Had geen zin meer.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:02 schreef Saind het volgende:
[..]
Wat was eigenlijk de deal dat je je oude account weg deed?
Leuke wedstrijden?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:13 schreef Caland het volgende:
Beste wensen iedereen.
In Engeland zijn ze gewoon aan het voetballen.( Ideaal voor zo een brakke dag.
Ik moet er niet aan denken man.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zo maar eens rest van de oliebollen opeten. Vette hap voor vette kater.
Daar ben je te laat mee, nu moet je mensen een gelukkig nieuwjaar wensenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:39 schreef mrstylo het volgende:
Goedemiddag.
Fijne jaarwisseling allemaal.
Een chick helemaal laveloos de taxi in moeten tillen met een paar man. Benieuwd hoe het daarmee afgelopen is.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:33 schreef Typisch het volgende:
Ik lag er om 6 uur 'al' in. Lekker taxitje naar huis gepakt met 8 andere, had het wel gezien en de drank sloeg flink in bij sommige gasten dus er werd alweer geouwehoerd.
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Een chick helemaal laveloos de taxi in moeten tillen met een paar man. Benieuwd hoe het daarmee afgelopen is.
Verkracht door de taxichauffeur.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Een chick helemaal laveloos de taxi in moeten tillen met een paar man. Benieuwd hoe het daarmee afgelopen is.
Dat zijn normale weekenden in Engeland, hier gebeurd dat alleen met O&N.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarheid. Helaas nog een paar maanden totdat ik weer naar newcastle mag.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:45 schreef E.H. het volgende:
[..]
Dat zijn normale weekenden in Engeland, hier gebeurd dat alleen met O&N.
Behoorlijk, ja. Van vrouwen mag je toch meer verwachten.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarheid. Helaas nog een paar maanden totdat ik weer naar newcastle mag.
Al vind ik het wel altijd iets beschamends hebben als een wijf er zo bij ligt.
Ola John Maddafuckerrrrrquote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:53 schreef Typisch het volgende:
Nu Narsingh zijn knie kapot is, betekent dat een vast plekje voor Schaken in Oranje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |