Toen hij door mocht? Toen iemand anders door mocht? Ik zie het niet meteen namelijk.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:59 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Wat een rare reactie had Kees tijdens de executie.
Toen hijzelf door mocht, alsof hij nadenkt bij wat zijn reactie moet zijn, niet spontaan dus.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:02 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
Toen hij door mocht? Toen iemand anders door mocht? Ik zie het niet meteen namelijk.
Hmmz, moet zeggen dat ik dat meer zag dat hij meteen weer ging denken, ok ik heb de test goed gemaakt, wat betekend dit. Of wat betekend het dat ik door ben maar als Tim er dadelijk toch uit ligt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:02 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Toen hijzelf door mocht, alsof hij nadenkt bij wat zijn reactie moet zijn, niet spontaan dus.
dat logo'tje blijft tot aan het eind van deze serie staanquote:
Waarbij het ook nog de vraag is of die woorden die hij noemde überhaupt wel op het kaartje stonden. Want het is niet helemaal duidelijk of ze nou echt alle vier dezelfde woorden hadden (sowieso wel een paar dezelfde), anders is het raar dat hij gelijk voor de allermoeilijkste koos. En bleef kiezen, terwijl hij merkte dat het met lawaai op de achtergrond beter simpel gehouden kon worden.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:47 schreef iBenny het volgende:
Kees is de mol. Woorden uitkiezen die je zelf niet eens kan uitspreken
oh yeah oh yeah, ff mezelf quotenquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:14 schreef TLC het volgende:
En na vanavond zitten we nog steeds met Kees opgescheept, rarara hoe zou dat nu kunnen ?
Ik dacht ook dat hij naar Tim wees ja.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:13 schreef debuurvrouw het volgende:
Hij wees twee keer naar Tim dacht ik? En daarna Zarayda.
Hij leek ook naar zichzelf te wijzen de eerste keer.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat hij naar Tim wees ja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |