SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Charmed ziet er gewoon nog goed uit voor een fossielquote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:16 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Is inderdaad smerig ja![]()
PS: Je profiel:
geboortedatum:19-07-1908![]()
![]()
![]()
nu ga ik regelmatig wel zo naar bed, omdat het een stuk minder is geworden in de kroegenquote:
Maar de volgende dag wel gelijk bed verschonen![]()
![]()
Geen goede voornemens en toch gestopt met roken!! Tegelijk met, Wij gaan zo enorm ruzie krijgen
S. 2014
J. 2016![]()
Geen idee. Rijnmond misschien?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het uitgezonden op tv toch? Dat las ik ergens![]()
Eredivisie Live 2quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Geen idee. Rijnmond misschien?![]()
![]()
Bokszak ophangen en zodra je het kookpunt bereikt hebt jezelf even uitleven. Meteen goed voor wat bewegingquote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:20 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Geen goede voornemens en toch gestopt met roken!! Tegelijk met, Wij gaan zo enorm ruzie krijgen
![]()
![]()
geen idee ook, straks even vragen in feijenoordtopicquote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Geen idee. Rijnmond misschien?![]()
![]()
Ik ga gewoon dingen van het balkon gooien als k het zat ben!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:21 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Bokszak ophangen en zodra je het kookpunt bereikt hebt jezelf even uitleven. Meteen goed voor wat bewegingS. 2014
J. 2016![]()
Voor mij vanavond mijn eerste nacht zonder wiet in slaap vallen. Ben benieuwd en hoop echt dat ik inmiddels zonder kan..quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:20 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Waar was je eerder dan?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:21 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Prima! Alleen jammer dat ik alweer terug in Nederland benWhat you forget, you are gonna repeat.
Wiet voor plezier of als soort medicatie?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Voor mij vanavond mijn eerste nacht zonder wiet in slaap vallen. Ben benieuwd en hoop echt dat ik inmiddels zonder kan..![]()
Berlijn... alleen moesten we eerder dan gepland terug ivm grote storing op het werk van m'n vriendquote:![]()
![]()
Ik wilde eigenlijk nog langs opa en oma, maar dat zat er dus niet in![]()
![]()
Goed voornemen van 2013 meer seks hebben.quote:
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Als medicatie dusquote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:23 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wiet voor plezier of als soort medicatie?Maar in overleg met huisarts per vandaag stoppen. Alleen nog plezierjointjes in gezelschap . Tenzij ik toch nog problemen heb met slapen.
Ah shit, dat is kut zegquote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:24 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Berlijn... alleen moesten we eerder dan gepland terug ivm grote storing op het werk van m'n vriend![]()
![]()
Ik wilde eigenlijk nog langs opa en oma, maar dat zat er dus niet in
Dan nogquote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:27 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja, maar goed.. gelukkig was het feest al voorbij
Er zullen nog wel meer teleurstelling komen dit jaarquote:
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Hoe dan ook, succes er mee in ieder geval.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als medicatie dusMaar in overleg met huisarts per vandaag stoppen. Alleen nog plezierjointjes in gezelschap . Tenzij ik toch nog problemen heb met slapen.
![]()
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:30 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Vertel mij wat... leuk is anders ja
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:32 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Niemand om mee te neuken dus neem ik aan?![]()
![]()
Er zullen vast dames zijn met hetzelfde probleem dus dat lost zich vroeg of laat wel opquote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:32 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Niemand om mee te neuken dus neem ik aan?![]()
![]()
Dankje.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:31 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hoe dan ook, succes er mee in ieder geval.What you forget, you are gonna repeat.
Maar daar heeft ie nu niks aanquote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:33 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Er zullen vast dames zijn met hetzelfde probleem dus dat lost zich vroeg of laat wel op![]()
![]()
Je kan niet alles hebben.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:36 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar daar heeft ie nu niks aan![]()
Wat kan ik dan wel hebben?quote:14 SHADES OF GREY
Does that get me some?quote:14 SHADES OF GREY
I go for thatquote:
14 SHADES OF GREY
Gezellig toch?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet bij jou in je armen.
Bij mijn zusje.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik wou xFriendx nog quoten uit het vorige topic. Kan dat niet mobiel.![]()
![]()
Maargoed, ik ging dus zeggen dat ik vannacht met 3 verschillende jongens gezoend heb.quote:![]()
Heb jij nog gehosseld dan?![]()
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja he, ik hou alleen van vuurwerk tussen de lakens
.
![]()
![]()
Ik heb met twee mensen gezoendquote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maargoed, ik ging dus zeggen dat ik vannacht met 3 verschillende jongens gezoend heb.![]()
![]()
![]()
Kaneel kennende hoeft ie je nu niet meerquote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maargoed, ik ging dus zeggen dat ik vannacht met 3 verschillende jongens gezoend heb.![]()
Heb jij nog gehosseld dan?.
![]()
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:57 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik heb met twee mensen gezoend![]()
Jij hebt een relatie toch?
![]()
![]()
Waarom echt?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Heb jij nog gehosseld dan?
Rustig aan.![]()
Tja..quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kaneel kennende hoeft ie je nu niet meer.
Ik schaam me ook wel een beetje.![]()
![]()
Nee helaas niet. Wou wel, maar het publiek was eigenlijk net even te jong. En toen ik er wel één gespot had toen had ze al met 3 verschillende jongens gezoendquote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
![]()
Dacht ik alquote:.
Ach, dat kan nog welquote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Tja..
Ik schaam me ook wel een beetje..
![]()
Nou, dan had jij ook een kansje gehad hoorquote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nee helaas niet. Wou wel, maar het publiek was eigenlijk net even te jong. En toen ik er wel één gespot had toen had ze al met 3 verschillende jongens gezoend.
![]()
Wat?quote:
Nouja, soms doe je domme dingen als je alcohol op hebt, en je verveelt omdat je eigenlijk weg wilt maar niet bij je jas kan.![]()
![]()
Hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wat?
Nouja, soms doe je domme dingen als je alcohol op hebt, en je verveelt omdat je eigenlijk weg wilt maar niet bij je jas kan.Rustig aan.![]()
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nee helaas niet. Wou wel, maar het publiek was eigenlijk net even te jong. En toen ik er wel één gespot had toen had ze al met 3 verschillende jongens gezoend![]()
![]()
Wat triestquote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
21.
Het was ook wel een typisch studentenfeestje, echt iedereen was aan het zoenen.
Helemaal als het allemaal bij het wachten op je jas gebeurde.
Rustig aan.![]()
Mogguh
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Nouja, dat duurde zo'n 2 uur he...quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat triest
Helemaal als het allemaal bij het wachten op je jas gebeurde.![]()
![]()
Ik heb het niet als voornemen. Maar het komende jaar in een relatie belanden zou ik absoluut niet erg vinden.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voornemen voor de volgende jaarwisseling, iemand hebben om te zoenen.What you forget, you are gonna repeat.
Leuk he aandacht.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nouja, dat duurde zo'n 2 uur he...Rustig aan.![]()
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Heb jij nog gehosseld dan?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
ik heb het ook niet echt als voornemen, maar het zou wel weer een keer fijn zijn om een relatie te hebben die de jaarwisseling haalt.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb het niet als voornemen. Maar het komende jaar in een relatie belanden zou ik absoluut niet erg vinden.![]()
In de kroeg hier waren het bekenden waar ik allang van weet dat ik er niet mee wil zoenen (en zij niet met mij) en de nieuwe aanwas zag er heus wel apetijtelijk uit maar wist dat die 16-17 waren (ze lijken wel ouder) en dat is toch echt te jong.![]()
Ik snap jou niet.quote:
Omdat ik 2 uur lang niet bij mijn jas kon terwijl ik dat wel wou, vind ik aandacht leuk?![]()
Preciesquote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ik heb het ook niet echt als voornemen, maar het zou wel weer een keer fijn zijn om een relatie te hebben die de jaarwisseling haalt.
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik snap jou niet.
Omdat ik 2 uur lang niet bij mijn jas kon terwijl ik dat wel wou, vind ik aandacht leuk?
Rustig aan.![]()
Ha, ja, dat zou ik ook niet doen nee.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:07 schreef xFriendx het volgende:
In de kroeg hier waren het bekenden waar ik allang van weet dat ik er niet mee wil zoenen (en zij niet met mij) en de nieuwe aanwas zag er heus wel
apetijtelijk uit maar wist dat die 16-17 waren (ze lijken wel ouder) en dat is toch echt te jong.
Mijn voornemen was echt om maar met 1 jongen te zoenen, maar dat is ergens mis gegaan...![]()
Wat maakt het uit. Als je een leuke nacht hebt gehad is het toch primaquote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik snap jou niet.
Omdat ik 2 uur lang niet bij mijn jas kon terwijl ik dat wel wou, vind ik aandacht leuk?![]()
![]()
Ach lekker belangrijk joh, je bent jong, vrijgezel en dronken.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik snap jou niet.
Omdat ik 2 uur lang niet bij mijn jas kon terwijl ik dat wel wou, vind ik aandacht leuk?
Kingtoppie is gewoon jaloers dat hij niet 1 van die 3 gasten was.![]()
Nou ja, voor 2014 je voornemen bijstellen naar 2 jongens dan maarquote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ha, ja, dat zou ik ook niet doen nee.
Mijn voornemen was echt om maar met 1 jongen te zoenen, maar dat is ergens mis gegaan...![]()
![]()
Mwah, ik zou niet willen zoenen met iemand die ik daarnet al 2 gasten heb zien zoenen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach lekker belangrijk joh, je bent jong, vrijgezel en dronken.
Kingtoppie is gewoon jaloers dat hij niet 1 van die 3 gasten was.
True.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:09 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wat maakt het uit. Als je een leuke nacht hebt gehad is het toch primaKan er alleen slecht tegen als mensen gaan oordelen terwijl ze nog geeneens de helft van het verhaal weten. Maarja, daar ben ik op fok wel aan gewend, haha.
![]()
Proef je niks vanquote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah, ik zou niet willen zoenen met iemand die ik daarnet al 2 gasten heb zien zoenen..
![]()
Waarom zoen je niet iemand die je leuk ende aantrekkelijk vindt en blijf je lekker daar bij die avond?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Serieus, ik snap echt niet wat je bedoelt...Rustig aan.![]()
Ik was juist 1 van die 3 gasten.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kingtoppie is gewoon jaloers dat hij niet 1 van die 3 gasten was.
Rustig aan.![]()
Geeneens?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah, ik zou niet willen zoenen met iemand die ik daarnet al 2 gasten heb zien zoenen.![]()
![]()
![]()
Preciesquote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kingtoppie is gewoon jaloers dat hij niet 1 van die 3 gasten was.![]()
![]()
Voor jou maak ik een uitzondering.quote:quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik was juist 1 van die 3 gasten.Nee, matig van mij.quote:
Vind ik lief maar ik krijg dames niet zover om met mij te zoenenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Voor jou maak ik een uitzondering..
Heren wel, dat blijkt.
![]()
Dat is wat anders, maar meestal weet je dat niet he.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah, ik zou niet willen zoenen met iemand die ik daarnet al 2 gasten heb zien zoenen.![]()
Ik ken die positiequote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vind ik lief maar ik krijg dames niet zover om met mij te zoenen.
Heren wel, dat blijkt.
Aan herenaandacht geen gebrek, maar dames...
Ik kreeg trouwens om 2 over 12 vanacht een smsje van L.
Dat is waar.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is wat anders, maar meestal weet je dat niet he.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ze dacht aan jequote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kreeg trouwens om 2 over 12 vanacht een smsje van L.![]()
![]()
.
![]()
Omdat hij iemand anders ging zoenen?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom zoen je niet iemand die je leuk ende aantrekkelijk vindt en blijf je lekker daar bij die avond?
Jonge, weet ik het, drunken mistake.
Kan gebeuren, vind ik verder zelf geen probleem, alleen niet perse voor herhaling vatbaar.![]()
JA!quote:![]()
Sindsdien heeft de glimlach mijn gezicht niet verlaten.
Vind ik leukquote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
JA!![]()
Sindsdien heeft de glimlach mijn gezicht niet verlaten.!
![]()
Zo'n leuk doorstuur smsje?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ken die positie
Aan herenaandacht geen gebrek, maar dames...
Ik kreeg trouwens om 2 over 12 vanacht een smsje van L.
[..]
Dat is waar.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kreeg trouwens om 2 over 12 vanacht een smsje van L.Wat leuk!
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kingtoppie is gewoon jaloers dat hij niet 1 van die 3 gasten was.Daarom, ik maak er zelf ook niet zo'n probleem van. Andere mensen blijkbaar wel.
![]()
![]()
Ik ook.quote:
Ik geloof alleen dat ik iets randoms heb geantwoord, nu ik er aan terug denk. Iets met gefeliciteerd ofzoJaquote:
Lekker laten gaan. Zolang je plezier hebt is het toch goed?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Daarom, ik maak er zelf ook niet zo'n probleem van. Andere mensen blijkbaar wel.
![]()
![]()
het is cheesy, niet orgineel, en lui.quote:
Ik heb de meeste geen eens geantwoord. Persoonlijke berichtjes zijn veel waardevoller.![]()
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ook.
Ik geloof alleen dat ik iets randoms heb geantwoord, nu ik er aan terug denk. Iets met gefeliciteerd ofzogast!
Wel die complete whatsapp plakaten jaquote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het is cheesy, niet orgineel, en lui.
Ik heb de meeste geen eens geantwoord. Persoonlijke berichtjes zijn veel waardevoller.. Die kreeg ik gelukkig niet binnen.
![]()
Meh, nieuwjaarsdag is echt de brakste dag everquote:
Ik wel...om te huilen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]gast!
[..]
Wel die complete whatsapp plakaten ja. Die kreeg ik gelukkig niet binnen.
Maar het was ook wel zo'n avond er voor![]()
Ik moet eigenlijk ff een uurtje gaan liggen, maar wil nietquote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Meh, nieuwjaarsdag is echt de brakste dag ever![]()
![]()
Waarom dan?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wel...om te huilen.
Maar het was ook wel zo'n avond er voor![]()
Ik was helemaal van slag, dat blijkt wel.quote:
Had ook van Twi en C_M, maar daar was ik niet van slag door.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Mja, ik ben bang dat als ik nu weer even ga slapen, ik vanavond moeite krijgquote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:22 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk ff een uurtje gaan liggen, maar wil niet
Hm nu ik eraan denk, jou had ik geen berichtje gestuurdquote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik was helemaal van slag, dat blijkt wel.
Had ook van Twi en C_M, maar daar was ik niet van slag door..
Sorry lieverd.
![]()
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:19 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Lekker laten gaan. Zolang je plezier hebt is het toch goed?![]()
![]()
Ondanks korte slaap toch geen last van de vele drank, was gedraaid en opgehangen, kerstspullen ingepakt en daarna stofzuigen, beddegoed verwisseld en normaal ontbijten en zo. Energiepeil op ordequote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Meh, nieuwjaarsdag is echt de brakste dag everOf een vleugje teveel metro zijn.
![]()
Geeft niet, ik had er zelf ook niet aan gedacht.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm nu ik eraan denk, jou had ik geen berichtje gestuurd.
Sorry lieverd.
Ik zat te gamen en er kwamen ineens smsjes binnen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Haha, ik heb al mijn whatsapp vriendinnen een berichtje gestuurdquote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geeft niet, ik had er zelf ook niet aan gedacht.
Ik zat te gamen en er kwamen ineens smsjes binnen.. Daarna een paar vrienden pas.
![]()
Ik heb 3 uur geslapen op een halfleeg luchtbed met anderhalve fles wijn achter de kiezen. Ik werd wakker met een enorme koppijn. Ben naar huis gegaan, heb nog even een uurtje geslapen in mijn eigen bed en daarna alleen maar hangen op de bank en op bed. Met hoofdpijnquote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:24 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ondanks korte slaap toch geen last van de vele drank, was gedraaid en opgehangen, kerstspullen ingepakt en daarna stofzuigen, beddegoed verwisseld en normaal ontbijten en zo. Energiepeil op ordeOf een vleugje teveel metro zijn.
Nee, ik ook nietquote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:25 schreef muhahaha het volgende:
Ben ik de enige die geen reet uitvoert in het huishouden vandaag?
Ik ook, daarom doe ik het nietquote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mja, ik ben bang dat als ik nu weer even ga slapen, ik vanavond moeite krijg![]()
![]()
Nee hoorquote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:25 schreef muhahaha het volgende:
Ben ik de enige die geen reet uitvoert in het huishouden vandaag?![]()
![]()
Dus dan maar elkaar wakker houdenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:27 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik ook, daarom doe ik het niet
Jaquote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dus dan maar elkaar wakker houden![]()
![]()
Lekkerquote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:29 schreef xFriendx het volgende:
Vanavond ook maar sate eten en stokbrood met kruidenboterEn dan chill op de bank hangen.
Hehehe, vuilakje.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha, ik heb al mijn whatsapp vriendinnen een berichtje gestuurd. Daarna een paar vrienden pas.
Kaneel gelukkig nieuw jaar
14 SHADES OF GREY
Ik heb niemand een berichtje gestuurd![]()
Ik doe niet mee met die midden in de nacht drukte. Ik wens iedereen persoonlijk gelukkig nieuwjaar als ik ze zie en ik heb kort iets op fb gezet. Vond dat wel voldoende.What you forget, you are gonna repeat.
Oke begrijpelijkquote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
geen zin om dat hier neer te zetten.
![]()
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dus dan maar elkaar wakker houden
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Toen ik zag dat jij me gequote had, had ik al zo'n vermoeden dat je die post gequote had.quote:
Je wordt voorspelbaar J.What you forget, you are gonna repeat.
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:28 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het ook wel leuk vond met die meid horIk heb een paar jaar geleden een meisje gezoend, die zonde beter dan de jongens die ik eerder die vakantie had gezoend.
![]()
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
GMTA at the same fucking time!![]()
![]()
Haha, was wel lekker ja. Het verraste me een beetje, maar ach het was ook alweer een tijdje geleden voor mijquote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Ik heb een paar jaar geleden een meisje gezoend, die zonde beter dan de jongens die ik eerder die vakantie had gezoend.
![]()
En m'n vriend vond het wel leuk![]()
![]()
Ik naar vrouwen want meisjes klinkt een beetje jongquote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:45 schreef kingtoppie het volgende:
Ik pas hem aan naar leuke meisjes zoenen.
En natuurlijk zoen je leuke meisjesstomme meisjes ga je niet zoenuh
![]()
Ja, jongens vinden dat leuk he, zoenende meisjes?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:43 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Haha, was wel lekker ja. Het verraste me een beetje, maar ach het was ook alweer een tijdje geleden voor mij![]()
En m'n vriend vond het wel leuk![]()
Soms weet je dat pas later.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik naar vrouwen want meisjes klinkt een beetje jong
Rustig aan.![]()
Jaquote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, jongens vinden dat leuk he, zoenende meisjes?![]()
![]()
Nouja ik ze haar ook zoenen als ze teveel zou kwebbelenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik naar vrouwen want meisjes klinkt een beetje jong
.
![]()
Mwah. Word er niet warm van.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, jongens vinden dat leuk he, zoenende meisjes?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
alleen als ik mee mag doen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, jongens vinden dat leuk he, zoenende meisjes?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Nee toch?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lastig, ik zoen toch beter met 1 persoon.![]()
![]()
Nee echt niet.quote:
Enige wat ik voelde toen ik 2 niet nader te noemen dames uit dit topic zag zoenen was: Awww, wat schattig.
Het is nog geen avond!quote:
Het wordt wel tijd om uit bed te komen.
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
om en om. beetje creatief zijn.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lastig, ik zoen toch beter met 1 persoon.![]()
![]()
Tja, ik word dit jaar alweer 30 he... dat heb je met oude mensenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Toen ik zag dat jij me gequote had, had ik al zo'n vermoeden dat je die post gequote had.
Je wordt voorspelbaar J.
Broekiequote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tja, ik word dit jaar alweer 30 he... dat heb je met oude mensen
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik vermoed dat voordat jij weer enige realiteitsbesef hebt het al avond isquote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is nog geen avond!
Het wordt wel tijd om uit bed te komen.![]()
![]()
Same, maar das heul niet oud.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tja, ik word dit jaar alweer 30 he... dat heb je met oude mensen![]()
Ik heb heus wel realiteitsbesef!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:00 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik vermoed dat voordat jij weer enige realiteitsbesef hebt het al avond is
Het is gewoon gezellig in bed
[b]AirwiN schreef [/b]
Schijnbaar heb ik de laatste tijd iets met die leeftijdscategorie. Dus dat is niet zo ergquote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tja, ik word dit jaar alweer 30 he... dat heb je met oude mensen
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb heus wel realiteitsbesef!
Het is gewoon gezellig in bedRustig aan.![]()
Jonge snoepert.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb heus wel realiteitsbesef!
Het is gewoon gezellig in bed![]()
Oh ja.Dat kan ze wel zonder fouten typen.quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat snap je niet?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja.Dat kan ze wel zonder fouten typen.![]()
![]()
Ik vraag me af wat er allemaal in je bed aan de gang is dat het er zo gezellig is.quote:Rustig aan.![]()
Neuken natuurlijk, daarom komt ze even posten...quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat er allemaal in je bed aan de gang is dat het er zo gezellig is.![]()
![]()
LOL! Heb jij Vinniiee zn steen overgenomen?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat er allemaal in je bed aan de gang is dat het er zo gezellig is.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat er allemaal in je bed aan de gang is dat het er zo gezellig is.![]()
![]()
Indien ja, dan weet je ook met wie je 2014 neukend het nieuwe jaar in gaat?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:05 schreef Huppelmuts het volgende:
LOL! Heb jij Vinniiee zn steen overgenomen?
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Wij hebben geslapen hoor!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Neuken natuurlijk, daarom komt ze even posten...If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Blijkbaar.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
LOL! Heb jij Vinniiee zn steen overgenomen?Rustig aan.![]()
Ik pas.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Indien ja, dan weet je ook met wie je 2014 neukend het nieuwe jaar in gaat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Indien ja, dan weet je ook met wie je 2014 neukend het nieuwe jaar in gaat?![]()
![]()
Hoor ik daar een goed voornemen waar je je wel aan gaat houden?quote:
Jawel!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoor ik daar een goed voornemen waar je je wel aan gaat houden?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Je mag er hier wel bij komen liggen hoor.quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je mag er hier wel bij komen liggen hoor.![]()
![]()
je kan het!quote:
Verlaat me niet! We zouden samen wakker blijven!quote:What you forget, you are gonna repeat.
Ik hou het niet meerquote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Verlaat me niet! We zouden samen wakker blijven!![]()
![]()
Dan kom jij er ook bijquote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Verlaat me niet! We zouden samen wakker blijven!.
![]()
Ik hoor net dat ze dat op bed wil doen. Dan moet je goed aan de slag, wil je niet in slaap vallen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Verlaat me niet! We zouden samen wakker blijven!
Ghehe.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Verlaat me niet! We zouden samen wakker blijven!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
film jij?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoor net dat ze dat op bed wil doen. Dan moet je goed aan de slag, wil je niet in slaap vallen.![]()
I like the way you think!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Nope, ik heb een relaxdag vandaag.quote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Opruimen na afloop?quote:Dat heb je immers goed gedaan vandaag.
* LovelyLady gaat in een hoekje huilenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Opruimen na afloop?Dat heb je immers goed gedaan vandaag.
![]()
Voor jou zou ik dit volle bed leegchoppenquote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Opruimen na afloop?Dat heb je immers goed gedaan vandaag.
[b]AirwiN schreef [/b]
Jij komt er ook gewoon bij liggenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady gaat in een hoekje huilen![]()
![]()
Camera pakken, statief pakken, statief opzetten, apparatuur instellen, etc, etc... Ik word al moe als ik er aan denk.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:14 schreef dawg het volgende:
zet dat ding op een statief en je kunt uitgezakt toekijken. lambal.
Goedmaakseks doen dan maar?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:14 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady gaat in een hoekje huilen
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor jou zou ik dit volle bed leegchoppen
[..]![]()
![]()
Plek welquote:![]()
Mn bed zakt alleen wel bijna in elkaar.
Vinniiee broke it!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
denk aan het uitzicht.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Camera pakken, statief pakken, statief opzetten, apparatuur instellen, etc, etc... Ik word al moe als ik er aan denk.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Schijnbaar heb ik de laatste tijd iets met die leeftijdscategorie. Dus dat is niet zo erg
Ik beloof dat ik niet zal bijtenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sorry ik lig al bij huppel in bed![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Nou, vooruit danquote:![]()
Ik lig wel in bed, maar met laptop. Ben ook gewoon productief bezig..
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sorry ik lig al bij huppel in bed![]()
![]()
![]()
Oh, maar daar ben ik wel goed inquote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoor net dat ze dat op bed wil doen. Dan moet je goed aan de slag, wil je niet in slaap vallen.
Goedzoquote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, vooruit dan![]()
Ik lig wel in bed, maar met laptop. Ben ook gewoon productief bezig..![]()
![]()
![]()
Ja en dan heel hard bijten en dan zeggen wahahaha beloftes zijn om verbroken te wordenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik beloof dat ik niet zal bijten![]()
Samen naar Say yes to the dress kijken.
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en dan heel hard bijten en dan zeggen wahahaha beloftes zijn om verbroken te worden![]()
Dat is alleen zo met goede voornemens!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:
Romanties johquote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Samen naar Say yes to the dress kijken.![]()
Nee, jij hebt een piemel dus jij mag nietquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja tochquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik had ook niet anders van je verwacht.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh, maar daar ben ik wel goed in
Flauw ditquote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, jij hebt een piemel dus jij mag niet![]()
![]()
Zo ben ikquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had ook niet anders van je verwacht.
nu dromen de oudjes onder ons natuurlijk ook allemaal van je.quote:very peaceful.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hihi gelukkig welquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Niet alleen vannachtquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Pics!!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik moet die van mij altijd om mijn middel rollen derhalve prikte ie niet.
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: