Thanks, jij ook poppetjequote:Op dinsdag 1 januari 2013 02:52 schreef charmed_angel het volgende:
Bleeeeeeh
Gelukkig nieuwjaar allemaal
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 03:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
gelukkig nieuwjaar kankerlul en de rest
Zeker buren die kwamen lagenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 10:13 schreef Ad_van_Eerd het volgende:
[..]
Oogverblindend. Goed spul. Niet geheel legaal, maar het risico waard.
Nee. Weinig knallen. Chinees siervuurwerk, alleen buren die vroegen waar het vandaan kwam.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 10:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Typfoutje, buren die kwamen klagen, had je daar last van?
Die gaan je aangeven bij de polizei!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 10:15 schreef Ad_van_Eerd het volgende:
[..]
Nee. Weinig knallen. Chinees siervuurwerk, alleen buren die vroegen waar het vandaan kwam.
Ik heb alleen gewezen naar het Chinees restaurant op de hoek.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 10:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die gaan je aangeven bij de polizei!
En toen waren ze als een gek naar hun huis toegerend.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 10:16 schreef Ad_van_Eerd het volgende:
[..]
Ik heb alleen gewezen naar het Chinees restaurant op de hoek.
Welke strijdbijl?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 10:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Laten we wel de strijdbijl begraven, ik heb jou weinig aangedaan, jij mij wat meer.
Glas water met een panadol of zo voor het slapen gaan en je hebt nergens last vanquote:Op dinsdag 1 januari 2013 11:15 schreef Hoppahoppa het volgende:
De Fuck. Nauwelijks gezopen, toch koppijn. Ik word oud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |