Seks! Vrijwel iedereen doet het of heeft het erover. Maar wat betekent seks nu voor jou (en je partner)? Meningen, ideeën, vragen en discussies zijn welkom. Geen puberaal gedrag aub.
Hier vind je allemaal super toffe (vaste) users die over van alles kunnen praten. Het gaat hier niet alleen om of over seks, maar eigenlijk wel vaak. Ook praten we vaak over het weer, over BBQ'en, over vakantie en over leuke toffe dingen zoals roze olifanten en lolly's met spinnen erin. Maar ook over spelletjes zoals weerwolfje en flesjedraaien. Je kan het zo gek niet bedenken of er wordt hier over gesproken!
No buy? Meh... Who are we kidding! Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende: Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Dan zou het peanuts moeten zijn als je zo knap bent.
Zo werkt dat dus niet. Wat is dat toch, met mannen die altijd aannemen dat als je een beetje knap bent en wel durft te praten, dat je dan binnen een maand wel aan de man zou moeten zijn? Dat is dus echt niet zo.
Ik heb wel wat voornemens gemaakt ja. Een daarvan is om van functie te veranderen. En ik wil nog wat talen beter leren en eigenlijk ook nog wat meer talen kunnen lezen (niet begrijpen) zoals georgisch bijvoorbeeld.
Dat zijn beste voornemens. Welke talen ken je nu al?
Zo werkt dat dus niet. Wat is dat toch, met mannen die altijd aannemen dat als je een beetje knap bent en wel durft te praten, dat je dan binnen een maand wel aan de man zou moeten zijn? Dat is dus echt niet zo.
Dit. Valt vies tegen inderdaad.
What you forget, you are gonna repeat. || justdiggit.org ||
Oow er zijn hier nog andere leuke dames ook hoor.....
Dat zeg ik niet; maar LoLa heeft een speciaal plaatsje in m'n hart
No buy? Meh... Who are we kidding! Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende: Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Zal ook wel komen doordat de eerste aanspraak die je krijgt als vrouw meteen van aasgieren komen die in je broekje willen komen. Vervolgens is het dan nog aan de vrouw of ze met die vent naar bed wil en op een lijstje beland. Wil je dat niet dan lijkt het mij inderdaad als vrouw meteen wat lastiger ja om iemand te vinden waar je dat wel mee wil.
Nou, nog steeds het probleem dat jij de jongen leuk moet vinden en de jongen jou. En dat je er dan allebei ook nog hetzelfde van verwacht. Het is makkelijk om een praatje te maken, en op die studentenfeesten is met iemand zoenen (of meer, als je daar blij van wordt) ook niet zo moeilijk. Maar iemand vinden waar je een relatie mee wil en die dat ook met jou wil, is echt niet makkelijk.
Nou, nog steeds het probleem dat jij de jongen leuk moet vinden en de jongen jou. En dat je er dan allebei ook nog hetzelfde van verwacht. Het is makkelijk om een praatje te maken, en op die studentenfeesten is met iemand zoenen ook niet zo moeilijk. Maar iemand vinden waar je een relatie mee wil en die dat ook met jou wil, is echt niet makkelijk.
Nou, nog steeds het probleem dat jij de jongen leuk moet vinden en de jongen jou. En dat je er dan allebei ook nog hetzelfde van verwacht. Het is makkelijk om een praatje te maken, en op die studentenfeesten is met iemand zoenen (of meer, als je daar blij van wordt) ook niet zo moeilijk. Maar iemand vinden waar je een relatie mee wil en die dat ook met jou wil, is echt niet makkelijk.
Nee, dat begrijp ik. Maar ik was in de veronderstelling dat het om bevrediging van basisbehoeften ging.
Op dinsdag 1 januari 2013 22:03 schreef xFriendx het volgende: Zal ook wel komen doordat de eerste aanspraak die je krijgt als vrouw meteen van aasgieren komen die in je broekje willen komen. Vervolgens is het dan nog aan de vrouw of ze met die vent naar bed wil en op een lijstje beland. Wil je dat niet dan lijkt het mij inderdaad als vrouw meteen wat lastiger ja om iemand te vinden waar je dat wel mee wil.
En dat. Ik heb niet zo'n behoefte om nummer 34 oid te zijn bij een jongen.