SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er is nog niet heel veel informatie over deze game en hij komt pas eind 2013 uit.
Wel zijn de eerste 2 facties natuurlijk al bekend Carthago en Rome.
Romeinse soldaten
Soldaten van Carthago
De plaatjes beloven al veel![]()
Alleen hopen dat de computer gestuurde tegenstanders beter van te voren zijn.
[ Bericht 4% gewijzigd door Dientje12 op 02-01-2013 16:02:48 ]
Nee, daarom werd het maar tijd voor een topicquote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:01 schreef drumstickNL het volgende:
Is hier nog geen topic voor open? If not, schande!![]()
Rome: total war
Rome II gaat vast tof worden. Al zal ik mijzelf niet teveel hypen in case het tegenvalt. Al stelt deze ontwikkelaar nooit teleur eigenlijk.
edit: GAM / Total War: Rome II - Aangekondigd maar goed, deze heeft een fatsoenlijke OP.
Eens.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:23 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zelf vind ik het tijdperk van de Romeinen ook veel interessanter dan de andere tijdperken.
Gedaanquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:02 schreef DeeCruise het volgende:
Tvp vanaf phone, groot fan van het eerste deel en kijk dan ook uit naar deel 2. Er zijn overigens al dev diary vids uit evenals een real life action vid, zou deze toevoegen aan de OP voor de volledigheid
quote:
Spanje, mischien ook wel weer engeland, ik hoop ook de parthiansquote:Op zondag 20 januari 2013 03:30 schreef Polacco het volgende:
Er zijn al drie factions bekend. De eerste twee zijn voor de hand liggend, namelijk de Romeinse factie en de Carthaagse factie . Gezien de getoonde gameplay mag dat geen verrassing worden genoemd.
Nu is echter ook bekend geworden dat de Macedoniėrs als speelbare factie in het spel zullen zitten.
Welke speelbare factions verwachten jullie nog meer? Ik denk dat zeker Egypte nog zal worden toegevoegd. Ook nog de Germaanse, Gallische en Keltische stammen.
Ziet er goed uitquote:Op zondag 20 januari 2013 14:36 schreef Polacco het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 januari 2013 15:28 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ziet er goed uit
http://wiki.totalwar.com/w/Factions
Binnenkort worden er ook meer bekend gemaakt
Die afstap optie hebben ze al in shogun 2 dus die zal hier ook wel in zitten. En dat met dat riotten is wel vervelend, maar dit gebeurt soms ook in je eigen steden dat het in plekken gebeurt met ander geloof is wel redelijk en die bouw tijden vind ik wel goed en realistisch 4 turns is 1 jaar. Een gebouw is niet in 1 dag af...quote:Op zondag 20 januari 2013 17:43 schreef Quotidien het volgende:
Ziet er allemaal geweldig uit.
Ik hoop alleen dat ze dat gezeik met die unrest wat minder gaan maken. Ik heb steeds dat als ik dan een enorm rijk had, dat ik gewoon niet verder kon omdat dorpen echt hele legers nodig hadden om niet te gaan riotten. Kon je bouwen wat je wil, na 3 turns is het weer zover. En bouwen duurt ook hartstikke lang natuurlijk. Dat is gewoon een spelbreker, dus hopelijk is dat nu wat minder (het riotten dan, niet de bouwduur).
Oh en hopelijk is de AI nu beter, dat kon soms echt belachelijk zijn. Kon je niet anders dan je overgeven omdat een paar eenheden maar wat lopen te kutten en niet doen wat ze moeten doen.
En horsemen/knight/chevaliers/welke bestegen unit dan ook moeten gewoon een afstap-optie krijgen, hele legers met knight kunnen best een kasteeltje met 200 man aan verdediging besiegen lijkt. me.
Maar toch je zegt dat het een spelbreker isquote:Op zondag 20 januari 2013 18:31 schreef Quotidien het volgende:
Ik zeg toch ook dat de bouwtijden prima zijn? Heb het tussen haakjes gezet om misvattingen te voorkomen.
Neen, die hoge unrest steeds.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:32 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maar toch je zegt dat het een spelbreker is
Welk deel vond je het beste/heb je het meeste plezier aan beleefd?quote:Op zondag 20 januari 2013 20:38 schreef AgLarrr het volgende:
Mwoaaah wat bruut. Ik kijk hier echt naar uit. Ik speel al vanaf de eerste Shogun
Empire, met Darth Mod, heb ik by far het meest gespeeld denk ik. Ik vind die Napoleontische tijd echt geweldig, en met wat mods werd ook de gameplay -zeker op het slagveld- tactisch heel interessant.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:41 schreef Polacco het volgende:
[..]
Welk deel vond je het beste/heb je het meeste plezier aan beleefd?
Ditquote:Op zondag 20 januari 2013 21:24 schreef Quotidien het volgende:
Empire vond ik dan weer ruk. Dat gedoe met die koloniėn verliep nogal onhandig, die Nederlandse stemmetjes waren om te huilen en de mannetjes met pruik deden me ook niets.
Nee, doe mij maar Rome of Medieval. Die periodes trekken me sowieso meer.
Lijkt me wel duidelijk welke er gaan komen hč.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:28 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ziet er goed uit
http://wiki.totalwar.com/w/Factions
Binnenkort worden er ook meer bekend gemaakt
Valt wel mee bij mij, hoelang duurt een laadtijd bij jou dan?quote:Op zondag 20 januari 2013 21:59 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
alleen de laadtijden; heb je echt een ssd voor nodig.
nja het gaat op zich wel; zijn alleen langer dan in andere gamesquote:Op zondag 20 januari 2013 22:00 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Valt wel mee bij mij, hoelang duurt een laadtijd bij jou dan?
Meestal rond een minuutje ofzo duurt het bij mijquote:Op zondag 20 januari 2013 22:01 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
nja het gaat op zich wel; zijn alleen langer dan in andere games
Voor mij ook de periodes waar ik het meeste plezier aan heb beleefd.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:24 schreef Quotidien het volgende:
Empire vond ik dan weer ruk. Dat gedoe met die koloniėn verliep nogal onhandig, die Nederlandse stemmetjes waren om te huilen en de mannetjes met pruik deden me ook niets.
Nee, doe mij maar Rome of Medieval. Die periodes trekken me sowieso meer.
Heerlijk inderdaad. Een beetje tirailleren met skirmishers of light infantry, of flanken als een baas met cavquote:Op zondag 20 januari 2013 23:39 schreef Catkiller het volgende:
De eerste die ik speelde was Medieval II maar aan Empire heb ik het meeste plezier gehad. Voornamelijk omdat je daar een halve wereldkaart had om te veroveren. En daarnaast blijft het altijd een mooi gezicht om lange lijnen infantry te zien staan met hier en daar een groepje artillery met alle rook die verschijnt terwijl ze het vuur openen.
Beetje vroeg nog.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:15 schreef Iwanius het volgende:
Voor de diehards:
Is er al een FOK! squad van mensen die met en tegen elkaar willen spelen?
Precies, maar je kan ook (als je die tenminste hebt) in de tussentijd even warm draaien met:quote:Op maandag 21 januari 2013 19:50 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Beetje vroeg nog.
Hoop wel dat ze de multiplayer gewoon openstellen en niet weer die meuk zoals bij shogun 2 toepassen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |