ik hoop echt op flink kutweer rond 00:00 , kan ik snel naar m'n nestquote:Op maandag 31 december 2012 17:49 schreef Luigi het volgende:
Woei, windje is aardig aangetrokken hier.. Geen idee of ik zo nog de rest van het vuurwerk af ga steken met die storm. Gaat alle kanten op denk ik.
wij hebben de pasta al op ?quote:Op maandag 31 december 2012 17:51 schreef Luigi het volgende:
Eerst maar eens de grillplaat aan hier. Ff de kerstrestjes opmaken!
Ach ik vind het ook wel weer jammer voor de mensen die zich gewoon gedragen en er hun centjes aan hebben besteed. Vond ik vroeger ook leuk tochquote:Op maandag 31 december 2012 17:52 schreef Joene het volgende:
[..]
ik hoop echt op flink kutweer rond 00:00 , kan ik snel naar m'n nest
maar ik ben verzuurd J!quote:Op maandag 31 december 2012 17:54 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ach ik vind het ook wel weer jammer voor de mensen die zich gewoon gedragen en er hun centjes aan hebben besteed. Vond ik vroeger ook leuk toch
jetzt Geht Los! Tot 01:00 ?quote:Op maandag 31 december 2012 17:56 schreef Vicky het volgende:
Wij gaan zo naar buiten..We hebben net gegeten, afwas is bijna klaar en dan gaat het los
vanaf half 7? Nahhhhh.. Zo ff half uurtje en dan ga ik lkker weer naar binnen..quote:
ja gelukkig is het journaal met me , en hoor ik net dat het zeikt van de regen en dikke storm om 00:00quote:Op maandag 31 december 2012 17:58 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ohja! Soms val ik ook een beetje uit m'n rol.
ik was er in november al klaar meequote:Op maandag 31 december 2012 19:01 schreef Vicky het volgende:
Ben er weer klaar mee... Vuurwerk is op... Nu weer lekekr binnen.. Veel te koud en nat buiten
ja uhh maar jij bent Joene...quote:
dat wel natuurlijk !quote:
en dan een fles drank ? Ogen dicht en om 12 uur ffnieuwjaar wensen en tukken ?quote:Op maandag 31 december 2012 19:42 schreef Luigi het volgende:
Zo. Dat was de rest van het pakket. Best aardig voor die paar tientjes maar die 100shots gingen echt alle kanten op. Uk snel naar binnen gestuurd. Nu nog een oliebol als toetje.
Je kent me? Wild zat?quote:Op maandag 31 december 2012 19:45 schreef Joene het volgende:
[..]
en dan een fles drank ? Ogen dicht en om 12 uur ffnieuwjaar wensen en tukken ?
ik hang nu al op de bank ?quote:
wij gaan kluun kijken zometeenquote:Op maandag 31 december 2012 19:51 schreef Luigi het volgende:
[..]
Wij ook. Kijken Ice Age met een bolleke dus.
hier slaapt er 1 achter de bank op een matrasjequote:Op maandag 31 december 2012 19:52 schreef Luigi het volgende:
[..]
Mja hier moet het nog ff uk proof zijn.
Jennie stond na 2 minuten bibberend van angst op de overloop .quote:Op maandag 31 december 2012 19:54 schreef Swetsenegger het volgende:
Hier liggen de kinderen gewoon op bed. Om 11 uur maar eens roepen
Gewoon terugschoppen. Anders worden het van die jankerds.quote:Op maandag 31 december 2012 19:56 schreef Joene het volgende:
[..]
Jennie stond na 2 minuten bibberend van angst op de overloop .
quote:Op maandag 31 december 2012 19:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Gewoon terugschoppen. Anders worden het van die jankerds.
dat is het al echt een angsthaas en aangezien ik geen zin heb in een avond vol strijd vandaag , slaapt ze nu op matras achter de bank , prima optie kind slaapt , jeroen heeft rustquote:Op maandag 31 december 2012 19:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat is het al. Die pist vanavond in d'r bed van de angst. Dat weet ik nu al.quote:Op maandag 31 december 2012 19:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
mooi tochquote:Op maandag 31 december 2012 20:03 schreef Luigi het volgende:
Er zit er hier naast me op de bank 1 een oliebol weg te knagen alsof ze net níet 100 knakworstjes en mini frikadellen en stokbroodjes op heeft. Sjees!
ik zeg stel hem Jennifer voor perfecte match denk ikquote:Op maandag 31 december 2012 20:06 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb zo'n zoon die van een scheet al huilt.
Hij is al verliefd!quote:Op maandag 31 december 2012 20:06 schreef Joene het volgende:
[..]
ik zeg stel hem Jennifer voor perfecte match denk ik
maar Jennifer nog niet ?quote:
nee joh!quote:
ja en met Achmed , Mohammed , Yusuf als meest voorkomende klasgenootjes is het maar beter ook ?quote:Op maandag 31 december 2012 20:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
nee joh!
Die wilt niet bij de jongens zitten. Die dansen niet als K3.
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:33 schreef livelink het volgende:
Ik wens heel OUD een gelukkig NIEUWJAAR!
Nee, we denderen nog even door. Een zieke collega in een team van 5 geeft echt grote problemen. Dan start de sale vandaag/morgen en morgen sta ik maar met 1 andere collega. Het is écht gekkenwerk.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 08:49 schreef Brighteyes het volgende:
En bij jullie nu de werk-rust weer teruggekeered Saffier?
Ik denk dat de burgemeester een nachtje meeliep met de politie en kennelijk (gelukkig) was op ons plein de meeste actie. Dat betekent dat het een behoorlijke rustige jaarwisseling moet zijn geweest. In onze gemeente wil er nog wel eens wat ellende zijn met grote vuren en grote groepen jongeren en zo.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 02:48 schreef amaranta het volgende:
Gelukkig nieuwjaar!
Maareh, wat was dan de reden van het politiebezoek en de burgemeester?
Standaard ME enzo die klaar staat. Ja gezelligheid in den haag.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:45 schreef Incantrix het volgende:
Volgens mij is in Den Haag de burgemeester altijd op de been, mijn schoonzus zit in het jongerenwerk dus die werkt nauw samen met burgemeester en politie met oud en nieuw
gelukkig nieuwjaar!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 09:41 schreef danic het volgende:
Gelukkig nieuw jaar!!
Jemig livelink, wat een gedoe zeg! Wat een harde les hebben ze geleerd.
Eva is door al het vuurwerk heen geslapen en slaapt nu nog! Zit ik dan met mijn goeie gedrag door bewust op tijd naar bed te gaan gisteravond.
Lady, hoe is het met je kippies afgelopen?
Altijd goeie feestjes jaquote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Standaard ME enzo die klaar staat. Ja gezelligheid in den haag.
Oh echt?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:00 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat ie op kon zouten.
Was hij buiten? Wij hebben de onze binnengehouden.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:01 schreef livelink het volgende:
Mijn kat heb ik sinds gisterenmiddag niet meer gezien. Ik hoop nog steeds dat hij uit zichzelf zo ineens terugkomt, maar het duurt nu wel erg lang.
Ooow, whehe, ik was al erg onder de indrukquote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:02 schreef -Spring het volgende:
[..]
Nee, joh!Dat zou ik niet eens durven.
Wat zuur, Live!
Het lukte niet om hem binnen te houden. De kinderen renden in en uit. De andere kat is uit zichzelf binnengebleven.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:02 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Was hij buiten? Wij hebben de onze binnengehouden.
Is idd heel erg lastig, onze rooie greep ook echt elke mogelijkheid aan om een ontsnappingspoging te doen. Hoop dat 'ie snel terug is!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Het lukte niet om hem binnen te houden. De kinderen renden in en uit. De andere kat is uit zichzelf binnengebleven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |