quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:28 schreef luckass het volgende:
"Hij heeft heel veel vriendinnetjes"
Pa heeft het niet door_!
Ik ook niet. In de preview zie je ze ook heel teleurgesteld naar beneden kijken.quote:
Leuke jongen om te zien die Saief. hij heeft nog steeds geen contact met zijn tantes uit Suriname. je kunt op www.uitdekast.nl kijken hoe hem nu na 3 maanden is gegaan.quote:
Jawel hij deed net alsof. Want hij wil visagist worden, dames opmaken enzo, daar heb je al die richting en die toestanden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:28 schreef luckass het volgende:
"Hij heeft heel veel vriendinnetjes"
Pa heeft het niet door_!
Ik val op jou.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:29 schreef DjeDje het volgende:
Dat er nog mensen zijn die het nog erg vinden als iemand op het zelfde geslacht valt.
Ja..quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:30 schreef richolio het volgende:
Jongens, ik moet jullie wat vertellen
Hahahah, opzich goed.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
Weet niet. Komt gewoon recht vanuit mijn hart en hoofd, richting mijn vingers.
Ik zou wel meer foto's van je willen zien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:34 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik zou wel meer foto's van je willen zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou wel leuk voor tv zijn..quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:37 schreef RedFever007 het volgende:
Gaat het ook wel eens anders, dat ouders bijvoorbeeld compleet flippen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |