abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121032433
hoi, ik ben een man die valt op erg grote borsten en slank lichaam. Ze hoeft nog niet eens knap te zijn. Het percentage mannen die die 'eis' in een relatie stellen is erg klein volgens mij, als de borsten maar mooi zijn en in verhouding bij het lichaam passen, wordt gezegd. Ik ben rond de 42 en ben toe aan een serieuze relatie. Dit wil ik met de ware doen. Ik ben hier serieus in. Ik heb nog nooit voor sex betaald, principieel tegen, ik heb niemand wat dit betreft zeer gedaan en heb zeker wel verdriet gehad over een meisje met cup a. Ik snap wel dat het karakter telt, dat hoef je niet nog eens te vermelden, Ik wil het gewoon zoals ik het wil, ik ben ingeschreven op een datingsite, iedereen heeft het over open en eerlijk, ik kan me eigen correct en discreet uiten, er zijn vrouwen met grote boezem, maar ik merk aan de reacties bij het aanpassen aan het profiel dat het niet gewaardeerd wordt. Met als gevolg dat ik dus eindig overigens leuke dames met cup a, schijnt bij me te passen, als ik met die voorwaarde aankom komt het over als een sex date, maar het gaat me om een langdurige relatie.
  dinsdag 1 januari 2013 @ 11:47:04 #2
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
  dinsdag 1 januari 2013 @ 11:52:21 #3
262 Re
Kiss & Swallow
pi_121032561

maar verder. lijkt me de vraag... hoe scoor ik vrouwen met minimaal cup D en rond de 50 kilo?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_121032573
dank je wel voor de reactie, ik zal proberen duidelijker te zijn, mijn vraag was inderdaad vaag. Is het verantwoord, om toch te vermelden dat je er op valt ? Het heeft tot nu weinig gehad, terwijl de vrouwen er wel zijn. Zouden vrouwen het over het algemeen oke vinden als je dit specifiek vermeldt ? Ik heb het idee dat een vrouw die zich aangesproken voelt en mijn profiel bekijkt zich ongemakkelijk voelt.
pi_121032599
tieten kun je kopen...

was laatst ergens in de aanbieding, 2500 euro voor tietvergroting....
pi_121032636
volgende probleem is misschien, ik ben zowiezo helemaal niet zo'n scoorder, en ik ben serieus hoe ik de rest van miojn leven wil indelen, zoals ik hete wil, toch zie ik er goed uit, veel mensen schatten mij 10 jaar jonger, echt waar.
  dinsdag 1 januari 2013 @ 11:56:54 #7
364261 Limburg82
I shit you not.
pi_121032638
Maar omdat dit forumonderdeel relaties & psychologie heet:

Vroeger geen borstvoeding gekregen, dat je dit nu wil compenseren?

Voor de rest; :|W
pi_121032640
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 11:53 schreef geeha het volgende:
dank je wel voor de reactie, ik zal proberen duidelijker te zijn, mijn vraag was inderdaad vaag. Is het verantwoord, om toch te vermelden dat je er op valt ? Het heeft tot nu weinig gehad, terwijl de vrouwen er wel zijn. Zouden vrouwen het over het algemeen oke vinden als je dit specifiek vermeldt ? Ik heb het idee dat een vrouw die zich aangesproken voelt en mijn profiel bekijkt zich ongemakkelijk voelt.
Als je het zo belangrijk vindt kun je het vermelden ja, maar ik betwijfel of je op zo'n manier iemand gaat vinden.

En verder: :|W
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  dinsdag 1 januari 2013 @ 11:57:55 #9
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_121032653
quote:
3s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 11:52 schreef Re het volgende:
[ afbeelding ]

maar verder. lijkt me de vraag... hoe scoor ik vrouwen met minimaal cup D en rond de 50 kilo?
Net als elke andere vrouw lijkt mij. :P

Vrouwen met grote borsten gaan ook serieuze relaties aan, echt waar. Maar misschien kijkt TS alleen nog maar naar dr tieten en knijpt ie er elke vijf minuten even in, dan lukt die relatie niet natuurlijk.
  dinsdag 1 januari 2013 @ 11:58:18 #10
262 Re
Kiss & Swallow
pi_121032660
op datingsites vragen om vrouwen met grote borsten komt inderdaad wat suf over, ook al val je er voor (of tussen) je zal dus maar gewoon moeten afwachten wat je krijgt en daarna pas kijken of ze het figuurtje heeft wat je wenst... maar karakter etc lijkt me ook wel een groot punt (of 2)
  dinsdag 1 januari 2013 @ 11:59:40 #11
262 Re
Kiss & Swallow
pi_121032693
en grote tieten zijn zwaar en de zwaartekracht zal ook op een gegeven moment vat krijgen op deze parmantigheid...
  dinsdag 1 januari 2013 @ 12:00:08 #12
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_121032699
Nee natuurlijk zet je dat niet op je profiel. Kun je toch gewoon bij de eerste date checken.
  dinsdag 1 januari 2013 @ 12:01:44 #13
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_121032725
Vrouwen willen denk ik om meer dingen leuk gevonden worden naast hun tieten :P
pi_121032746
Goed gezegd Re, het gaat er mij trouwens ook niet om dat ze er te koop mee loopt, ik vind het gewoon mooi, ik raak er door geprikkeld en door dames met cup a met een erg grote decollete waar je nog net de tepels niet ziet niet.
pi_121032780
bij een eerste date ben je al aan het daten, maar inderdaad,
  dinsdag 1 januari 2013 @ 12:05:51 #16
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_121032785
Alsof er geen hele wereld aan maten tussen cup a en hele grote tieten zit :')
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
pi_121032828
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 11:45 schreef geeha het volgende:
Met als gevolg dat ik dus eindig overigens leuke dames met cup a, schijnt bij me te passen,
:').
pi_121032849
tuurlijk, maar wat er tot nu toe gebeurd is dat de dames die op mijn profiel reageren als ik niets vermeld cup a of kleiner hebben, zoals ik al zei, schijnt bij me te passen, altijd al
  dinsdag 1 januari 2013 @ 12:10:41 #19
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_121032854
Ik ken ook nog een mop, twee tieten in een envelop, met een postzegel erop, stuur naar avro's toppop. Heeft niks met je topic te maken, maar omdat je ook geilt op schaterlachende dames, kun je misschien een keer samen opgewonden mee worden, nieuwjaarstip. Ik oefen ook in mijn kommahoofdlettergebruik, net als jij, ik wil het ook, ik vind het cool. Gek eigenlijk dat je geen vriendin hebt.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
  dinsdag 1 januari 2013 @ 12:11:23 #20
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_121032865
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 12:10 schreef geeha het volgende:
tuurlijk, maar wat er tot nu toe gebeurd is dat de dames die op mijn profiel reageren als ik niets vermeld cup a of kleiner hebben, zoals ik al zei, schijnt bij me te passen, altijd al
Kleiner dan cup a? Niks dus :')

Misschien moet je buiten kijken wie er voldoet aan je eisen en daar een gesprek mee aanknopen.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
pi_121032871
quote:

Ik ben rond de 42 en ben toe aan een serieuze relatie. Dit wil ik met de ware doen.
veel succes!

overigens, het is volgens mij wel meer geaccepteerdom te meldden dat je op'volle' vrouwen valt, dus met veel gewicht en die vrouwen hebben ook een grotere cupmaat.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_121032920
dat was lang geleden, maar ja ook dat, dat heb ik een keer vermeld, je hebt gelijk, ik wist niet dat dat er nog stond, maar ik ben serieus, waar val jij op, en waarom is dat wel geoorloofd ?
  dinsdag 1 januari 2013 @ 12:18:10 #23
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_121032961
quote:
hoi, ik ben een man die valt op erg grote borsten en slank lichaam. Ze hoeft nog niet eens knap te zijn.
Goeie basis voor een relatie ook, en maar afvragen waarom je single bent.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_121032962
Ik neem aan dat een grote cupmaat niet het enige is waar je naar op zoek bent? Je kunt wel een verdomd lekker wijf vinden waar je ontzettend opgewonden van wordt, maar in een serieuze relatie ben je toch ook wel op zoek naar wat meer? Ik gok zo dat vrouwen die zo te koop lopen met hun uit de kluiten gewassen kwarktassen verder niet veel te bieden zullen hebben. Wat ik bedoel is dat ik me, als ik jou was, eerst eens zou afvragen of er niet ook andere aspecten zijn die jij zoekt binnen een relatie.
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_121032980
ik weet het, toch heb ik met niemand ruzie, en vrouwen laten het graag zien, waarom dan die borstvergrotingen, dat zijn ook dames met een relatie
pi_121033015
Je hebt gelijk Ahmad1, ik zal daar eens over denken
pi_121033140
En ze moet zeker ook fantastisch zijn in de keuken? Ik hoop dat dit een troll is :')
pi_121033225
op de datingsite kan je zelf aageven wat je mooi vindt aan jezelf, er zijn vrouwen die alleen maar aanvinken dat ze hun borsten mooi vinden, ik heb het er in deze zin niet over of ze groot zijn maar dat ze het mooiste van hun lichaam vinden, alleen zie je het niet, pasfoto's, maar om er nu mee te daten om dat te gaa checken, werkt niet, Dames vullen ook in dat ze het mooiste aan een man de billen vinden
pi_121033353
Zoek de ideale vrouw en bied haar een borstvergroting aan als ze je niet kan bekoren.

Tsja. Ieder z'n (visuele) voorkeuren natuurlijk, maar je begrijpt wel dat je de vijver zo erg klein maakt en in je oproep zetten "wat je doet of wat je haarkleur is boeit me niet, zolang je maar >cup DD hebt en je BMI onder de 21 zit".. nee, dat wordt 'm niet. Dus het enige wat je kunt doen is denk ik proberen je toekomstige vrouw 'IRL' te ontmoeten; naar een kroeg gaan en kijken wie er aan jouw profiel voldoen en daar op afstappen. Dat staat minder oppervlakkig dan er in je oproepje naar verwijzen en het kost minder tijd dan daten en datingsites afstruinen, me dunkt.
Ja doei.
pi_121033438
Misschien moet je, nu je 42 bent, toch eens verder kijken dan uiterlijke kenmerken. Als je andere vrouwen bij voorbaat afwijst omdat ze niet voldoen aan je eisen gaat je poel wel erg klein worden, buiten het feit dan dat je geen 16 jaar meer bent en beter zou moeten weten dat uiterlijk iets is wat is meegenomen maar wat niet de basis is van een langdurige relatie. ;)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_121033442
ik kan hieruit concluderen dat het antwoord nee is, niet geaccepteerd als je het subtiel of niet subtiel er bij vermeldt, Ik had gehoopt dat omdat open en eerlijkheid ver bovenaan staat, een hint wel verantwoord zou zijn.. zal bij mooie ogen, lieve lach blijven, bedankt
  PR/Manusje van alles dinsdag 1 januari 2013 @ 12:56:44 #32
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_121033489
Wat denk je nou zelf...

Als je relatie valt of staat met dikke tieten....

Wat heb jij te bieden naast een voorkeur voor dikke tieten?
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_121033518
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 12:52 schreef geeha het volgende:
ik kan hieruit concluderen dat het antwoord nee is, niet geaccepteerd als je het subtiel of niet subtiel er bij vermeldt, Ik had gehoopt dat omdat open en eerlijkheid ver bovenaan staat, een hint wel verantwoord zou zijn.. zal bij mooie ogen, lieve lach blijven, bedankt
_O- succes ermee
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  dinsdag 1 januari 2013 @ 13:00:07 #34
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121033547
Je kan gewoon beter melden dat je foto's wel belangrijk vindt om te kunnen zien tegen wie je praat. Is wel normaal. Bij het vragen naar de cupmaat jaag je alle lieve meisjes weg.
we dan
pi_121033817
Eisen stellen aan je ware... En dan ook zo'n eis. Je klinkt niet als een 42-, maar als een 20-jarige.

Alsjeblieft zeg.

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 01-01-2013 13:16:23 ]
pi_121033822
Ik heb als vrouw zijnde precies hetzelfde! Alleen dan wat mannen betreft! Ik wil dus graag een leuke, slank/normale man met een penis van >22 cm. Maar net als jij; zodra je dit erbij zet gaat het al snel in de richting van seksdate of word je oppervlakkig genoemd :')
pi_121033881
Dan reageer je toch zelf gewoon alleen op profielen van vrouwen waarvan je op hun foto kunt zien dat ze een grote voorgevel hebben?
  dinsdag 1 januari 2013 @ 13:21:44 #38
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121033954
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 13:14 schreef zarGon het volgende:
Eisen stellen aan je ware... En dan ook zo'n eis. Je klinkt niet als een 42-, maar als een 20-jarige.

Alsjeblieft zeg.
Wat is er raar aan het stellen van eisen aan een persoon waar je de rest van je leven bij bent.. iedereen doet dat toch. Daarom worden sommige mensen afgewezen vanwege hun uiterlijk, sociale vaardigheden e.d. Begrijp niet waarom je als je van grote borsten houdt dit dan plotseling wel zo slecht zou zijn...

Editje: vind het trouwens ook wel raar hoor. En als hij echt alleen op grote borsten valt en niet kijkt naar karakter e.d. dan is er ook wat mis met hem... maar lijkt me dat dat niet zo is... ik zie het gewoon als een soort van fetish.. en kan me dan wel voorstellen dat je dan wel echt zoiets wil bij je vriendin/dates/ware wat dan ook.

[ Bericht 17% gewijzigd door Hiergaanwedan op 01-01-2013 13:27:48 ]
we dan
pi_121034019
Dus 'de ware' is voor jou iemand met grote memmen? :')

Als je een serieuze relatie wilt met iemand zou ik opzoek gaan naar iemand waar je daadwerkelijk een klik mee hebt. En als ze dan ook nog grote borsten heeft dan is dat leuk meegenomen.

Maar een serieuze relatie starten puur onder het mom van 'ik wil een vrouw met grote borsten' gaat geen succes worden denk ik.
pi_121034056
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 13:21 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Wat is er raar aan het stellen van eisen aan een persoon waar je de rest van je leven bij bent.. iedereen doet dat toch. Daarom worden sommige mensen afgewezen vanwege hun uiterlijk, sociale vaardigheden e.d. Begrijp niet waarom je als je van grote borsten houdt dit dan plotseling wel zo slecht zou zijn...
Iemand ALLEEN om grote borsten afwijzen/willen vind ik ook oppervlakkig, net als dat ik iemand afwijzen op alleen haarkleur echt compleet achterlijk zou vinden. Als iemand het helemaal is: je kunt het vinden, grappig, gezellig, goed in bed, weetikveelwat, en dan val je over de kleur van iemands haar? Totaalpakketje, ok, maar één onderdeel zo hoog in 't vaandel houden... tsja.. van mij mag je, maar dan is je kans op 'n succesvolle relatie natuurlijk een stuk minder. Dan moet je ook niet gaan miepen! :+
Ja doei.
pi_121034080
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 13:21 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ik had het beter "zulke eisen" kunnen noemen. Puur naar het uiterlijk kijken en dan ook nog eens iets waar zij weinig/geen invloed op heeft. 'De ware' gaat wel wat verder dan grote borsten alleen.

Ik vind het gewoon niet passen bij iemand van 42. Dat borsten onder een bepaalde cup bij een bepaald lichaam de dealbreaker zijn. Echt puur de borsten alleen. Dan zoek je mijns inziens niet naar de ware, maar naar iemand waarmee je je seksuele fantasieën waar kunt maken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-01-2013 13:29:23 ]
  dinsdag 1 januari 2013 @ 13:29:34 #42
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121034094
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 13:27 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Iemand ALLEEN om grote borsten afwijzen/willen vind ik ook oppervlakkig, net als dat ik iemand afwijzen op alleen haarkleur echt compleet achterlijk zou vinden. Als iemand het helemaal is: je kunt het vinden, grappig, gezellig, goed in bed, weetikveelwat, en dan val je over de kleur van iemands haar? Totaalpakketje, ok, maar één onderdeel zo hoog in 't vaandel houden... tsja.. van mij mag je, maar dan is je kans op 'n succesvolle relatie natuurlijk een stuk minder. Dan moet je ook niet gaan miepen! :+
Nee had ook nog een edit gedaan om wat te verduidelijken, maar wat te laat blijkbaar :P vind dat ook raar ja als hij echt nergens anders naar kijkt. En ja dan moet hij ook niet gaan miepen als hij zijn doelgroep verkleind naar 1 op de 1000 bijvoorbeeld. :p maar ja als fetish kon ik me voorstellen bijvoorbeeld dat hij er zo mee bezig is.
we dan
pi_121034122
oke, volgende vraag, waar ligt de grens wat wel geaccepteerd is, niet lieve lach, mooi gezicht, wordt bijna altijd vermeld, maar wat is de GRENS, puur voor de discussie, waar ik een beeje op hoopte
pi_121034125
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 13:28 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik had het beter "zulke eisen" kunnen noemen. Puur naar het uiterlijk kijken en dan ook nog eens iets waar zij weinig/geen invloed op heeft. 'De ware' gaat wel wat verder dan grote borsten alleen.

Ik vind het gewoon niet passen bij iemand van 42. Dat borsten onder een bepaalde cup bij een bepaald lichaam de dealbreaker zijn. Echt puur de borsten alleen. Dan zoek je mijns inziens niet naar de ware, maar naar iemand waarmee je je seksuele fantasieën waar kunt maken.
Geen invloed is zó waar :') *kras* toch maar mooi dat ik al getrouwd ben, cup A hebbende, want stel dat TS eigenlijk mijn ware was, dan was 't mooi niets geworden.
Ja doei.
  dinsdag 1 januari 2013 @ 13:32:01 #45
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121034139
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 13:28 schreef zarGon het volgende:

[..]

Oke ja mee eens. Ik nam zelf dat zoeken naar de ware ook als ware het gewoon het krijgen van een vriendin uberhaupt.. en daarna wel zien of het wat lang kan standhouden. Is wel echt oppervlakkig als het echt alleen maar de borsten zouden zijn waar hij op let.
we dan
  dinsdag 1 januari 2013 @ 13:32:04 #46
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_121034141
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 13:30 schreef geeha het volgende:
oke, volgende vraag, waar ligt de grens wat wel geaccepteerd is, niet lieve lach, mooi gezicht, wordt bijna altijd vermeld, maar wat is de GRENS, puur voor de discussie, waar ik een beeje op hoopte
Noem het voluptueus, misschien helpt dat.
The love you take is equal to the love you make.
pi_121034150
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 13:30 schreef geeha het volgende:
Ik zou geen uiterlijke kenmerken vermelden in een oproep. Wellicht 'leuke uitstraling' ofzo, maar dat is vrij breed. Je ziet aan foto's wel of iemand wel of niet je type is, en dat kan ook iemand zijn die niet aan een kleine textuele beschrijving voldoet.
Ja doei.
pi_121034166
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 13:32 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nee, dat gaat niet helpen. Ts wil slank met hele grote borsten en dat is meestal een resultaat van een plastisch chirurg en heeft niets met voluptueus te maken. :P
Optimist tot in de kist
  dinsdag 1 januari 2013 @ 13:36:36 #49
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121034213
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 13:32 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja of 'ik zoek Rubensvrouwen' :P of gezet, maar niet mollig ofzo noemen.

Edit: ow ja hij zocht slank. Dan geen idee.
we dan
pi_121034244
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 13:36 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ja of 'ik zoek Rubensvrouwen' :P of gezet, maar niet mollig ofzo noemen.
Maar dat zoekt Ts juist niet. :P Hij zoekt het fantasiebeeld van animatievrouwen of zoiets als Barbie (de pop dan wel :P ).
Optimist tot in de kist
  dinsdag 1 januari 2013 @ 13:39:47 #51
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121034275
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 13:38 schreef trovey het volgende:

[..]

Maar dat zoekt Ts juist niet. :P Hij zoekt het fantasiebeeld van animatievrouwen of zoiets als Barbie (de pop dan wel :P ).
Ja ik ben telkens te laat met editen nu, komt vermoed ik nog door gister hehe :P Nou ja wordt lastig dan voor hem.
we dan
pi_121034295
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 13:39 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ja ik ben telkens te laat met editen nu, komt vermoed ik nog door gister hehe :P Nou ja wordt lastig dan voor hem.
Reken daar maar op aangezien superslank en zeer grote borsten een combi is die van nature heel weinig zal voorkomen. :')
Optimist tot in de kist
pi_121034360
Het gaat om de vrouw achter die tetten.
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
  dinsdag 1 januari 2013 @ 13:46:24 #54
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_121034399
42? Echt?
Dan wordt het tijd om wat minder op het uiterlijk te focussen.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_121034511
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 13:40 schreef trovey het volgende:

[..]

Reken daar maar op aangezien superslank en zeer grote borsten een combi is die van nature heel weinig zal voorkomen. :')
Meestal kom je die tegen in de porno industrie :+
pi_121034567
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 13:51 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Meestal kom je die tegen in de porno industrie :+
En daar. :P TS moet dus op zoek naar nep of een vrouw zo gek krijgen dat ze zich laat verbouwen voor hem.....of hij gaat zich eens naar zijn leeftijd gedragen en als een volwassen man leren begrijpen dat er meer is dan grote borsten. :P

Als dit alles niet doorgaat dan gaat TS nooit een serieuze relatie krijgen. :')
Optimist tot in de kist
  dinsdag 1 januari 2013 @ 13:56:39 #57
78918 SeLang
Black swans matter
pi_121034616
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 13:27 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Iemand ALLEEN om grote borsten afwijzen/willen vind ik ook oppervlakkig, net als dat ik iemand afwijzen op alleen haarkleur echt compleet achterlijk zou vinden.
In vrouwen kringen is het echter heel normaal om een man af te wijzen op basis van zijn schoenen of de kleur van zijn sokken.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_121034664
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 13:56 schreef SeLang het volgende:

[..]

In vrouwen kringen is het echter heel normaal om een man af te wijzen op basis van zijn schoenen of de kleur van zijn sokken.
Blij dat ik me blijkbaar in andere vrouwenkringen begeef. Mijn mening betreft overigens niet alleen mannen. Ook vrouwen dus, die sokken ( :') ) een dealbreaker maken.. _O-
Ja doei.
pi_121034708
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 13:56 schreef SeLang het volgende:

[..]

Ken het persoonlijk niet maar dat is dan net zo treurig. :P
Optimist tot in de kist
  dinsdag 1 januari 2013 @ 14:05:24 #60
78918 SeLang
Black swans matter
pi_121034786
TS heeft weliswaar een obsessie voor één fysiek aspect, maar als hij dat nou nodig heeft om een vrouw aantrekkelijk te vinden dan is dat gewoon zo. Ik zou zelf ook geen relatie beginnen met iemand die ik niet fysiek aantrekkelijk vind.

Maar de conclusie is dan wel dat de kans dan groot is dat TS waarschijnlijk nooit een relatie gaat krijgen want de combinatie die hij zoekt (slank + cup D) komt in de vrije natuur nauwelijks voor, en al helemaal niet bij vrouwen die in de leeftijdsgroep vallen van TS.

Anyway, je kunt beter alleen blijven dan de rest van je leven opgescheept zitten met een vrouw die je niet aantrekkelijk vindt, imo.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_121034802
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 13:54 schreef trovey het volgende:

[..]

En daar. :P TS moet dus op zoek naar nep of een vrouw zo gek krijgen dat ze zich laat verbouwen voor hem.....of hij gaat zich eens naar zijn leeftijd gedragen en als een volwassen man leren begrijpen dat er meer is dan grote borsten. :P

Als dit alles niet doorgaat dan gaat TS nooit een serieuze relatie krijgen. :')
Arme TS zal het denk ik nooit gaan begrijpen :P
pi_121034842
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 14:05 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Arme TS zal het denk ik nooit gaan begrijpen :P
Forever alone. ;(
Optimist tot in de kist
pi_121034853
Het klinkt alsof je niet echt op zoek bent naar een persoon maar meer naar een ding waar je in gedachten in vlucht.
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
pi_121034854
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 14:07 schreef trovey het volgende:

[..]

Forever alone. ;(
Ik ook tenslotte wil jij mij niet ;(
pi_121034871
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 14:08 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Ik ook tenslotte wil jij mij niet ;(
Je hebt de verkeerde sokken/schoenen aan. :+
Optimist tot in de kist
pi_121034890
- je hoeft niet te posten, heus niet -

[ Bericht 81% gewijzigd door motorbloempje op 01-01-2013 14:11:14 ]
nee echt niet !
pi_121034967
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 14:05 schreef SeLang het volgende:
TS heeft weliswaar een obsessie voor één fysiek aspect, maar als hij dat nou nodig heeft om een vrouw aantrekkelijk te vinden dan is dat gewoon zo. Ik zou zelf ook geen relatie beginnen met iemand die ik niet fysiek aantrekkelijk vind.

Maar de conclusie is dan wel dat de kans dan groot is dat TS waarschijnlijk nooit een relatie gaat krijgen want de combinatie die hij zoekt (slank + cup D) komt in de vrije natuur nauwelijks voor, en al helemaal niet bij vrouwen die in de leeftijdsgroep vallen van TS.

Anyway, je kunt beter alleen blijven dan de rest van je leven opgescheept zitten met een vrouw die je niet aantrekkelijk vindt, imo.
Probleem is dat TS niet alleen wil blijven. :P
Optimist tot in de kist
pi_121035240
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 14:09 schreef trovey het volgende:

[..]

Je hebt de verkeerde sokken/schoenen aan. :+
Heb geen witte sportsokken met sandalen aan :{w
pi_121035272
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 14:25 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Heb geen witte sportsokken met sandalen aan :{w
Doe dat dan. o|O :+
Optimist tot in de kist
pi_121035305
quote:
12s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 14:26 schreef trovey het volgende:

[..]

Doe dat dan. o|O :+
Oh shit :@

Maar Trovey even wat zoek jij in een man?
pi_121035458
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 14:27 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Oh shit :@

Maar Trovey even wat zoek jij in een man?
Iemand met wie het klikt. :P Man die denkt dat hij bankzitten tot een kunst kan verheffen valt daar niet onder. :+ Uiterlijk is niet belangrijk zolang die klik er maar is. Op een bepaalde leeftijd zijn haarverlies, kleine bandjes rond de broeksriem (ook al is iemand slank) enz. niet meer te vermijden dus daar op selecteren is zinloos. :P
Optimist tot in de kist
pi_121035519
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 14:33 schreef trovey het volgende:

[..]

Iemand met wie het klikt. :P Man die denkt dat hij bankzitten tot een kunst kan verheffen valt daar niet onder. :+ Uiterlijk is niet belangrijk zolang die klik er maar is. Op een bepaalde leeftijd zijn haarverlies, kleine bandjes rond de broeksriem (ook al is iemand slank) enz. niet meer te vermijden dus daar op selecteren is zinloos. :P
Beetje hetzelfde, alleen selecteer ik nog op afkomst stoute ik :')
pi_121035982
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 14:36 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Beetje hetzelfde, alleen selecteer ik nog op afkomst stoute ik :')
Maakt me in principe niet uit, die klik moet er zijn en ik merk snel genoeg als door cultuurverschillen het er niet in zal zitten.

Maar we hadden het over TS (voordat modjes gaan brommen ;) ).
Optimist tot in de kist
pi_121037147
Serieus, wat denk jij als een vrouw op haar profiel heeft staan:
Ik wil alleen dikke lullen met een diameter van 10cm en een lengte van 30cm.

Krijg je er dan meteen warme gevoelens bij?
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_121037228
Zelf heb ik overigens niet zoveel eisen. Behalve een maximale lengte van de vrouw (hierdoor valt 50-60% van Nederland al af) en bepaalde leeftijd. En ja, het figuur vind ik wel belangrijk..
Er zijn wel pre's. Zo vind ik lang bruin krullend haar een dikke pre. Of tenminste goed op hakjes kunnen lopen O+
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')