SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Epic fails:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leipe fans:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boze managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrouwelijke grensrechters:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En poesjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sexy managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een heleboel idioten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP zal in de komende weken verder uitgebouwd worden. Suggesties zijn welkom
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik had precies dezelfde gedachte. Ik lees ook net dat al zijn goals zijn binnen de 16 gescoord zijn.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:21 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Die Hernandez staat gewoon altijd op de goede plek![]()
Je praat die sukkel van een John van Vliet na.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:21 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Die Hernandez staat gewoon altijd op de goede pleksig verwijderd door FA![]()
Het is wel meer mensen opgevallen hoor.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je praat die sukkel van een John van Vliet na.know'm sayin?
word? word.![]()
Doe rustig aan. Je verpest heel sfeer zo.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je praat die sukkel van een John van Vliet na."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ik heb geen Sport 1.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je praat die sukkel van een John van Vliet na.
()
Feyenoord Rotterdam![]()
Ok, wilde alleen even duidelijk maken dat ik erg moe word van het commentaar van Van Vliet.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:24 schreef alors het volgende:
[..]
Het is wel meer mensen opgevallen hoor.sig verwijderd door FA![]()
Hij is zeker niet de beste bij Sport1quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ok, wilde alleen even duidelijk maken dat ik erg moe word van het commentaar van Van Vliet.![]()
Bedankt voor het meldenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ok, wilde alleen even duidelijk maken dat ik erg moe word van het commentaar van Van Vliet.![]()
Vindt hem wel relax eigenlijk, als je ziet wie zijn concurrenten zijn.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Dat is dan ook met afstand Sierd.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is zeker niet de beste bij Sport1![]()
Ik niet. Hij gecommentarieerd niet, maar doet alsof hij bij VI ziet en moet gaan analyseren. Vindt hem gewoon irritant.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
SwanseaZo onterecht
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Maar kon je wel verwachten. Reading kan niet eens een deuk op een pakje boter slaan.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:44 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
Tottenham was echt goed vandaag, 3-1 is veel te weinig. Had wel 6 of 7-1 mogen zijn"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Hij heeft het echt de helft van de tijd over andere wedstrijden die bezig zijn of nog komen. Net of je met demente kijkers te maken hebt.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:27 schreef mrstylo het volgende:
Vindt hem wel relax eigenlijk, als je ziet wie zijn concurrenten zijn.sig verwijderd door FA![]()
quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
quote:RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
quote:Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Aston Villa
RvP; Feyenoord
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:52 schreef Ambrosius het volgende:
Swansea nog naar 2-2 in de slotminuut.
RvP; Feyenoord
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:52 schreef Ambrosius het volgende:
Swansea nog naar 2-2 in de slotminuut.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Van Persie. Legende. Zonde dat hij nu pas in Engeland prijzen gaat pakkn.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Inderdaad. Alleen veel te weinig de laatste tijd.quote:Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Let's go Soton
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Die keepert
oja, Van Gerwen tegen tuinkabouter vandaagquote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Straks ook maar even kijken, daarna naar het darten
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Assist van Sagna was wel mooi."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Hij speelde centraal achterin, deed het verdedigend gewoon goed maar viel verder niet echt op.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:08 schreef TheDutchguy het volgende:
Speelde Vertonghen bij Spurs? Zoja, hoe deed die het?![]()
JaaaaaOp vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
quote:quote:Stream kijkers?quote:
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ah, goeie zaak dat hij centraal staat.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:11 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
Hij speelde centraal achterin, deed het verdedigend gewoon goed maar viel verder niet echt op.![]()
Nee.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:17 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Wilshere weer geblesseerd?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Gelukkig heeft hij er al éénquote:
1-1 HT, Arsenal had penalty mogen krijgen.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Whuuut...quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:18 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Gelukkig heeft hij er al één"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Bekijk het filmpje nog eens.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:17 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Wilshere weer geblesseerd?
En lees ''Bye kids'' nog eens goed.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Ja wist ik ook nietquote:Toen was hij 19 ffsquote:On 29 September 2011, Wilshere's girlfriend Lauren Neal gave birth to their son, Archie Jack Wilshere.
know'm sayin?
word? word.![]()
Hoe lager het IQ hoe eerder kinderen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:33 schreef alors het volgende:
[..]
Ja wist ik ook niet
[..]
Toen was hij 19 ffsVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ja en voetballers al helemaal. Maarja toch geld zat voor een nanny.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe lager het IQ hoe eerder kinderen.know'm sayin?
word? word.![]()
Origineel al die OOOOOOOOOOOOOOOH [insert spelersnaam] chants op de melodie van Seven Nation Army
know'm sayin?
word? word.![]()
Oooooh Michael van Gerwenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:37 schreef alors het volgende:
Origineel al die OOOOOOOOOOOOOOOH [insert spelersnaam] chants op de melodie van Seven Nation Army
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
ja die zorgde er mede voor dat Southampton de 1-0 maaktequote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Dat heb ik niet gezien, ik schakelde pas later in, maar Podolski was weer eens compleet onzichtbaar.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:46 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja die zorgde er mede voor dat Southampton de 1-0 maakteknow'm sayin?
word? word.![]()
overtreding op koscielnyquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Wenger wtf?Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Arsenal valt ook niet mee.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barįa, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
![]()
Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Kan het voorhoofd van Gervinho eigenlijk al wetenschappelijk verklaard worden?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Arsenal > Ramsey GervinhoOp vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Het is iig geen extra voetbalvernuft wat er zit.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:09 schreef Caland het volgende:
Kan het voorhoofd van Gervinho eigenlijk al wetenschappelijk verklaard worden?know'm sayin?
word? word.![]()
Ken je dat principe van oren en lippen uitrekken d.m.v. borden?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:09 schreef Caland het volgende:
Kan het voorhoofd van Gervinho eigenlijk al wetenschappelijk verklaard worden?Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Sagna is volgens mij ook nog halfdronken van gisteravond, die heb ik nog nooit zo slecht zien spelen.know'm sayin?
word? word.![]()
Een beetje een futloos Arsenal.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barįa, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Chamberlain wisselen voor Gervinho![]()
Cazorla voor Ramsey![]()
Het ligt allang niet meer alleen aan het transferbudget. Wenger is het helemaal kwijt. Hij blijft kutten met die waardeloze spelers.
Hoe kan een mongool als Ramsey een 5-jarig contract krijgen![]()
![]()
![]()
Marin - Oscar - Moses bij Chelsea deze n'avond. Mata en Hazard op de bank. A. cole en Ramires ook op de banksd![]()
Dat was rood man
0-1 Cissé, NewcastlePremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Feitje van Heitinga verrassend
1-0quote:Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)![]()
Ja klopt ik dacht dat Everton thuis speelde vanavond.quote:Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
foutjequote:
Newcastle - Everton is wel een leuk wedstrijdje. Everton is wat sterker maar kan nog beide kanten op gaan![]()
Overigens is Anita verrassend snel hersteld van zijn blessure. Vorige week werd ie nog met een brancard weggedragen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Onwerkelijk wat een goal van Baines 1-1 dus.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
MISTER Banes
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Wat een streep
Hij was wel heerlijk geraakt ja.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:44 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
zat wel een raar effect aan hoor, maar was niet onhoudbaar nee. Maar toch Baines![]()
![]()
Prima pegel. Zat wel een flinke draai aan maar van die afstand moet Krul 'm toch hebben.
Is trouwens sowieso nog niet in goede doen na zijn blessure.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
De engelse commentatoren zijn erg te spreken over Suarez.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Zoow Julio Cesar zoals we hem kennen.
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: