Ik begrijp ze wel, maar ik snap ze niet.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:33 schreef Ziba het volgende:
Ik begrijp zulke panische reacties van ouders echt niet, echt vreemd.
Hoi. Even een traantje hier hoor. Maar ik ben dan ook een jankgaytje op zo'n vlakquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:41 schreef StephanL het volgende:
Het is dat ik een man ben,maar anders vloeide er tranen
Ik niet. Wat maakt het nou uit.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik begrijp ze wel, maar ik snap ze niet.
Zunne hommoquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:51 schreef StephanL het volgende:
Wie is die gozer? heb het begin gemist. Haar broer of een vriend?
O op die manier. Morgen maar even terug kijken.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die kwam ook uit de kast, ze openen twee kasten per programma.
Ik liep ook eventjes vol, maar kan me prima inhouden.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:22 schreef KwadeAfdronk het volgende:
was een mooie aflevering, ik moest ook huilen
ik moet nog kijken!quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:27 schreef FL_Freak het volgende:
Ik liep ook eventjes vol, maar kan me prima inhouden.
Heb straks terug gekeken! Mooie uitzending maar wel emotioneel !quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:22 schreef KwadeAfdronk het volgende:
was een mooie aflevering, ik moest ook huilen
Die moeder is helemaal into geloof en dat 2 vrouwen niet kunnen. Het gaat er toch uiteindelijk om dat je kind gelukkig is, lijkt me. Die vader was echt heel relaxedquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:24 schreef Pvoesss het volgende:
Wat een leuk meisje,,, En ik snap die moeder echt niet.
Waarom verbaast je het niet van het meisje?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 07:48 schreef Viking84 het volgende:
Twee oud-leerlingen van mij! Van het meisje verbaast het me niet, van de jongen weet ik het niet zo. Net stukje gezien, straks de rest ook even terugkijken
Edit: Aww, wat een heftige aflevering. Fijn dat het met de moeder ook goed lijkt te komen.
Het is wel één of andere manier wel duidelijk bij haar ja. Soms heb je dat gewoon.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:22 schreef Specularium het volgende:
Dit is er volgens mij zo een die denkt dat de hele omgeving het nog niet weet.
Lichaamstaal zegt voldoende.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij komt niet eens aan het woord.
Volgend seizoen waarschijnlijk.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:08 schreef Anno2012 het volgende:
Volgens mij hebben ze niet genoeg kandidaten,want ze vragen nog steeds voor mensen
Was een stoer meisje. Deed (en doet) ook aan voetbal enzo. Zegt natuurlijk niet altijd wat, maar vaak wel.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:15 schreef StephanL het volgende:
[..]
Waarom verbaast je het niet van het meisje?
Voor dit seizoen zoeken ze ook nog iemand.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:20 schreef JRRY het volgende:
[..]
Volgend seizoen waarschijnlijk.
Tja wie komt er dan ook op TV uit de kast
en dat willen ze dan in een paar weken opnemen?quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:15 schreef Steve het volgende:
[..]
Voor dit seizoen zoeken ze ook nog iemand.
Kan toch ook makkelijk, het kan wel in 1 week.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:22 schreef JRRY het volgende:
[..]
en dat willen ze dan in een paar weken opnemen?
Ryan Gosling op zijn laptop en paardrijden, mwoh.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:43 schreef Anno2012 het volgende:
Gisteren was het toch overduidelijk al te zien dat die jongen geen hetero zou zijn
is ook maar spanning, kan ze niet zoveel aan doen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:32 schreef Markeerstift het volgende:
Dat die moeder zo de slappe lach heeft, zo sneu
Ja dat denk ik ergens ook. Maar dat maakt het voor het meisje zelf wel lastiger..quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:39 schreef fespo het volgende:
[..]
is ook maar spanning, kan ze niet zoveel aan doen.
Nou, vooral van de vader. Die was superlief. Dat gegiebel van mams werkte niet echt mee. En toen ze wel serieus was, was het nog niet heel overtuigend.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:43 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat een prachtige reactie van die ouders
En wat was daar ook al weer het voordeel van?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:54 schreef FL_Freak het volgende:
Jullie kijken trouwens allemaal op tv? Je kunt elke week al de week vooruit kijken op internet.
Zsm de volgende afleveringquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:57 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
En wat was daar ook al weer het voordeel van?
En dan heb je een week eerder geen aflevering meer te kijken...quote:
Nouja ik hoef er niet zoveel over na te pratenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:00 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
En dan heb je een week eerder geen aflevering meer te kijken...
En het is wel saai om heel alleen in dit topic over een aflevering te praten die niemand nog gezien heeft.
Ik sla even over
Ja irritant dat ze dat meisje uitlachtequote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:32 schreef Markeerstift het volgende:
Dat die moeder zo de slappe lach heeft, zo sneu
Haha zou het geen humor zijn om Arie eens in het ootje te nemen en je aan te melden voor een nep coming out? Ze zullen wel moeten toehappen danquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:16 schreef Paxcon het volgende:
Volgens mij hebben ze inderdaad geen kandidaten.. volgende week een aflevering waarin ze oude kandidaten opzoeken.
Lijkt me interessant, Arie vertelde in een interview dat hij wel wat teruggekomen is van de mening die hij eerst had.quote:NIET uit de kast - homoseksualiteit in de moslimcultuur
Uitzending: 19 maart 2013, 21:20 uur op Nederland 3.
Arie Boomsma gaat op zoek naar het antwoord op de vraag waarom er zo weinig jonge moslim-homo’s uit de kast komen. Na meerdere seizoenen van ‘KRO’s Uit de Kast’ blijkt dat het erg moeilijk is voor moslimjongeren om voor hun homoseksualiteit uit te komen. Wat is daar de reden voor? Schamen ze zich? Zijn ze bang en voor wie dan?
Ondanks dat er steeds meer aandacht aan dit onderwerp wordt besteed, blijft de angst onder de jonge moslims groot. In deze speciale aflevering van KRO’s NIET Uit de Kast gaat Arie in gesprek met jonge moslims in de hoop duidelijkheid hierover te krijgen. Ook spreekt hij met een Imam over dit onderwerp en ontmoet hij een Marokkaanse jongen die in het geheim een homoseksuele relatie heeft.
Een Islamietje.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:34 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Marokkaan in vermomming.
Inkoppertjes kunt u hieronder plaatsen.
Ja het blijft echt bizar hoe een ander liefhebben als erger wordt beschouwd dan een misdaad plegen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:41 schreef vencodark het volgende:
In een blad was weleens een moslim aan het woord die echt geen contact meer had met zijn familie. Al jaren niet omdat hij ook homo is en samenwoont met een man. Zijn moeder wil niets meer met hem te maken hebben en hij is gewoon dood voor haar.
Zo maf.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:28 schreef luckass het volgende:
"Hij heeft heel veel vriendinnetjes"
Pa heeft het niet door_!
Ik ook niet. In de preview zie je ze ook heel teleurgesteld naar beneden kijken.quote:
Leuke jongen om te zien die Saief. hij heeft nog steeds geen contact met zijn tantes uit Suriname. je kunt op www.uitdekast.nl kijken hoe hem nu na 3 maanden is gegaan.quote:
Jawel hij deed net alsof. Want hij wil visagist worden, dames opmaken enzo, daar heb je al die richting en die toestanden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:28 schreef luckass het volgende:
"Hij heeft heel veel vriendinnetjes"
Pa heeft het niet door_!
Ik val op jou.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:29 schreef DjeDje het volgende:
Dat er nog mensen zijn die het nog erg vinden als iemand op het zelfde geslacht valt.
Ja..quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:30 schreef richolio het volgende:
Jongens, ik moet jullie wat vertellen
Hahahah, opzich goed.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
Weet niet. Komt gewoon recht vanuit mijn hart en hoofd, richting mijn vingers.
Ik zou wel meer foto's van je willen zien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:34 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik zou wel meer foto's van je willen zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou wel leuk voor tv zijn..quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:37 schreef RedFever007 het volgende:
Gaat het ook wel eens anders, dat ouders bijvoorbeeld compleet flippen
bohhhquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:42 schreef SonicVolcano het volgende:
Jill wordt elk scoutingweekend uit elkaar getrokken.
Ja, hoezo is zij de enige dame?quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:42 schreef SonicVolcano het volgende:
Jill wordt elk scoutingweekend uit elkaar getrokken en Jesse kijkt toe.
Wauw hahahahahaha. Dankjequote:Op dinsdag 11 november 2014 21:39 schreef Fylax het volgende:
DjeDje, listen please
I'm not on drugs, I'm not on drugs,
I'm just in love
DjeDje, don't you see?
I'm not on drugs, I'm not on drugs,
I'm just in love
With you.
Haha sorryquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:44 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Wauw hahahahahaha. Dankje
Maar gaat over uit de kast, niet over mij
quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:44 schreef Fylax het volgende:
[..]
Haha sorry![]()
Dat kan, maar jij bent leuker.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zou voor jou naar Capelle verhuizen.
Ja nu begint het ongeloofwaardig te worden Fylliequote:Op dinsdag 11 november 2014 22:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
Helaas niet.
Zou alles voor je over hebben.
Oke bijna alles.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:02 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ja nu begint het ongeloofwaardig te worden Fyllie
Tuurlijk!quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Geen dank.
Maar had je nou instagram?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |