Hoezo? Date gehad met die ene van Paiq waar je zo enthousiast over was?quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:50 schreef ook_gek het volgende:
Wie was het nou hier dan die had aangegeven dat het geweldig zou zijn als uitgerekend ik een relatie zou vinden via een dating site?
Ik. Wanneer mag ik het beschuitje met muisjes te komen eten?quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:50 schreef ook_gek het volgende:
Wie was het nou hier dan die had aangegeven dat het geweldig zou zijn als uitgerekend ik een relatie zou vinden via een dating site?
op paiq is ook nog erg populair om alleen maar icebreakers in te vullen natuurlijk... in de meeste gevallen ook insta-block, tenzij er een heel origineel antwoord gegeven wordtquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:06 schreef Linguine het volgende:
Pffff oneliner: ''Ik zie dat je me foto hoog beoordeeld had (...)''
Block.
'me foto' is wel een afknapper ja.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:06 schreef Linguine het volgende:
Pffff oneliner: ''Ik zie dat je me foto hoog beoordeeld had (...)''
Block.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ah pffrttt.Gourmetten of steengrillen?
quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:01 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik. Wanneer mag ik het beschuitje met muisjes te komen eten?
quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:17 schreef Silenus het volgende:
Ik haaaat die icebreakers. Zeker omdat het bijna altijd suffe vragen en dito antwoorden zijn.
"Moet de wc-rol aan de voor- of achterkant aan de houder bevestigd worden?"
Antwoord van muts:ja, die korte tijd dat ik op paiq ingeschreven stond vond ik dat het grootste onzin-onderdeel van die site.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ah pffrttt.
oneliners ook wel eigenlijk. daar was die chatfunctie toch voor, eigenlijk?
Oh....quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]nou niet!
Maar bedacht het net, en vroeg me af wie dat was
Nee hoor, anders had ik het wel verteldquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hoezo? Date gehad met die ene van Paiq waar je zo enthousiast over was?
Ja, ook.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:22 schreef dawg het volgende:
oneliners ook wel eigenlijk. daar was die chatfunctie toch voor, eigenlijk?
Lijkt me dat dit geen toeval is. Ze hopen natuurlijk dat jij het gesprek aangaat, en op die manier iemand weer terug de site op leidt ;-)quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:25 schreef flessuh het volgende:
Wat ik ook niet snap is dat paiq je soms aan mensen koppelt die al tijden niet online zijn geweest... daar zou een systeem toch rekening mee moeten houden...
verder is het overigens een site met blijkbaar wel aardig actieve mensen
quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:24 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Oh....Ik vind het nog steeds heel leuk... dus doe even je best.
Precies, daarom zijn oneliners naar mensen die al 2 weken niet online zijn geweest ook gratis.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:26 schreef Linguine het volgende:
[..]
Lijkt me dat dit geen toeval is. Ze hopen natuurlijk dat jij het gesprek aangaat, en op die manier iemand weer terug de site op leidt ;-)
oh ja. die speeddates, ik begon altijd gewoon wat te zeveren over niks, was altijd leuk.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:25 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, ook.
Je hebt twee manieren om daar met het andere geslacht in contact te komen.
Speeddate aanvragen/accepteren: je ziet de ander niet.
Oneliner aanvragen/accepteren: je ziet de foto, maar de ander is niet live online om mee te chatten. (Of wel, maar dat is dan puur toeval)
Ik vind dat heel logisch, neem bovenstaand voorbeeld van mij. Zo iemand wil je toch niet aan je contacten toevoegenquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:28 schreef ook_gek het volgende:
Mooi ook dat foto bewonderaars vaak een oneliner weigeren
Die van die wc rol?quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:30 schreef Linguine het volgende:
[..]
Ik vind dat heel logisch, neem bovenstaand voorbeeld van mij. Zo iemand wil je toch niet aan je contacten toevoegen
ah, zo had ik het niet eens bekeken eigenlijk. maar blijf het altijd maar irritant vinden, beetje zonde van de auto-match (en natuurlijk hopen dat je er geld in steekt voor extra matches)quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:26 schreef Linguine het volgende:
[..]
Lijkt me dat dit geen toeval is. Ze hopen natuurlijk dat jij het gesprek aangaat, en op die manier iemand weer terug de site op leidt ;-)
Nee, dat was niet mijn voorbeeldquote:
Ow oke niet ver genoeg teruggelezen danquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:34 schreef Linguine het volgende:
[..]
Nee, dat was niet mijn voorbeeld. Ik had het over diegene die 'me' als bezittelijk voornaamwoord gebruikt..
Ach ja zou jammer zijn. Maar kan je alsnog wat lol hebben toch als hij wat leuk is verder? Misschien geen relatie dan maar is niet direct verspilde tijd ofzoquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:36 schreef Linguine het volgende:
Silenus had trouwens wel gelijk met de globale eisen van vrouwen... Ik zit me hier zenuwachtig te maken omdat ik bang ben dat m'n date opeens klein blijkt haha. Zie nu ook geen kans meer om het te vragen, en zelfs al zag ik die kans dan zou ik niet zo lastminute afzeggen.. Gewoon op hoop van zegen dus maar.
Wanneer heb je een date dan? Je kan het toch gewoon vragen?quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:36 schreef Linguine het volgende:
Silenus had trouwens wel gelijk met de globale eisen van vrouwen... Ik zit me hier zenuwachtig te maken omdat ik bang ben dat m'n date opeens klein blijkt haha. Zie nu ook geen kans meer om het te vragen, en zelfs al zag ik die kans dan zou ik niet zo lastminute afzeggen.. Gewoon op hoop van zegen dus maar.
8.5 valt te halen weet ik uit ervaringquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:43 schreef Faxie het volgende:
Die foto score op Paiq gaat zeker van 6 tot 10 ofzo om niet op zieltjes te trappen?
Oké, ik hap even. Wat is in jouw geval 'klein'?quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:36 schreef Linguine het volgende:
Ik zit me hier zenuwachtig te maken omdat ik bang ben dat m'n date opeens klein blijkt haha.
Tja ik zit nu op een solide 8... vind het vreemd. Krijg het idee dat je sowieso niet onder een 6 kan komen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
8.5 valt te halen weet ik uit ervaring
Behalve als het gewoon gruwelijk saai is.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:46 schreef ook_gek het volgende:
Ik denk altijd maar zo.
Je date persoon valt tegen,
Levert een mooi verhaal op
Je date persoon is leuk
Levert een leuk verhaal op
Je date persoon is relatie matriaal
Levert een leuke relatie en verhaal op.
Wat er ook gebeurd, je houd een leuk verhaal er aan over!
en: is dat wanneer je hoge hakken draagt?quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:45 schreef Capstan het volgende:
[..]
Oké, ik hap even. Wat is in jouw geval 'klein'?
dan is het verhaal toch dat het saai was?quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Behalve als het gewoon gruwelijk saai is.
Zelfs daar kan je een leuk verhaal bedenkenquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Behalve als het gewoon gruwelijk saai is.
Ik wil je niet bang maken maar stel dat ie gewoon 1,71 is ofzo.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:15 schreef Linguine het volgende:
Haha klein is onder de 1.84m voor mij..Mn ex was wel kleiner trouwens dus het kan wel. Maar als ik eisen kan stellen is dit er een van.
Hahaha hou op. Ik ben ook nog eens van de jurkjes en hakken, dus dan ziet 't er echt niet uit nee. We gaan ergens iets drinken. Dus als het echt zo erg is kan ik me altijd nog bezattenquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:19 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik wil je niet bang maken maar stel dat ie gewoon 1,71 is ofzo.Dan loop je er gewoon naast en zie je iedereen elkaar aanstoten en lachen.
Maar succes. Waar ga je heen?
Ja, dat! Huppelen tussen de pasgeboren lammetjes, ketsen tussen de tulpen van de buren, was het maar weer zoverquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oooooooooooooooh kinders, was het maar weer lente. Dan heb ik er allemaal veel meer zin inNu is het meest spannende wat ik meemaak op dategebied, dit topic lezen
Nee ik zou idd ook niet in een jurkje naast een kleine man gezien willen worden. Brr!!quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:22 schreef Linguine het volgende:
[..]
Hahaha hou op. Ik ben ook nog eens van de jurkjes en hakken, dus dan ziet 't er echt niet uit nee. We gaan ergens iets drinken. Dus als het echt zo erg is kan ik me altijd nog bezatten, en daarna hier een leuk verhaaltje posten natuurlijk.
Bij nader inzien heeft dat jurkje er inderdaad weinig mee te makenquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee ik zou idd ook niet in een jurkje naast een kleine man gezien willen worden. Brr!!
Het noemen lokt wel mannen waarschijnlijk. Ik hoop voor jou sociaal vaardig en lang!quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:31 schreef Linguine het volgende:
[..]
Bij nader inzien heeft dat jurkje er inderdaad weinig mee te maken
Als 'ie zo klein is dat hij onder het jurkje kan kijken...quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:31 schreef Linguine het volgende:
[..]
Bij nader inzien heeft dat jurkje er inderdaad weinig mee te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |