Drukt elkaar weer dicht enzoquote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:47 schreef VMSDKR het volgende:
Stukje magie trouwens, zo'n dartbord. Nergens blijven de gaatjes zitten.
Hij gaat het wel halen denk ik, ligt er ook aan hoeveel sets The Power nog pakt.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:47 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik meen 5 maar weet het niet meer zeker.
Ik word hier niet zo bang van.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik word steeds beter, mijn oude niveau komt eraan.![]()
Van Gerwen was 6 jaar geleden ook minstens net zo goed als nu, had alleen even een dipje. Ik ook.![]()
Ik krijg je nog wel, flikkertje.
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:48 schreef Monolith het volgende:
Ik snap dat liedje ook niet echt. Ik neem toch aan dat je geen 200 pond neerlegt als je een hekel hebt aan darts.
Het bord bestaat uit haren dus die veren terug als de pijl er uit gehaald wordt.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:47 schreef VMSDKR het volgende:
Ja klopt hij is nu kaal.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Vinden jullie ook niet dat Van Gerwen ontzettend van uitstraling is veranderd in vergelijking met de periode waarin hij nog dat stekeltjeshaar had?
Jóh.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Vinden jullie ook niet dat Van Gerwen ontzettend van uitstraling is veranderd in vergelijking met de periode waarin hij nog dat stekeltjeshaar had?
dan ga je toch naar een ander topic.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Wist je dat er wel 100.000 ballen opgeslagen kunnen worden in een biljarttafel?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:47 schreef VMSDKR het volgende:
klopt. Hij ziet er heel anders uit nu.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Oke, da's een terehcte opmerking.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mensen die hier overdreven doen als Taylor al een leg pakt.
En dan is het erg dat Van Gerwen deze leg niet pakt?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
En dan kun je geen 180 gooien ofzo wil je zeggen?
twitter:bartvanmerwijk_ twitterde op dinsdag 01-01-2013 om 22:41:16Een kleine nine-dartertje erbij zou wel lekker zijn. #rtl7darts reageer retweet
We zien het ja.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:49 schreef Ambrosius het volgende:
Echt elke belangrijke dubbel gaat erin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |