aino nie so in publiek mi dushiquote:Op maandag 7 januari 2013 01:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
o.us je weet tog dat jy de enigste voor my bent.
Hoe lekker het ook is dat kots ik er weer uitquote:Op maandag 7 januari 2013 01:30 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Moet ik je wat van mijn moeders' harirasoep brengen?
Lijkt mij sterk, je wil niet weten hoeveel wonderen dat wel niet heeft verricht bij mij.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe lekker het ook is dat kots ik er weer uit
ja ma, ja ma, ja ma, wy hebbe tog sgeit aan iedereen fuck the world soals tony montana segt :S:Squote:Op maandag 7 januari 2013 01:30 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
aino nie so in publiek mi dushiso dkn mense rare torries over ons kil
xD
Tony Montana erbij halen, ckr omdat ik moker ben hè?quote:Op maandag 7 januari 2013 01:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
ja ma, ja ma, ja ma, wy hebbe tog sgeit aan iedereen fuck the world soals tony montana segt :S:S
we hebbeeeeeeeeeeeeeeee sgijttttttttttttquote:Op maandag 7 januari 2013 01:36 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Tony Montana erbij halen, ckr omdat ik moker ben hè?
Hield echt niks binnenquote:Op maandag 7 januari 2013 01:32 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk, je wil niet weten hoeveel wonderen dat wel niet heeft verricht bij mij.
Gwn druks deale ja tog,quote:Op maandag 7 januari 2013 04:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik kan mij trouwens niet echt voorstellen dat Lexxxus daadwerkelijk zoveel geld heeft.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 januari 2013 04:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik kan mij trouwens niet echt voorstellen dat Lexxxus daadwerkelijk zoveel geld heeft.![]()
[ afbeelding ]
Lexxxus de tuinkabouter.quote:Op maandag 7 januari 2013 04:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 januari 2013 01:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Yeah, het was leuk! Ik heb vooral een geinig cadeautje van een FOK!ster gekregen.
Is van jou of niequote:Op maandag 7 januari 2013 15:10 schreef Omdatappel het volgende:
[..]![]()
Wattan?
Braaf een halfuur bij een lokaal staan wachten, geen docent. Mweh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |