abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121033015
Je hebt gelijk Ahmad1, ik zal daar eens over denken
pi_121033140
En ze moet zeker ook fantastisch zijn in de keuken? Ik hoop dat dit een troll is :')
pi_121033225
op de datingsite kan je zelf aageven wat je mooi vindt aan jezelf, er zijn vrouwen die alleen maar aanvinken dat ze hun borsten mooi vinden, ik heb het er in deze zin niet over of ze groot zijn maar dat ze het mooiste van hun lichaam vinden, alleen zie je het niet, pasfoto's, maar om er nu mee te daten om dat te gaa checken, werkt niet, Dames vullen ook in dat ze het mooiste aan een man de billen vinden
pi_121033353
Zoek de ideale vrouw en bied haar een borstvergroting aan als ze je niet kan bekoren.

Tsja. Ieder z'n (visuele) voorkeuren natuurlijk, maar je begrijpt wel dat je de vijver zo erg klein maakt en in je oproep zetten "wat je doet of wat je haarkleur is boeit me niet, zolang je maar >cup DD hebt en je BMI onder de 21 zit".. nee, dat wordt 'm niet. Dus het enige wat je kunt doen is denk ik proberen je toekomstige vrouw 'IRL' te ontmoeten; naar een kroeg gaan en kijken wie er aan jouw profiel voldoen en daar op afstappen. Dat staat minder oppervlakkig dan er in je oproepje naar verwijzen en het kost minder tijd dan daten en datingsites afstruinen, me dunkt.
Ja doei.
pi_121033438
Misschien moet je, nu je 42 bent, toch eens verder kijken dan uiterlijke kenmerken. Als je andere vrouwen bij voorbaat afwijst omdat ze niet voldoen aan je eisen gaat je poel wel erg klein worden, buiten het feit dan dat je geen 16 jaar meer bent en beter zou moeten weten dat uiterlijk iets is wat is meegenomen maar wat niet de basis is van een langdurige relatie. ;)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_121033442
ik kan hieruit concluderen dat het antwoord nee is, niet geaccepteerd als je het subtiel of niet subtiel er bij vermeldt, Ik had gehoopt dat omdat open en eerlijkheid ver bovenaan staat, een hint wel verantwoord zou zijn.. zal bij mooie ogen, lieve lach blijven, bedankt
  PR/Manusje van alles dinsdag 1 januari 2013 @ 12:56:44 #32
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_121033489
Wat denk je nou zelf...

Als je relatie valt of staat met dikke tieten....

Wat heb jij te bieden naast een voorkeur voor dikke tieten?
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_121033518
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 12:52 schreef geeha het volgende:
ik kan hieruit concluderen dat het antwoord nee is, niet geaccepteerd als je het subtiel of niet subtiel er bij vermeldt, Ik had gehoopt dat omdat open en eerlijkheid ver bovenaan staat, een hint wel verantwoord zou zijn.. zal bij mooie ogen, lieve lach blijven, bedankt
_O- succes ermee
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  dinsdag 1 januari 2013 @ 13:00:07 #34
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121033547
Je kan gewoon beter melden dat je foto's wel belangrijk vindt om te kunnen zien tegen wie je praat. Is wel normaal. Bij het vragen naar de cupmaat jaag je alle lieve meisjes weg.
we dan
pi_121033817
Eisen stellen aan je ware... En dan ook zo'n eis. Je klinkt niet als een 42-, maar als een 20-jarige.

Alsjeblieft zeg.

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 01-01-2013 13:16:23 ]
pi_121033822
Ik heb als vrouw zijnde precies hetzelfde! Alleen dan wat mannen betreft! Ik wil dus graag een leuke, slank/normale man met een penis van >22 cm. Maar net als jij; zodra je dit erbij zet gaat het al snel in de richting van seksdate of word je oppervlakkig genoemd :')
pi_121033881
Dan reageer je toch zelf gewoon alleen op profielen van vrouwen waarvan je op hun foto kunt zien dat ze een grote voorgevel hebben?
  dinsdag 1 januari 2013 @ 13:21:44 #38
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121033954
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 13:14 schreef zarGon het volgende:
Eisen stellen aan je ware... En dan ook zo'n eis. Je klinkt niet als een 42-, maar als een 20-jarige.

Alsjeblieft zeg.
Wat is er raar aan het stellen van eisen aan een persoon waar je de rest van je leven bij bent.. iedereen doet dat toch. Daarom worden sommige mensen afgewezen vanwege hun uiterlijk, sociale vaardigheden e.d. Begrijp niet waarom je als je van grote borsten houdt dit dan plotseling wel zo slecht zou zijn...

Editje: vind het trouwens ook wel raar hoor. En als hij echt alleen op grote borsten valt en niet kijkt naar karakter e.d. dan is er ook wat mis met hem... maar lijkt me dat dat niet zo is... ik zie het gewoon als een soort van fetish.. en kan me dan wel voorstellen dat je dan wel echt zoiets wil bij je vriendin/dates/ware wat dan ook.

[ Bericht 17% gewijzigd door Hiergaanwedan op 01-01-2013 13:27:48 ]
we dan
pi_121034019
Dus 'de ware' is voor jou iemand met grote memmen? :')

Als je een serieuze relatie wilt met iemand zou ik opzoek gaan naar iemand waar je daadwerkelijk een klik mee hebt. En als ze dan ook nog grote borsten heeft dan is dat leuk meegenomen.

Maar een serieuze relatie starten puur onder het mom van 'ik wil een vrouw met grote borsten' gaat geen succes worden denk ik.
pi_121034056
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 13:21 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Wat is er raar aan het stellen van eisen aan een persoon waar je de rest van je leven bij bent.. iedereen doet dat toch. Daarom worden sommige mensen afgewezen vanwege hun uiterlijk, sociale vaardigheden e.d. Begrijp niet waarom je als je van grote borsten houdt dit dan plotseling wel zo slecht zou zijn...
Iemand ALLEEN om grote borsten afwijzen/willen vind ik ook oppervlakkig, net als dat ik iemand afwijzen op alleen haarkleur echt compleet achterlijk zou vinden. Als iemand het helemaal is: je kunt het vinden, grappig, gezellig, goed in bed, weetikveelwat, en dan val je over de kleur van iemands haar? Totaalpakketje, ok, maar één onderdeel zo hoog in 't vaandel houden... tsja.. van mij mag je, maar dan is je kans op 'n succesvolle relatie natuurlijk een stuk minder. Dan moet je ook niet gaan miepen! :+
Ja doei.
pi_121034080
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 13:21 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ik had het beter "zulke eisen" kunnen noemen. Puur naar het uiterlijk kijken en dan ook nog eens iets waar zij weinig/geen invloed op heeft. 'De ware' gaat wel wat verder dan grote borsten alleen.

Ik vind het gewoon niet passen bij iemand van 42. Dat borsten onder een bepaalde cup bij een bepaald lichaam de dealbreaker zijn. Echt puur de borsten alleen. Dan zoek je mijns inziens niet naar de ware, maar naar iemand waarmee je je seksuele fantasieën waar kunt maken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-01-2013 13:29:23 ]
  dinsdag 1 januari 2013 @ 13:29:34 #42
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121034094
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 13:27 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Iemand ALLEEN om grote borsten afwijzen/willen vind ik ook oppervlakkig, net als dat ik iemand afwijzen op alleen haarkleur echt compleet achterlijk zou vinden. Als iemand het helemaal is: je kunt het vinden, grappig, gezellig, goed in bed, weetikveelwat, en dan val je over de kleur van iemands haar? Totaalpakketje, ok, maar één onderdeel zo hoog in 't vaandel houden... tsja.. van mij mag je, maar dan is je kans op 'n succesvolle relatie natuurlijk een stuk minder. Dan moet je ook niet gaan miepen! :+
Nee had ook nog een edit gedaan om wat te verduidelijken, maar wat te laat blijkbaar :P vind dat ook raar ja als hij echt nergens anders naar kijkt. En ja dan moet hij ook niet gaan miepen als hij zijn doelgroep verkleind naar 1 op de 1000 bijvoorbeeld. :p maar ja als fetish kon ik me voorstellen bijvoorbeeld dat hij er zo mee bezig is.
we dan
pi_121034122
oke, volgende vraag, waar ligt de grens wat wel geaccepteerd is, niet lieve lach, mooi gezicht, wordt bijna altijd vermeld, maar wat is de GRENS, puur voor de discussie, waar ik een beeje op hoopte
pi_121034125
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 13:28 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik had het beter "zulke eisen" kunnen noemen. Puur naar het uiterlijk kijken en dan ook nog eens iets waar zij weinig/geen invloed op heeft. 'De ware' gaat wel wat verder dan grote borsten alleen.

Ik vind het gewoon niet passen bij iemand van 42. Dat borsten onder een bepaalde cup bij een bepaald lichaam de dealbreaker zijn. Echt puur de borsten alleen. Dan zoek je mijns inziens niet naar de ware, maar naar iemand waarmee je je seksuele fantasieën waar kunt maken.
Geen invloed is zó waar :') *kras* toch maar mooi dat ik al getrouwd ben, cup A hebbende, want stel dat TS eigenlijk mijn ware was, dan was 't mooi niets geworden.
Ja doei.
  dinsdag 1 januari 2013 @ 13:32:01 #45
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121034139
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 13:28 schreef zarGon het volgende:

[..]

Oke ja mee eens. Ik nam zelf dat zoeken naar de ware ook als ware het gewoon het krijgen van een vriendin uberhaupt.. en daarna wel zien of het wat lang kan standhouden. Is wel echt oppervlakkig als het echt alleen maar de borsten zouden zijn waar hij op let.
we dan
  dinsdag 1 januari 2013 @ 13:32:04 #46
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_121034141
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 13:30 schreef geeha het volgende:
oke, volgende vraag, waar ligt de grens wat wel geaccepteerd is, niet lieve lach, mooi gezicht, wordt bijna altijd vermeld, maar wat is de GRENS, puur voor de discussie, waar ik een beeje op hoopte
Noem het voluptueus, misschien helpt dat.
The love you take is equal to the love you make.
pi_121034150
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 13:30 schreef geeha het volgende:
Ik zou geen uiterlijke kenmerken vermelden in een oproep. Wellicht 'leuke uitstraling' ofzo, maar dat is vrij breed. Je ziet aan foto's wel of iemand wel of niet je type is, en dat kan ook iemand zijn die niet aan een kleine textuele beschrijving voldoet.
Ja doei.
pi_121034166
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 13:32 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nee, dat gaat niet helpen. Ts wil slank met hele grote borsten en dat is meestal een resultaat van een plastisch chirurg en heeft niets met voluptueus te maken. :P
Optimist tot in de kist
  dinsdag 1 januari 2013 @ 13:36:36 #49
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121034213
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 13:32 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja of 'ik zoek Rubensvrouwen' :P of gezet, maar niet mollig ofzo noemen.

Edit: ow ja hij zocht slank. Dan geen idee.
we dan
pi_121034244
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 13:36 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ja of 'ik zoek Rubensvrouwen' :P of gezet, maar niet mollig ofzo noemen.
Maar dat zoekt Ts juist niet. :P Hij zoekt het fantasiebeeld van animatievrouwen of zoiets als Barbie (de pop dan wel :P ).
Optimist tot in de kist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')