Nouja, om de de kinderen geeft ze meer dan om zichzelf. Maar ik vraag me ook af hoe ze dingen voor zichzelf verantwoord heeft in haar gedachten. Ik vraag me ook af of ze wel overziet wat ze doet met de kinderen bij het niet onderhouden van een relatie en dus aansturen op kinderen met gescheiden ouders. Ik denk dat ze op een of andere manier denkt dat als ze zelf maar genoeg van ze houdt dat het dan jammer is maar niet anders is?? (ik snap het niet, net zo goed als ze zegt dat ze de afgelopen twee jaar wel in de relatie heeft geinvesteerd (wanneer ik haar verwijt alleen werk werk werk.. kids.. werk werk werk.. kids.. etc).... zij ziet dan natje droogje, eten koken en niet irriteren als investeren.... terwijl ik al vaak heb aangegeven.. wanneer gaan we samen weer eens wat doen zonder de kinderen, avondje weg of weekendje uit... doet haar zus ook maar mocht ik nooit zeggen dan... (ik ben mijn zus niet etc etc (haar zus is egoistischer maar daardoor wel meer met zichzelf in balans)).. Erg gevoelig wanneer ik dat weer eens noemde.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 11:54 schreef Mishu het volgende:
Sorry hoor maar zij heeft iemand dierbaar verloren door jou?! Snapt ze niet dat jij alle recht had om boos te zijn en monogamie te eisen, juist als duidelijk wordt dat ze toch echt wel gevoelens voor hem had?
Wat is dit voor omgekeerde wereld? Denkt ze niet meer aan de kinderen ofzo? She needs to man up en verantwoordelijkheid nemen voor dr
acties. Geeft ze überhaupt wel om die kinderen verdomme?
Die komen er toch wel achter, als ze gaan vragen naar hoe de breuk uiteindelijk definitief werd. Nu niet, dan later wel via tante's, oom's etc.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:06 schreef Copycat het volgende:
Je ziet het wel voor je dat TS dat zo gaat vertellen aan die kinderen?
Volgens mij is er niemand vreemdgegaan? Maar het lijkt me sowieso niet iets om als chantagemiddel te gebruiken.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:08 schreef Mishu het volgende:
Die komen er toch wel achter, als ze gaan vragen naar hoe de breuk uiteindelijk definitief werd. Nu niet, dan later wel via tante's, oom's etc.
Nee, lijkt me ook niet goed om dat te doen. Wat niet wil zeggen dat ik het niet ooit in een verre toekomst in boosheid in haar gezicht kan gooien incl screencaps.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:05 schreef Mishu het volgende:
Heb je haar ooit gevraagd of zij heeft nagedacht over hoe het voor de kinderen is dat mama vreemgaat met een andere man? Wat dat voor hun zelfbeeld en emotionele ontwikkeling doet?
Ja, ze is onzeker over kleine cupmaat.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:27 schreef Montelly het volgende:
Een serieuze vraag, is je vrouw lekker/aantrekkelijk?
Lijkt mij dat binnen 6-12 mnd toch wel duidelijk moet zijn of jequote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:22 schreef Copycat het volgende:
Laat ik het dan anders stellen: verwacht je dat haar liefde voor jou ooit nog kan opbloeien? En zo nee, neem je dan genoegen met een verstandshuwelijk? En hoe lang 'gun' je jezelf tijd on hold?
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:02 schreef Copycat het volgende:
Ik wens jullie in ieder geval heel veel succes en wijsheid. Dat 2013 in alle opzichten een beter jaar voor jullie mag worden!
Nog wat tips:quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:55 schreef Droefheid het volgende:
[..]
Lijkt mij dat binnen 6-12 mnd toch wel duidelijk moet zijn of je
a) diepste punt achter je kunt laten
b) in hoeverre je communicatie en relatie kunt verbeteren, zowel voor samenzijn maar ook voor wanneer dat niet lukt
c)daarna ieder een weloverwogen keuze kunt maken of dat dan genoeg is of niet
Probleem is dus dat ik wel degelijk nog wil kijken of er nog mogelijkheden zijn.
Het alternatief lonkt niet naar me, verwacht er geen beter mens van te worden en verwacht niet dat het de kinderen op deze jonge leeftijd goed zal doen.
Alleen is die mogelijkheid mij nog gegund... en hoe aan te pakken. Dat ze nu aangeeft wat ruimte te willen... kan en goed... maar alleen praten met een 3e is dan weer extreem.. denk en zelf praten en met een objectieve 3e.
Relatietherapeut zal er wel aan te pas moeten komen. Vraag me wel of hoe oprecht ze daarin is/zal zijn.... of dat ze het ziet als afstrepen om schuldgevoel af te kopen naar zichzelf (..heb toch alles eraan gedaan...).
Dus ik wil aan dat halfdode paard trekken ja :p
Een therapeut zal ook haar objectiever naar dingen laten kijken en doen nadenken. Ze is er intelligent genoeg voor, alleen zitten haar gevoelens (voor die ander) haar nog dwars.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:06 schreef Droefheid het volgende:
Neen, beiden van de week weer gewerkt. Is haar week niet lijkt het.... brrrrrrrrrrrrrrr...
Wel binnenkort naar de therapeut, maarja.. als je insteek niet is om eruit te komen...
maar we zullen zien.... Ik zie haar alleen maar afstandelijker doen.
Slaap zelf wel minder gestressed als ik eerlijk ben
@Isabeau en ook @ Mishu: De beloofde update:quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een therapeut zal ook haar objectiever naar dingen laten kijken en doen nadenken. Ze is er intelligent genoeg voor, alleen zitten haar gevoelens (voor die ander) haar nog dwars.
Zoek een therapeut die jullie helpt eruit te komen. Als je er een neemt die gericht is op de korte termijn (zijn is unhappy, snelste manier om happy te worden is uit de relatie stappen), gaan jullie uit elkaar. Eentje die zich op de lange termijn richt, heeft als doel de boel te redden (op de lange termijn zijn jullie gelukkiger als jullie elkaar weer vinden en jullie huwelijk weer zo krijgen als het bedoeld is, zonder dat jullie deeltijd kinderen hebben en het huis in de verkoop moet).quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:06 schreef Droefheid het volgende:
Neen, beiden van de week weer gewerkt. Is haar week niet lijkt het.... brrrrrrrrrrrrrrr...
Wel binnenkort naar de therapeut, maarja.. als je insteek niet is om eruit te komen...
maar we zullen zien.... Ik zie haar alleen maar afstandelijker doen.
Slaap zelf wel minder gestressed als ik eerlijk ben
Wat is dat nou weer voor gelul? Mocht ze geen gevoelens meer voor hem hebben, dan kan hij daar weinig aan veranderen.. Sterker nog: dan irriteert hij haar mateloos bij elke poging dichterbij te komen..quote:Op zondag 6 januari 2013 21:36 schreef polderturk het volgende:
Droefheid,
Waar is het precies misgegaan. Wat is de oorzaak? Wat is jouw bijdrage geweest aan het verval van jullie relatie? Als je de exacte oorzaak weet, zal het je helpen een aanpak te ontwikkelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |