SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Charmed ziet er gewoon nog goed uit voor een fossielquote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:16 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Is inderdaad smerig ja![]()
PS: Je profiel:
geboortedatum:19-07-1908![]()
![]()
![]()
nu ga ik regelmatig wel zo naar bed, omdat het een stuk minder is geworden in de kroegenquote:
Maar de volgende dag wel gelijk bed verschonen![]()
![]()
Geen goede voornemens en toch gestopt met roken!! Tegelijk met, Wij gaan zo enorm ruzie krijgen
S. 2014
J. 2016![]()
Geen idee. Rijnmond misschien?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het uitgezonden op tv toch? Dat las ik ergens![]()
Eredivisie Live 2quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Geen idee. Rijnmond misschien?![]()
![]()
Bokszak ophangen en zodra je het kookpunt bereikt hebt jezelf even uitleven. Meteen goed voor wat bewegingquote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:20 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Geen goede voornemens en toch gestopt met roken!! Tegelijk met, Wij gaan zo enorm ruzie krijgen
![]()
![]()
geen idee ook, straks even vragen in feijenoordtopicquote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Geen idee. Rijnmond misschien?![]()
![]()
Ik ga gewoon dingen van het balkon gooien als k het zat ben!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:21 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Bokszak ophangen en zodra je het kookpunt bereikt hebt jezelf even uitleven. Meteen goed voor wat bewegingS. 2014
J. 2016![]()
Voor mij vanavond mijn eerste nacht zonder wiet in slaap vallen. Ben benieuwd en hoop echt dat ik inmiddels zonder kan..quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:20 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Waar was je eerder dan?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:21 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Prima! Alleen jammer dat ik alweer terug in Nederland benWhat you forget, you are gonna repeat.
Wiet voor plezier of als soort medicatie?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Voor mij vanavond mijn eerste nacht zonder wiet in slaap vallen. Ben benieuwd en hoop echt dat ik inmiddels zonder kan..![]()
Berlijn... alleen moesten we eerder dan gepland terug ivm grote storing op het werk van m'n vriendquote:![]()
![]()
Ik wilde eigenlijk nog langs opa en oma, maar dat zat er dus niet in![]()
![]()
Goed voornemen van 2013 meer seks hebben.quote:
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Als medicatie dusquote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:23 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wiet voor plezier of als soort medicatie?Maar in overleg met huisarts per vandaag stoppen. Alleen nog plezierjointjes in gezelschap . Tenzij ik toch nog problemen heb met slapen.
Ah shit, dat is kut zegquote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:24 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Berlijn... alleen moesten we eerder dan gepland terug ivm grote storing op het werk van m'n vriend![]()
![]()
Ik wilde eigenlijk nog langs opa en oma, maar dat zat er dus niet in
Dan nogquote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:27 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja, maar goed.. gelukkig was het feest al voorbij
Er zullen nog wel meer teleurstelling komen dit jaarquote:
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Hoe dan ook, succes er mee in ieder geval.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als medicatie dusMaar in overleg met huisarts per vandaag stoppen. Alleen nog plezierjointjes in gezelschap . Tenzij ik toch nog problemen heb met slapen.
![]()
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:30 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Vertel mij wat... leuk is anders ja
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:32 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Niemand om mee te neuken dus neem ik aan?![]()
![]()
Er zullen vast dames zijn met hetzelfde probleem dus dat lost zich vroeg of laat wel opquote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:32 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Niemand om mee te neuken dus neem ik aan?![]()
![]()
Dankje.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:31 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hoe dan ook, succes er mee in ieder geval.What you forget, you are gonna repeat.
Maar daar heeft ie nu niks aanquote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:33 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Er zullen vast dames zijn met hetzelfde probleem dus dat lost zich vroeg of laat wel op![]()
![]()
Je kan niet alles hebben.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:36 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar daar heeft ie nu niks aan![]()
Wat kan ik dan wel hebben?quote:14 SHADES OF GREY
Does that get me some?quote:14 SHADES OF GREY
I go for thatquote:
14 SHADES OF GREY
Gezellig toch?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet bij jou in je armen.
Bij mijn zusje.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik wou xFriendx nog quoten uit het vorige topic. Kan dat niet mobiel.![]()
![]()
Maargoed, ik ging dus zeggen dat ik vannacht met 3 verschillende jongens gezoend heb.quote:![]()
Heb jij nog gehosseld dan?![]()
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja he, ik hou alleen van vuurwerk tussen de lakens
.
![]()
![]()
Ik heb met twee mensen gezoendquote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maargoed, ik ging dus zeggen dat ik vannacht met 3 verschillende jongens gezoend heb.![]()
![]()
![]()
Kaneel kennende hoeft ie je nu niet meerquote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maargoed, ik ging dus zeggen dat ik vannacht met 3 verschillende jongens gezoend heb.![]()
Heb jij nog gehosseld dan?.
![]()
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:57 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik heb met twee mensen gezoend![]()
Jij hebt een relatie toch?
![]()
![]()
Waarom echt?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Heb jij nog gehosseld dan?
Rustig aan.![]()
Tja..quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kaneel kennende hoeft ie je nu niet meer.
Ik schaam me ook wel een beetje.![]()
![]()
Nee helaas niet. Wou wel, maar het publiek was eigenlijk net even te jong. En toen ik er wel één gespot had toen had ze al met 3 verschillende jongens gezoendquote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
![]()
Dacht ik alquote:.
Ach, dat kan nog welquote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Tja..
Ik schaam me ook wel een beetje..
![]()
Nou, dan had jij ook een kansje gehad hoorquote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nee helaas niet. Wou wel, maar het publiek was eigenlijk net even te jong. En toen ik er wel één gespot had toen had ze al met 3 verschillende jongens gezoend.
![]()
Wat?quote:
Nouja, soms doe je domme dingen als je alcohol op hebt, en je verveelt omdat je eigenlijk weg wilt maar niet bij je jas kan.![]()
![]()
Hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wat?
Nouja, soms doe je domme dingen als je alcohol op hebt, en je verveelt omdat je eigenlijk weg wilt maar niet bij je jas kan.Rustig aan.![]()
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nee helaas niet. Wou wel, maar het publiek was eigenlijk net even te jong. En toen ik er wel één gespot had toen had ze al met 3 verschillende jongens gezoend![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: