zal het noteren, thanksquote:Op maandag 7 januari 2013 17:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het is seizoensgebonden. Van de zomer weer.
deze manquote:
HAHAHAHAquote:
Ik heb jou ook nog genoemd in een filmpje. Terwijl je in spanning afwacht kun je vast wel raden waar ik het over heb.quote:
Vas, ik mag toch hopen dat je begrijpt dat het geen echte coke is hé.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ook echt dat fucking grote ding pakken ervoor
Niet? Skeer, ik ga binnenkort maar eens even wat pep snuiven voor Fernandes of KLBSC.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vas, ik mag toch hopen dat je begrijpt dat het geen echte coke is hé.
Geen flauw idee man, ik heb niet geklikt.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb jou ook nog genoemd in een filmpje. Terwijl je in spanning afwacht kun je vast wel raden waar ik het over heb. [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Wow, brute shit man.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Niet? Skeer, ik ga binnenkort maar eens even wat pep snuiven voor Fernandes of KLBSC.

Dat was niet in de afgelopen drie filmpjes.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:21 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Geen flauw idee man, ik heb niet geklikt.
Oh grutjes, wil ik het weten?quote:Op maandag 7 januari 2013 20:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat was niet in de afgelopen drie filmpjes.
Doe het op TinyChat à la Vas.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Niet? Skeer, ik ga binnenkort maar eens even wat pep snuiven voor Fernandes of KLBSC.
Ik ben pas echt heftig.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wow, brute shit man. [ afbeelding ]
En dan 5 uur lang de oren van jullie kop blijven lullen.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Doe het op TinyChat à la Vas.
Argh, tell meh.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Grutjes.Geen idee, misschien, misschien niet.
quote:Op maandag 7 januari 2013 20:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik ben pas echt heftig.
[..]
En dan 5 uur lang de oren van jullie kop blijven lullen.
Zie mijn ondertitel.quote:
Ik ga jullie verhalen vertellen over mijn tijd in het leger van Zuid-oost Ossetië.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]Heftige chocoboiiii. Ik ben erg benieuwd naar het filmpje en je verhalen. Laat het wel even weten oké, dit wil ik natuurlijk niet missen.
Jammer, je bent in mijn achting gedaaldquote:Op maandag 7 januari 2013 20:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb jou ook nog genoemd in een filmpje. Terwijl je in spanning afwacht kun je vast wel raden waar ik het over heb. [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[..]
Vas, ik mag toch hopen dat je begrijpt dat het geen echte coke is hé.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |