SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Gelukkig niet zegquote:Op maandag 31 december 2012 16:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al 2 minuten en nog geen opmerking van: Kom het maar laten zien!
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
nee, plassex gaat me te verquote:
Hoi spazm
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.![]()
Eerst eten en dan drank!quote:Op maandag 31 december 2012 17:01 schreef charmed_angel het volgende:
PROOST![]()
![]()
[ afbeelding ]
Aan het wachten op de chineesEn dan losssssssssssssssss
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
mag je straks op de pup oefenenquote:
Mja je krijgt er tenminste geen kramp vanquote:Op maandag 31 december 2012 17:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, plassex gaat me te ver
Hoi spazm
Hoi
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
quote:Op maandag 31 december 2012 17:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mag je straks op de pup oefenen![]()
Pup leest ff niet mee geloof ik
[b]AirwiN schreef [/b]
zich zelf pijpen?quote:Op maandag 31 december 2012 16:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maakt niet uit, ik heb besloten dat als ik kramp krijg, hun daarna de rest mogen doen.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Ik heb straks een lange wandelingquote:Op maandag 31 december 2012 17:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
1 Shotje
Want ik moet zo ook nog rijden
[b]AirwiN schreef [/b]
wij gaan niet eten, wij gaan snacken tijdens het zuipen.. Ik heb garnalensalade, krabsalade, tonijnsalade en eiersalade gemaakt... En de onderbuuf bakt beenhammetje, maakt monchou met schouderhamrolletjes en 50 oliebollen voor 6 manquote:
Die leest wel terugquote:Op maandag 31 december 2012 17:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Pup leest ff niet mee geloof ik![]()
Ik MOET ff eten anders haal ik middernacht niet eensquote:Op maandag 31 december 2012 17:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wij gaan niet eten, wij gaan snacken tijdens het zuipen.. Ik heb garnalensalade, krabsalade, tonijnsalade en eiersalade gemaakt... En de onderbuuf bakt beenhammetje, maakt monchou met schouderhamrolletjes en 50 oliebollen voor 6 man
[b]AirwiN schreef [/b]
misschien maar beter ook. Nu je hebt gezegd dat je er niet veel van bakt. Die gup is zo jong dat je m wijs kan maken dat jij een pro bent.quote:Op maandag 31 december 2012 17:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Pup leest ff niet mee geloof ik
Joh!quote:Op maandag 31 december 2012 17:03 schreef palawan het volgende:
Vrij! De rest van het jaar niet meer werkenDit account is niet meer in gebruik.![]()
quote:Op maandag 31 december 2012 17:03 schreef palawan het volgende:
Vrij! De rest van het jaar niet meer werken
Zo te zien wel jaquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik zie voordelenquote:Op maandag 31 december 2012 17:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
misschien maar beter ook. Nu je hebt gezegd dat je er niet veel van bakt. Die gup is zo jong dat je m wijs kan maken dat jij een pro bent.
[b]AirwiN schreef [/b]
nee. Mij neuken uiteraard. Kom. Ik werk ook niet gratisquote:
Slechter kan het nietquote:Op maandag 31 december 2012 17:03 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
daaahaaag 2012! kom maar op met 2013! nu al een topjaar
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Wat gaat er op mij geoefend worden?quote:Op maandag 31 december 2012 17:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mag je straks op de pup oefenen![]()
![]()
waarom kiesik altijd voor oudjes?quote:
Dat kan natuurlijk ook nogquote:Op maandag 31 december 2012 17:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee. Mij neuken uiteraard. Kom. Ik werk ook niet gratis14 SHADES OF GREY
Niksquote:Op maandag 31 december 2012 17:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat gaat er op mij geoefend worden?
[b]AirwiN schreef [/b]
niksquote:Op maandag 31 december 2012 17:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat gaat er op mij geoefend worden?
Omdat het kanquote:Op maandag 31 december 2012 17:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
waarom kiesik altijd voor oudjes?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ging jij niet eten koken? Soort van dinner for two heb ik vernomen?quote:Op maandag 31 december 2012 17:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik MOET ff eten anders haal ik middernacht niet eens![]()
![]()
ik was al bang dat je het over likken hadquote:Op maandag 31 december 2012 17:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee. Mij neuken uiteraard. Kom. Ik werk ook niet gratis![]()
![]()
Dan erf je eerderquote:Op maandag 31 december 2012 17:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
waarom kiesik altijd voor oudjes?![]()
die rimpelige zak.. Die doet het mquote:
Dinner for three!!quote:Op maandag 31 december 2012 17:05 schreef palawan het volgende:
[..]
Ging jij niet eten koken? Soort van dinner for two heb ik vernomen?
En het lijkt erop dat het gaat mislukken
[b]AirwiN schreef [/b]
Romantisch bij kaarslichtquote:Op maandag 31 december 2012 17:05 schreef palawan het volgende:
[..]
Ging jij niet eten koken? Soort van dinner for two heb ik vernomen?![]()
![]()
niet mijn dingquote:Op maandag 31 december 2012 17:05 schreef rival het volgende:
[..]
ik was al bang dat je het over likken had
Samen met Vinniequote:Op maandag 31 december 2012 17:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb straks een lange wandeling![]()
![]()
quote:Op maandag 31 december 2012 17:03 schreef palawan het volgende:
Vrij! De rest van het jaar niet meer werken![]()
![]()
Moet wel, mn lampen hangen nog steeds nietquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
had je wat anders verwacht dan?quote:Op maandag 31 december 2012 17:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dinner for three!!
En het lijkt erop dat het gaat mislukken
je weet niksquote:Op maandag 31 december 2012 17:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Beetje jammer dat ik jullie al door heb.
Dan nog gaat er niets geoefend wordenquote:Op maandag 31 december 2012 17:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Beetje jammer dat ik jullie al door heb.
En mn zoonquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Goed excuusquote:Op maandag 31 december 2012 17:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet wel, mn lampen hangen nog steeds niet![]()
Ik nietquote:Op maandag 31 december 2012 17:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
had je wat anders verwacht dan?![]()
Het gaat geheel volgens verwachting
[b]AirwiN schreef [/b]
Heeft die ook een date bij?quote:Op maandag 31 december 2012 17:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan nog gaat er niets geoefend worden
[..]
En mn zoon![]()
Gaat hij ook mee met jullie?quote:Op maandag 31 december 2012 17:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
En mn zoon![]()
quote:Op maandag 31 december 2012 17:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
En mn zoon![]()
![]()
nee want dan moet je eerst trouwen of in het testament opgenomen worden hahaquote:
En ik heb ook iets met sloebers
correct!! mijn 1e oud&nieuw dat ik de bank niet af kan/mag! maar dan kan het alleen maar beter worden!quote:
2013:. trouwen en we worden weer oom en tante
S. 2014
J. 2016![]()
Omdat je vaak niet weet waar het over gaatquote:Op maandag 31 december 2012 17:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben goed in lezen en niet reageren.
14 SHADES OF GREY
Ja, zijn vrienden wonen bij ER en Lotusss in de buurt dus daar gaat hij chillenquote:Op maandag 31 december 2012 17:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gaat hij ook mee met jullie?
[b]AirwiN schreef [/b]
Jawel hoor.quote:Op maandag 31 december 2012 17:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Omdat je vaak niet weet waar het over gaat![]()
ik zeg: je weet niks. En ik blijf daarbij. Puppy's kunnen nog niet lezen.quote:Op maandag 31 december 2012 17:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben goed in lezen en niet reageren.
Vin, dit is erg hoor!quote:Op maandag 31 december 2012 17:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Omdat je vaak niet weet waar het over gaat
Een burn van Tijn!
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat klinkt allemaal goed inderdaadquote:Op maandag 31 december 2012 17:07 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
correct!! mijn 1e oud&nieuw dat ik de bank niet af kan/mag! maar dan kan het alleen maar beter worden!
2013:. trouwen en we worden weer oom en tante
14 SHADES OF GREY
Soooon huppel... sooooonquote:Op maandag 31 december 2012 17:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet wel, mn lampen hangen nog steeds niet![]()
![]()
Het liefst heb ik die tot het vuurwerk voorbij is bij mijquote:Op maandag 31 december 2012 17:08 schreef palawan het volgende:
[..]
En die gaat vrijwillig mee?![]()
En jullie willen hem meehebben?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 31 december 2012 17:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zeg: je weet niks. En ik blijf daarbij. Puppy's kunnen nog niet lezen.
[b]AirwiN schreef [/b]
Maar hij nietquote:Op maandag 31 december 2012 17:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het liefst heb ik die tot het vuurwerk voorbij is bij mij![]()
gezelligquote:Op maandag 31 december 2012 17:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, zijn vrienden wonen bij ER en Lotusss in de buurt dus daar gaat hij chillen
En dan om 0:05 mama gelukkig niet jaar komen wensen?![]()
Niet als jij het hem uitlegtquote:Op maandag 31 december 2012 17:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vin, dit is erg hoor!
Een burn van Tijn!
14 SHADES OF GREY
En ik weet het welquote:Op maandag 31 december 2012 17:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zeg: je weet niks. En ik blijf daarbij. Puppy's kunnen nog niet lezen..
![]()
VOER!!!
Fijne jaarwisseling jullie
[b]AirwiN schreef [/b]
Smakelijk en jullie ook een fijne jaarwisselingquote:Op maandag 31 december 2012 17:19 schreef Huppelmuts het volgende:
VOER!!!
Fijne jaarwisseling jullie![]()
.
![]()
De vieze flikker.. Pa kwam mn oliebollen afgeven, gaat H. voor de deur staan, heel hard lopen kuchen enzo
Van hetzelfdequote:Op maandag 31 december 2012 17:19 schreef Huppelmuts het volgende:
VOER!!!
![]()
neukzé !quote:Op maandag 31 december 2012 17:19 schreef Huppelmuts het volgende:
VOER!!!
Eet smakelijk, goed uiteinde en tot volgend jaarquote:Op maandag 31 december 2012 17:19 schreef Huppelmuts het volgende:
VOER!!!
![]()
jij ook P-Jquote:Op maandag 31 december 2012 17:24 schreef rival het volgende:
ook maar eens de pc afsluiten!
fijne avond allemaal en een goed nieuwjaar he!
Veel plezier iedereen
14 SHADES OF GREY
kutautocorrect? Ik wilde ze ook een gelukkig nieuwjaar wensen..quote:
Mja, iedereen hier een superformiweldigfantakolosachtig bruut, gezond, gelukkig, stout, speels, fijn, lekker, fantastisch, heerlijk en seksvol nieuwjaar!
Ik ga douchen en dan naar de rest. Ajuus!
Dat heb je nu toch ook gedaan? Ze gaan het nieuwe jaar gelukkig en goed beginnenquote:Op maandag 31 december 2012 17:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kutautocorrect? Ik wilde ze ook een gelukkig nieuwjaar wensen..![]()
![]()
Jij ook!quote:Op maandag 31 december 2012 17:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Mja, iedereen hier een superformiweldigfantakolosachtig bruut, gezond, gelukkig, stout, speels, fijn, lekker, fantastisch, heerlijk en seksvol nieuwjaar!
Ik ga douchen en dan naar de rest. Ajuus!![]()
Ik word zo moe van jullie he
[b]AirwiN schreef [/b]
Wacht maar tot het verteringsproces echt goed begintquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 31 december 2012 17:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wacht maar tot het verteringsproces echt goed begint![]()
![]()
Mijn nieuwe aanrecht nog niet, maar zal niet lang meer durenquote:Op maandag 31 december 2012 17:37 schreef muhahaha het volgende:
Is er al op het aanrecht geneukt ?.
Wie ging er op het aanrecht neuken dan?quote:Op maandag 31 december 2012 17:37 schreef muhahaha het volgende:
![]()
Ik ga even douchen
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ben nog niet thuisquote:Op maandag 31 december 2012 17:37 schreef muhahaha het volgende:
![]()
![]()
PANIEK!!
Wat moet ik aan!!
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 31 december 2012 17:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
WHO cares het gaat toch wel weer uit![]()
![]()
![]()
Trainingsbroek en topje dus maarquote:Op maandag 31 december 2012 17:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
WHO cares het gaat toch wel weer uit![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Mag nietquote:Op maandag 31 december 2012 17:56 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga ook de laptop afsluiten
Allemaal een fijne jaarwisseling en fijne nieuwjaarsseks
Ciao![]()
Goede voornemen he
[b]AirwiN schreef [/b]
Jij ook een fijne jaarwisselingquote:Op maandag 31 december 2012 17:56 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga ook de laptop afsluiten
Allemaal een fijne jaarwisseling en fijne nieuwjaarsseks
Ciao![]()
![]()
Sexehquote:Op maandag 31 december 2012 17:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Trainingsbroek en topje dus maar
Fijne jaarwisseling charmed![]()
![]()
Jullie denken allemaal maar aan 1 dingquote:Op maandag 31 december 2012 17:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sexeh
Fijne jaarwisseling charmed![]()
Maar ondertussen heb ik nog steeds geen idee wat ik aan moet doen
[b]AirwiN schreef [/b]
Zo pffffffffffffffffffff ff bijkomenWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Weet ik ook nietquote:Op maandag 31 december 2012 17:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jullie denken allemaal maar aan 1 ding![]()
Maar ondertussen heb ik nog steeds geen idee wat ik aan moet doen![]()
![]()
Waarvan?quote:Op maandag 31 december 2012 17:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Zo pffffffffffffffffffff ff bijkomen![]()
![]()
Van al het partyhardy'en juweeeeeeeeeeeeetzzzquote:What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Nu al bezopen?quote:Op maandag 31 december 2012 18:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Van al het partyhardy'en juweeeeeeeeeeeeetzzz![]()
![]()
Nahhh nog nietquote:.. Maar wel druk gehad
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Mooi zoquote:Op maandag 31 december 2012 18:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nahhh nog niet.. Maar wel druk gehad
![]()
![]()
Sowiesoquote:.. Maar ik moet het uiteraard nog wel heeeeeul lang volhouden eh
Uiteraard, uiteraardquote:Op maandag 31 december 2012 18:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Sowieso.. Maar ik moet het uiteraard nog wel heeeeeul lang volhouden eh
.
![]()
Zo omgekleed dit dat alles. Op naar ER en Lotusss
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:
Zometeen lekker van alles eten YEAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Wat een prachtige dag
En ben je al dik?quote:Op maandag 31 december 2012 18:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Wat een prachtige dagEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Smakelijk alvast en fijne jaarwisselingquote:Op maandag 31 december 2012 18:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Wat een prachtige dag.
![]()
Jij ook alvast Vinquote:Op maandag 31 december 2012 18:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Smakelijk alvast en fijne jaarwisseling.
En iedereen hier uiteraardquote:![]()
quote:Op maandag 31 december 2012 18:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Jij ook alvast Vin
En iedereen hier uiteraard
[..]![]()
Iedereen een fijne avond.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Oehlolalalaquote:Op maandag 31 december 2012 18:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
You are doin' it wrong
Het is Lolalala
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Zo en nu?14 SHADES OF GREY
Geduld.quote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Lekkerquote:14 SHADES OF GREY
Inderdaadquote:hopen dat het zo blijft
14 SHADES OF GREY
Buienradar ligt er uit hier. Iedereen is waarschijnlijk kijken of ie droog over kan komen. Hier vlak voor het eten opeens flink last van maagkrampen. Nu weer over, maar zit nu nog een beetje in dubio wat betreft door wind en regen naar de kroeg om daar op een onrustige maag alcohol naar binnen te gooien. Zo bijzonder is het ook weer niet dat kroegfeestje en scheelt me weer een dag brak zijn. Jep, ben een mietje.![]()
Of je wordt oudquote:Op maandag 31 december 2012 19:11 schreef xFriendx het volgende:
Buienradar ligt er uit hier. Iedereen is waarschijnlijk kijken of ie droog over kan komen. Hier vlak voor het eten opeens flink last van maagkrampen. Nu weer over, maar zit nu nog een beetje in dubio wat betreft door wind en regen naar de kroeg om daar op een onrustige maag alcohol naar binnen te gooien. Zo bijzonder is het ook weer niet dat kroegfeestje en scheelt me weer een dag brak zijn. Jep, ben een mietje.![]()
![]()
Waar is Friend jarig dan krijgt hij een rollatorquote:
14 SHADES OF GREY
Dat sowieso. Ik drink al een flink stuk minder en ja, tis wel een beetje een 'been there done that' verhaal. Hoewel het ook altijd wel leuk is om wat mensen weer te zien. Maar blijf toch een hoop nieuwjaar wensen, zoen, smak en een zootje bier naar binnen gieten terwijl er slechte muziek draait.quote:![]()
Nu 29 en in november naar de 30. Wat niet veel anders zal zijn als 29quote:Op maandag 31 december 2012 19:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waar is Friend jarig dan krijgt hij een rollator![]()
![]()
Ik zal het onthoudenquote:Op maandag 31 december 2012 19:21 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nu 29 en in november naar de 30. Wat niet veel anders zal zijn als 29ik wil een scootmobiel
14 SHADES OF GREY
Ik heb eigenlijk nooit oud en nieuw in de kroeg gevierd. Ik was altijd onder vrienden of familie en nu met gezinquote:Op maandag 31 december 2012 19:20 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat sowieso. Ik drink al een flink stuk minder en ja, tis wel een beetje een 'been there done that' verhaal. Hoewel het ook altijd wel leuk is om wat mensen weer te zien. Maar blijf toch een hoop nieuwjaar wensen, zoen, smak en een zootje bier naar binnen gieten terwijl er slechte muziek draait.
thuis.
Je moet er zelf wat van maken
Ik trek thuis wel een biertje open![]()
Ze komen je halenquote:
14 SHADES OF GREY
Hier meestal voorzitten bij iemand met een groepje, daarna gaat iedereen naar de dorpskroeg om zich te bezatten. Dat is het samengevat wel zo'n beetjequote:Op maandag 31 december 2012 19:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit oud en nieuw in de kroeg gevierd. Ik was altijd onder vrienden of familie en nu met gezin
thuis.
Je moet er zelf wat van maken
Ik trek thuis wel een biertje open![]()
![]()
Gezellig. Ik kan me gewoon ff niet heugen wanneer ik voor het laatst in een kroeg ben geweestquote:Op maandag 31 december 2012 19:29 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hier meestal voorzitten bij iemand met een groepje, daarna gaat iedereen naar de dorpskroeg om zich te bezatten. Dat is het samengevat wel zo'n beetje![]()
![]()
Ik heb verschillende dingen gedaan en dit jaar doe ik niets14 SHADES OF GREY
Van hetzelfde!quote:Op maandag 31 december 2012 19:40 schreef Spezza19 het volgende:
Iedereen alvast de beste wensen voor 2013!!![]()
Zo, dat was de laatste fap van 2012
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Was het vuurwerk?quote:Op maandag 31 december 2012 20:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, dat was de laatste fap van 2012
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Nog een paar uurquote:Op maandag 31 december 2012 20:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, dat was de laatste fap van 2012dus het kan nog wel een keer
14 SHADES OF GREY
Gaat hier nu wel steeds harder. Ben ook steeds kijken hoe hard het gaat en zo. Want moet een kilometer of 5-6 fietsen en dan kan je flink doorweekt raken. Taxi moet ik dan in mn eentje bestellen en hopen dat ik die op de terugweg ook te pakken kan krijgen, daar doe ik dus niet aan.quote:Op maandag 31 december 2012 20:33 schreef sararaats het volgende:
Regent het bij jullie ook zo hard?
Ik lig ziekjes in bed![]()
iig een explosiequote:
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Ik heb helaas een hele lange oplaadtijdquote:Op maandag 31 december 2012 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog een paar uurdus het kan nog wel een keer
2 uur moet toch wel lukkenquote:Op maandag 31 december 2012 20:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb helaas een hele lange oplaadtijd14 SHADES OF GREY
Sowiesoquote:Op maandag 31 december 2012 21:03 schreef xFriendx het volgende:
Boh Rokje, erotiek in haar zuiverste vorm.
doe nie zo gek nie.. teveel eer :$quote:What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Sowiesooooooo. Kusjons.quote:Op maandag 31 december 2012 21:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
doe nie zo gek nie.. teveel eer :$happy new year
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
kusjeee jij ookquote:Op maandag 31 december 2012 21:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Sowiesooooooo. Kusjons.happy new year
![]()
Nee hoor ik ben er nietquote:
14 SHADES OF GREY
o kom je dan ook hier langs?quote:Op maandag 31 december 2012 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nieuwjaarsschoonmaak
Kerstboom eruit flikkeren![]()
Ramen lappen, dweilen.. Heerlijk
dus![]()
ooow maar dan kook ik welquote:Op maandag 31 december 2012 21:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee Ik heb genoeg aan mijn eigen woning
dus![]()
Doe ze de groeten van mij daar in Gorkumquote:14 SHADES OF GREY
HoiIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
autisten zijn jullie toch een beetje, fok!ken in gezelschapquote:Op maandag 31 december 2012 21:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En dan mij beschuldigen van Fok!ken14 SHADES OF GREY
Nope. Wel geil!quote:Op maandag 31 december 2012 21:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
HEEEEEEHOOOOOOHOI
Ben je al dronken?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:gelukkig nieuwjaar.. waar is de fles champagne gebleven? AAAAAH
MI en ziek zijn in je hoofd zijn nooit een goede combi
dus![]()
Evie wil je erover praten.quote:Op maandag 31 december 2012 21:49 schreef Evie het volgende:
[..]gelukkig nieuwjaar.. waar is de fles champagne gebleven? AAAAAH
MI en ziek zijn in je hoofd zijn nooit een goede combi14 SHADES OF GREY
Proostquote:Op maandag 31 december 2012 21:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hier ook![]()
* LovelyLady neemt nog een biertjeIk neem net mijn eerste
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Biertje
14 SHADES OF GREY
Allemaal thuis met oud en nieuw ?The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
Hoiquote:. En lukt het cachen
?
Ik zit thuis om de katjes in de gaten te houden, de ene kijkt naar het vuurwerk en de andere vind het toch een beetje eng en heeft zich teruggetrokken. Straks mogelijk nog wel opstap
.
Moet er eens een gaan zoekenquote:Op maandag 31 december 2012 22:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hoi. En lukt het cachen
?
Ik zit thuis om de katjes in de gaten te houden, de ene kijkt naar het vuurwerk en de andere vind het toch een beetje eng en heeft zich teruggetrokken. Straks mogelijk nog wel opstap
.
Nog geen tijd voor gehad.
Ik zit ook bij de katjes. Ze zijn opvallend rustig eigenlijk.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Ik ben hier alleen met Fok!14 SHADES OF GREY
Hier wil 1 kat naar buiten, de ander ligt in de vensterbank te kijken naar vuurwerk en de derde ligt onder de bank...![]()
Ah okquote:Op maandag 31 december 2012 22:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Moet er eens een gaan zoeken
Nog geen tijd voor gehad.
Ik zit ook bij de katjes. Ze zijn opvallend rustig eigenlijk..
Je de ene zit hier gefascineerd naar buiten te kijken en de andere ligt op een stoel onder de eettafel.
Hier net zoquote:Op maandag 31 december 2012 22:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ah ok.
Je de ene zit hier gefascineerd naar buiten te kijken en de andere ligt op een stoel onder de eettafel.
Gekke beesten. Vorig jaar zaten ze allebei verstopt.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Ben benieuwd hoelang Mac naar buiten blijft zitten starenquote:Op maandag 31 december 2012 22:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hier net zo
Gekke beesten. Vorig jaar zaten ze allebei verstopt.. En of Tosh zo nog eens tevoorschijn komt
.
Ah jij wist de namen nog nietquote:. Coole namen he
.
De buren gaan zeker karaoke doen... Muziek hard en meer lawaai dan het vuurwerk
Ik heb morgen een kater en die heet tijn
14 SHADES OF GREY
Water tussendoor drinken, voor je naar bed gaan ook nog een glas of liever 2quote:Op maandag 31 december 2012 22:17 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb morgen een kater en die heet tijn![]()
Hier waren we er ook eentje kwijt al de hele avond, maar die is teruggevonden onder de bank..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Goed planquote:Op maandag 31 december 2012 22:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Water tussendoor drinken, voor je naar bed gaan ook nog een glas of liever 2![]()
Ik ben toch over mijn slaap heen dus het maakt niet zo weer uit14 SHADES OF GREY
Whehe iedereen hier heeft katten lijkt het wel.
Lolquote:. Makkelijk aanspreken als ze iets stouts doen wel
.
Mocht er ooit nog een bijkomen noem ik die Jobs denk ik, maar er komt er geen meer bij denk ik, 2 is genoeg.
Neequote:Op maandag 31 december 2012 22:20 schreef DaMook het volgende:
Whehe iedereen hier heeft katten lijkt het wel.
ik heb nog minder met dieren dan mensen
14 SHADES OF GREY
Zooplus ? Ik ben laatst overgestopt van Whiskas junio naar Sanabelle no grain, dat zou goed voer moeten zijn. Eerst een zakje getest, ze eten het, nu een 10 kilo zak staanquote:.
Maar jij hebt een part time katerquote:Op maandag 31 december 2012 22:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Neeik heb nog minder met dieren dan mensen
.
ik heb ook sanabelle. Maar dan de grote brokkenquote:Op maandag 31 december 2012 22:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zooplus ? Ik ben laatst overgestopt van Whiskas junio naar Sanabelle no grain, dat zou goed voer moeten zijn. Eerst een zakje getest, ze eten het, nu een 10 kilo zak staan.
![]()
![]()
Ja, en 2013 is een goed begin voor een katerquote:Op maandag 31 december 2012 22:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar jij hebt een part time kater.
14 SHADES OF GREY
Ik las alleen dat de poep er minder door zo gaan stinken, maar dat is niet waarquote:Op maandag 31 december 2012 22:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb ook sanabelle. Maar dan de grote brokken.
Wel handig, weer een ding meer dat ik online bestel en niet meer voor naar de winkel hoefen goedkoper
.
Hehequote:Op maandag 31 december 2012 22:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, en 2013 is een goed begin voor een kater.
Ik vind het wel meevallen, van dat goedkope rotvoer daar stinken ze nog meer van.quote:Op maandag 31 december 2012 22:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik las alleen dat de poep er minder door zo gaan stinken, maar dat is niet waar.
Wel handig, weer een ding meer dat ik online bestel en niet meer voor naar de winkel hoefen goedkoper
.
Maar de vacht van 1 kat is zo superzacht geworden, en doordat hij geen kleine brokjes meer heeft neemt hij meer de tijd, wat voor zijn gewicht ook goed was. Hij begint er weer een beetje als een kater uit te zien ipv een mager katje![]()
![]()
Ik let er nooit op wat ze etenquote:Op maandag 31 december 2012 22:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen, van dat goedkope rotvoer daar stinken ze nog meer van.
Maar de vacht van 1 kat is zo superzacht geworden, en doordat hij geen kleine brokjes meer heeft neemt hij meer de tijd, wat voor zijn gewicht ook goed was. Hij begint er weer een beetje als een kater uit te zien ipv een mager katje, ik vul hun gezamelijke voorbakje 2x per dag
. Ze zijn (nog) niet dik dus zal wel ongeveer goed zijn
. Eentje schranst wel altijd wel veel geluid
.
Hier krijgen ze 2 keer per dag eten, 's ochtends en 's avonds, waarvan 1 apart eten krijgt want apart voer (tegen blaasgruis) en de andere 2 eten Sanabellequote:Op maandag 31 december 2012 22:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik let er nooit op wat ze eten, ik vul hun gezamelijke voorbakje 2x per dag
. Ze zijn (nog) niet dik dus zal wel ongeveer goed zijn
. Eentje schranst wel altijd wel veel geluid
.
![]()
Eten ze het dan ook in 1x op of kunnen ze net als de mijne verspreid over de dag zelf weten wanneer ze een hapje eten ?quote:Op maandag 31 december 2012 22:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hier krijgen ze 2 keer per dag eten, 's ochtends en 's avonds, waarvan 1 apart eten krijgt want apart voer (tegen blaasgruis) en de andere 2 eten SanabelleThe only easy day, was yesterday. (USMC)
ze eten het in 1 keer op, wat overblijft wil ik nog wel eens apart zettenquote:Op maandag 31 december 2012 22:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Eten ze het dan ook in 1x op of kunnen ze net als de mijne verspreid over de dag zelf weten wanneer ze een hapje eten ?
Ik kan het niet laten staan want degen met dieetvoer mag dus niet dat andere voer![]()
Ik wil de eerste post in 2013 hebben in deze SCquote:14 SHADES OF GREY
quote:Op maandag 31 december 2012 22:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil de eerste post in 2013 hebben in deze SC![]()
![]()
Ah ok, lijkt me wel lastig, maar ook niet eigenlijkquote:Op maandag 31 december 2012 22:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ze eten het in 1 keer op, wat overblijft wil ik nog wel eens apart zetten
Ik kan het niet laten staan want degen met dieetvoer mag dus niet dat andere voer. Ik zou dan bang zijn dat ze honger hebben tussen de maaltijden door
.
Ach ja je moet iets doen hequote:.
ze zijn snel gewend hoor. En ik dacht echt dat dat apart voeren een hel zou zijn maar dat valt alles mee.....quote:Op maandag 31 december 2012 22:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ah ok, lijkt me wel lastig, maar ook niet eigenlijk. Ik zou dan bang zijn dat ze honger hebben tussen de maaltijden door
.
![]()
Ze komen bij mij wel al allebei aan een vaste kant zitten als ik ze een snoepje geefquote:Op maandag 31 december 2012 22:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ze zijn snel gewend hoor. En ik dacht echt dat dat apart voeren een hel zou zijn maar dat valt alles mee....., elke keer de T rechts en M links
.
Dat apart voeren hoop ik nooit te hoeven, maar dat is wel iets waar ik over nagedacht heb hoe ik dat zou moeten doen, denk dat ik dan ook niets meer kan laten staan, ook omdat ze maar in een ruimte zitten, alleen voeren met mij erbij zou het dan zijn.The only easy day, was yesterday. (USMC)
Zorg altijd voor vers water het liefst op 2 verschillende plekken. Zeker als ze geholpen zijn verandert een hoop.in de spijsvertering. Helemaal voorkomen kan je niet maar het is een duur grapje als ze het eenmaal hebben.quote:Op maandag 31 december 2012 22:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ze komen bij mij wel al allebei aan een vaste kant zitten als ik ze een snoepje geef, elke keer de T rechts en M links
.
Dat apart voeren hoop ik nooit te hoeven, maar dat is wel iets waar ik over nagedacht heb hoe ik dat zou moeten doen, denk dat ik dan ook niets meer kan laten staan, ook omdat ze maar in een ruimte zitten, alleen voeren met mij erbij zou het dan zijn.![]()
Ik heb altijd 1 bakje vers water staan, ververs ik zeker 3 a 4 keer per dagje, geholpen zijn ze ookquote:Op maandag 31 december 2012 22:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zorg altijd voor vers water het liefst op 2 verschillende plekken. Zeker als ze geholpen zijn verandert een hoop.in de spijsvertering. Helemaal voorkomen kan je niet maar het is een duur grapje als ze het eenmaal hebben..
En Tosh durft nu het rustiger is buiten weer op mijn bureau en bij het raam te komen. Mac is ondertussen op de krabpaal gaan liggen, staat ook vlakbij het raam, is eigenlijk d'r normale plek
.
Jij ook alvastquote:![]()
.
Picsquote:
14 SHADES OF GREY
Dan verstop jij je toch in je kastje daar vinden ze je nooit.quote:Op maandag 31 december 2012 23:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik mag niks zeggen anders komen ze me opzoeken14 SHADES OF GREY
Je bent daar, maar ze komen je toch opzoekenquote:Op maandag 31 december 2012 23:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik mag niks zeggen anders komen ze me opzoeken![]()
.
Het is een complot je moet ons gewoon nieuwsgierig makenquote:Op maandag 31 december 2012 23:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik mag niks zeggen anders komen ze me opzoeken![]()
Jawelquote:Op maandag 31 december 2012 23:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan verstop jij je toch in je kastje daar vinden ze je nooit.
Ik vul het zelf wel inMijn MI zijn veel beter dan de werkelijkheid
14 SHADES OF GREY
Ja en? Zo gevaarlijk is Huppel nietquote:14 SHADES OF GREY
Truequote:Op maandag 31 december 2012 23:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is een complot je moet ons gewoon nieuwsgierig maken
Wel als ze 2 meter van je af zit...quote:Op maandag 31 december 2012 23:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en? Zo gevaarlijk is Huppel nietDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Vinnie houdt haar wel bezigquote:Op maandag 31 december 2012 23:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wel als ze 2 meter van je af zit...14 SHADES OF GREY
![]()
.
"Vrienden" van je buren die zwaar vuurwerk bij je in je eigen tuin geparkeerde auto gooien......![]()
Als ik schade heb morgen, sloop ik de auto van de buurmanDit account is niet meer in gebruik.![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Succesquote:Op maandag 31 december 2012 23:35 schreef Spezza19 het volgende:
"Vrienden" van je buren die zwaar vuurwerk bij je in je eigen tuin geparkeerde auto gooien......![]()
Als ik schade heb morgen, sloop ik de auto van de buurman
14 SHADES OF GREY
Sowieso, mensen met zwaar vuurwerkquote:Op maandag 31 december 2012 23:35 schreef Spezza19 het volgende:
Als ik schade heb morgen, sloop ik de auto van de buurman. Afschieten die mensen
.
Hihi Tosh ligt nu het weer even stil is alweer op mijn arm in de weg te liggen. Eens kijken of ie zometeen blijft liggen als alles losbarst
.
Ik heb je zin 4x gelezen en ik snap er nog geen snars vanquote:Op maandag 31 december 2012 23:39 schreef DaMook het volgende:
Hihi Tosh ligt nu het weer even stil is alweer op mijn arm in de weg te liggen. Eens kijken of ie zometeen blijft liggen als alles losbarst
.
ninja-edit
Die van mij zijn nog steeds rustig. Die harde knal van net deed ze vrij weinig. Net wat eten gegeven ter afleiding.quote:Op maandag 31 december 2012 23:39 schreef DaMook het volgende:
.
En likt mijn neus na een kusje. En kin
. Maar kijkt al wel op na een knal buiten
.
Mijn catharinaparkietje zit redelijk te chillen, kijkt niet eens op van de knallen. Beestje is net 4 maanden oud ofzo
Tosh is kat en net gevlucht voor vuurwerkquote:Op maandag 31 december 2012 23:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb je zin 4x gelezen en ik snap er nog geen snars van
ninja-edit. Nu weer terug
, maar de knallen nu zetten hem weer op scherp, dus ik haal hem nu niet meer aan zolang ie gespannen doet
.
De mijne mogen sowieso niet naar buiten, maar als ze dat wel mochten zou ik dat nu ook niet toelatenquote:Op maandag 31 december 2012 23:42 schreef LovelyLady het volgende:
Dikkie loopt alleen maar te mekkeren dat hij naar buiten wil
Noway.
Ik zal hun bakje ook eens vullen en vers water neerzettenquote:Op maandag 31 december 2012 23:41 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Die van mij zijn nog steeds rustig. Die harde knal van net deed ze vrij weinig. Net wat eten gegeven ter afleiding..
Terechtquote:Op maandag 31 december 2012 23:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
De mijne mogen sowieso niet naar buiten, maar als ze dat wel mochten zou ik dat nu ook niet toelaten.
![]()
![]()
Alleen het zuidoosten van Limburg blijft droogquote:Op maandag 31 december 2012 23:45 schreef LovelyLady het volgende:
Heb net voor de grap buienradar bekeken
Daar hebben ze kaarsen voor vuurwerk toch?quote:Op maandag 31 december 2012 23:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Alleen het zuidoosten van Limburg blijft droog
Mjah ik vind vuurwerk wel mooi, maar ik ben en blijf voorstander van een gemeentelijk vuurwerk en geen particulier vuurwerk meer
.
Die regen vind ik jammer voor de mensen die het leuk vinden, maar niet erg.
Dan ga je naar een andere kamerquote:Op maandag 31 december 2012 23:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, das vervelend in gezelschap.
14 SHADES OF GREY
Vind alleen maar goed. Wordt alles zeiknat, hoeven jochies ook niet meer te gaan zoeken naar vuurwerk wat niet is geploft ofzoquote:Op maandag 31 december 2012 23:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Alleen het zuidoosten van Limburg blijft droog![]()
Het gebeurdquote:Op maandag 31 december 2012 23:57 schreef Spezza19 het volgende:
Mensen die zoeken naar niet ontploft vuurwerk
Forum Opties Forumhop: Hop naar: