Nee hoor, als die dame aan welke rechter dan ook vertelt dat die afspraken met haar zijn gemaakt nog voordat d'r zoon is gecremeerd/begraven, dan gaan ze aan die afspraken weinig waarde hechten.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:28 schreef icloud het volgende:
[..]
Dan sta ik sterker, en is het veel makkelijker om te bewijzen dat ze ontrecht in de ziekewet zit.
Precies dat kan, maar dan moet ZIJ bewijzen tot ze ontoerekeningsvatbaar was op dat moment.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Bullshit, jouw advocaat weet dat een overeenkomst ontbonden kan worden ivm haar geestesgesteldheid![]()
De wet beschermt haar wel.
Ik geloof je niet meer, geen enkel advocaat zal zich ZO vies opstellen.
Gaat makkelijk, haar zoon is net overledenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:34 schreef icloud het volgende:
[..]
Precies dat kan, maar dan moet ZIJ bewijzen tot ze ontoerekeningsvatbaar was op dat moment.
Voor haar werkzaamheden heb ik nog steeds heel veel bewondering.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor, als die dame aan welke rechter dan ook vertelt dat die afspraken met haar zijn gemaakt nog voordat d'r zoon is gecremeerd/begraven, dan gaan ze aan die afspraken weinig waarde hechten.
Sowieso ga jij er dus nu al van uit dat ze jou wil naaien. Dat ze uberhaupt 'nep' en onterecht in de ziektewet zou gaan zitten. Waar is je vertrouwen en waardering voor deze vrouw, nogmaals, die je in de OP nog zo ophemelde?
Ze is haar zoon kwijtgeraakt. Dat lijkt me voldoende 'bewijs'quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:34 schreef icloud het volgende:
[..]
Precies dat kan, maar dan moet ZIJ bewijzen tot ze ontoerekeningsvatbaar was op dat moment.
Maar je moet haar toch al die tijd vertrouwd hebben, aangezien ze je administratie doet en daar geld in om gaat? Waar is dat vertrouwen in haar ineens gebleven dan?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:34 schreef icloud het volgende:
[..]
Voor haar werkzaamheden heb ik nog steeds heel veel bewondering.
Dat zegt niks over haar geestelijke gesteldheid, in praktische zin misschien wel, maar in juridische zin niet, een advocaat kan dit zeer goed uitspelenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ze is haar zoon kwijtgeraakt. Dat lijkt me voldoende 'bewijs'
Zoals je weet is het mijn ex en ik ken haar lang genoeg om te weten dat ze fantastische vrouw is als alles op de rails staat die veel werk verzet en goed werk.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar je moet haar toch al die tijd vertrouwd hebben, aangezien ze je administratie doet en daar geld in om gaat? Waar is dat vertrouwen in haar ineens gebleven dan?
Jij denkt 'zoon dood, nu zal het wel een onbetrouwbare feeks worden'?
Je staat sterker want ze heeft beloofd niet in te storten, en als ze dat toch doet dat telt het niet want het is niet volgens afspraak?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:28 schreef icloud het volgende:
[..]
Dan sta ik sterker, en is het veel makkelijker om te bewijzen dat ze ontrecht in de ziekewet zit.
De wijsheid van de 35+-vrouwen. Bloedirritant en genadeloos, maar bewezen accuraatquote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
Waarom ontspoort een topic altijd als en bepaalde groep vrouwen een topic komen binnenstormen
Ik trek me dit natuurlijk aan, want ik hou van jou, dus ik heb ff teruggelezen... Het heeft niets met die vrouwen te maken, maar alles met TS. Er is eigenlijk geen onvertogen woord gevallenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
Waarom ontspoort een topic altijd als en bepaalde groep vrouwen een topic komen binnenstormen
Behalve dat TS wordt aangevallen op het feit dat hij meer doet dan hij verplicht is, maar datdat volgens de vrouwen in dit topic niet genoeg is en hij en slechte werkgever zou zijn.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik trek me dit natuurlijk aan, want ik hou van jou, dus ik heb ff teruggelezen... Het heeft niets met die vrouwen te maken, maar alles met TS. Er is eigenlijk geen onvertogen woord gevallen
Lees je er nou bewust overheen dat hij haar eruit wil werken, mocht blijken dat ze het niet redt om binnen een paar weken weer fulltime te werken?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:11 schreef sanger het volgende:
[..]
Behalve dat TS wordt aangevallen op het feit dat hij meer doet dan hij verplicht is, maar datdat volgens de vrouwen in dit topic niet genoeg is en hij en slechte werkgever zou zijn.
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:11 schreef sanger het volgende:
[..]
Behalve dat TS wordt aangevallen op het feit dat hij meer doet dan hij verplicht is, maar datdat volgens de vrouwen in dit topic niet genoeg is en hij en slechte werkgever zou zijn.
Was dat niet nadat hij al aangevallen werd? De eerste posts al....quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Lees je er nou bewust overheen dat hij haar eruit wil werken, mocht blijken dat ze het niet redt om binnen een paar weken weer fulltime te werken?
Oh, hij verzint maar wat?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:13 schreef sanger het volgende:
[..]
Was dat niet nadat hij al aangevallen werd? De eerste posts al....
Kun jij dat beoordelen?quote:
Troll of niet, feit is wel dat er en hoop reacties instaan die alleen op menselijke gronden o moeten gaan en niet op wettelijke gronden. En dat die reacties door overwegend vrouwen geplaatst worden....quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, TS werd er inderdaad steeds geloofwaardiger op. Voor een sprookje.
Jij suggereert toch dat het eruit willen werken iets is wat hij naar voren brengt nadat hij scherpe reacties heeft gehad? Wil dat zeggen dat hij haar niet wil ontslaan?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:18 schreef sanger het volgende:
[..]
Kun jij dat beoordelen?
Ik doel meer op de reacties voordat hij over ontslag begon. Daar wordt hij al afschildert als onmenselijk en en slecht werkgever. Terwijl hij meer doet als waar hij toe verplicht is. Met zulke reacties is het niet raar dat een topic ontspoort.
Ik val TS aan, omdat zijn niveau van bezorgdheid snel is veranderd naar: hoe kom ik van dat wijf af.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:11 schreef sanger het volgende:
[..]
TS moet het gewoon zakelijk houden.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:11 schreef sanger het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |