Ik zal maar niet over z'n hont beginnen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat je hem in zijn hart geraakt hebt. Als hij nu maar zijn FOK!-klassiekers zou kennen, kon hij erom lachen. Of niet.
Een Duitse herder, de lekkerste hond die er bestaatquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zal maar niet over z'n hont beginnen.
Когда деньги говорят, тогда правда молчит ....quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die wijsheden ... Ze zouden niet misstaan op een tegeltje. Wat je dan uiteraard voor 50 cent koopt ... etcetera, etcetera.
Inderdaad de meest ideale als je er saté van wil maken.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Een Duitse herder, de lekkerste hond die er bestaat
Saté K9.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Inderdaad de meest ideale als je er saté van wil maken.
Bij jou zal-ie eerder aan K1 denken..quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Opa denkt: "Kaa negen?"
Hij verveelt zich nu dus hij gaat maar wat medicijnen slikken.
En jij denkt de hele dag aan K3, zeker?quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Bij jou zal-ie eerder aan K1 denken..
Shop het anders!quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:58 schreef tonja het volgende:
Ik wil iets grappigs met K3 zeggen maar ik weet niks
Misschien kan K4 je inspireren tot iets grappigsquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:58 schreef tonja het volgende:
Ik wil iets grappigs met K3 zeggen maar ik weet niks
Eerlijk gezegd niet, maar er zijn rottere dingen waar je aan kunt denken.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En jij denkt de hele dag aan K3, zeker?
Ik was ook verbaasdquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:00 schreef Copycat het volgende:
Dus de een zit op andermans knieën en doet daarbij ook nog het broekje van die ander uit. Knap!
Godskolere!quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Misschien kan K4 je inspireren tot iets grappigs
Nee, dat is K3quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:00 schreef Jian het volgende:
Huh, Kut, kut, kut roept ie opeens, z'n Gilles de la Tourette speelt op
Niet zo moeilijk hoor. Als die ene een stripster-string draag, dan is het een fluitje van een centquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:00 schreef Copycat het volgende:
Dus de een zit op andermans knieën en doet daarbij ook nog het broekje van die ander uit. Knap!
Goed nummerquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Misschien kan K4 je inspireren tot iets grappigs
Of gewoon een schaartje bij de hand heeft.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk hoor. Als die ene een stripster-string draag, dan is het een fluitje van een cent
Tekstueel past het wel bij het niveau.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |