SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Kaneelstokje op 01-01-2013 18:35:50 ]Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Vergeet de rode wijn niet.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Overigens is deze reeks wel gevaarlijk. Zomaar de nacht voor oudejaarsnacht gedroomd over de reeks. Zag wel wat namen voorbij flitsen maar herkende alleen Huppel (denk omdat ik die in het echt ontmoet heb) en ook gister ging het over pizza's en was blijkbaar de wc verstopt door het willen doorspoelen van een pizzadoos. Ik kwam er niet achter wie de schuldige was.![]()
Hai.quote:quote:Het spijt me zeer.
Yeuy.quote:
Ah, je hebt niet teruggelezen?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoi hoe was je jaarwisseling?Jaa, was leuk! En de jouwe?
![]()
Maar soms is het wel leukquote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:34 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zei nog dat romantiek overrated was Roy![]()
Dat zegt weinig over deze reeks, maar heel veel over jou.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:34 schreef xFriendx het volgende:
Overigens is deze reeks wel gevaarlijk. Zomaar de nacht voor oudejaarsnacht gedroomd over de reeks. Zag wel wat namen voorbij flitsen maar herkende alleen Huppel (denk omdat ik die in het echt ontmoet heb) en ook gister ging het over pizza's en was blijkbaar de wc verstopt door het willen doorspoelen van een pizzadoos. Ik kwam er niet achter wie de schuldige was.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Hmm, misschien heb je wel gelijk. I'm doomed.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zegt weinig over deze reeks, maar heel veel over jou.![]()
Mijne was gezelligquote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ah, je hebt niet teruggelezen?Jaa, was leuk! En de jouwe?
Nee, ik heb niet teruggelezen. Had anders 5 hele topics door moeten lezen of zo![]()
![]()
Meisjes beffen.quote:Ga maar in de hoek staan.quote:Omdat ik dit jaar een meisje kusjes wil geven.quote:Daar kan ik inkomen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:35 schreef Royco1 het volgende:
Maar daardoor niet minder prettig KaneelEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Mooi zo!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijne was gezellig
Nee, ik heb niet teruggelezen. Had anders 5 hele topics door moeten lezen of zo
Haha, daar heb je een punt ja.![]()
![]()
Ja dat vermoeden had ik al. Zure dame geweest danquote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hij refereert zure melk aan meisjes beffen...![]()
![]()
Ik loop maar wat te kutten.quote:Owja, ik was alweer vergeten dat ik wist hoe je er uit zag.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Nee. Zie mijn fobo, haha.
Maar mijn kamer is gewoon vrij vol.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Gisteren wel bij DWDD, zo een Belg. Zijn vrouw had een schelp op de binnenkant van haar bovenbeen laten tattoeren en als hij zijn oor erop legde rook ie de zee![]()
.
![]()
Jaquote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:42 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja dat vermoeden had ik al. Zure dame geweest dan![]()
Ik weet wel beter![]()
![]()
Cutie ben je ookquote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ik dit jaar een meisje kusjes wil geven.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Philippe Geubels ?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:42 schreef muhahaha het volgende:
Gisteren wel bij DWDD, zo een Belg. Zijn vrouw had een schelp op de binnenkant van haar bovenbeen laten tattoeren en als hij zijn oor erop legde rook ie de zee![]()
.
![]()
![]()
![]()
Ik maak niet zoveel indruk op je he.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Owja, ik was alweer vergeten dat ik wist hoe je er uit zag.![]()
![]()
Blijkbaar niet neequote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik maak niet zoveel indruk op je he.![]()
![]()
oooe pijnlijk ditquote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik maak niet zoveel indruk op je he..
![]()
Ah, je kent me al.quote:Ik kan zo snel even geen slim ontwijkend antwoord bedenken.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik maak niet zoveel indruk op je he.Weet je wat pas pijnlijk is?quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik waardeer eerlijkheid. Je mag het gewoon zeggen hoor, als je moeite hebt met mij onthouden.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan zo snel even geen slim ontwijkend antwoord bedenken.![]()
Ik heb behoefte aan liefde.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik heb geen open haard.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Hij heeft wel een punt, geen gezicht of iets in je foboquote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik waardeer eerlijkheid. Je mag het gewoon zeggen hoor, als je moeite hebt met mij onthouden..
![]()
Iedereen toch?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Is dat zo?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:04 schreef dawg het volgende:
[..]
als er iemand is die billentikken uitdeelt, ben ik het.geloof er niks van
dus![]()
Ja maar wel een oog + haar en mijn lichaam. Als dat al geen indruk maakt...quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt, geen gezicht of iets in je fobo.
![]()
![]()
Ik krijg spontaan zin om LL Cool J met I need love te gaan draaien door jouw post.quote:
Dat komt wel goed hoor.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:52 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dan ben je aangewezen op elkaar om de temperatuur te doen stijgen.
[b]AirwiN schreef [/b]
Klopt, maar dit is echt zo'n lamme knuffeldag.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Doin it is ook wel een leuk nummer van hem.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik krijg spontaan zin om LL Cool J met I need love te gaan draaien door jouw post.
[b]AirwiN schreef [/b]
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klopt, maar dit is echt zo'n lamme knuffeldag.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:55 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Is Vinnie nu nog steeds daar?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Jupquote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:55 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Is Vinnie nu nog steeds daar?![]()
![]()
Ja, maar daar zit niet zo'n prachtige drumcomputer onder. [/nerd]quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Doin it is ook wel een leuk nummer van hem.
Ik dol maar wat. Ik weet hoe je er uit ziet (gezicht), je voor en achternaam en wist ik al een paar dagen over je geloof en je maagdelijkheid.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik waardeer eerlijkheid. Je mag het gewoon zeggen hoor, als je moeite hebt met mij onthouden.Nee.quote:Blond is mijn fetisj.quote:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik geloof er niks van.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dol maar wat. Ik weet hoe je er uit ziet (gezicht), je voor en achternaam en wist ik al een paar dagen over je geloof en je maagdelijkheid.![]()
![]()
Niet goed?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ghehe.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:59 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Die posts waren binnen twee seconden![]()
Dat moet afgesproken werk zijnIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Soort vanquote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:59 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Die posts waren binnen twee seconden![]()
Dat moet afgesproken werk zijn.
![]()
Dank jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dank je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De serie ja.
![]()
Hoe denk je dat ik wist van je nagellakjesquote:Wat dan?quote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dank je
Jij ook hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]AirwiN schreef [/b]
Nu faalt mijn geheugen, wat wist je van mijn nagellakjes?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik wist van je nagellakjes![]()
And momma said knock you outquote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doin it is ook wel een leuk nummer van hem.![]()
Dat faxie een dure met goud voor je gaat kopen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nu faalt mijn geheugen, wat wist je van mijn nagellakjes?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat faxie een dure met goud voor je gaat kopen.Ja maar dat is gewoon teruglezen.
![]()
Nee. Die niet.quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
En geen klatergoud hè, gewoon de echte echte.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat faxie een dure met goud voor je gaat kopen.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Vanaf: R&P / [SC Relaties] # 437 Spellingscontrole werkt niet.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nu faalt mijn geheugen, wat wist je van mijn nagellakjes?
Daar wist ik ook je haarkleur.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Nouquote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik wist van je nagellakjes
[..]
Wat dan?Ik reageer wel op berichtjes, zegmaar
Oh ja verrek. Maar dat was allemaal niet zo raar, want dat kan je uit mijn fobo en pohi halen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vanaf: R&P / [SC Relaties] # 437 Spellingscontrole werkt niet.
Daar wist ik ook je haarkleur.![]()
Godsamme wat is Cruesli toch lekker.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Niet waaaarquote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zij haat wel vaker op toffe dingen.![]()
![]()
Grutjes.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
NouIk reageer wel op berichtjes, zegmaar
Dat is best stalkerig.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh ja verrek. Maar dat was allemaal niet zo raar, want dat kan je uit mijn fobo en pohi halen.
Ik vind disney echt gewoon tijdloos.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:12 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik haat het niet, het is alleen niets voor mij (momenteel).![]()
Mwah. Fobo kijkt iedereen, en vrijwel het enige in mijn pohi is de SHJN SC. Dat zegt genoeg en is 2 klikjes werk. Dus dat vind ik nog wel meevallen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Grutjes.
[..]
Dat is best stalkerig.![]()
![]()
Disney. Skyfall was ook tof. Eindelijk weer een keer een goede Bond-film.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Mja, ik vond de prinses en de kikker toch erg vervelend om naar te kijken.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind disney echt gewoon tijdloos.
Toen die pratende vuurvlieg voorbij kwam was het echt klaar voor mij![]()
![]()
Ik moet er nog steeds heen maar komt er maar niet vanquote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:14 schreef Samzz het volgende:
Disney. Skyfall was ook tof. Eindelijk weer een keer een goede Bond-film.
![]()
![]()
Welnee joh, dat zijn juist leuke dingen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:15 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mja, ik vond de prinses en de kikker toch erg vervelend om naar te kijken.
Toen die pratende vuurvlieg voorbij kwam was het echt klaar voor mij
Of ben jij er zo 1 die het dan niet trekt omdat het niet echt kan?![]()
Nee, maar het is het gewoon niet voor mijquote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Welnee joh, dat zijn juist leuke dingen.
Of ben jij er zo 1 die het dan niet trekt omdat het niet echt kan?![]()
![]()
Hij is écht heel tof!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik moet er nog steeds heen maar komt er maar niet van![]()
Ik leef met je mee Koffie.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jammer dat het mijne weer op is
Morgen toch maar weer boodschappen halen
Ik word er echt blij van als ik het eet.
C'est la vie
Niet echtquote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nog geen trek?
Het is trouwens best lekker buiten![]()
![]()
Knuffelen!
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik leef met je mee Koffie.
Ik word er echt blij van als ik het eet.![]()
![]()
Het is een goede film. Al vond ik 'm niet heel tof. Wel weer een typische Bond, eindelijk.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Nu krijg ik ook trekquote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:23 schreef xFriendx het volgende:
Hier de sate en stokbrood met kruidenboter uit de oven al op
En bedankt![]()
![]()
Van knuffelen komt altijd meer toch?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:24 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Vinnie weet van geen ophouden![]()
![]()
Begint?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Vaak wel jaquote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Van knuffelen komt altijd meer toch?![]()
Pff ik moet het nog dik 3 uurtjes zonder knuffelen doen, tenzij m'n broertje zo lief is![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Van knuffelen komt altijd meer toch?
[b]AirwiN schreef [/b]
Zo maar eens naar oma, kijken of ze nog oliebollen heeft.
Zo klopt ie ja.quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik had oliebollen met kaneelsuiker ofzo. Die waren goed.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:27 schreef Samzz het volgende:
Zo maar eens naar oma, kijken of ze nog oliebollen heeft.
Lekkerquote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had oliebollen met kaneelsuiker ofzo. Die waren goed..
Ik hou alweer op.quote:![]()
* Huppelmuts schopt Vinniiee naar de andere bank.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat hoeft ook weer niet.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hou alweer op.![]()
* Huppelmuts schopt Vinniiee naar de andere bank.![]()
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hou alweer op.![]()
* Huppelmuts schopt Vinniiee naar de andere bank.![]()
![]()
Mooi!quote:
Daar zal Vinniiee blij mee zijn.
[b]AirwiN schreef [/b]
Vast niet alleen vinnieequote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi!
Daar zal Vinniiee blij mee zijn.![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Is dat zo?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:04 schreef dawg het volgende:
[..]
als er iemand is die billentikken uitdeelt, ben ik het.dus![]()
Ja dan moet je sneller zijn he, survival of the fittestquote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:42 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
M'n pizza is al grotendeels verorberd door m'n broertje![]()
Gooi 'm naar buiten!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:42 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
M'n pizza is al grotendeels verorberd door m'n broertje
Je broertje dan, niet je pizza..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ja, maar...quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dan moet je sneller zijn he, survival of the fittest![]()
![]()
Ben te slapquote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gooi 'm naar buiten!
Je broertje dan, niet je pizza..![]()
![]()
Ik ga mijn mount strijkberg maar eens verslaan![]()
Ik heb echt een takkehekel aan strijken... Nee erger maar ik blijf beschaafd![]()
Succesquote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:44 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb echt een takkehekel aan strijken... Nee erger maar ik blijf beschaafd![]()
![]()
Mjah, ligt eraan wat. M'n eigen kleren strijken is vaak wel kut jaquote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:44 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
daar heeft men over het algemeen toch mannen voor?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:45 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mjah, ligt eraan wat. M'n eigen kleren strijken is vaak wel kut jadus![]()
Aarde aan Evie, aarde aan Eviequote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:48 schreef Evie het volgende:
[..]
daar heeft men over het algemeen toch mannen voor?![]()
Ja daaag!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:48 schreef Evie het volgende:
[..]
daar heeft men over het algemeen toch mannen voor?
Doe het lekker zelf als onafhankelijke en sterke vrouw![]()
![]()
Ik doe het nog beter.. ik strijk gewoon nietquote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja daaag!
Doe het lekker zelf als onafhankelijke en sterke vrouw
dus![]()
Haha!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:53 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik doe het nog beter.. ik strijk gewoon niet![]()
![]()
Ik hou m'n kleren liever heelquote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:48 schreef Evie het volgende:
[..]
daar heeft men over het algemeen toch mannen voor?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:54 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik hou m'n kleren liever heel![]()
![]()
![]()
Dat is waar ook..quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:54 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik hou m'n kleren liever heel
Was het even vergeten.. aaah mental breakdown van mn mooie kanten ondergoed en jurkjes op de 60 graden was met ajax allesreiniger en bleeken die mannen niet snappen wat ze verkeerd hadden gedaan
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MENTAL BREAKDOWN
dus![]()
Zou ik ook niet doen, zelf nog nooit gedaanquote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:55 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik vertrouw die niet toe aan de mannen hier hoor![]()
![]()
Met ajax ging het verkeerd.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:55 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat is waar ook..
Was het even vergeten.. aaah mental breakdown van mn mooie kanten ondergoed en jurkjes op de 60 graden was met ajax allesreiniger en bleeken die mannen niet snappen wat ze verkeerd hadden gedaan
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MENTAL BREAKDOWN
![]()
![]()
Beste doe je alles zelfquote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:55 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat is waar ook..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MENTAL BREAKDOWN
![]()
![]()
Ik kwam thuis na een dag werken.. en een sinds die periode exvriendje dacht lief te zijnquote:O nee dat is niet waarom ik m geditcht heb hoor haha
![]()
verassing al je favoriete kleding stuk
Ajax was nog niet zo'n probleem.. de rest meerquote:
dus![]()
Al was het maar soep met wat brood, als je maar wat binnen hebt na zo'n lang avondje.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:57 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Goedzo.. ik weet niet meer wat ik moet eten![]()
Snap ikquote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:58 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik kwam thuis na een dag werken.. en een sinds die periode exvriendje dacht lief te zijnO nee dat is niet waarom ik m geditcht heb hoor haha
![]()
verassing al je favoriete kleding stuk
[..]
Ajax was nog niet zo'n probleem.. de rest meer![]()
![]()
Castreren!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:42 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
M'n pizza is al grotendeels verorberd door m'n broertjeIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
mooi ovaal logo wat je poesje bedekt.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:58 schreef Evie het volgende:
[..]
Jaaah een elftal en mijn ondergoed... oo mooie MI
the winner takes all.![]()
![]()
Tot Ronaldo er bij zit en er met je kanten ondergoed vandoor gaat omdat hij vind dat het hem beter staat.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:58 schreef Evie het volgende:
[..]
Jaaah een elftal en mijn ondergoed... oo mooie MI![]()
Ik had een pizza....quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:58 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Al was het maar soep met wat brood, als je maar wat binnen hebt na zo'n lang avondje.![]()
Hmz ik ben meer een jood he?!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:59 schreef dawg het volgende:
[..]
mooi ovaal logo wat je poesje bedekt.
the winner takes all.dus![]()
Feast kijken!
Schijnt horror te zijn.
[b]AirwiN schreef [/b]
Mam mag écht geen ajax spullen kopen hoor. Doet ze het toch wordt het meteen weggeflikkerdquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:00 schreef Evie het volgende:
[..]
Daar explodeert mijn kleding van.. of daarvan krijg je kakkerlakken in huis![]()
![]()
2x soep met broodje...quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar niet meer dus moet je over op een noodplan.![]()
![]()
Matig wel.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Feast kijken!
Schijnt horror te zijn.![]()
Ik heb zojuist rollade en witlof met ham en kaas gehadquote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:57 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Goedzo.. ik weet niet meer wat ik moet eten
Klinkt goed welquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb zojuist rollade en witlof met ham en kaas gehad
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik vind ze geweldig!quote:
Monstercocks!
[b]AirwiN schreef [/b]
Toe maar..quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb zojuist rollade en witlof met ham en kaas gehad
Ik laat me gewoon verhongeren nu, kan mij het verrekke![]()
![]()
Witlof met ham&kaas is echt mijn favo groentequote:
Mansterkaks?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind ze geweldig!
Monstercocks!
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Niet doenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:04 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Toe maar..
Ik laat me gewoon verhongeren nu, kan mij het verrekke
mits uit de oven is dat wel lekker ja.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Witlof met ham&kaas is echt mijn favo groente![]()
![]()
Uiteraard. Zo bereid je witlof met ham&kaas.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:05 schreef dawg het volgende:
[..]
mits uit de oven is dat wel lekker ja.What you forget, you are gonna repeat.
Bestellen dan maar? Op kosten van je broertje?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:06 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja.. maar ik had zoveel zin in een pizza..What you forget, you are gonna repeat.
sjah je weet wat ze zeggen over Eva's en verboden vruchten..quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:04 schreef dawg het volgende:
[..]
extra spannend dan toch.soort verboden vrucht.
Turns out it's true
dus![]()
nee? dm maar. ik ga even wat goulashkroketten wegwerken.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:06 schreef Evie het volgende:
[..]
sjah je weet wat ze zeggen over Eva's en verboden vruchten..Turns out it's true
![]()
![]()
6 euro voor een grote pizzaquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bestellen dan maar? Op kosten van je broertje?![]()
Moet te regelen zijn![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:00 schreef Evie het volgende:
[..]
Daar explodeert mijn kleding van.. of daarvan krijg je kakkerlakken in huis![]()
![]()
Hoppaquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:09 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
6 euro voor een grote pizza![]()
Moet te regelen zijn
Je mindere kantquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Pony's uit het oosten voor mij![]()
![]()
Monstercocks?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind ze geweldig!
Monstercocks!
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Chill!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:12 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Als ik online bestel krijg ik nog een pakje drinken van een halve liter gratis
Klinkt als een plan
Ik respecteer tenminste dat jij een andere club support dan ikquote:
Doe dan VVV ofzoquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik respecteer tenminste dat jij een andere club support dan ik![]()
![]()
Neequote:![]()
Ik ben een geboren en getogen tukker. Van kinds af aan support ik Twente al, en dat zal ik altijd blijven doen. Hoe slecht ze ook gaan
Komt vooral door gebrek aan respect naar elkander. Imo.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
Voetbal...bron van ruzies zo blijkt maar weer eensWhat you forget, you are gonna repeat.
Zal mij een zorg zijn voor wie m'n partner is, tijdens een wedstrijd elkaar een beetje fitten om daarna samen te scorenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
Voetbal...bron van ruzies zo blijkt maar weer eens![]()
![]()
eetze ben peuken scoren nu ik mn jas en portomonee terug hebquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:07 schreef dawg het volgende:
[..]
nee? dm maar. ik ga even wat goulashkroketten wegwerken.
dus![]()
Whats it about?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Feast kijken!
Schijnt horror te zijn.Rustig aan.![]()
Heracles is ook leuk hoorquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik ben een geboren en getogen tukker. Van kinds af aan support ik Twente al, en dat zal ik altijd blijven doen. Hoe slecht ze ook gaan![]()
![]()
Onze Friend, altijd positief!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zal mij een zorg zijn voor wie m'n partner is, tijdens een wedstrijd elkaar een beetje fitten om daarna samen te scoren![]()
![]()
Stoppen gaat je goed af zie ik.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:15 schreef Evie het volgende:
[..]
eetze ben peuken scoren nu ik mn jas en portomonee terug hebRustig aan.![]()
Ja. Monsters met grote piemels.quote:![]()
Das het enige wat ik nog weet van de Feast films.
[b]AirwiN schreef [/b]
Jij snapt er dus helemaal niks van hequote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zal mij een zorg zijn voor wie m'n partner is, tijdens een wedstrijd elkaar een beetje fitten om daarna samen te scoren![]()
![]()
Vandaar dat je ze dus kijktquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja. Monsters met grote piemels.![]()
Das het enige wat ik nog weet van de Feast films.![]()
![]()
Dit.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Komt vooral door gebrek aan respect naar elkander. Imo.![]()
Vertel.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:16 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jij snapt er dus helemaal niks van he![]()
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:18 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja nou? Ik uit Venlo en toch ben ik voor Rotterdam![]()
Welke ?Rustig aan.![]()
Ik heb geen 'last' van dat Ajax-Feyenoord gebeuren.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:18 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Met een Ajacied kan ik dus nooit scoren hier op de bank![]()
Ohai !!![]()
Moeheid allom
bwoah
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7![]()
Ik ben trouw aan mijn streek, mijn stad en dus ook mijn clubquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:18 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja nou? Ik uit Venlo en toch ben ik voor Rotterdam
1. FC Union Berlinquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben trouw aan mijn streek, mijn stad en dus ook mijn club![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:25 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Toch niet veel dingen zijn mooier dan Hand in Hand & Mijn Feyenoord in De Kuip horen
Rustig aan.![]()
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7![]()
Ben jij voor Feyenoord?quote:C'est la vie
Ik kan heel veel dingen bedenken die ik veel mooier vindquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:25 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Toch niet veel dingen zijn mooier dan Hand in Hand & Mijn Feyenoord in De Kuip horen.
Nee, is misschien wel leuk om een keer aan te schaffen, hoe duur is dat?quote:
Mjah maarja tegelijkertijd is het ook wel weer iets te ver voor mij, ik wil wel een enkele keer gaan denk ik dat is wel voldoende.Rustig aan.![]()
Ik kan er ook wel wat verzinnen hoor, maar als Feyenoord-supporter vind ik dit toch wel altijd een heel mooi gevoelquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan heel veel dingen bedenken die ik veel mooier vind.
![]()
![]()
250 euro ofzo de goedkoopste. Zal ff vragen..quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, is misschien wel leuk om een keer aan te schaffen, hoe duur is dat?
Mjah maarja tegelijkertijd is het ook wel weer iets te ver voor mij, ik wil wel een enkele keer gaan denk ik dat is wel voldoende.![]()
+1quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan heel veel dingen bedenken die ik veel mooier vind.
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Mooi voor mekaar!quote:
Ook nog een lekkerdere pizza dan je in eerste instantie zou eten?
Zelfde pizza, maar deze smaakt vast beter, al is het maar omdat m'n broertje hem heeft betaaldquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mooi voor mekaar!
Ook nog een lekkerdere pizza dan je in eerste instantie zou eten?![]()
![]()
Awesome!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zelfde pizza, maar deze smaakt vast beter, al is het maar omdat m'n broertje hem heeft betaald
Mooi vind ik datquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:39 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Scheelt natuurlijk als je broertje tegelijkertijd je beste vriend is
Met mijn broertje heb ik dat niet
Jammerquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mooi vind ik dat
Met mijn broertje heb ik dat niet
Wij weten echt, maar dan ook echt alles van elkaar![]()
![]()
![]()
Ik moet mijn zus maar een beetje op afstand houden anders krijg je van die emotionele verhaaltjes waar ik geen zin in heb
Of moet je der helpen met der haren ofzo, de tering.
Rustig aan.![]()
Niet?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik hoef ook echt niet alles van mijn broers te weten hoor.![]()
![]()
Ja, ik vind het echt jammer dat ik nooit zo'n zus/broer relatie met mijn broertje heb kunnen opbouwenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:40 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jammer
Wij weten echt, maar dan ook echt alles van elkaar![]()
Ja super !quote:Mn broer had een quiz gemaakt gebaseerd op de slimste mens... Was echt tof
![]()
En dessert was uiteindelijk pas om 2u 's nachts
Vanaf 18u eten/drinken/alles
![]()
Maar was tof dus
Jij ook fijne avond/nacht/alles gehad?
Haha dat is wel tof ja en lekker eten is altijd goedquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja super !Mn broer had een quiz gemaakt gebaseerd op de slimste mens... Was echt tof
![]()
En dessert was uiteindelijk pas om 2u 's nachts
Vanaf 18u eten/drinken/alles
![]()
Maar was tof dus
Jij ook fijne avond/nacht/alles gehad?
Gistermorgen vroeg naar Berlijn gereden, lekker middagje bij m'n nicht doorgebracht. Toen naar het feest bij de Brandenburger Tor <> Siegersäule gegaan.. was erg gezellig met leuke optredens![]()
Alleen 's morgens moesten we weer snel terug ivm werk van m'n vriend waardoor ik niet meer bij opa en oma op bezoek kon![]()
![]()
Jaja...quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Neuh. En zij ook niet van mij want ik ben het lieve jongere zusje.![]()
![]()
Waarom zou ik dat niet durven?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Denken zij, haha. Dat jij nog durft te posten trouwens.![]()
![]()
Dit topic sluit automatisch over 4 posts.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:46 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat niet durven?![]()
Ow bedankt!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dit topic sluit automatisch over 4 posts.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: