meteen een reden om op te frissen wat je moet doen bij welke stoffenquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:38 schreef blow... het volgende:
[..]
Doe ik.
Vakkanvullen is een stuk minder spannend, een stuk minder verantwoordelijkheid en een stuk makkelijker.
En tijdens het vakkenvullen mag je ook niet drinken... en dat terwijl het een stuk minder verantwoordelijkheid met zich meebrengt.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:38 schreef blow... het volgende:
[..]
Doe ik.
Vakkanvullen is een stuk minder spannend, een stuk minder verantwoordelijkheid en een stuk makkelijker.
Ja.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
En toen hij wakker was namen jullie beiden een ijsthee?
Ha, door zulke ouders had ik ineens 2 ettertjes in huisquote:
Dat weet ik dan weer niet want toen ik nog vakken vulde was ik nog geen 16quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
En tijdens het vakkenvullen mag je ook niet drinken... en dat terwijl het een stuk minder verantwoordelijkheid met zich meebrengt.
Leg uit?quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:42 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Ha, door zulke ouders had ik ineens 2 ettertjes in huis![]()
Ja.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het was dus geen drankje wat je al had staan, je hebt het toen ingeschonken.
Dan komen we dus weer terug op de situatie:quote:
quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso behoorlijk slordig om te drinken terwijl je op het kind van een ander moet passen, en helemaal terwijl dat kind nog niet slaapt.
Helemaal waar, was mijn fout. Had niet zo'n groot glas genomen zodat ik niet dronken werd :/quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan komen we dus weer terug op de situatie:
[..]
Ik schat een jaar of 16... Als ik bedenk hoe ik was toen ik 16 jaar was en dan al op een kind passen. Brrr.quote:
quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:45 schreef datismijnmening het volgende:
Pareltje dit.
Wel slordig van ts hoor, alcohol drinken met een kind erbij.
Als ik die ouders was had ik geen kind op mijn kind laten passen, zeker niet als de " oppas" de dag ervoor nog doodleuk heksenkringen maakt in de speeltuin.:(
Maatje obees.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:46 schreef Leandra het volgende:
Dat kind is 6? Jongen? Welke maat staat er in z'n jas? Is het een slank of stevig kind?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |