abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113674170

http://www.marketwatch.co(...)r-rome-ii-2012-07-02

quote:
SAN FRANCISCO & LONDON, Jul 02, 2012 (BUSINESS WIRE) -- SEGA(R) of America, Inc. and SEGA(R) Europe, Ltd. today announced that The Creative Assembly, creator of the multi award-winning Total War(TM) series of PC strategy games, is currently developing Total War: Rome II(TM) for PC.

Encompassing one of the best-known periods in world history, Total War: Rome II will combine the most expansive turn-based campaign and the largest, most cinematic real-time battles yet seen in any game.

Total War: Rome II will sink players into the dangerous political machinations of Rome's senate, while asking them to struggle with family dilemmas and question the loyalty of 'friends' and allies. Leading the greatest army ever seen into battle will be just one challenge players will face at the head of the world's first superpower.

Will they help forge an empire? Restore the Republic? Or grasp the reins of power for themselves, and assume the hated title of tyrant? Who will they conquer? Who will they betray? Who will they sacrifice?

How far will they go for Rome?

"Our games have always encompassed a grand vision," said Mike Simpson, Creative Director. "But we're now pushing that vision at both ends of the spectrum. From the immense reach of the sandbox campaign right down to the human-level drama of a single warrior on the battlefield, we're aiming for an unprecedented level of detail and scale."

"In our 25th year of games development, it feels fitting to return to our most critically acclaimed era," continued Rob Bartholomew, Brand Director. "There's been a multi-generational leap in technology since the original game and we are ready to set another benchmark in gaming."

Total War: Rome II is due for release in 2013. For more information, and to view the Rome II announcement trailer, visit www.totalwar.com/romeII .

Screenshots (5.4 MB) http://basket.sega-press.(...)2003845628157885.zip

Artwork/Logo (21 MB) http://basket.sega-press.(...)8015725495765998.zip

Fact Sheet (4MB) http://basket.sega-press.(...)0563766951395709.zip

About SEGA(R) of America, Inc.:

SEGA(R) of America, Inc. is the American arm of Tokyo, Japan-based SEGA(R) Corporation, a worldwide leader in interactive entertainment both inside and outside the home. The company develops, publishes and distributes interactive entertainment software products for a variety of hardware platforms including PC, wireless devices, and those manufactured by Nintendo, Microsoft and Sony Computer Entertainment. SEGA of America's Web site is located at www.sega.com

About SEGA(R) Europe Ltd.:

SEGA(R) Europe Ltd. is the European Distribution arm of Tokyo, Japan-based SEGA(R) Corporation, and a worldwide leader in interactive entertainment both inside and outside the home. The company develops and distributes interactive entertainment software products for a variety of hardware platforms including PC, wireless devices, and those manufactured by Nintendo, Microsoft and Sony Computer Entertainment Europe. SEGA Europe's web site is located at www.sega.com

About The Creative Assembly

Founded in 1987 and based in Horsham, West Sussex, The Creative Assembly is one of the UK's most successful and established game studios. Creator of the multi award-winning Total War strategy series, the studio has received numerous press, industry and consumer accolades, including BAFTA and the Develop Industry Excellence awards. With nearly 200 highly talented developers and counting, the studio is expanding to embark on thrilling new triple-A console, PC and mobile projects.
Spannend dus.
pi_113674690
ZOMG _O_
  maandag 2 juli 2012 @ 15:44:29 #3
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_113674761
Tof dat er een nieuwe TW komt. In mijn ogen jammer dat het weer een opvolger is van een oud deel. Zou liever zien dat ze iets totaal nieuws doen of met een speelkaart komen waar de gehele wereld op staat. Ook al zal deze game ook wel goed zijn. Ik heb het eerste deel nooit gedaan dus hoor niet bij alle fanboys die daar wel ervaring mee hebben en nu nog idolaat van zijn.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_113675075
Rome TW>alle andere TW
  maandag 2 juli 2012 @ 15:53:47 #5
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_113675168
EINDELIJK!!!!!!!!!!!!!!!

Als ze het originele spel nu al maken zoals ROma surrectum was _O_
AFCA
Qui audet adipiscitur
  maandag 2 juli 2012 @ 15:55:18 #6
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_113675229
quote:
10s.gif Op maandag 2 juli 2012 15:44 schreef Catkiller het volgende:
Tof dat er een nieuwe TW komt. In mijn ogen jammer dat het weer een opvolger is van een oud deel. Zou liever zien dat ze iets totaal nieuws doen of met een speelkaart komen waar de gehele wereld op staat. Ook al zal deze game ook wel goed zijn. Ik heb het eerste deel nooit gedaan dus hoor niet bij alle fanboys die daar wel ervaring mee hebben en nu nog idolaat van zijn.
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 15:52 schreef Katsumi het volgende:
Rome TW>alle andere TW
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_113675884
quote:
10s.gif Op maandag 2 juli 2012 15:44 schreef Catkiller het volgende:
Ik had gehoopt op eindelijk de 19e eeuw met als expansie WOI, de eerste echt geslaagde game mogelijk met WOI, maar dat is even wachten, Rome II is niet slecht, haha.
  maandag 2 juli 2012 @ 16:20:21 #8
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
  maandag 2 juli 2012 @ 16:20:44 #9
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_113676381
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 16:09 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ik had gehoopt op eindelijk de 19e eeuw met als expansie WOI, de eerste echt geslaagde game mogelijk met WOI, maar dat is even wachten, Rome II is niet slecht, haha.
Ik wilde al tijden Rome II, het heeft gewoon iets, die periode.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_113676463
quote:
7s.gif Op maandag 2 juli 2012 16:20 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Ja ik weet het was bij veel TW-fans een favoriet, ik denk ook bijna de grootste favoriet, maar goed hierna weer nieuwe kansen. Zolang ze maar niet met een derde deel van alles daarna gaan aankomen :P :P.
  maandag 2 juli 2012 @ 16:24:18 #11
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_113676541
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 16:22 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ja ik weet het was bij veel TW-fans een favoriet, ik denk ook bijna de grootste favoriet, maar goed hierna weer nieuwe kansen. Zolang ze maar niet met een derde deel van alles daarna gaan aankomen :P :P.
Denk het niet.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_113677191
Fuck yeah. _O_
Die screens. _O_
Hoop dat land en zee battles nu ook gecombineerd kunnen worden zoals op die eerste screen.
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_113677345
quote:
17s.gif Op maandag 2 juli 2012 16:38 schreef Silv het volgende:
Fuck yeah. _O_
Die screens. _O_
Hoop dat land en zee battles nu ook gecombineerd kunnen worden zoals op die eerste screen.
Sommige game blogs hebben al stukjes staan over closed door demo waar dit inderdaad het geval is rockpapershotgun beschrijft de demo als saving private ryan openingsscene maar dan grootser en Rome vs Carthago. Verder ook nog dingen als naast legers ook legioenen (meerdere legers) besturen op een enorme battlemap, nieuwe camera settings (over the shoulder camera) en meer!
pi_113677392
Er is maar één spel dat ik nu nog steeds speel en dat is Rome total war momenteel Roma Surrectum 2. Kreeg op mijn sodemieter omdat ik blijkbaar iets te hard yeaaah riep. Sega Give me back my legions :D.
You should read your Bible, sirs. You'll find all types of weird shit in there. Like, did you know Jesus was a Jew?
  maandag 2 juli 2012 @ 16:46:14 #15
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_113677553
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 16:43 schreef Clerxify het volgende:
Er is maar één spel dat ik nu nog steeds speel en dat is Rome total war momenteel Roma Surrectum 2. Kreeg op mijn sodemieter omdat ik blijkbaar iets te hard yeaaah riep. Sega Give me back my legions :D.
Roma surrectum is echt super realistisch en vet. Zo had Rome:Total war moeten zijn
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_113678789
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_113680341
quote:
7s.gif Op maandag 2 juli 2012 16:46 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Roma surrectum is echt super realistisch en vet. Zo had Rome:Total war moeten zijn
daar ben ik het absoluut mee eens, maar bij die 2.0 versie hebben ze maar niet zo'n beetje tijd in gestoken , op het total war forum werd bijna een jaar gepost , hij is bijna klaar, hij is bijna klaar. Het is wel een versie gemaakt door fantieke mensen die 8 jaar de tijd hebben gehad om de eerste versie te verbeteren. we zullen zien wat rome 2 total war voor moois gaat brengen. Valt die tegen dan maar wachten op de roma surrectum variant.

[ Bericht 3% gewijzigd door Clerxify op 02-07-2012 17:59:30 (een extra opmerking) ]
You should read your Bible, sirs. You'll find all types of weird shit in there. Like, did you know Jesus was a Jew?
pi_113683592
Kwijl, ik zal nu alvast een schema gaan maken zodat wanneer die uitkomt ik no-life een week lang kan gamen...
Beneath the gold, bitter steel
pi_113690737
Houd ik jou aan.
pi_113705400
de eerste (ingame?) screenies:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_113706989
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 09:24 schreef Beardslasher het volgende:
de eerste (ingame?) screenies:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is ingame idd, die zijn van het demo level *O*
  dinsdag 3 juli 2012 @ 16:37:18 #22
366803 AthCom
Overigens ...
pi_113719893
Zeer veel zin in. Ik had er gisteren al van gehoord, maar toentertijd had ik nog niets op Fok! kunnen vinden (en ik ben te lui om zelf een topic te starten :P).

Wat zouden jullie graag zien terugkomen van RTW? Wat zouden jullie graag veranderd of zelfs geheel weggelaten zien?

1) Ik zou het fijn vinden als de Griekse stadstaten echt aparte stadstaten zijn, met de optie om hen te verenigen onder dé Griekse stadstaten, zoals dat in RTW het geval was (behalve Athene). Hier is de mogelijkheid tot vereniging in ieder geval historisch gefundeerd: zie de Korinthische Bond ten tijde van Alexander de Grotes vader.

2) Facties in RTW zoals Gallië, Brittannië en Germanië opsplitsen in historisch verantwoorde stammen, zoals de Aedui, Trinovantes, Nervii etc. Deze zullen dan ook de optie hebben zich te verenigen tot het Gallië/Brittannië etc zoals in RTW d.m.v. diplomatiek of oorlog/annexatie. Cultuur van de stam bepaalt welk 'rijk' je kunt stichten ... zeg, je start als de Aedui: je kunt dan wel de factie Gallië stichten, maar niet Germanië of Brittannië enz. Jullie snappen vast wel wat ik bedoel. Vereniging is hier ook niet zomaar uit de lucht gegrepen, althans niet voor Gallië: zie Vercingetorix.

3) In RTW had je een Spaanse factie. Gooi die eruit en vervang deze wederom door historische stammen, bijv. Vettones en Celtici. Wellicht kunnen deze stammen zich ook verenigen, zodat je Iberië krijgt.

4) Houd de piraten, maar die kleine rebellenlegertjes die zo nu en dan opduiken mogen van mij weg.

5) Het tevredenheidssysteem van RTW was n.m.m. verschrikkelijk. RTW kende zover ik weet vijf hoofdminpunten voor je tevredenheid: distance to capital, unrest, culture penalty, devastation en squalor. Volgens mij was het squalorsysteem gewoon kapot, maar dat kan aan mij liggen. Ik zeg niet dat het weg moet, maar verander het zodat het wat lekkerder wegspeelt; als ik vandaag de dag RTW speel, word ik altijd ontmoedigd door rebellerende steden overal zodat ik er helemaal geen zin meer in heb.
Moira. is tof. :7
pi_113720071
Aah joh de ontevreden stad verlaten , stad belegeren, kruisigen die hap.
vet irritant is dat ja, vooral die kolere steden in egypte memphis alexandrie aaargh.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 16:52:56 #24
366803 AthCom
Overigens ...
pi_113720687
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 16:41 schreef Clerxify het volgende:
Aah joh de ontevreden stad verlaten , stad belegeren, kruisigen die hap.
vet irritant is dat ja, vooral die kolere steden in egypte memphis alexandrie aaargh.
Ja, dat was een optie inderdaad, maar dat word ik ook zat na een paar keer. Je zou toch denken dat bijv. de inwoners van Alexandrië iets hebben van: "Goh, drie keer hebben we die Romeinen eruitgeknikkerd (ook al is ons belastingtarief lekker laag), drie keer hebben ze de stad weer veroverd en een groot deel van de populatie vermoord ... zullen we ons van nu af aan gedeisd houden? Zo erg zijn die Romeinen niet."

Maar nee ... ;(
Moira. is tof. :7
pi_113753066
*O* eindelijk!

quote:
7s.gif Op maandag 2 juli 2012 16:20 schreef Smoofie het volgende:

[..]

..non est vivere sed valere vita est ..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')