SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je wordt er helemaal blij van om aan mijn verwachtingen te voldoen?quote:
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Ijskoffie, lekker.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Wat verbaast jou niks?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Sow... dat was eens effies lekker slapen
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik vind het leuk als mensen verwachtingen van me hebben die kloppenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je wordt er helemaal blij van om aan mijn verwachtingen te voldoen?
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
En dan was dit nog mijn meest onschuldige verwachting.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik vind het leuk als mensen verwachtingen van me hebben die kloppen
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan was dit nog mijn meest onschuldige verwachting.
Nu al?quote:
C'est la vie
Veel?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:25 schreef dawg het volgende:
[..]
dat je veel last van bepaalde muggensoorten hebt die je veel prikken natuurlijk.
Das toch altijd te weinig joh
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Het werd me geloofik nie in dank afgenomen dat ik pas om 16:00 wakkerwerd...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
ik weet niet hoe vaak jij geprikt wordt.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Veel?
Das toch altijd te weinig joh![]()
Anders ik wel.quote:
Jaquote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:29 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Er moet meer geprikt worden lees ik.
Inderdaad, er ligt genoeg vuil op straat.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:29 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Er moet meer geprikt worden lees ik.C'est la vie
Want?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:28 schreef fietsie het volgende:
Het werd me geloofik nie in dank afgenomen dat ik pas om 16:00 wakkerwerd...![]()
Ik was beetje moe, 4:00 thuis en erg slechte wegcondities (regen) om vervolgens nog een uur wakker te liggen van een illegaal feest...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad, er ligt genoeg vuil op straat._!
[b]AirwiN schreef [/b]
Koppijn?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik was beetje moe, 4:00 thuis en erg slechte wegcondities (regen) om vervolgens nog een uur wakker te liggen van een illegaal feest...Rustig aan.![]()
Sowieso te weinigquote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:29 schreef dawg het volgende:
[..]
ik weet niet hoe vaak jij geprikt wordt.
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat? Het is een teringbende hier.quote:C'est la vie
Flinke tuk gemaakt dan nogquote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik was beetje moe, 4:00 thuis en erg slechte wegcondities (regen) om vervolgens nog een uur wakker te liggen van een illegaal feest...![]()
![]()
Ik krijg meteen weer zin om in je billen te bijten.quote:
Ja het lag lekkerquote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat geloof ik graagquote:
Gedeelde smartquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik krijg meteen weer zin om in je billen te bijten.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik ga iets engs doen!!
Ik ga mn bed verlaten!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Die onthoud ik evenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:34 schreef dawg het volgende:
droogstaande dames mogen me altijd pm'en natuurlijk.
[b]AirwiN schreef [/b]
Hehehee werd tijd he ?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga iets engs doen!!
Ik ga mn bed verlaten!
Hola.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.![]()
Je moet plassen?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga iets engs doen!!
Ik ga mn bed verlaten!![]()
Het is bij mij een bewuste keuze wil ik meteen maar duidelijk hebben. Prikken daarentegen doe ik vaak genoeg naar mijn zin.quote:
Het is dat we zo gaan eten anders was ik echt niet van plan om mn bed uit te komen hoorquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Uk sliep ook uit tot 11:00 hoor; eega was de enige die al om 8:45 beneden zatquote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is bij mij een bewuste keuze wil ik meteen maar duidelijk hebben. Prikken daarentegen doe ik vaak genoeg naar mijn zin.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb vaker zin in haar billen.quote:
Ik kreeg om 16:00 toen ik uit bed rolde ook als eerste vraag: "Wat kook je straks"quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is dat we zo gaan eten anders was ik echt niet van plan om mn bed uit te komen hoor
Nee, niet eens. Wel even bakkie thee maken enzquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik doe www.thuisbezorgd.nlquote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik kreeg om 16:00 toen ik uit bed rolde ook als eerste vraag: "Wat kook je straks"
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik had liever niet geweten dat dawg graag geprikt wordt op zijn tijd.quote:
wtfquote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Uk sliep ook uit tot 11:00 hoor; eega was de enige die al om 8:45 beneden zat
Koen ging hier om 1 uur naar bed en was om 09:00 wakker
Bender maar uit gegaan... en nu is mijn hele huis schoon![]()
Oow maar da's volkomen normaalquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Die doen niet aan onze postcodequote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Justeat.nl dan?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
nou, dan ga ik buurmeisje wel versieren, concentreer jij je maar op je eega dan. en prik ze!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is bij mij een bewuste keuze wil ik meteen maar duidelijk hebben. Prikken daarentegen doe ik vaak genoeg naar mijn zin.![]()
![]()
Wij ookquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Abby heeft van 22:00 - 23:30 even geslapen, om 01:30 vertrokken we, ze sliep in de auto na een 20 minuten en sliep hier thuis gewoon doorquote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wtf
Koen ging hier om 1 uur naar bed en was om 09:00 wakker
Bender maar uit gegaan... en nu is mijn hele huis schoon11:00 was ze er pas
Nog nooit zo'n vrolijk kind meegemaakt als tijdens het vuurwerk
Ik gun meerdere vrouwen mijn prikkunsten. Buurmeisje dus ook!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:38 schreef dawg het volgende:
nou, dan ga ik buurmeisje wel versieren, concentreer jij je maar op je eega dan. en prik ze!I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Nu heb ik wel echt verdomde veel zin in seks
Herkenbaarquote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ook niet. Er is 1 bedrijf wat hier bezorgde, en die zijn niet meer (zo'n sparerib keten)quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nadat ik in je billen heb gebeten, oké?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
First world problems!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ook niet. Er is 1 bedrijf wat hier bezorgde, en die zijn niet meer (zo'n sparerib keten)If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Herkenbaarquote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nu heb ik wel echt verdomde veel zin in seks![]()
![]()
Waar woon jij ook weer?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ook niet. Er is 1 bedrijf wat hier bezorgde, en die zijn niet meer (zo'n sparerib keten)Rustig aan.![]()
Uhuh heul herkenbaarquote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Jij lag al bij Huppel in bed voor de vleselijke lusten.quote:
in de Friese weilandenquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nomnomnomquote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij lag al bij Huppel in bed voor de vleselijke lusten.
[b]AirwiN schreef [/b]
thuisbezorgd.nl?quote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Als die een lola bezorgden dan wist ik het welquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
I need to find meself some girl/boyfriend
Want alleen dan kan je seks hebben?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
I need to find meself some girl/boyfriend
[b]AirwiN schreef [/b]
Succes, waar ga je zoeken?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
I need to find meself some girl/boyfriendRustig aan.![]()
dat snap ik.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik gun meerdere vrouwen mijn prikkunsten. Buurmeisje dus ook!![]()
![]()
Wil je dan de pittige of de gewone?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Als die een lola bezorgden dan wist ik het wel
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
ik ook.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nu heb ik wel echt verdomde veel zin in seks![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
C'est la vie
Een boyfriend is niet lastig, wij mannen zijn nogal zwak in weerstand biedenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
I need to find meself some girl/boyfriend![]()
![]()
Een hot and steamyquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Een knuffelbuddy kan toch ook ?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
I need to find meself some girl/boyfriendProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Maar jullie hebben wel bindingsangst!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:43 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Een boyfriend is niet lastig, wij mannen zijn nogal zwak in weerstand biedenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Nou mensen wie o wie biedt zich aan?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
I need to find meself some girl/boyfriendC'est la vie
Jij gaat altijd voor de volkomen in katzwijm gezopen dames ??quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Straks glijd je zo van de weg af met al die geilheid...quote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Daar heb ik een teddybeer voorquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
nee joh. we doen alsof. kansen spreiden enzo.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar jullie hebben wel bindingsangst!![]()
![]()
Jij ook gelukkig nieuwjaarquote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
Goeie middag. En nog gelukkig nieuw jaar voor wie ik gemist heb![]()
![]()
Anders bied jij je aan?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou mensen wie o wie biedt zich aan?![]()
Speltip zoveelquote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:44 schreef dawg het volgende:
[..]
nee joh. we doen alsof. kansen spreiden enzo.
[b]AirwiN schreef [/b]
Juist, die zijn te dronken om me te kunnen afwijzen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jij gaat altijd voor de volkomen in katzwijm gezopen dames ??C'est la vie
Nee, maar dan heb ik wel zekerheid van regelmatige seksquote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Want alleen dan kan je seks hebben?
Nee hoor, ik bind je vol overgave vast aan de spijlen van het bed.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar jullie hebben wel bindingsangst!
Je moest eens weten hoe geil die knuffelbuddies kunnen wordenquote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
Goeie middag. En nog gelukkig nieuw jaar voor wie ik gemist hebJij ook!
![]()
Alleen als je me elke avond gaat whatsappen met de vraag: 'wat ga je doen?'.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar jullie hebben wel bindingsangst!![]()
![]()
Leuk toch, die aandacht?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alleen als je me elke avond gaat whatsappen met de vraag: 'wat ga je doen?'.![]()
![]()
Dat komt misschien een beetje zoals die dame op TLC, wil eigenlijk een vent voor kinderen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar jullie hebben wel bindingsangst!
Nu is dat bij jou al opgelost dus daar heb je em niet meer voor nodig.![]()
Insgelijks.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
Goeie middag. En nog gelukkig nieuw jaar voor wie ik gemist hebIk denk niet dat ze daar vrolijk van wordt.quote:
C'est la vie
Niet geschoten is altijd mis?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze daar vrolijk van wordt.![]()
![]()
True al kan dat met een fuckbuddy ook wel hoorquote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, maar dan heb ik wel zekerheid van regelmatige seks
Oe fijnquote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee hoor, ik bind je vol overgave vast aan de spijlen van het bed.
Ja en dan zeggen: nee ik ben er alleen voor het knuffelen!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe geil die knuffelbuddies kunnen worden
De MIquote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:45 schreef dawg het volgende:
[..]
allemaal speldenprikken op de landkaart!
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:46 schreef LovelyLady het volgende:
Als er nu een meet georganiseerd werd, werd het een 1 dikke orgie. Al die geilerds![]()
Kom je ook?![]()
![]()
quote:
vol goede moed het nieuwe jaar in.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:46 schreef LovelyLady het volgende:
Als er nu een meet georganiseerd werd, werd het een 1 dikke orgie. Al die geilerds![]()
![]()
![]()
Nee joh, allemaal heel schuchter achter hun laptopjes en mobieltjes met elkaar communiceren via FOK!.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:46 schreef LovelyLady het volgende:
Als er nu een meet georganiseerd werd, werd het een 1 dikke orgie. Al die geilerds
C'est la vie
En dan een fok!-babyboom in septemberquote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:46 schreef LovelyLady het volgende:
Dat doen vin en ik nu ookquote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh, allemaal heel schuchter achter hun laptopjes en mobieltjes met elkaar communiceren via FOK!.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik kan het natuurlijk altijd even vragen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet geschoten is altijd mis?C'est la vie
Zeker weten! Dan heb je het nooit meer over bindingsangst.quote:
Hier gaat iets mis !!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:47 schreef fietsie het volgende:
[..]
En dan een fok!-babyboom in septemberIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Je bent FOK!ker of je bent het niet.quote:
C'est la vie
Die hard weet jequote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Je bent FOK!ker of je bent het niet.![]()
![]()
Euh?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
En dan dit topic verplaatsen van SEX naar OUDquote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:47 schreef fietsie het volgende:
[..]
En dan een fok!-babyboom in september
C'est la vie
Mja, maar fuckbuddy's zijn er niet echt voor het oprapen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
True al kan dat met een fuckbuddy ook wel hoorWhat you forget, you are gonna repeat.
Daaromquote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Je bent FOK!ker of je bent het niet.
Hihi mogguhquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Je zoekt op de verkeerde plaatsenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mja, maar fuckbuddy's zijn er niet echt voor het oprapen.
[b]AirwiN schreef [/b]
Voor jou toch welquote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mja, maar fuckbuddy's zijn er niet echt voor het oprapen.![]()
Anders vraag ik het wel even voor jequote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan het natuurlijk altijd even vragen.![]()
He, TGND, wat vind je van Heloef? Vrolijke kerel met een flinke dosis humor! Iets voor jou?
Of vind je hem te jong? Ben je wel van je drang naar seks af!![]()
kijk es in dit topic. of op fok! for that matter. denk dat ze aan je voeten liggen hoor, buurtje.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mja, maar fuckbuddy's zijn er niet echt voor het oprapen.![]()
Joh voor jou toch met 1 knip met je vingers ??quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mja, maar fuckbuddy's zijn er niet echt voor het oprapen.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Denk je?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mja, maar fuckbuddy's zijn er niet echt voor het oprapen.Mannen zat die willen hoor, denk ik. Of jij het wil is dan weer een ander verhaal.
en neger dus garantie op grootse dingen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Anders vraag ik het wel even voor je![]()
He, TGND, wat vind je van Heloef? Vrolijke kerel met een flinke dosis humor! Iets voor jou?
Of vind je hem te jong? Ben je wel van je drang naar seks af!![]()
![]()
Waar moet ik zoeken dan?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je zoekt op de verkeerde plaatsen
quote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:49 schreef dawg het volgende:
[..]
en neger dus garantie op grootse dingen.![]()
GheheIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:49 schreef fietsie het volgende:
[..]
Joh voor jou toch met 1 knip met je vingers ??Dit vat het wel zo'n beetje samen denk ikquote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Denk je?Mannen zat die willen hoor, denk ik. Of jij het wil is dan weer een ander verhaal.
![]()
Een grote teleurstelling bedoel je?quote:
Ik heb er nog wel 1 in de aanbieding voor jequote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waar moet ik zoeken dan?
[..]
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb Heloef te weinig meegemaakt om daar iets over te kunnen zeggenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Anders vraag ik het wel even voor je![]()
Of vind je hem te jong? Ben je wel van je drang naar seks af!
Wat een eisen weer voor wat neukwerkquote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:50 schreef LovelyLady het volgende:
Genoeg vrouwen/mannen die buurmeisje willen doen
Maar dat moet wel van 2 kanten komen.
![]()
Je bedoelt de voor- en achterkant van buurmeisje ?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:50 schreef LovelyLady het volgende:
Maar dat moet wel van 2 kanten komen
Je stalker?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb er nog wel 1 in de aanbieding voor je
Ik kom in mijn verder hoogstaande muziekcollectie af en toe iets vreemds tegen.C'est la vie
Niet? Geloof er niks van.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waar moet ik zoeken dan?
[..]
Of die foto's van je moeten nep zijn en je bent in het echt 200 kilo en zit in een rolstoel.![]()
Wat is TGND's eisenlijstje dan?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:50 schreef LovelyLady het volgende:
Maar dat moet wel van 2 kanten komen
Misschien kunnen we voor haar gaan zoeken en voorstellen doen. Dan schiet het tenminste een beetje op![]()
![]()
Ja, die smste vanochtend al weerquote:![]()
Hij vroeg wat ik aan het doen was. Ik vond het lullig om "aan het bijkomen van de seks" terug te sturen
[b]AirwiN schreef [/b]
Heloef is IRL een stuk grappiger dan op het forum. En absoluut geen huilie!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb Heloef te weinig meegemaakt om daar iets over te kunnen zeggen![]()
Daar geil jij toch op?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet? Geloof er niks van.
Of die foto's van je moeten nep zijn en je bent in het echt 200 kilo en zit in een rolstoel.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Altijd eerlijk blijven he, tegen stalkers....quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, die smste vanochtend al weer![]()
Hij vroeg wat ik aan het doen was. Ik vond het lullig om "aan het bijkomen van de seks" terug te sturenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat kan ze prima zelf hoorquote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat is TGND's eisenlijstje dan?
Misschien kunnen we voor haar gaan zoeken en voorstellen doen. Dan schiet het tenminste een beetje op![]()
Dat is toch niet lullig. Dat is eerlijk.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja, die smste vanochtend al weer![]()
Hij vroeg wat ik aan het doen was. Ik vond het lullig om "aan het bijkomen van de seks" terug te sturen
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:49 schreef dawg het volgende:
[..]
kijk es in dit topic. of op fok! for that matter. denk dat ze aan je voeten liggen hoor, buurtje.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:49 schreef fietsie het volgende:
[..]
Joh voor jou toch met 1 knip met je vingers ??Ik denk dat dat het vooral is AirwiN. Sowieso kan ik op 1 hand tellen hoeveel kerels er serieus zouden willen. Maar ik wil duik niet met jan en alleman het bed in.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Denk je?Mannen zat die willen hoor, denk ik. Of jij het wil is dan weer een ander verhaal.
Mij onderschatten.quote:
Daar kunnen we natuurlijk wat aan doen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb Heloef te weinig meegemaakt om daar iets over te kunnen zeggenC'est la vie
En 200 kiloquote:![]()
Ik heb nog wel wat MI's voor je in de aanbieding
[b]AirwiN schreef [/b]
Die stalker van je? Ik ben net van een stalker afquote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel 1 in de aanbieding voor je
Dat zeggen we toch ook niet; alleen maar dat jij vrij in de vijver kan vissenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik denk dat dat het vooral is AirwiN. Sowieso kan ik op 1 hand tellen hoeveel kerels er serieus zouden willen. Maar ik wil duik niet met jan en alleman het bed in.
Deze stalkt alleen als ie wil neukenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die stalker van je? Ik ben net van een stalker af![]()
Best vaak dus
[b]AirwiN schreef [/b]
niemand zegt toch dat je dat moet doen? er ontstaan echter talloze relaties via fok dus zo gek is het niet. vind ik.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik denk dat dat het vooral is AirwiN. Sowieso kan ik op 1 hand tellen hoeveel kerels er serieus zouden willen. Maar ik wil duik niet met jan en alleman het bed in.![]()
![]()
Nee ik ben precies zoals op de foto's.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet? Geloof er niks van.
Of die foto's van je moeten nep zijn en je bent in het echt 200 kilo en zit in een rolstoel.What you forget, you are gonna repeat.
Dat dan weer niet.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En 200 kilo![]()
Ik heb nog wel wat MI's voor je in de aanbieding![]()
Wat zijn je eisen? En wat wil je ervoor doen om het voor elkaar te krijgen?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik denk dat dat het vooral is AirwiN. Sowieso kan ik op 1 hand tellen hoeveel kerels er serieus zouden willen. Maar ik wil duik niet met jan en alleman het bed in.Rustig aan.![]()
Beste wensen op dat vlak danquote:
Waar is Heloef nu zelf dan?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heloef is IRL een stuk grappiger dan op het forum. En absoluut geen huilie!What you forget, you are gonna repeat.
Groot gelijk, het mag best de moeite waard zijn. Maar goed, die garantie krijg je er zelden bij van te voren. En dan moet het nog maar net aansluiten bij je wensen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik denk dat dat het vooral is AirwiN. Sowieso kan ik op 1 hand tellen hoeveel kerels er serieus zouden willen. Maar ik wil duik niet met jan en alleman het bed in.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Dan moet je de vervelende opdringerige mannen toch van je af slaan?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee ik ben precies zoals op de foto's.![]()
Meh, begint m'n broertje de zooi op te ruimen van gisteravond. Gaat gepaard met zoveel geweld dat ik nog niet kan slapen![]()
![]()
Ik ben kokenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik heb blijkbaar een woordvoerder.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waar is Heloef nu zelf dan?
C'est la vie
nu begin je een beetje als Benzin te klinkenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat zijn je eisen? En wat wil je ervoor doen om het voor elkaar te krijgen?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Mij onderschatten.
[..]
Daar kunnen we natuurlijk wat aan doen.
Je bent dronken, ga weg. Bespaar jezelf een online vernedering met zulke romantische lulkoek.quote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Kan ik wel om lachenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
nu begin je een beetje als Benzin te klinken.
![]()
Dat is geen compliment denk ik.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
nu begin je een beetje als Benzin te klinken
Rustig aan.![]()
sst stil nou. even lachen kan nooit kwaad.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent dronken, ga weg. Bespaar jezelf een online vernedering met zulke romantische lulkoek.![]()
![]()
Het is nog net geen scheldwoord.quote:
C'est la vie
Het verkeerde soort leedvermaak wat mij betreft. Dan heb ik liever dat ze een dronken striptease uitvoert op de bar ofzo.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:55 schreef dawg het volgende:
sst stil nou. even lachen kan nooit kwaad.
Dat is het hem juist. Alleen die mannen. Waarom zitten er nou nooit 'gewone' mannen/vrouwen tussen? Die het op een normale manier kunnen aanpakkenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan moet je de vervelende opdringerige mannen toch van je af slaan?
Ik doelde op de vergelijking en KT's vraagquote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet bij hem en fluffy niet of ik nu moet lachen of huilen.
Om die 2 kan ik niet lachen nee.
![]()
Of op een andere plekquote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het verkeerde soort leedvermaak wat mij betreft. Dan heb ik liever dat ze een dronken striptease uitvoert op de bar ofzo.![]()
Ik vind het wel grappig als mensen denken dat Fluffy een troll is terwijl ik weet dat hij in het echt -net- zo is!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet bij hem en fluffy niet of ik nu moet lachen of huilen![]()
![]()
Ja, dat is me wel duidelijk jaquote:
Je 'wingman'?
is evie toch veel te preuts voor. zelfs dronken.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het verkeerde soort leedvermaak wat mij betreft. Dan heb ik liever dat ze een dronken striptease uitvoert op de bar ofzo.![]()
Die zijn niet altijd in de stemming om iedereen aan te spreken en te versieren.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat is het hem juist. Alleen die mannen. Waarom zitten er nou nooit 'gewone' mannen/vrouwen tussen? Die het op een normale manier kunnen aanpakkenRustig aan.![]()
Dat durven ze juist nietquote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat is het hem juist. Alleen die mannen. Waarom zitten er nou nooit 'gewone' mannen/vrouwen tussen? Die het op een normale manier kunnen aanpakken. Die denken misschien dat jij juist op die macho types valt.
![]()
Ongevraagde wingman.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dat is me wel duidelijk ja
Je 'wingman'?
C'est la vie
Die hebben meestal zelf al een vorm van relatie. Waarbij ik een fuckbuddy voor het gemak ook maar als een soort relatie beschouw. Het is niet iedereen gegeven een bepaalde verstandhouding op te bouwen en die in stand te houden, zonder er meteen meer van te willen maken.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dat is het hem juist. Alleen die mannen. Waarom zitten er nou nooit 'gewone' mannen/vrouwen tussen? Die het op een normale manier kunnen aanpakkenI will work to elevate you. Just enough to bring you down
ligt eraan wat je onder een normale manier verstaat. en of je mannen de kans geeft. niet elke man is uit op een neukdate, al lijkt dat vaak wel zo.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat is het hem juist. Alleen die mannen. Waarom zitten er nou nooit 'gewone' mannen/vrouwen tussen? Die het op een normale manier kunnen aanpakken![]()
![]()
Ik ben er even 15 min niet en we zijn 6 pag. verder
Ik wil N wel prikken
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Nou vooruit.quote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Omdat normaal voor een ieder weer anders is?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat is het hem juist. Alleen die mannen. Waarom zitten er nou nooit 'gewone' mannen/vrouwen tussen? Die het op een normale manier kunnen aanpakken![]()
Bij deze.. Zeker weten van nietquote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat durven ze juist niet. Die denken misschien dat jij juist op die macho types valt.
Begon goed allemaal, in de kroeg waar ik was kelderde het even om, toen maar naar huis gegaan.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Let op de PI
Hoe was jouw jaarwisseling KT?Rustig aan.![]()
True.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:56 schreef dawg het volgende:
is evie toch veel te preuts voor. zelfs dronken.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Dan weet ik het ook nietquote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij deze.. Zeker weten van niet.
![]()
De sfeer werd grimmiger?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Begon goed allemaal, in de kroeg waar ik was kelderde het even om, toen maar naar huis gegaan.![]()
Die durven nietquote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Huppel is druk bezig met Vinnie af te zuigen. Ik weet niet hoe goed ze is in multitasken.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:59 schreef dawg het volgende:
beetje jammer wel. maar wellicht kun je huppel overhalen om het evie voor te doen?I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Nouja, als DM's/PM's krijg (en dan heb ik het nu echt alleen over Fok he), dan zijn het vaak 'OOH JE BORSTEN ZIJN ZO LEKKER! IK WIL JE NEUKENquote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:57 schreef dawg het volgende:
[..]
ligt eraan wat je onder een normale manier verstaat. en of je mannen de kans geeft. niet elke man is uit op een neukdate, al lijkt dat vaak wel zo.'
Terwijl het ook zo kan 'Mooie foto! Je borsten zien er echt heerlijk uitWaar kom je vandaan?'
Dat kleine beetje interesse, ipv gelijk alleen maar neukenneukenneuken, dat is het al gauw wat het hem doet of ik wel of niet reageer op zo'n dergelijk bericht.What you forget, you are gonna repeat.
vrouwen zijn altijd goed in multitaskenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Huppel is druk bezig met Vinnie af te zuigen. Ik weet niet hoe goed ze is in multitasken.![]()
Toen dat meisje waarmee ik gezoend had blijkbaar alleen op de aandacht geilde en later een vriend van me die een vriendin heeft ging versieren en blijkbaar gezoend had had ik er geen zin meer in nee.quote:Rustig aan.![]()
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nouja, als DM's/PM's krijg (en dan heb ik het nu echt alleen over Fok he), dan zijn het vaak 'OOH JE BORSTEN ZIJN ZO LEKKER! IK WIL JE NEUKEN'
Terwijl het ook zo kan 'Mooie foto! Je borsten zien er echt heerlijk uitWaar kom je vandaan?'
Dat kleine beetje interesse, ipv gelijk alleen maar neukenneukenneuken, dat is het al gauw wat het hem doet of ik wel of niet reageer op zo'n dergelijk bericht.dit, ZO mee eens
![]()
Ik zou echt niet zomaar een pm sturen waarin ik meteen over je borsten begin.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nouja, als DM's/PM's krijg (en dan heb ik het nu echt alleen over Fok he), dan zijn het vaak 'OOH JE BORSTEN ZIJN ZO LEKKER! IK WIL JE NEUKEN'
Dat kleine beetje interesse, ipv gelijk alleen maar neukenneukenneuken, dat is het al gauw wat het hem doet of ik wel of niet reageer op zo'n dergelijk bericht.![]()
In dat geval, Huppel, laat je overredingskunst eens los op Evie.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:01 schreef LovelyLady het volgende:
vrouwen zijn altijd goed in multitaskenI will work to elevate you. Just enough to bring you down
Klinkt als een flink staaltje "Jammer weer"quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Toen dat meisje waarmee ik gezoend had blijkbaar alleen op de aandacht geilde en later een vriend van me die een vriendin heeft ging versieren en blijkbaar gezoend had had ik er geen zin meer in nee.![]()
![]()
Begin je eerst over het weer ofzo. Dan over kou en dan over harde tepels. Mooi bruggetje toch?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:01 schreef Royco1 het volgende:
Ik zou echt niet zomaar een pm sturen waarin ik meteen over je borsten begin.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
oh, tja, als mannen berichtjes sturen terwijl ze in kpd zitten te loeren denk ik dat er niet al teveel bloed meer in hun hoofd zit waardoor je dat soort triestigheden toegestuurd krijgt.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat kleine beetje interesse, ipv gelijk alleen maar neukenneukenneuken, dat is het al gauw wat het hem doet of ik wel of niet reageer op zo'n dergelijk bericht.
lijkt me overigens erg vervelend, dergelijke berichtjes. de reden waarom ik mijn foto's niet in het mannentopic zet, ik zou geen leven meer hebben.![]()
anyway, zoiets zou ik niet eens uit mijn toetsenbord krijgen. jammer dat je niet uit dm mag posten want ik ben nu wel nieuwsgierig naar de namen achter die berichtjes.![]()
![]()
Ik dm en pm eigenlijk sowieso niet zomaar iemandquote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Begin je eerst over het weer ofzo. Dan over kou en dan over harde tepels. Mooi bruggetje toch?![]()
Jaquote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kvind het een goede openingszin eerlijk gezegd![]()
hoi! Neuken?
Geniaal maar werkt meestal niet![]()
![]()
Ik stuur ook nooit dm's nav foto's in kpd. Vind dat gewoon sneu
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Jullie zijn zo lastig.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja![]()
hoi! Neuken?
Geniaal maar werkt meestal niet
Andersom werkt dat perfect![]()
De hoi neuken is dan weer een ander geval...quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja![]()
hoi! Neuken?
Dan moet je je gewoon zwaar vervelen denk ik achja... Ook prima, als je maar lol hebt...Rustig aan.![]()
Klinkt bekend.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:04 schreef Royco1 het volgende:
Ik dm en pm eigenlijk sowieso niet zomaar iemandI will work to elevate you. Just enough to bring you down
ik wel (weliswaar veeeeeeeeel minder dan een paar jaar geledenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik dm en pm eigenlijk sowieso niet zomaar iemand), maar nooit serieus. dat wordt het -al dan niet- na een tijdje wel.
![]()
Dan ben jij een goede vent. En aangezien ik van jou - voor zover ik me kan herinneren - nog geen dm/pm heb ontvangen, ga ik jou er nu een sturen, aangezien je het net had over mannen die misschien niet durvenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zou echt niet zomaar een pm sturen waarin ik meteen over je borsten begin.
Soms heb je gewoon es mazzel.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:04 schreef LovelyLady het volgende:
hoi! Neuken?
Het heeft tot nu toe 1 keer gewerktquote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jullie zijn zo lastig.
Andersom werkt dat perfect![]()
![]()
Maar ik weet al waar je vandaan komt.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat kleine beetje interesse, ipv gelijk alleen maar neukenneukenneuken, dat is het al gauw wat het hem doet of ik wel of niet reageer op zo'n dergelijk bericht.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
De mazzelaar.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dan ben jij een goede vent. En aangezien ik van jou - voor zover ik me kan herinneren - nog geen dm/pm heb ontvangen, ga ik jou er nu een sturen, aangezien je het net had over mannen die misschien niet durvenI will work to elevate you. Just enough to bring you down
Dat wil ik nou ook weer niet beweren over mijzelf. Verre van zelfs.quote:
Je zou dan beter kunnen vragen welke KPD-man me nog niet zo'n berichtje heeft gestuurdquote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:03 schreef dawg het volgende:
[..]
oh, tja, als mannen berichtjes sturen terwijl ze in kpd zitten te loeren denk ik dat er niet al teveel bloed meer in hun hoofd zit waardoor je dat soort triestigheden toegestuurd krijgt.
lijkt me overigens erg vervelend, dergelijke berichtjes. de reden waarom ik mijn foto's niet in het mannentopic zet, ik zou geen leven meer hebben.![]()
anyway, zoiets zou ik niet eens uit mijn toetsenbord krijgen. jammer dat je niet uit dm mag posten want ik ben nu wel nieuwsgierig naar de namen achter die berichtjes.
Ik heb alleen maar keurig nette conversaties via pm/dm en al nooit naar aanleiding van iemand's foto's.
Nooit de behoefte gehad eigenlijk.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Je snapt het welquote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar ik weet al waar je vandaan komt.
Daar zou ik prima mee kunnen leven in dit geval hoor.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:06 schreef dawg het volgende:
maar met die aankondiging is het geen verrassing meer.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Jij doet het alleen in bed?quote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
wauw, is het zo erg? serieuze vraag dan: waarom nog pica's posten? mij lijkt dat je op dat soort troep in je dm/pm niet zit te wachten? en ik neem aan dat je verder niet om aandacht verlegen zit.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je zou dan beter kunnen vragen welke KPD-man me nog niet zo'n berichtje heeft gestuurd![]()
Als je er gewoon meldingen van maakt raken ze die functie toch kwijtquote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je zou dan beter kunnen vragen welke KPD-man me nog niet zo'n berichtje heeft gestuurd
Rustig aan.![]()
ik hou meer van out of the blue.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar zou ik prima mee kunnen leven in dit geval hoor.![]()
![]()
Komen.quote:
Ben jij die ook niet kwijt?....quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je er gewoon meldingen van maakt raken ze die functie toch kwijt![]()
Alleen bij vervelende mannen hoorquote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je er gewoon meldingen van maakt raken ze die functie toch kwijt
En offtopic reacties enzo![]()
is dat nodig dan?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In dat geval, Huppel, laat je overredingskunst eens los op Evie.dus![]()
Ik heb ook zo mijn voorkeuren. Om nou te zeggen dat ik het principieel afwijs als het niet in lijn is met mijn voorkeuren, gaat mij wat ver.quote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Op sommige terreinen meer dan andere.quote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
quote:
Ik wil weer zomerquote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Meh ik heb vandaag een mindere dag.
Ben die winter nu echt zat aan het worden, en dan vooral die donkere dagen -_-![]()
ik wel. been there done that many times.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb ook zo mijn voorkeuren. Om nou te zeggen dat ik het principieel afwijs als het niet in lijn is met mijn voorkeuren, gaat mij wat ver.![]()
![]()
Ik vind het leuk. Ik heb een mooi lichaam en ben er trots op. En dat waar men trots op is, laat men graag zien, nietwaarquote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:09 schreef dawg het volgende:
[..]
wauw, is het zo erg? serieuze vraag dan: waarom nog pica's posten? mij lijkt dat je op dat soort troep in je dm/pm niet zit te wachten? en ik neem aan dat je verder niet om aandacht verlegen zit.
Heb ik ook nergens gezegdquote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik stuur je dan ook niet die berichtjes.
Tsja, daar zijn ook wel hele boeken over te schrijven denk ik.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind het leuk. Ik heb een mooi lichaam en ben er trots op. En dat waar men trots op is, laat men graag zien, nietwaar![]()
Absoluut terechtquote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind het leuk. Ik heb een mooi lichaam en ben er trots op. En dat waar men trots op is, laat men graag zien, nietwaar![]()
![]()
ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik niet al eens gelurkt heb in dat topic, en je hebt inderdaad een lekker lichaam.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind het leuk. Ik heb een mooi lichaam en ben er trots op. En dat waar men trots op is, laat men graag zien, nietwaar
ik zou me alleen nogal storen aan die berichtjes denk ik. maar gelukkig doe jij dat niet.![]()
![]()
Ik vind het ook een goed statement om te maken dat dat gewoon moet kunnen zonder gezeik eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind het leuk. Ik heb een mooi lichaam en ben er trots op. En dat waar men trots op is, laat men graag zien, nietwaar
Jammer wel dat er nog steeds met wat minder respect wordt gereageerd wel maarja dat zal blijven.Rustig aan.![]()
Tjah, anonimiteit zorgt daar voor helaas.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind het ook een goed statement om te maken dat dat gewoon moet kunnen zonder gezeik eigenlijk.
Jammer wel dat er nog steeds met wat minder respect wordt gereageerd wel maarja dat zal blijven.![]()
Ik wil wel romantisch doen met buurmeisje.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Paar kaarsen erbij. Die kun je later op de avond dan voor andere dingen gebruiken.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:19 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik wil wel romantisch doen met buurmeisje.
Vriendinnetje Van me stelt haar huis beschikbaar voor mij, inclusief open haard.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Paar kaarsen erbij. Die kun je later op de avond dan voor andere dingen gebruiken.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Dan krijg je het sowieso niet koud. Heerlijk!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:28 schreef DevilsWhore het volgende:
Vriendinnetje Van me stelt haar huis beschikbaar voor mij, inclusief open haard.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Inderdaadquote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja, daar zijn ook wel hele boeken over te schrijven denk ik.
quote:Thanksquote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:15 schreef dawg het volgende:
[..]
ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik niet al eens gelurkt heb in dat topic, en je hebt inderdaad een lekker lichaam.
ik zou me alleen nogal storen aan die berichtjes denk ik. maar gelukkig doe jij dat niet.
Jij eerst!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hou die tong eens binnenboord, jongedame.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:19 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik wil wel romantisch doen met buurmeisje.
whoah lekker warrumquote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vriendinnetje Van me stelt haar huis beschikbaar voor mij, inclusief open haard.![]()
Ja altijdquote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind het ook een goed statement om te maken dat dat gewoon moet kunnen zonder gezeik eigenlijk.
Jammer wel dat er nog steeds met wat minder respect wordt gereageerd wel maarja dat zal blijven.jammer ja
![]()
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:31 schreef Royco1 het volgende:
En dan met een berenvel ervoor de liefde bedrijven
Beetje cliche Roy.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan op een berenvel ervoor de liefde bedrijvenEmotionele exclusiviteit monogamie-adept
Forum Opties Forumhop: Hop naar: