quote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:52 schreef geeha het volgende:
ik kan hieruit concluderen dat het antwoord nee is, niet geaccepteerd als je het subtiel of niet subtiel er bij vermeldt, Ik had gehoopt dat omdat open en eerlijkheid ver bovenaan staat, een hint wel verantwoord zou zijn.. zal bij mooie ogen, lieve lach blijven, bedankt
Wat is er raar aan het stellen van eisen aan een persoon waar je de rest van je leven bij bent.. iedereen doet dat toch. Daarom worden sommige mensen afgewezen vanwege hun uiterlijk, sociale vaardigheden e.d. Begrijp niet waarom je als je van grote borsten houdt dit dan plotseling wel zo slecht zou zijn...quote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:14 schreef zarGon het volgende:
Eisen stellen aan je ware... En dan ook zo'n eis. Je klinkt niet als een 42-, maar als een 20-jarige.
Alsjeblieft zeg.
Iemand ALLEEN om grote borsten afwijzen/willen vind ik ook oppervlakkig, net als dat ik iemand afwijzen op alleen haarkleur echt compleet achterlijk zou vinden. Als iemand het helemaal is: je kunt het vinden, grappig, gezellig, goed in bed, weetikveelwat, en dan val je over de kleur van iemands haar? Totaalpakketje, ok, maar één onderdeel zo hoog in 't vaandel houden... tsja.. van mij mag je, maar dan is je kans op 'n succesvolle relatie natuurlijk een stuk minder. Dan moet je ook niet gaan miepen!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:21 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Wat is er raar aan het stellen van eisen aan een persoon waar je de rest van je leven bij bent.. iedereen doet dat toch. Daarom worden sommige mensen afgewezen vanwege hun uiterlijk, sociale vaardigheden e.d. Begrijp niet waarom je als je van grote borsten houdt dit dan plotseling wel zo slecht zou zijn...
Ik had het beter "zulke eisen" kunnen noemen. Puur naar het uiterlijk kijken en dan ook nog eens iets waar zij weinig/geen invloed op heeft. 'De ware' gaat wel wat verder dan grote borsten alleen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:21 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Wat is er raar aan het stellen van eisen aan een persoon waar je de rest van je leven bij bent.. iedereen doet dat toch. Daarom worden sommige mensen afgewezen vanwege hun uiterlijk, sociale vaardigheden e.d. Begrijp niet waarom je als je van grote borsten houdt dit dan plotseling wel zo slecht zou zijn...
Nee had ook nog een edit gedaan om wat te verduidelijken, maar wat te laat blijkbaarquote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Iemand ALLEEN om grote borsten afwijzen/willen vind ik ook oppervlakkig, net als dat ik iemand afwijzen op alleen haarkleur echt compleet achterlijk zou vinden. Als iemand het helemaal is: je kunt het vinden, grappig, gezellig, goed in bed, weetikveelwat, en dan val je over de kleur van iemands haar? Totaalpakketje, ok, maar één onderdeel zo hoog in 't vaandel houden... tsja.. van mij mag je, maar dan is je kans op 'n succesvolle relatie natuurlijk een stuk minder. Dan moet je ook niet gaan miepen!
Geen invloed is zó waarquote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik had het beter "zulke eisen" kunnen noemen. Puur naar het uiterlijk kijken en dan ook nog eens iets waar zij weinig/geen invloed op heeft. 'De ware' gaat wel wat verder dan grote borsten alleen.
Ik vind het gewoon niet passen bij iemand van 42. Dat borsten onder een bepaalde cup bij een bepaald lichaam de dealbreaker zijn. Echt puur de borsten alleen. Dan zoek je mijns inziens niet naar de ware, maar naar iemand waarmee je je seksuele fantasieën waar kunt maken.
Oke ja mee eens. Ik nam zelf dat zoeken naar de ware ook als ware het gewoon het krijgen van een vriendin uberhaupt.. en daarna wel zien of het wat lang kan standhouden. Is wel echt oppervlakkig als het echt alleen maar de borsten zouden zijn waar hij op let.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik had het beter "zulke eisen" kunnen noemen. Puur naar het uiterlijk kijken en dan ook nog eens iets waar zij weinig/geen invloed op heeft. 'De ware' gaat wel wat verder dan grote borsten alleen.
Ik vind het gewoon niet passen bij iemand van 42. Dat borsten onder een bepaalde cup bij een bepaald lichaam de dealbreaker zijn. Echt puur de borsten alleen. Dan zoek je mijns inziens niet naar de ware, maar naar iemand waarmee je je seksuele fantasieën waar kunt maken.
Noem het voluptueus, misschien helpt dat.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:30 schreef geeha het volgende:
oke, volgende vraag, waar ligt de grens wat wel geaccepteerd is, niet lieve lach, mooi gezicht, wordt bijna altijd vermeld, maar wat is de GRENS, puur voor de discussie, waar ik een beeje op hoopte
Ik zou geen uiterlijke kenmerken vermelden in een oproep. Wellicht 'leuke uitstraling' ofzo, maar dat is vrij breed. Je ziet aan foto's wel of iemand wel of niet je type is, en dat kan ook iemand zijn die niet aan een kleine textuele beschrijving voldoet.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:30 schreef geeha het volgende:
oke, volgende vraag, waar ligt de grens wat wel geaccepteerd is, niet lieve lach, mooi gezicht, wordt bijna altijd vermeld, maar wat is de GRENS, puur voor de discussie, waar ik een beeje op hoopte
Nee, dat gaat niet helpen. Ts wil slank met hele grote borsten en dat is meestal een resultaat van een plastisch chirurg en heeft niets met voluptueus te maken.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Noem het voluptueus, misschien helpt dat.
Ja of 'ik zoek Rubensvrouwen'quote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Noem het voluptueus, misschien helpt dat.
Maar dat zoekt Ts juist niet.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:36 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja of 'ik zoek Rubensvrouwen'of gezet, maar niet mollig ofzo noemen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |