Dan moet je toch maar eens zorgen dat je bedrijf op poten blijft. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat het bedrijf afhankelijk is van één persoon.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:07 schreef icloud het volgende:
[..]
Directeur monteur of eigenlijk meer verkoper tegenwoordig, ik blijf eigenaar.
2weken vrijquote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Maar OT: Het is je ex, dus ik neem aan dat het contact nauw is. Kijk per dag hoe het gaat. Stel een max. in van twee weken (meer kan blijkbaar niet). Het is voor een persoon natuurlijk ook beter om wat onder de mensen te zijn (afleiding) dan elke keer in gedachten met je overleden zoon zijn (alhoewel je dat niet kunt vermijden).
Aah, kijk eens aan. Ik had niet het hele topic doorgelezen vandaar. Klinkt prima denk ik zo. Gewoon aankijken hoe het gaat.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:13 schreef icloud het volgende:
[..]
2weken vrij
2 weken 50%
2 weken 75 %
is de deal zoals ik al eerder poste.
Dacht ik toch ook.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Aah, kijk eens aan. Ik had niet het hele topic doorgelezen vandaar. Klinkt prima denk ik zo. Gewoon aankijken hoe het gaat.
Ja klopt, ze heeft even geen behoefte aan mij, gezien haar zoon en ik niet door een deur konden snap ik dat wel.(eerder uitgebreid beschreven)quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:18 schreef Greys het volgende:
Op de eerste bladzijde van je topic beschrijf je de band tussen haar en jou als "zeer goed" en 1 dag later wil ze niet meer met je praten en ben je niet meer welkom bij haar?
Jullie hebben zo'n goede verstandhouding dat je nu haar ontslag al sneaky aan het voorbereiden bent? Omdat je zei 'dan mag ze d'r sleutel inleveren maar dat weet ze nog niet'. Terwijl je in de OP nog aan het ophemelen was over hoe goed en waardevol ze voor jou en je bedrijf is geweest...quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:19 schreef icloud het volgende:
[..]
Ja klopt, ze heeft even geen behoefte aan mij, gezien haar zoon en ik niet door een deur konden snap ik dat wel.(eerder uitgebreid beschreven)
Maar voor de rest hebben we best goed contact
Hmm als dit een echt topic is ben je gewoon een klootzak eerste klas. Waarschijnlijk deugde je stiefzoon wel, maar jij helemaal niet.Ben je gewoon een vuillak die zichzelf geweldig vind omdat hij iemand die haar zoon is kwijtgeraakt wel tweeënhalve week extra vrij geeft!quote:Dacht ik toch ook.
Ze blijft een zeer gewaardeerde kracht, die zeer veel werk verzet maar als ze thuis zit kan niks met haar.... dan moet ik opzoek naar nieuwe ze is niet onvervangbaarquote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Jullie hebben zo'n goede verstandhouding dat je nu haar ontslag al sneaky aan het voorbereiden bent? Omdat je zei 'dan mag ze d'r sleutel inleveren maar dat weet ze nog niet'. Terwijl je in de OP nog aan het ophemelen was over hoe goed en waardevol ze voor jou en je bedrijf is geweest...
Apart. Dan zou je zeggen dat je wel wat meer loyaal naar haar zou zijn, zeker in een situatie als deze, als zij al die tijd zo goed voor jouw bedrijf is geweest.
En ik snap best dat 'zaken zijn zaken', maar hoe je nu al over haar praat over sleutels inleveren, klopt totaal niet met hoe je haar eerder beschreef als zo ongeveer de onmisbare spil van je bedrijf, administratief.
Maar de toon waarop je dat brengt 'lever die sleutels maar in en ze weet het nog niet' klinkt echt belachelijkquote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:23 schreef icloud het volgende:
[..]
Ze blijft een zeer gewaardeerde kracht, die zeer veel werk verzet maar als ze thuis zit kan niks met haar.... dan moet ik opzoek naar nieuwe ze is niet onvervangbaar
Precies daarom heb ik deze afspraken zo snel mogelijk gemaakt, haar geen kans geven om de ziektewet te gaan.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:24 schreef delpit het volgende:
En ja, moet jij eens kijken hoe snel een bedrijfsarts meegaat in het ziek verklaren van iemand die haar kind is kwijtgeraakt! Geen enkel probleem hoor. is zo geregeld.
TS denkt dat ondervangen te hebben door niet in een bedrijfsarts te voorzien...quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:24 schreef delpit het volgende:
En ja, moet jij eens kijken hoe snel een bedrijfsarts meegaat in het ziek verklaren van iemand die haar kind is kwijtgeraakt! Geen enkel probleem hoor. is zo geregeld.
Als ze echt 50 en 75 % gaat werken dan gooi ik haar niet over de drempel, natuurlijk niet dan is mijn probleem opgelost.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar de toon waarop je dat brengt 'lever die sleutels maar in en ze weet het nog niet' klinkt echt belachelijkWant die weken dat ze al 50% en 75% gaat werken zijn al hartstikke waardevol voor je, daarin kan ze echt heel veel werk voor je verzetten hoor in die uren en wordt jouw bedrijf geen administratieve chaos. Wees haar dankbaar ipv d'r nu al haast over de drempel te pleuren.
Waar ik je eerder in dit topic een heel redelijke 'baas' vond, vind ik je nu een botte oetlul en geloof ik er eerlijk gezegd helemaal niets meer vanMaar succes met alles.
En je denkt dat als ze na de uitvaart instort bijvoorbeeld dat ze dan door jouw afspraken niet alsnog in de ziektewet 'mag'/kan?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:25 schreef icloud het volgende:
[..]
Precies daarom heb ik deze afspraken zo snel mogelijk gemaakt, haar geen kans geven om de ziektewet te gaan.
Zij is de spil van jouw bedrijf, zoals je reeds meerdere malen beschreven hebt, behandel haar dan ook zo. Zij heeft zojuist haar zoon verloren, waar the fuck is jouw menselijkheid. Gun haar haar rust. Het overschot is nog niet koud *spreekwoordelijk* en kijk wat jij flikt. Je bent vies, je advocaat zaken met haar laten bespreken, terwijl zij zich nu een nachtmerrie bevindt. Weet je wat, zet de afspraken op papier en laat haar het ondertekenen! Geen rechter, die haar aan die afspraken laat houden.quote:
Tja, waarschijnlijk ben je gewoon een trol gezien al je berichten. Tis wel te hopen.quote:Precies daarom heb ik deze afspraken zo snel mogelijk gemaakt, haar geen kans geven om de ziektewet te gaan.
Dan sta ik sterker, en is het veel makkelijker om te bewijzen dat ze ontrecht in de ziekewet zit.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:27 schreef Greys het volgende:
[..]
En je denkt dat als ze na de uitvaart instort bijvoorbeeld dat ze dan door jouw afspraken niet alsnog in de ziektewet 'mag'/kan?
Je hebt er echt verstand van, niet? Of heeft je goede vriend, de advocaat je dat verteld?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:28 schreef icloud het volgende:
[..]
Dan sta ik sterker, en is het veel makkelijker om te bewijzen dat ze ontrecht in de ziekewet zit.
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:28 schreef icloud het volgende:
[..]
Dan sta ik sterker, en is het veel makkelijker om te bewijzen dat ze ontrecht in de ziekewet zit.
Dus als ze het toch moeilijker krijgt dan ze nu heeft ingeschat, is het einde oefening voor haar?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:26 schreef icloud het volgende:
[..]
Als ze echt 50 en 75 % gaat werken dan gooi ik haar niet over de drempel, natuurlijk niet dan is mijn probleem opgelost.
Nogmaals mijn advocaat heeft dit geregeld, een rechter kan weinig in dit soort gevallen, de wet beschermt haar niet, hij kan hoogstens beslissen om haar een kleine vergoeding mee te geven bij ontslag.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wederom, geen rechter, die haar zal opdragen deze afspraak na te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |