Om 4.34 AM op FP: 'Huwelijk Rafael en Sylvie gestrand'quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:03 schreef Margo37 het volgende:
RTL Boulevard begint ook steeds vroeger op de dag. Nu opa nog
Ik klik het niet eens aan Zoa omdat het me geen reet interesseertquote:Op woensdag 2 januari 2013 13:06 schreef ZOA het volgende:
[..]
Om 4.34 AM op FP: 'Huwelijk Rafael en Sylvie gestrand'
Ik wil weten wat opa eet vandaag JA!! Het weer maakt niet uit, hij komt toch niet buitenquote:Op woensdag 2 januari 2013 13:08 schreef ZOA het volgende:
en om 7.00 precies het Fokweer
FOK! wat een weer...Zacht en overwegend bewolkt
Opa gaat laat wokken....quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:09 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ik wil weten wat opa eet vandaag JA!! Het weer maakt niet uit, hij komt toch niet buiten
Bij oma onder de rokken?quote:
Huub van Ballengooi ?quote:
We moeten er gewoon meer van hebben, van opaquote:
Toppiequote:
Dan ben ik nog net op tijd om team stampot te vormen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:38 schreef Jian het volgende:
Hij is nog niet online, na gisteren kost het hem natuurlijk moeite om zichzelf te vermannen en zich weer aan ons te presenteren als de sterke Oop die wij kennen
Zei me zoon van 15 ook al vanmiddag hahahahahahahahahahaahaquote:
En de winnaar is : TEAM STAMPPOTquote:Op woensdag 2 januari 2013 09:38 schreef Gert het volgende:
Poll: Wat eet oop op de eerste woensdag van het jaar??
• Soep
• Saté
• Stamppot
• Gewokte verse groenten
• Krieltjes, groente uit een potje
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Vanzelfsprekendquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En de winnaar is : TEAM STAMPPOT
Vanavond op het menu: zuurkoolstamppot met 'spekkies'
In korte tijd is "stamppot" ineens de meest gekozen optie van de poll geworden. Dit riekt naar users die nog snel even bij de winnaars wilden horen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En de winnaar is : TEAM STAMPPOT
Vanavond op het menu: zuurkoolstamppot met 'spekkies'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |