ik hoop echt op flink kutweer rond 00:00 , kan ik snel naar m'n nestquote:Op maandag 31 december 2012 17:49 schreef Luigi het volgende:
Woei, windje is aardig aangetrokken hier.. Geen idee of ik zo nog de rest van het vuurwerk af ga steken met die storm. Gaat alle kanten op denk ik.
wij hebben de pasta al op ?quote:Op maandag 31 december 2012 17:51 schreef Luigi het volgende:
Eerst maar eens de grillplaat aan hier. Ff de kerstrestjes opmaken!
Ach ik vind het ook wel weer jammer voor de mensen die zich gewoon gedragen en er hun centjes aan hebben besteed. Vond ik vroeger ook leuk tochquote:Op maandag 31 december 2012 17:52 schreef Joene het volgende:
[..]
ik hoop echt op flink kutweer rond 00:00 , kan ik snel naar m'n nest
maar ik ben verzuurd J!quote:Op maandag 31 december 2012 17:54 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ach ik vind het ook wel weer jammer voor de mensen die zich gewoon gedragen en er hun centjes aan hebben besteed. Vond ik vroeger ook leuk toch
jetzt Geht Los! Tot 01:00 ?quote:Op maandag 31 december 2012 17:56 schreef Vicky het volgende:
Wij gaan zo naar buiten..We hebben net gegeten, afwas is bijna klaar en dan gaat het los
vanaf half 7? Nahhhhh.. Zo ff half uurtje en dan ga ik lkker weer naar binnen..quote:
ja gelukkig is het journaal met me , en hoor ik net dat het zeikt van de regen en dikke storm om 00:00quote:Op maandag 31 december 2012 17:58 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ohja! Soms val ik ook een beetje uit m'n rol.
ik was er in november al klaar meequote:Op maandag 31 december 2012 19:01 schreef Vicky het volgende:
Ben er weer klaar mee... Vuurwerk is op... Nu weer lekekr binnen.. Veel te koud en nat buiten
ja uhh maar jij bent Joene...quote:
dat wel natuurlijk !quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |