abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 mei 2013 @ 22:55:54 #276
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_126284905
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 22:53 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Omdat ik dan niet weet of het spel goed zal zijn? Jij hebt niet van Aliens: Colonial Marines gehoord? Of Simcity? Ik wacht liever op wat reviews / ervaringen van andere spelers zodat ik weet of het echt wat is of dat het geen technische problemen heeft.
Als je niet weet of het spel goed zal zijn, waarom had je het in eerste instantie dan gepre-ordered? gezien ze met DLC gaan werken, zullen ze de game blijven updaten dus technische mankementen kunnen altijd verholpen worden. Je enigszins :') vragen over of ik andere games ken, zal ik maar links laten liggen.
  donderdag 9 mei 2013 @ 23:03:12 #277
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_126285328
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 22:55 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

Als je niet weet of het spel goed zal zijn, waarom had je het in eerste instantie dan gepre-ordered? gezien ze met DLC gaan werken, zullen ze de game blijven updaten dus technische mankementen kunnen altijd verholpen worden. Je enigszins :') vragen over of ik andere games ken, zal ik maar links laten liggen.
Was meer een statement om te zeggen dat ik nu het spel helemaal niet meer zou kopen.
Ik ga geen spel kopen die technische problemen heeft, dat moeten ze doen voordat ze het spel uitgeven.
Het waren voorbeelden waarom pre-orderen slecht was. Dat jij dat niet kan compreheren ligt aan jou.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  donderdag 9 mei 2013 @ 23:11:38 #278
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_126285792
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 23:03 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Was meer een statement om te zeggen dat ik nu het spel helemaal niet meer zou kopen.
Ik ga geen spel kopen die technische problemen heeft, dat moeten ze doen voordat ze het spel uitgeven.
Het waren voorbeelden waarom pre-orderen slecht was. Dat jij dat niet kan compreheren ligt aan jou.
Wat een buitengewoon trieste manier om enigszins macho over te komen. Gebruikmakend van een 'duur' woord dat niet eens bestaat. Ga toch alsjeblieft het forum af en val andere mensen van je eigen niveau lastig met niet-bestaande woorden, en laat mensen die wél interesse hebben in deze game gewoon verder praten. Oh en, raadpleeg voortaan eerst een woordenboek voordat je jezelf zo gigantisch voor schut zet op een forum waar iedereen mee kan lezen. Fijne avond verder
  donderdag 9 mei 2013 @ 23:12:40 #279
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_126285843
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 23:11 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

Wat een buitengewoon trieste manier om enigszins macho over te komen. Gebruikmakend van een 'duur' woord dat niet eens bestaat. Ga toch alsjeblieft het forum af en val andere mensen van je eigen niveau lastig met niet-bestaande woorden, en laat mensen die wél interesse hebben in deze game gewoon verder praten. Oh en, raadpleeg voortaan eerst een woordenboek voordat je jezelf zo gigantisch voor schut zet op een forum waar iedereen mee kan lezen. Fijne avond verder
Op de man spelen, je bewijst mijn punt, alleen achterlijke mensen pre-orderen.
  donderdag 9 mei 2013 @ 23:14:37 #280
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_126285965
quote:
14s.gif Op donderdag 9 mei 2013 23:12 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Jij voelt jezelf beter dan mensen die pre-orderen?
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  donderdag 9 mei 2013 @ 23:15:57 #281
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_126286052
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 23:14 schreef Salamando het volgende:

[..]

Jij voelt jezelf beter dan mensen die pre-orderen?
Ja, ik ben een verstandige klant, ik ga niet zomaar iets kopen zonder dat ik er iets van af weet. Je koopt toch ook geen auto zonder een proefrit te maken? En je gaat het toch helemaal niet kopen wanneer je meer moet betalen voor die auto als je een proefrit wilt maken?
  donderdag 9 mei 2013 @ 23:17:43 #282
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_126286151
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 23:15 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Ja, ik ben een verstandige klant, ik ga niet zomaar iets kopen zonder dat ik er iets van af weet. Je koopt toch ook geen auto zonder een proefrit te maken? En je gaat het toch helemaal niet kopen wanneer je meer moet betalen voor die auto als je een proefrit wilt maken?
Het is iemand zijn eigen keus of hij de game wil preorderen of niet, het is een slimme marketingtruc waar jij niet in trapt. Als anderen wel de keus maken om het nu te doen noem jij ze opeens 'achterlijk'. Vervolgens klaag jij dat mensen op de man spelen?
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  donderdag 9 mei 2013 @ 23:19:11 #283
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_126286250
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 23:17 schreef Salamando het volgende:

[..]

Het is iemand zijn eigen keus of hij de game wil preorderen of niet, het is een slimme marketingtruc waar jij niet in trapt. Als anderen wel de keus maken om het nu te doen noem jij ze opeens 'achterlijk'. Vervolgens klaag jij dat mensen op de man spelen?
Ik speelde alleen op de man nadat hij dat deed. En het is geen slimme marketingstruc, het is een achterbakse. Content weghalen voor mensen die niet blindelings geld geven aan iets die niet zeker weten of het een goed spel is of niet.
pi_126291407
het grappige is is dat deze discussie niet eens klopt want de DLC zal je sowieso gratis kunnen downloaden, pre-order of niet.
There are only 151 Pokémon.
  vrijdag 10 mei 2013 @ 03:41:50 #285
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_126293846
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 01:10 schreef Eenskijken het volgende:
het grappige is is dat deze discussie niet eens klopt want de DLC zal je sowieso gratis kunnen downloaden, pre-order of niet.
Ze vragen normaal gezien toch gewoon 2,49 per factie als DLC (bij shogun iig)
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  vrijdag 10 mei 2013 @ 09:09:39 #286
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_126295191
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 03:41 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Ze vragen normaal gezien toch gewoon 2,49 per factie als DLC (bij shogun iig)
Volgens mij ook, bij Empire was het niet anders iig. Hoewel ze uiteindelijk in de "Ultimate Edition" dan de hele zwik in één keer verkopen.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  vrijdag 10 mei 2013 @ 09:53:31 #287
368515 Rhalius
Verteller
pi_126295936
Wat een gedoe. Ze bieden 3 factions aan als DLC op dag een inderdaad, maar als je pre ordered kan je ze gratis krijgen.

Dus dan moet je niet jammeren dat het geld kost aangezien je het kan besparen.
Je hoeft die pre order ook niet nu meteen te plaatsen, je kan ook gewoon wachten tot augustus zodat je er meer over weet.

En het is een total war game. die hebben mij nog nooit telleurgesteld. Zelfs empire total war niet waar iedereen over zat te klagen.
Deze games speel ik altijd honderden uren, dus de prijs is het zeker wel waard voor mij.

Alleen wil ik de game niet alleen digitaal hebben, ik wil hem in de kast hebben staan naast al de andere total war games. Dus dat wordt nog even zoeken naar een winkel voor een pre order.

Dit is gewoon een game die kop en schouders boven de concurrentie uitsteekt, ik weet al dat ik het niet eens zal zijn met sommige veranderingen, dat heb je altijd. Maar daar zijn mods voor om het te corrigeren.
Durf kritiek te geven en te discusseren, maar doe het altijd met respect.
  vrijdag 10 mei 2013 @ 10:03:09 #288
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_126296148
quote:
14s.gif Op donderdag 9 mei 2013 23:12 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

:')

Wow dude... Fijn dat het gros van de lui in jouw ogen achterlijk is, tunnelvisie much? :')
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  vrijdag 10 mei 2013 @ 10:09:28 #289
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_126296292
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 09:53 schreef Rhalius het volgende:
Alleen wil ik de game niet alleen digitaal hebben, ik wil hem in de kast hebben staan naast al de andere total war games. Dus dat wordt nog even zoeken naar een winkel voor een pre order.
Dit heb ik ook ja. Temeer omdat mocht je je account ooit verliezen je al je games ook opnieuw mag kopen.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  vrijdag 10 mei 2013 @ 13:10:11 #290
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_126301826
quote:
Wat een gedoe. Ze bieden 3 factions aan als DLC op dag een inderdaad, maar als je pre ordered kan je ze gratis krijgen.

Je hoeft die pre order ook niet nu meteen te plaatsen, je kan ook gewoon wachten tot augustus zodat je er meer over weet.

En het is een total war game. die hebben mij nog nooit telleurgesteld. Zelfs empire total war niet waar iedereen over zat te klagen.
Deze games speel ik altijd honderden uren, dus de prijs is het zeker wel waard voor mij.

Dit is gewoon een game die kop en schouders boven de concurrentie uitsteekt, ik weet al dat ik het niet eens zal zijn met sommige veranderingen, dat heb je altijd. Maar daar zijn mods voor om het te corrigeren.
En hoe zit het met technische mankementen? Zoals eerder is voorgekomen in TW spellen, of vind jij het niet erg om het spel te betatesten voor 60 euro? Wat al absurd is voor een digitale kopie.
  vrijdag 10 mei 2013 @ 13:28:12 #291
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_126302530
Lijkt me echt een geniaal spel _O_ Mezelf zo vermaakt met RTW 1 :D
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
  vrijdag 10 mei 2013 @ 13:50:13 #292
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_126303280
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 22:50 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

Dat hoeft niet. Je hebt je order nu gecanceld. Als je straks de game koopt en je wil de greek pack eventueel later nog spelen, zul je dan bij moeten betalen terwijl je dat bij een pre-order er gratis bij krijgt. Zo werken games tegenwoordig. Relatief lagere instap voor een spel, en als je iets extra's wil spelen, dan kun je bij betalen. is je eigen keuze. Ik vind er niks vreemds aan.
Ik vind het huidige prijskaartje van 55 euro niet echt laag hoor. Maar ik koop tzt wel een goedkope key online. Ik had Tomb Raider ook op de dag van release voor 20 euro tegen 40 op steam. Op steam kreeg je een extra MP-dingetje en een tombe "gratis" :').
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  vrijdag 10 mei 2013 @ 14:14:55 #293
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_126304272
quote:

De total war serie doet het kwalitatief gezien vrij goed inderdaad. Ik ben persoonlijk geen fan van de vanilla versies aangezien deze diepgang missen , maar na 1 patch zijn deze spellen meestal goed speelbaar.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  vrijdag 10 mei 2013 @ 19:56:07 #294
368515 Rhalius
Verteller
pi_126317700
Ik heb Neverwinter Nights 2 gespeeld zonder patches, die game had meer bugs en mankementen dan de complete total war serie bij elkaar. Sindsdien stoor ik me eigenlijk niet snel meer aan foutjes in games op release aangezien het allemaal gruwelijk meevalt vergeleken met NWN2.
pi_126337803
Sorry maar ik ben 't wel met vorige poster over DLC eens. DLC op dag een is gewoon triest. Dat je geld vraagt voor langdurige ondersteuning, dat mag. Add-ons zoals bij Fall-out bijvoorbeeld, daar kan ik nog wel mee inkomen. Maar playable factions als DLC aanbieden. Poe.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  zaterdag 11 mei 2013 @ 10:00:42 #296
368515 Rhalius
Verteller
pi_126338972
Je kan dus gewoon alle 4 de DLC factions gelijk al gratis hebben, dus ik zie het probleem niet.
  zaterdag 11 mei 2013 @ 12:38:21 #297
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_126342641
Ik koop het spel wel gewoon voor de release en hopelijk komt de volgende versie met nog meer DLC zodat sommigen nog harder kunnen zeuren. Het is niet alsof je een speciale editie moet kopen voor een hogere prijs om die pre-order content te krijgen.

Zullen wel weer van die hardcore gamers zijn die 30 spellen in de week een kwartiertje spelen en dan is DLC al snel te duur als je het overal bij moet kopen. :')
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_126343359
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 12:38 schreef Catkiller het volgende:
Ik koop het spel wel gewoon voor de release en hopelijk komt de volgende versie met nog meer DLC zodat sommigen nog harder kunnen zeuren. Het is niet alsof je een speciale editie moet kopen voor een hogere prijs om die pre-order content te krijgen.

Zullen wel weer van die hardcore gamers zijn die 30 spellen in de week een kwartiertje spelen en dan is DLC al snel te duur als je het overal bij moet kopen. :')
Tegenovergesteld juist, haal weinig A-titels. Ik hou er alleen niet van als ze iets al hebben en dit dan pas tegen betaling vrijgeven. Dat hoeft niet voor iedereen reden te zijn om 'm niet te kopen natuurlijk. Allemaal subjectief. Als echter bekend wordt gemaakt dat er DLC is, stel ik m'n aankoop altijd uit tot de GOTY/Ultimate whatever versie waarbij je alles in een keer hebt.

En het gaat me ook om de toegevoegde waarde van zulke content. Een factie playable maken kost geen enkele moeite (voor de spelers van vorige delen, je hoefde alleen maar in de config files even copy-paste te doen) maar ze vragen er dus nadat preorders verlopen zijn wel geld voor. Dat is iets heel anders dan extra maps, of extra verhaallijnen zoals bij Fallout.
pi_126343730
pi_126359797
Zo farcry 3 draait hier grafisch alles voluit soepel zoals het hoort, kom maar op met Rome 2 :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')