naar de wc geweest maar ertoont nog geen syntomen van dronkenschap.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, dat is dan wellicht de enige mazzel die je hierbij hebt, dat het geen mager scharminkel is.
Is die twee uur dan wel voldoende om het in de gaten te houden? Ik noem het maar even. Geen idee of de omvang van het kind nog invloed heeft op de tijd waarna je zeker weet dat er niets meer kan gebeuren maar misschien toch iets om in de gaten te houden.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:56 schreef blow... het volgende:
[..]
Klopt. Het kind is al wel een stuk of 5 keer naar de wc geweest maar ertoont nog geen syntomen van dronkenschap.
Zwaarder= minder effect en meer water drinken = meer plassen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:59 schreef trovey het volgende:
[..]
Is die twee uur dan wel voldoende om het in de gaten te houden? Ik noem het maar even. Geen idee of de omvang van het kind nog invloed heeft op de tijd waarna je zeker weet dat er niets meer kan gebeuren maar misschien toch iets om in de gaten te houden.
Zolang ik betaald krijg is het niet mijn probleem wat die ouders uitspokenquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:58 schreef Jellereppe het volgende:
Kind obees, ouders laten een onbekende op hun kind passen en gaan er een nachtje vandoor. Conclusie is dat we hier hoogstwaarschijnlijk met de familie Flodder hebben te maken.
De alcohol zit wel in dat lijf, geen idee of het langzamer vrij gaat komen met veel vetweefsel. Iemand anders die er meer over kan zeggen, ben zelf niet zo ervaren met alcohol want ik drink nauwelijks.quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:00 schreef blow... het volgende:
[..]
Zwaarder= minder effect en meer water drinken = meer plassen.
Ja, alleen jammer van het kind. We hebben het hier niet over een teddybeer, die zou ik jou nog wel toevertrouwen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:01 schreef blow... het volgende:
[..]
Zolang ik betaald krijg is het niet mijn probleem wat die ouders uitspoken
Dat belooft wat voor later danquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:56 schreef blow... het volgende:
[..]
Klopt. Het kind is al wel een stuk of 5 keer naar de wc geweest maar vertoont nog geen syntomen van dronkenschap.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:02 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ja, alleen jammer van het kind. We hebben het hier niet over een teddybeer, die zou ik jou nog wel toevertrouwen.
Ik denk niet dat die ouders blij zijn met een kind met geklapte trommelvliezen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:10 schreef CafeRoker het volgende:
Misschien moeten jullie samen, om de tijd wat te doden, liedjes gaan zingen
Dat spul is lekker vind ik.quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:10 schreef Artillerieschaap het volgende:
Je hebt een groter probleem, je drinkt likeur 43. Je bent homo. Hoe ga je dat uitleggen aan je ouders?
Dat hangen de buren aan de deurbel. Been there done that.quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:10 schreef CafeRoker het volgende:
Misschien moeten jullie samen, om de tijd wat te doden, liedjes gaan zingen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |