abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121041294
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 18:07 schreef icloud het volgende:

[..]

Directeur monteur of eigenlijk meer verkoper tegenwoordig, ik blijf eigenaar.
Dan moet je toch maar eens zorgen dat je bedrijf op poten blijft. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat het bedrijf afhankelijk is van één persoon.
If not now, then when.
pi_121041374
Maar OT: Het is je ex, dus ik neem aan dat het contact nauw is. Kijk per dag hoe het gaat. Stel een max. in van twee weken (meer kan blijkbaar niet). Het is voor een persoon natuurlijk ook beter om wat onder de mensen te zijn (afleiding) dan elke keer in gedachten met je overleden zoon zijn (alhoewel je dat niet kunt vermijden).
If not now, then when.
pi_121041418
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 18:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Maar OT: Het is je ex, dus ik neem aan dat het contact nauw is. Kijk per dag hoe het gaat. Stel een max. in van twee weken (meer kan blijkbaar niet). Het is voor een persoon natuurlijk ook beter om wat onder de mensen te zijn (afleiding) dan elke keer in gedachten met je overleden zoon zijn (alhoewel je dat niet kunt vermijden).
2weken vrij
2 weken 50%
2 weken 75 %

is de deal zoals ik al eerder poste.
pi_121041512
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 18:13 schreef icloud het volgende:

[..]

2weken vrij
2 weken 50%
2 weken 75 %

is de deal zoals ik al eerder poste.
Aah, kijk eens aan. Ik had niet het hele topic doorgelezen vandaar. Klinkt prima denk ik zo. Gewoon aankijken hoe het gaat.
If not now, then when.
pi_121041545
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 18:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Aah, kijk eens aan. Ik had niet het hele topic doorgelezen vandaar. Klinkt prima denk ik zo. Gewoon aankijken hoe het gaat.
Dacht ik toch ook.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 januari 2013 @ 18:18:03 #181
163650 Greys
pi_121041579
Op de eerste bladzijde van je topic beschrijf je de band tussen haar en jou als "zeer goed" en 1 dag later wil ze niet meer met je praten en ben je niet meer welkom bij haar?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_121041616
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 18:18 schreef Greys het volgende:
Op de eerste bladzijde van je topic beschrijf je de band tussen haar en jou als "zeer goed" en 1 dag later wil ze niet meer met je praten en ben je niet meer welkom bij haar?
Ja klopt, ze heeft even geen behoefte aan mij, gezien haar zoon en ik niet door een deur konden snap ik dat wel.(eerder uitgebreid beschreven)

Maar voor de rest hebben we best goed contact
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 januari 2013 @ 18:21:44 #183
163650 Greys
pi_121041692
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 18:19 schreef icloud het volgende:

[..]

Ja klopt, ze heeft even geen behoefte aan mij, gezien haar zoon en ik niet door een deur konden snap ik dat wel.(eerder uitgebreid beschreven)

Maar voor de rest hebben we best goed contact
Jullie hebben zo'n goede verstandhouding dat je nu haar ontslag al sneaky aan het voorbereiden bent? Omdat je zei 'dan mag ze d'r sleutel inleveren maar dat weet ze nog niet'. Terwijl je in de OP nog aan het ophemelen was over hoe goed en waardevol ze voor jou en je bedrijf is geweest...
Apart. Dan zou je zeggen dat je wel wat meer loyaal naar haar zou zijn, zeker in een situatie als deze, als zij al die tijd zo goed voor jouw bedrijf is geweest.

En ik snap best dat 'zaken zijn zaken', maar hoe je nu al over haar praat over sleutels inleveren, klopt totaal niet met hoe je haar eerder beschreef als zo ongeveer de onmisbare spil van je bedrijf, administratief.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 1 januari 2013 @ 18:21:51 #184
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121041693
Maar verder ben je echt geloofwaardig hoor.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_121041721
quote:
Dacht ik toch ook.
Hmm als dit een echt topic is ben je gewoon een klootzak eerste klas. Waarschijnlijk deugde je stiefzoon wel, maar jij helemaal niet.Ben je gewoon een vuillak die zichzelf geweldig vind omdat hij iemand die haar zoon is kwijtgeraakt wel tweeënhalve week extra vrij geeft!

Ik mag toch hopen dat je bedrijf kapot gaat, mocht je inderdaad deze situatie aangrijpen om haar de zaak uit te werken. Wanneer je ex slim is gaat ze een half jaar in de ziektewet zitten, ga je vanzelf kapot vanwege het feit dat je niet of onderverzekerd bent. Heb je het gebrek aan administratie niet voor nodig.
pi_121041727
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 18:21 schreef Greys het volgende:

[..]

Jullie hebben zo'n goede verstandhouding dat je nu haar ontslag al sneaky aan het voorbereiden bent? Omdat je zei 'dan mag ze d'r sleutel inleveren maar dat weet ze nog niet'. Terwijl je in de OP nog aan het ophemelen was over hoe goed en waardevol ze voor jou en je bedrijf is geweest...
Apart. Dan zou je zeggen dat je wel wat meer loyaal naar haar zou zijn, zeker in een situatie als deze, als zij al die tijd zo goed voor jouw bedrijf is geweest.

En ik snap best dat 'zaken zijn zaken', maar hoe je nu al over haar praat over sleutels inleveren, klopt totaal niet met hoe je haar eerder beschreef als zo ongeveer de onmisbare spil van je bedrijf, administratief.
Ze blijft een zeer gewaardeerde kracht, die zeer veel werk verzet maar als ze thuis zit kan niks met haar.... dan moet ik opzoek naar nieuwe ze is niet onvervangbaar
pi_121041769
En ja, moet jij eens kijken hoe snel een bedrijfsarts meegaat in het ziek verklaren van iemand die haar kind is kwijtgeraakt! Geen enkel probleem hoor. is zo geregeld.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 januari 2013 @ 18:25:25 #188
163650 Greys
pi_121041795
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 18:23 schreef icloud het volgende:

[..]

Ze blijft een zeer gewaardeerde kracht, die zeer veel werk verzet maar als ze thuis zit kan niks met haar.... dan moet ik opzoek naar nieuwe ze is niet onvervangbaar
Maar de toon waarop je dat brengt 'lever die sleutels maar in en ze weet het nog niet' klinkt echt belachelijk :) Want die weken dat ze al 50% en 75% gaat werken zijn al hartstikke waardevol voor je, daarin kan ze echt heel veel werk voor je verzetten hoor in die uren en wordt jouw bedrijf geen administratieve chaos. Wees haar dankbaar ipv d'r nu al haast over de drempel te pleuren.

Waar ik je eerder in dit topic een heel redelijke 'baas' vond, vind ik je nu een botte oetlul en geloof ik er eerlijk gezegd helemaal niets meer van :) Maar succes met alles.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_121041809
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 18:24 schreef delpit het volgende:
En ja, moet jij eens kijken hoe snel een bedrijfsarts meegaat in het ziek verklaren van iemand die haar kind is kwijtgeraakt! Geen enkel probleem hoor. is zo geregeld.
Precies daarom heb ik deze afspraken zo snel mogelijk gemaakt, haar geen kans geven om de ziektewet te gaan.
  † In Memoriam † dinsdag 1 januari 2013 @ 18:26:04 #190
43556 miss_dynastie
pi_121041819
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 18:24 schreef delpit het volgende:
TS denkt dat ondervangen te hebben door niet in een bedrijfsarts te voorzien...
pi_121041826
Wow, dit topic treedt nog dieper in detail dan ik gelezen had. Volgens mij denken we ook te luchtig. Een vader en een moeder hier in mijn dorp hebben hun zoon vorig jaar kwijtgeraakt. Die zijn zeker een jaar uit de running geweest. Het is natuurlijk een lastige kwestie.
If not now, then when.
pi_121041839
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 18:25 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar de toon waarop je dat brengt 'lever die sleutels maar in en ze weet het nog niet' klinkt echt belachelijk :) Want die weken dat ze al 50% en 75% gaat werken zijn al hartstikke waardevol voor je, daarin kan ze echt heel veel werk voor je verzetten hoor in die uren en wordt jouw bedrijf geen administratieve chaos. Wees haar dankbaar ipv d'r nu al haast over de drempel te pleuren.

Waar ik je eerder in dit topic een heel redelijke 'baas' vond, vind ik je nu een botte oetlul en geloof ik er eerlijk gezegd helemaal niets meer van :) Maar succes met alles.
Als ze echt 50 en 75 % gaat werken dan gooi ik haar niet over de drempel, natuurlijk niet dan is mijn probleem opgelost.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 januari 2013 @ 18:27:56 #193
163650 Greys
pi_121041873
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 18:25 schreef icloud het volgende:

[..]

Precies daarom heb ik deze afspraken zo snel mogelijk gemaakt, haar geen kans geven om de ziektewet te gaan.
En je denkt dat als ze na de uitvaart instort bijvoorbeeld dat ze dan door jouw afspraken niet alsnog in de ziektewet 'mag'/kan?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_121041878
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 18:00 schreef icloud het volgende:

[..]

Ik verdien geen geld met emotie.
Zij is de spil van jouw bedrijf, zoals je reeds meerdere malen beschreven hebt, behandel haar dan ook zo. Zij heeft zojuist haar zoon verloren, waar the fuck is jouw menselijkheid. Gun haar haar rust. Het overschot is nog niet koud *spreekwoordelijk* en kijk wat jij flikt. Je bent vies, je advocaat zaken met haar laten bespreken, terwijl zij zich nu een nachtmerrie bevindt. Weet je wat, zet de afspraken op papier en laat haar het ondertekenen! Geen rechter, die haar aan die afspraken laat houden.
Bah, wat ben jij meedogenloos!

Over ontslag kun je nadenken, met deze vieze spelletjes weet ik dat zij een mooie factor zal krijgen over haar vergoeding.
pi_121041884
quote:
Tja, waarschijnlijk ben je gewoon een trol gezien al je berichten. Tis wel te hopen.

Die 50% - 75% regeling gaat je anders echt niet helpen hoor. Geestelijk ingestort, is geestelijk ingestort, daar doet geen enkele regeling iets aan. Sterker nog, gezien het moment waarop jij dit geregeld hebt (de kist staat nog boven de grond) zal dit alleen maar tegen je werken.
pi_121041892
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 18:27 schreef Greys het volgende:

[..]

En je denkt dat als ze na de uitvaart instort bijvoorbeeld dat ze dan door jouw afspraken niet alsnog in de ziektewet 'mag'/kan?
Dan sta ik sterker, en is het veel makkelijker om te bewijzen dat ze ontrecht in de ziekewet zit.
  dinsdag 1 januari 2013 @ 18:29:35 #197
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_121041922
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 18:28 schreef icloud het volgende:

[..]

Dan sta ik sterker, en is het veel makkelijker om te bewijzen dat ze ontrecht in de ziekewet zit.
Je hebt er echt verstand van, niet? Of heeft je goede vriend, de advocaat je dat verteld?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_121041932
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 18:28 schreef icloud het volgende:

[..]

:')

Wederom, geen rechter, die haar zal opdragen deze afspraak na te komen.
  dinsdag 1 januari 2013 @ 18:30:04 #199
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_121041935
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 18:26 schreef icloud het volgende:

[..]

Als ze echt 50 en 75 % gaat werken dan gooi ik haar niet over de drempel, natuurlijk niet dan is mijn probleem opgelost.
Dus als ze het toch moeilijker krijgt dan ze nu heeft ingeschat, is het einde oefening voor haar? :o
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_121041964
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 18:29 schreef Ambipur het volgende:

[..]

:')

Wederom, geen rechter, die haar zal opdragen deze afspraak na te komen.
Nogmaals mijn advocaat heeft dit geregeld, een rechter kan weinig in dit soort gevallen, de wet beschermt haar niet, hij kan hoogstens beslissen om haar een kleine vergoeding mee te geven bij ontslag.

Daarnaast is het zo dat een keuringarts makkelijk met bedrijven meegaat, de meeste boeit het niet en willen geen gezeik met advocaten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')