SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
eerste post van 201314 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Beste wensen en een gelukkig nieuwjaar allemaal.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Gelukkig nieuw jaar lieve Fok!kers en Fok!sters14 SHADES OF GREY
Wat een sukkels. Mat voor mijn deur afsteken. Ik zie al pitjes op het raam van mijn voordeur. Ik vrees voor mijn auto
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Morgen om 8 uur verhaal gaan halen bij je tokkie burenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:12 schreef Spezza19 het volgende:
Wat een sukkels. Mat voor mijn deur afsteken. Ik zie al pitjes op het raam van mijn voordeur. Ik vrees voor mijn auto
14 SHADES OF GREY
CRISIS CRISIS CRISIS , we stoken wederom miljoenen de lucht in.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
Kan nu al dat vuurwerk stoppen, dan kan ik nog een ep van numb3rs kijken voor ik opstap ga.
Gelukkig nieuwjaar allemaal
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Ik ben direct voorstander van afschaffing vuurwerkquote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Morgen om 8 uur verhaal gaan halen bij je tokkie burenDit account is niet meer in gebruik.![]()
Gewoon de gemeente een mooi vuurwerk laten organiseren en samen op de markt/het plein of hoe iedereen het ook noemt samen kijken en verder een verbodquote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik ben direct voorstander van afschaffing vuurwerk.
En jij denkt dat zoiets haalbaar isquote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik ben direct voorstander van afschaffing vuurwerk
14 SHADES OF GREY
Wat DaMook zegt. Genoeg klachten. In Engeland en paar andere landen wordt ook alleen door overheden vuurwerk georganiseerd.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En jij denkt dat zoiets haalbaar is
Het gaat alleen werken als er binnen de gehele EU geen consumenten vuurwerk te koop is en in alle landen alleen door overheid georganiseerd vuurwerk is.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wat DaMook zegt. Genoeg klachten. In Engeland en paar andere landen wordt ook alleen door overheden vuurwerk georganiseerd.14 SHADES OF GREY
Zelfs in Belgie !!!! Het land waar veel van het hier illegale vuurwerk vandaan komt heeft datquote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wat DaMook zegt. Genoeg klachten. In Engeland en paar andere landen wordt ook alleen door overheden vuurwerk georganiseerd.. Dat hoorde ik gisteren van een Belgische collega
. Daar bepaald elke gemeente zelf hoe en wat..
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:44 schreef DaMook het volgende:
Kleurtjes.
http://www.fok.nl/gm/kleurtjestool.php
Ow en tagquote:.
Ik ben een zwartkijker en blijf zwart14 SHADES OF GREY
Roze.
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: