Geboren in Den Bosch, dus niet helemaalquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Lol, komt hij daadwerkelijk uit Maaskantje?
Dan heeft de redactie van de avro niet zo goed hun huiswerk gedaan aangezien ze dat wel gemeld hebben op de site.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Geboren in Den Bosch, dus niet helemaal
the trip! Met Steffen en Flip, dat was met zijn broerquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:48 schreef Purple010 het volgende:
Ik heb Tim ooit eens in zo'n MTV reis programma gezien.
Was semi real life iets. Maar eigenlijk allemaal in scene gezet.
Daarin kwam hij echt knetter gek en energiek uit de hoek.
Ben benieuwd wat hij gaat brengen.
Ja zo heette het! Was echt cool en vast niet allemaal in scene gezet, maar wel veel.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:48 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
the trip! Met Steffen en Flip, dat was met zijn broer
Geniaal programma, wist niet dat álles in scene was gezet!
Maar er is ook geld weggegooid. Het zou kunnen dat hij dat heeft gedaan.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:55 schreef Redefine het volgende:
- Hij haalt het meeste geld op bij de veld opdracht. Althans de meeste enveloppen. Wel is het onduidelijk hoeveel geld hij echt op haalt.
Tot slot zag ik zelf in zijn ogen echte spanning toen zijn naam op het scherm kwam bij de executie. Maar het is altijd de vraag of dat echt zo is, of ik dat zo wilde zien.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Op basis van de lasergame opdracht ging ik Tim verdenken. Hij kwam zelf wel ver, opende zo'n hokje, maar ging daarna in mijn ogen toch wel erg makkelijk af. Goede wil getoond, maar toch net niet. Dat idee. En dan vind ik het geen gekke gedachte om te denken dat Carolien het niet zou halen... Daarbij natuurlijk het al genoemde laten falen van Joep.
Bij de jageropdracht was hij minder aan het mollen. Sterker, eigenlijk helemaal niet. Bracht zelfs geld binnen. Althans, zo leek het allemaal. Maar waarom die karatetrap? Misschien om de enveloppe op de grond te krijgen zodat hij ongezien toch dat geld eruit kon krijgen, ondanks de aanwezigheid van Carolien?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |