ik hoop echt op flink kutweer rond 00:00 , kan ik snel naar m'n nestquote:Op maandag 31 december 2012 17:49 schreef Luigi het volgende:
Woei, windje is aardig aangetrokken hier.. Geen idee of ik zo nog de rest van het vuurwerk af ga steken met die storm. Gaat alle kanten op denk ik.
wij hebben de pasta al op ?quote:Op maandag 31 december 2012 17:51 schreef Luigi het volgende:
Eerst maar eens de grillplaat aan hier. Ff de kerstrestjes opmaken!
Ach ik vind het ook wel weer jammer voor de mensen die zich gewoon gedragen en er hun centjes aan hebben besteed. Vond ik vroeger ook leuk tochquote:Op maandag 31 december 2012 17:52 schreef Joene het volgende:
[..]
ik hoop echt op flink kutweer rond 00:00 , kan ik snel naar m'n nest
maar ik ben verzuurd J!quote:Op maandag 31 december 2012 17:54 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ach ik vind het ook wel weer jammer voor de mensen die zich gewoon gedragen en er hun centjes aan hebben besteed. Vond ik vroeger ook leuk toch
jetzt Geht Los! Tot 01:00 ?quote:Op maandag 31 december 2012 17:56 schreef Vicky het volgende:
Wij gaan zo naar buiten..We hebben net gegeten, afwas is bijna klaar en dan gaat het los
vanaf half 7? Nahhhhh.. Zo ff half uurtje en dan ga ik lkker weer naar binnen..quote:
ja gelukkig is het journaal met me , en hoor ik net dat het zeikt van de regen en dikke storm om 00:00quote:Op maandag 31 december 2012 17:58 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ohja! Soms val ik ook een beetje uit m'n rol.
ik was er in november al klaar meequote:Op maandag 31 december 2012 19:01 schreef Vicky het volgende:
Ben er weer klaar mee... Vuurwerk is op... Nu weer lekekr binnen.. Veel te koud en nat buiten
ja uhh maar jij bent Joene...quote:
dat wel natuurlijk !quote:
en dan een fles drank ? Ogen dicht en om 12 uur ffnieuwjaar wensen en tukken ?quote:Op maandag 31 december 2012 19:42 schreef Luigi het volgende:
Zo. Dat was de rest van het pakket. Best aardig voor die paar tientjes maar die 100shots gingen echt alle kanten op. Uk snel naar binnen gestuurd. Nu nog een oliebol als toetje.
Je kent me? Wild zat?quote:Op maandag 31 december 2012 19:45 schreef Joene het volgende:
[..]
en dan een fles drank ? Ogen dicht en om 12 uur ffnieuwjaar wensen en tukken ?
ik hang nu al op de bank ?quote:
wij gaan kluun kijken zometeenquote:Op maandag 31 december 2012 19:51 schreef Luigi het volgende:
[..]
Wij ook. Kijken Ice Age met een bolleke dus.
hier slaapt er 1 achter de bank op een matrasjequote:Op maandag 31 december 2012 19:52 schreef Luigi het volgende:
[..]
Mja hier moet het nog ff uk proof zijn.
Jennie stond na 2 minuten bibberend van angst op de overloop .quote:Op maandag 31 december 2012 19:54 schreef Swetsenegger het volgende:
Hier liggen de kinderen gewoon op bed. Om 11 uur maar eens roepen
Gewoon terugschoppen. Anders worden het van die jankerds.quote:Op maandag 31 december 2012 19:56 schreef Joene het volgende:
[..]
Jennie stond na 2 minuten bibberend van angst op de overloop .
quote:Op maandag 31 december 2012 19:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Gewoon terugschoppen. Anders worden het van die jankerds.
dat is het al echt een angsthaas en aangezien ik geen zin heb in een avond vol strijd vandaag , slaapt ze nu op matras achter de bank , prima optie kind slaapt , jeroen heeft rustquote:Op maandag 31 december 2012 19:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat is het al. Die pist vanavond in d'r bed van de angst. Dat weet ik nu al.quote:Op maandag 31 december 2012 19:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
mooi tochquote:Op maandag 31 december 2012 20:03 schreef Luigi het volgende:
Er zit er hier naast me op de bank 1 een oliebol weg te knagen alsof ze net níet 100 knakworstjes en mini frikadellen en stokbroodjes op heeft. Sjees!
ik zeg stel hem Jennifer voor perfecte match denk ikquote:Op maandag 31 december 2012 20:06 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb zo'n zoon die van een scheet al huilt.
Hij is al verliefd!quote:Op maandag 31 december 2012 20:06 schreef Joene het volgende:
[..]
ik zeg stel hem Jennifer voor perfecte match denk ik
maar Jennifer nog niet ?quote:
nee joh!quote:
ja en met Achmed , Mohammed , Yusuf als meest voorkomende klasgenootjes is het maar beter ook ?quote:Op maandag 31 december 2012 20:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
nee joh!
Die wilt niet bij de jongens zitten. Die dansen niet als K3.
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:33 schreef livelink het volgende:
Ik wens heel OUD een gelukkig NIEUWJAAR!
Nee, we denderen nog even door. Een zieke collega in een team van 5 geeft echt grote problemen. Dan start de sale vandaag/morgen en morgen sta ik maar met 1 andere collega. Het is écht gekkenwerk.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 08:49 schreef Brighteyes het volgende:
En bij jullie nu de werk-rust weer teruggekeered Saffier?
Ik denk dat de burgemeester een nachtje meeliep met de politie en kennelijk (gelukkig) was op ons plein de meeste actie. Dat betekent dat het een behoorlijke rustige jaarwisseling moet zijn geweest. In onze gemeente wil er nog wel eens wat ellende zijn met grote vuren en grote groepen jongeren en zo.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 02:48 schreef amaranta het volgende:
Gelukkig nieuwjaar!
Maareh, wat was dan de reden van het politiebezoek en de burgemeester?
Standaard ME enzo die klaar staat. Ja gezelligheid in den haag.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:45 schreef Incantrix het volgende:
Volgens mij is in Den Haag de burgemeester altijd op de been, mijn schoonzus zit in het jongerenwerk dus die werkt nauw samen met burgemeester en politie met oud en nieuw
gelukkig nieuwjaar!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 09:41 schreef danic het volgende:
Gelukkig nieuw jaar!!
Jemig livelink, wat een gedoe zeg! Wat een harde les hebben ze geleerd.
Eva is door al het vuurwerk heen geslapen en slaapt nu nog! Zit ik dan met mijn goeie gedrag door bewust op tijd naar bed te gaan gisteravond.
Lady, hoe is het met je kippies afgelopen?
Altijd goeie feestjes jaquote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Standaard ME enzo die klaar staat. Ja gezelligheid in den haag.
Oh echt?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:00 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat ie op kon zouten.
Was hij buiten? Wij hebben de onze binnengehouden.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:01 schreef livelink het volgende:
Mijn kat heb ik sinds gisterenmiddag niet meer gezien. Ik hoop nog steeds dat hij uit zichzelf zo ineens terugkomt, maar het duurt nu wel erg lang.
Ooow, whehe, ik was al erg onder de indrukquote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:02 schreef -Spring het volgende:
[..]
Nee, joh!Dat zou ik niet eens durven.
Wat zuur, Live!
Het lukte niet om hem binnen te houden. De kinderen renden in en uit. De andere kat is uit zichzelf binnengebleven.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:02 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Was hij buiten? Wij hebben de onze binnengehouden.
Is idd heel erg lastig, onze rooie greep ook echt elke mogelijkheid aan om een ontsnappingspoging te doen. Hoop dat 'ie snel terug is!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Het lukte niet om hem binnen te houden. De kinderen renden in en uit. De andere kat is uit zichzelf binnengebleven.
Ypenburg en leidschenveen zijn wel wijken waar ik rond blijf kijken voor een huisje. Ypenburg wordt ook weer flink gebouwd bij het hofbad zeg maar.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:52 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Altijd goeie feestjes ja
Nouja, Ypenburg was in elk geval rustig, het bleek dat alle vandalen zich enorm tegen verwachting in aan hun huisarresten hielden
Ik ben eerst 10KM gaan hardlopen. Beat thatquote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:51 schreef Luigi het volgende:
Ik was vanochtend voor 9-en beneden en ben echt gelijk aan de slag gegaan. Ik leef gewoon helemaal op merk ik
. Heerlijk!
Net ook de laatste oliebollen op en om 2013 goed te beginnen steken we vanavond de vetpan aan, whappa! Goede voornemens zijn voor homo's immers.
9 uur.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:51 schreef Luigi het volgende:
Ik was vanochtend voor 9-en beneden en ben echt gelijk aan de slag gegaan. Ik leef gewoon helemaal op merk ik
. Heerlijk!
Net ook de laatste oliebollen op en om 2013 goed te beginnen steken we vanavond de vetpan aan, whappa! Goede voornemens zijn voor homo's immers.
Neuh.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik ben eerst 10KM gaan hardlopen. Beat that
niet zeiken ! Winterkost FTW!quote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:56 schreef _Bar_ het volgende:
De beste wensen voor 2013!!!
Wij hebben de eerste ronde visites al afgelegd,nu ligt roy te slapen wij doen rustig aan,en dan straks ronde 2 visites.
Altijd gezellig om de fam weer even volledig te zien.En toch ook traditie elk jaar weer.
Ja, nee, daar ben ik zwaar fan van. Hutspot, spruitjesstamp, boerkakool, allemaal prima. Maar zuurkool...quote:
Ik heb net een telefoontje naar die ouwes van mij gedaan, ik blijf elkaar niet opzoeken hequote:
Moet ik wat apart houden voor je?quote:
dat lust ik ook hoor J .quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:00 schreef Luigi het volgende:
Nou, veel plezier met jullie zuurkool. Ik slib zo lekker dicht met iets dat uit 180 graden warm vet komt..
omfg! Kan. Je niet beter het dorpshuis afhuren ?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:01 schreef _Bar_ het volgende:
Ach valt wel mee hoor,overal borrelen,de laatste hapjes wegwerken. Langs opa's en oma's,tantes ooms neven en nichten,vanavond bij andere oom en tante langs waar de andere neven en nichten,en m'n pa is.
Ik weet eigenlijk niet beter om op 1ste jan langs de fam te gaan.
jij liever als ik..quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:56 schreef _Bar_ het volgende:
De beste wensen voor 2013!!!
Wij hebben de eerste ronde visites al afgelegd,nu ligt roy te slapen wij doen rustig aan,en dan straks ronde 2 visites.
Altijd gezellig om de fam weer even volledig te zien.En toch ook traditie elk jaar weer.
ik ben om 0.00 lekker binnen gebleven.. geen zin om iedereen de beste wensen te wensen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:06 schreef Luigi het volgende:
Ik trok gisteren om 23:55 de gordijnen dicht zodat niemand kon zien dat we thuis waren. Dat geeft wel aan hoeveel behoefte ik aan bezoek heb nu he?
gezelligheid Jquote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:06 schreef Luigi het volgende:
Ik trok gisteren om 23:55 de gordijnen dicht zodat niemand kon zien dat we thuis waren. Dat geeft wel aan hoeveel behoefte ik aan bezoek heb nu he?
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:06 schreef Luigi het volgende:
op je bezem ?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:08 schreef _Bar_ het volgende:
Morgen gaat roy weer naar de opvang en p werken,dan vlieg ik door het huis.
toch denk ik dat het best nog wel mee zou kunnen vallen ivm de hogere temperatuur buiten.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:07 schreef Ticootje het volgende:
Echt wat een mongolen die de zee in gingen vandaag. Omg.
Tlc. Maar nu is het say yes to the dress. Vrouwenmeuk dus. Soms mag het op.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:18 schreef _Bar_ het volgende:
Op welke zender word dat uitgezonden tico?
Laat em smaken swetsenegger!
Jah, volgens mij zijn er daar ook hele prima stukken. Moet ik eens navragen waar je het beste huizen kunt mijden? Schone zus heeft daar een pretty good idea vanquote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ypenburg en leidschenveen zijn wel wijken waar ik rond blijf kijken voor een huisje. Ypenburg wordt ook weer flink gebouwd bij het hofbad zeg maar.
Ja? Graag.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:33 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, volgens mij zijn er daar ook hele prima stukken. Moet ik eens navragen waar je het beste huizen kunt mijden? Schone zus heeft daar een pretty good idea van
Ja hoor, is haar wijk qua jongerenwerk, dus zij weet precies waar je niet moet wezenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja? Graag.
Voorlopig kunnen we niet weg. Maar stel dat het andere koophuis toch een keer verkocht wordt dan moeten we snel beslissen wat we gaan doen.
Ja, is goed! Zodra ik het amntwoord heb horen jullie mequote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:05 schreef laziness het volgende:
Oeh Inca mail mij ook eensWij blijven ook rondkijken voor huisjes in de regio.
Worden we buren?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:05 schreef laziness het volgende:
haha hier ookquote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:46 schreef Luigi het volgende:
Huis is hier ook schoner dan het in lange tijd is geweest. Heerlijk, die bende er uit.
Rijswijk is ook erg leukquote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:05 schreef laziness het volgende:
quote:
Rijswijk kan ook.quote:
Nou wie weetquote:
zo een issue hebben wij ook hoorquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:21 schreef laziness het volgende:
[..]
Nou wie weetmaar ook wij moeten eerst dit verkopen of eventueel verhuren.
dan.wilde ik ook net zeggen..quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:22 schreef laziness het volgende:
Het is toch niet zo gek dat een brandmelding voor een liftopsluiting gaat?
Ja maar jij bent claustrofobisch.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:28 schreef Joene het volgende:
Tot jezelf in die lift zit , dan wil je heel heel graag naar buiten . Ik heb ooit ook is 45 min opgesloten gezeten in zo een kreng op station sloterdijk , met een mannetje of 5 . De horror
Uiteraard!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:28 schreef Joene het volgende:
Tot jezelf in die lift zit , dan wil je heel heel graag naar buiten . Ik heb ooit ook is 45 min opgesloten gezeten in zo een kreng op station sloterdijk , met een mannetje of 5 . De horror
Nee, dat vonden wij ook niet!quote:
Dat idd, maar stel je nou voor dat er iemand instaat die een hartaanval oid krijgt?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:22 schreef laziness het volgende:
Het is toch niet zo gek dat een brandmelding voor een liftopsluiting gaat?
Dan maak je als brandweer zijnde opnieuw de afweging maar dat was nu niet het geval dus is brand meer risico.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:25 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Dat idd, maar stel je nou voor dat er iemand instaat die een hartaanval oid krijgt?
Dat iddquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:30 schreef laziness het volgende:
[..]
Dan maak je als brandweer zijnde opnieuw de afweging maar dat was nu niet het geval dus is brand meer risico.
Ik neem dat het continue afwegen van risico's is bij zulke meldingen.
Je krijgt achteraf en als je kind het hele kwartaal er was. Dus ik gok dat je in april krijgt.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:21 schreef Poesopstokje het volgende:
Als het goed is komt morgen de kinderbijslag!
Zouden wij die ook krijgen? Wordt op internet niet veel wijzer.. Zoon is eind november geboren, en hebben vorige week de aanvraag ingediend via DigiD.
Of krijgen wij nu een kwartaal later?
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je krijgt achteraf en als je kind het hele kwartaal er was. Dus ik gok dat je in april krijgt.
werkt hij via java? dan moet je die even updatenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:38 schreef trui het volgende:
GVD ik probeer al een uur zo'n HEMA-foto-agenda te vullen, maar op een of andere manier blijft m'n pc maar steeds hangen bij het 'bezig met laden agenda'. heb ik daar de hele middag foto's voor zitten selecteren. het moet uiteraard ook nog met enige haast, want voor m'n vader die bijna jarig is. iemand hier met enig idee wat te doen? ik heb 't al met een andere browser geprobeerd, ik heb m'n antivirus al tijdelijk uitgeschakeld, maar niks hoor. en ook nergens op internet vergelijkbare klachten of iets over een storing te vinden oid. Grmbl!!
en als je man de telefoon aanneemt en aanhoort wat hij te zeggen heeft?quote:Op woensdag 2 januari 2013 08:51 schreef -Spring het volgende:
Haha, Live. Zoals katten dat kunnen doen dus. Fijn!
Irritant, Trui! Heb je geen beschikking over een andere pc? Zijn het veel foto's. Zal ik het voor je proberen anders? Wordt dan wel vanavond pas.
Ik herken m'n vaders telefoonnummer inderdaad. En ik neem niet op. Probleem is alleen dat ik me daar dan weer schuldig over voel. Omdat ík dan nu degene ben die niet ingaat op zijn 'toenaderingspoging'. En dan krijg ik medelijden. Vooral als ik hoor dat ie m'n moeder ook had gebeld en zij ook niet heeft opgenomen.
M'n gevoelens hierover blijven elkaar ook afwisselen. Medelijden omdat ik 'm negeer, boosheid omdat ie énkel met O&N belt en een deel van m'n avond verziekt en verdriet omdat het allemaal zo gelopen is. Bluh.
Daar kun je wel weer een deur van intrappen!quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:48 schreef Ticootje het volgende:
Wij doen alleen de oudejaarsloterij mee. We hadden een tientje.
Snackbar zat ik aan te denken.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:54 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Daar kun je wel weer een deur van intrappen!
Niet bij Sam.quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:01 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Voor een gezin een patatje en een snack halen kost je tegenwoordig ook al snel 20 euro.
neuh, maar als je het enige verkooppunt bent hou je daar toch ff rekening mee dan? tis hier geen stad je weetz.quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:04 schreef Saffier het volgende:
Dat is toch niet zo raar na een zondag??
Wij doen niet mee. Mijn nichtje heeft ooit een groot bedrag gewonnen, hij is een aantal maanden terug hier in de wijk gevallen (flinke prijzen) en nu valt ie dus een dorp verderop. Statistisch gezien is de kans volgens mij nu heeeel klein dat wij ooit iets winnen, dus dan laat maar. Staatsloterij doen we dan wel weer.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:45 schreef amaranta het volgende:
Gisteren is in het dorp hiernaast de postcodekanjer gevallen. Spelen jullie mee in de pcloterij? En waarom wel/niet?
Wij spelen niet mee, en als de buren rijker zijn, tja, dat is dan maar zo. Dan zullen ze toch niet lang meer mijn buren blijven![]()
Kan wel wat dingen bedenken die ik met het geld kan doen. Maar als ik elke maand het geld van een lot ozij zet, kom ik ook al een heel eind!!
Dito, wel 7,50! Da's wel 1/4e lot terugquote:Op woensdag 2 januari 2013 14:18 schreef Vicky het volgende:
Ik heb dit jaar een oudejaarslot gekocht.. hebben 7,50 gewonnen.
postcodeloterij doe ik niet aan mee..
Twee daagjes (waarvan 1 handjes schudden en op gang komen en 1 vrijdag) en dan al weer weekend?quote:
Ik morgen thuis en dan vrijdag nog en dan weer weekend inderdaad.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:31 schreef Luigi het volgende:
[..]
Twee daagjes (waarvan 1 handjes schudden en op gang komen en 1 vrijdag) en dan al weer weekend?
Hoe ging je sollicitatie?quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik werk elke week maar 2 daagjes. 1 dag inkomen en 1 dag afbouwen naar het weekend toe.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Goed, heb al een uitnodiging voor een 2e gesprek.
Dat je zo om 16 uur op dag 1 zegt, Zaagmans is geweest ?quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik werk elke week maar 2 daagjes. 1 dag inkomen en 1 dag afbouwen naar het weekend toe.
Kut straks moet je weer fulltime werken ?quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Laak. Eurootje voor patat en kroket.quote:
Super!quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja das wel gezeik. En in fucking Den Haag. Uur met OV.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:59 schreef Joene het volgende:
[..]
Kut straks moet je weer fulltime werken ?
Ik had net Pak 1 weer uitgetrokken. Stond zo een beetje lafjes in mijn boxer m'n spijkerbroek te zoeken.quote:
Nee eigenlijk vind ik die 2 dagen wel zat? Jammer dat dat geen 4K bruto betaald.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:03 schreef Luigi het volgende:
Dat werken is leuk voor d'r bij maar het moet geen gewoonte worden vind ik.
1 euro voor een patatje en een kroket?? DAFUQ?quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:59 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Laak. Eurootje voor patat en kroket.
Kom je bij mij wonen?quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja das wel gezeik. En in fucking Den Haag. Uur met OV.
Mja. Misschien toch maar eens voornoemde loterijen gaan meesponsoren. Tot m'n 65e zie ik niet zitten hoor.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee eigenlijk vind ik die 2 dagen wel zat? Jammer dat dat geen 4K bruto betaald.
Dan weet je zeker dat er koeienklit in die kroket vermalen zit en die aardappel in de berm van de A12 is gekweekt.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:03 schreef Armageddon het volgende:
[..]
1 euro voor een patatje en een kroket?? DAFUQ?
Jaquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan weet je zeker dat er koeienklit in die kroket vermalen zit en die aardappel in de berm van de A12 is gekweekt.
Boks jonguh!quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:03 schreef Armageddon het volgende:
[..]
1 euro voor een patatje en een kroket?? DAFUQ?
Tot mijn 45ste vind ik al lang...quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:04 schreef Luigi het volgende:
[..]
Mja. Misschien toch maar eens voornoemde loterijen gaan meesponsoren. Tot m'n 65e zie ik niet zitten hoor.
Met de bontkragentram.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja das wel gezeik. En in fucking Den Haag. Uur met OV.
Jah en bier drinken en darten kijken.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Kunnen we samen optrekken tegen m0cro's?
Da's GVD nog 10 jaar.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tot mijn 45ste vind ik al lang...
Gefrituurd boeit dat kont!!!quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan weet je zeker dat er koeienklit in die kroket vermalen zit en die aardappel in de berm van de A12 is gekweekt.
Jij hebt ook je beste tijd wel gehad.quote:
Precies en je hebt ieder geval geen kroket met pretenties zoalsquote:
Dat suggereert dat ik een beste tijd heb gehad!quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:08 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jij hebt ook je beste tijd wel gehad.
Juist gewoon gemalen ophokkoe.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Precies en je hebt ieder geval geen kroket met pretenties zoalskwekkeboom
Daar zit dan opeens klit in van stamboekvee ofzo
Oei.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:09 schreef Luigi het volgende:
[..]
Dat suggereert dat ik een beste tijd heb gehad!
Nee. Je houdt rekening met rottigheid die vooral met dat soort dagen worden uitgehaald. Protocol is sowieso dat je zo min mogelijk geld in huis hebt, óók als je uitgiftepunt bent. Of waarschijnlijk juist omdat je het enige uitgiftepunt bent.quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:10 schreef simmu het volgende:
[..]
neuh, maar als je het enige verkooppunt bent hou je daar toch ff rekening mee dan? tis hier geen stad je weetz.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
lekkerrrrrrquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:36 schreef Saffier het volgende:
Ik ben onverwacht vrijdag lekker vrij
Eens verzinnen watvoor leuks ik met het spul kan gaan doen dan
Ben je vrij vrijdag?quote:
Zwemmen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:36 schreef Saffier het volgende:
Ik ben onverwacht vrijdag lekker vrij
Eens verzinnen watvoor leuks ik met het spul kan gaan doen dan
ja maar sporten en naar het ziekenhuis om 13.00quote:
als het even veel pijn doet is het toch mooi in evenwicht ?quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:42 schreef Vicky het volgende:
[..]
ja maar sporten en naar het ziekenhuis om 13.00
Prik in schouder is uitgewerkt... rechts weer net zoveel pojn als links![]()
Maarruuhh P en ik komen woensdag toch...
Ja, maar da's woensdag pas! Ben op zoek naar vertier voor vrijdagquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:42 schreef Vicky het volgende:
[..]
ja maar sporten en naar het ziekenhuis om 13.00
Prik in schouder is uitgewerkt... rechts weer net zoveel pojn als links![]()
Maarruuhh P en ik komen woensdag toch...
dat wel..quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:43 schreef Joene het volgende:
[..]
als het even veel pijn doet is het toch mooi in evenwicht ?
woensdag is nog best lang Anders .quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:45 schreef Vicky het volgende:
[..]
dat wel..
Voor je het weet is het woensdag
Amber gaat vr extra dagje naar de bso..
Daar zijn zwemvesten voor !!quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:41 schreef Saffier het volgende:
In mijn eentje met 2 kids durf ik niet. Tobias heeft nog geen diploma en Ylana ziet geen gevaar en wil alleen maar van de hoge glijbanen.
als jij je kinderen vrijdag nou gewoon ff in de binnenspeeltuin van het kraamhotel laat vermaken ?quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:57 schreef Ticootje het volgende:
Dan inderdaad iets van een ballenhel. Wat gaat het weer doen? Ik zat te denken om ff kinderboerderij te doen ofzo. Zwemmen red ik niet meer en een ballenhel trek ik geestelijk in niet zwangere toestand al moeilijk.
Hebben ze daar oppas dan??quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:00 schreef Joene het volgende:
[..]
als jij je kinderen vrijdag nou gewoon ff in de binnenspeeltuin van het kraamhotel laat vermaken ?
afgesloten speelhoek , niet voor langdurige vermaak maar wel zodat Jen en Leyla daar lekker ff kunnen spelenquote:
Zwemmen gaat niet meer, dan loop ik 2 dagen niet meer. Het is de zwembeweging die je zijwaarts maakt vertelde de zwemmevrouw. Anyway, het komt erop neer dat ik continu leyla moet tillen, want dat is een hangaap en af en toe behoorlijk moet sprinten om jen weer eens uit het diepe te vissen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:22 schreef Saffier het volgende:
Ik kan die Miep van 2 van mij écht niet alleen laten in een afgesloten speelhoek. Die krijgt het voor elkaar om daar echt uit te verdwijnen
Zwemmen is misschien wel een idee voor zondag Tico! Hoe gaat het met jou nu? Hoogzwanger nu toch?
Ah!quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:37 schreef Saffier het volgende:
Ik bedoelde dat voor mij voor zondag zwemmen wel een idee is![]()
Hoogzwanger zwemmen trok mijn bekken ook niet nee!
ahh, duidelijkquote:Op donderdag 3 januari 2013 08:30 schreef Lenaatje het volgende:
Leuk! Het is een gedeeltje van mijn naam, voluit is ie anders!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |