Whehehequote:Op maandag 31 december 2012 21:08 schreef DeZwabber het volgende:
Ja, saaie vrienden, dus dan maar thuis op de bank zitten terwijl mijn vader een top2000 concert met vergane hollandse glorie en Jan Smit kijkt.
Kauwboy al gekeken??quote:
Das een kwestie van het goede gezelschap zoeken.quote:Op maandag 31 december 2012 21:12 schreef oh-oh het volgende:
Ik haat Oud en Nieuw feestjes hoor, al die bezopen lui die je dan moet zoenen![]()
quote:Op maandag 31 december 2012 21:13 schreef oh-oh het volgende:
Sjon en Oscar doken samen onder de bank net bij een knal
![]()
Ze troosten elkaar maar lekker
God oh god, dat herinnert me aan een keer lang geleden in Leiden in een huis vol koorballen, die allemaal hun tong in iedereen wilden frotten, dat was zo ergquote:Op maandag 31 december 2012 21:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Das een kwestie van het goede gezelschap zoeken.
Ga je lekker gelijk jankend 2013 inquote:Op maandag 31 december 2012 21:13 schreef Nonneke het volgende:
Nee bewaar m voor straks in bed ! anders zit ik zo vroeg al te janken he
quote:Op maandag 31 december 2012 21:14 schreef Muis006 het volgende:
Ik keek gisteren een masterclass van de Great British bake-off en nu heb ik weer een bakspullenverlanglijst waar je U tegen zegt
20 olievaten fluorroze glazuur?quote:Op maandag 31 december 2012 21:14 schreef Muis006 het volgende:
Ik keek gisteren een masterclass van de Great British bake-off en nu heb ik weer een bakspullenverlanglijst waar je U tegen zegt
quote:Op maandag 31 december 2012 21:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
God oh god, dat herinnert me aan een keer lang geleden in Leiden in een huis vol koorballen, die allemaal hun tong in iedereen wilden frotten, dat was zo erg
Slimquote:Op maandag 31 december 2012 21:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik ga nooit meer naar Kookhuis aan de Maas, want ik heb er niet eens plek voor in mn keuken
quote:
Een pastamolen!quote:Op maandag 31 december 2012 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit alle sites af te speuren om iets leuks voor mezelf te bestellen, maar ik weet nog niet wat
Nee joh een bakvorm voor dit en een bakvorm voor dat en paletmessen en decoratiespuiten en weet ik hetquote:Op maandag 31 december 2012 21:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
20 olievaten fluorroze glazuur?
quote:Op maandag 31 december 2012 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit alle sites af te speuren om iets leuks voor mezelf te bestellen, maar ik weet nog niet wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |