We zien de screenshots wel verschijnen!quote:Op maandag 14 januari 2013 10:10 schreef MaxMark het volgende:
Eindelijk eens aan het Nederland-scenario begonnen. Ik probeer de spoorverbindingen zo realistisch mogelijk na te bouwen, momenteel het noorden af en Zwolle-Amersfoort-Utrecht/Amsterdam. En zelf uiteraard steden erbij bouwen die niet standaard in het scenario zitten, maar wel een plekje (met station) verdienen
Hoeveel industrie had je aangezet? Moet echt goed zoeken.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:56 schreef mschol het volgende:
het lijkt trouwens erop dat de optie om de server te adverteren voor een enorme slowdown bij mij veroorzaakte..
ik heb nu voor het Minecraft SC topic een klein servertje draaien en die doet het zonder problemen..
industrie zou hetzelfde als de vorige moeten zijnquote:Op maandag 14 januari 2013 16:33 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Hoeveel industrie had je aangezet? Moet echt goed zoeken.Maar dat is FIRS waarschijnlijk.
Als dat de mentaliteit van jouw bedrijf is dan wil ik niet voor je werkenquote:Op zondag 13 januari 2013 21:35 schreef Taperol het volgende:
[..]
Klinkt als te veel moeite voor mij.
quote:Op maandag 14 januari 2013 18:33 schreef Irritatie100 het volgende:
Het is vast al honderden keren gevraagd, maar ik kan het nergens écht goed vinden: hoe krijg ik mijn eigen NewGRF's in een gedownload scenario?
quote:Op zondag 6 januari 2013 01:24 schreef Bart het volgende:
[..]
newgrf_developer_tools aanzetten in de console of in openttd.cfg
quote:Op maandag 14 januari 2013 17:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Als dat de mentaliteit van jouw bedrijf is dan wil ik niet voor je werken.
Dank. Dat wordt straks even een game met het Nederland-scenario uit de OP, FIRS en Dutch trainset en Dutch station setquote:
Ja, dat had ik ook.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:10 schreef Taperol het volgende:
Ook maar een spelletje met FIRS opgestart. Jezus, waar te beginnen.
dat heb ik met een normaal spelletje alquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:10 schreef Taperol het volgende:
Ja echt bizar.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:10 schreef Taperol het volgende:
aha. Is die ook FIRS?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:40 schreef mschol het volgende:
[..]
ik gok de fokserver die bart draait..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |