Ja vreselijk!! Maar ik hoef nu de deur niet meer uit. Ja, naar de buurman, maar dat telt niet.quote:Op maandag 31 december 2012 14:59 schreef jacqhassel het volgende:
Zo alle boodschappen binnen voor twee dagen.. crisus heerst er toch nou in de winkels niet te zien hoor....
Nee ik open geen ops. Laat ik wel aan anderen over hoor. Geen probleemquote:Op maandag 31 december 2012 15:08 schreef Lavenderr het volgende:
En Jacq maar ploeteren op die nieuwe OP
Ben ik al uitgescholden?quote:Op maandag 31 december 2012 15:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Zag ik daar nou een kloon van een gebande user?
[ afbeelding ]
Je maakt een extra OP ondanks dat jezelf de TS was? Is dat een nieuwe traditie?quote:Op maandag 31 december 2012 15:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding]afbeelding ]
Opaatje is een Hagenaar met Amsterdamse roots. Het kan dan ook niet anders dan dat hij een heel grote mond heeft, maar tegelijkertijd ook een klein hartje. Opa neemt geen blad voor zijn mond, geeft gevraagd en ongevraagd zijn mening over allerlei uiteenlopende zaken, zoals politiek, maatschappij en voetbal. Opaatje staat onder de goede zorgen van Oma, waardoor hij tijdens zijn online chatsessies steevast voorzien is van zijn favoriete drankje: een pijpje bier. Hiervoor heeft hij sinds kort een dienstbodebelletje, dat hij alleen maar hoeft te luiden om op zijn wenken bediend te worden.
[ afbeelding ]
Verder heeft Opa drie katten, die respectievelijk hun oortjes spitsen bij het horen van de namen Beer, Sloerie en Pebbles.
Valt er nog meer te vertellen over Opaatje? Jawel, hij is diehard-fan van Ajax en is gek op darten, wat hij vroeger zelf op het hoogste niveau heeft gedaan, waarbij hij niet of nauwelijks onderdeed voor toppers als Raymond van Barneveld of Co Stompé.
[ afbeelding ]
Voor de stream en chat van Opaatje:
www.ditisopaatje.tk
Gecombineerde streams en chat (o.a. Opaatje, Stream-It-Out en DJ Provox) : http://www.onzechats.tk/
[ afbeelding ]
Bezoek Opaatje op YouTube: http://www.youtube.com/user/ditisOPAATJE
Opaatje op Twitter: http://twitter.com/ditisopaatje
[ afbeelding ]
Niet huilie, huilie doen hè, we zijn blij dat we van die corpulente, Haagse, jankzak verlost zijn. En mooiere finale hadden we ons niet kunnen wensen.quote:Op maandag 31 december 2012 15:03 schreef ajaxkampioen het volgende:
[..]
Als je nu denkt dat je het weet zeg dan wat er echt is gebeurd en lees de krant.
Blame it on the boozequote:Op maandag 31 december 2012 15:12 schreef beequeen het volgende:
Een dubbele OP, toe maar. Pb een beetje van de leg?
Wat zeg jij nou? O, je bedoelt Barney.quote:Op maandag 31 december 2012 15:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Niet huilie, huilie doen hè, we zijn blij dat we van die corpulente, Haagse, jankzak verlost zijn. En mooiere finale hadden we ons niet kunnen wensen.
quote:Op maandag 31 december 2012 15:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat zeg jij nou? O, je bedoelt Barney.
En gelijk heb je Sjek.. nix dan gezeik, het is zelden goed, of helemaal niet goed of nooit goedquote:Op maandag 31 december 2012 15:10 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Nee ik open geen ops. Laat ik wel aan anderen over hoor. Geen probleem
Heej Sjek..ook lid van de GeenTopicmaakclub? Ik snap niet waar die haast voor is, zoveel "liefhebbers" zijn er niet.. één maar geloof ik!quote:
quote:Op maandag 31 december 2012 15:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Niet huilie, huilie doen hè, we zijn blij dat we van die corpulente, Haagse, jankzak verlost zijn. En mooiere finale hadden we ons niet kunnen wensen.
Ach ja maakt mij weinig uit hoor .Wie de topic opent ik in ieder geval niet.quote:Op maandag 31 december 2012 15:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En gelijk heb je Sjek.. nix dan gezeik, het is zelden goed, of helemaal niet goed of nooit goed
[..]
Heej Sjek..ook lid van de GeenTopicmaakclub? Ik snap niet waar die haast voor is, zoveel "liefhebbers" zijn er niet.. één maar geloof ik!
Sssst..Oop was incognito...quote:Op maandag 31 december 2012 15:17 schreef jacqhassel het volgende:
Was het een losse flodder van ajaxfan?????
Zijn het weleens geen losse flodders dan?quote:Op maandag 31 december 2012 15:17 schreef jacqhassel het volgende:
Nou had hoop dat hij met een betere uitleg zou komen voor barneys onsympathieke gedrag.... lag vast aan de scheidsrechter enzoquote:Op maandag 31 december 2012 15:18 schreef tonja het volgende:
[..]
Zijn het weleens geen losse flodders dan?
Hij is maagpatient he?quote:Op maandag 31 december 2012 15:17 schreef jacqhassel het volgende:
Ze noemen zichzelf Krapuul. Zelfkennis kun je ze in ieder geval niet ontzeggen.quote:Op maandag 31 december 2012 15:19 schreef Coos het volgende:
Het Grote Krapuul Jaaroverzicht
http://www.krapuul.nl/blo(...)ter&utm_term=%23BLOG
Die bewaar ik voor a rainy day.quote:Op maandag 31 december 2012 15:19 schreef Coos het volgende:
Het Grote Krapuul Jaaroverzicht
http://www.krapuul.nl/blo(...)ter&utm_term=%23BLOG
Effe wat anders Sjek, wat is dit nou weer op SIO weer een nieuwe stunt? Invite only [stream-it-out]quote:Op maandag 31 december 2012 15:17 schreef jacqhassel het volgende:
Bij Ustream werden ze een beetje gek van de continue stroom klachten, vandaarquote:Op maandag 31 december 2012 15:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Effe wat anders Sjek, wat is dit nou weer op SIO weer een nieuwe stunt? Invite only [stream-it-out]
Dat verbaasd me niets, maar wie verkoopt de invitaties nu dan?quote:Op maandag 31 december 2012 15:26 schreef tonja het volgende:
[..]
Bij Ustream werden ze een beetje gek van de continue stroom klachten, vandaar
Klagen is voor huilliesquote:Op maandag 31 december 2012 15:26 schreef tonja het volgende:
[..]
Bij mij te koop en ze zijn onbetaalbaarquote:Op maandag 31 december 2012 15:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat verbaasd me niets, maar wie verkoopt de invitaties nu dan?
quote:Op maandag 31 december 2012 15:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze noemen zichzelf Krapuul. Zelfkennis kun je ze in ieder geval niet ontzeggen.
Zijn ze te koop, dat impliceert een zeker bedrag... onbetaalbaar sluit in dat een bedrag bieden geen nut heeft, wat is het nou?quote:Op maandag 31 december 2012 15:28 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Bij mij te koop en ze zijn onbetaalbaar
Guido Weyers toch?quote:Op maandag 31 december 2012 15:34 schreef jacqhassel het volgende:
De tv is vanavond ook geen donder aan zeg...
Kijk ik daar overheen? welk net en hoe laat?quote:
Je leert het ooit wel eensquote:Op maandag 31 december 2012 15:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zijn ze te koop, dat impliceert een zeker bedrag... onbetaalbaar sluit in dat een bedrag bieden geen nut heeft, wat is het nou?
Laat lekker gaan is lekker rustig zo zonder Sioquote:Op maandag 31 december 2012 15:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zijn ze te koop, dat impliceert een zeker bedrag... onbetaalbaar sluit in dat een bedrag bieden geen nut heeft, wat is het nou?
quote:
Ik geloof je gelijk, veel ruimte voor "bepaalde figuren" is er niet meer dan.. nou ja die ene hier nog die nergens meer heen kan...quote:Op maandag 31 december 2012 15:36 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Laat lekker gaan is lekker rustig zo zonder Sio
Hmz kan het ook niet meer vinden... Alleen Erik van Muiswinkelquote:Op maandag 31 december 2012 15:35 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Kijk ik daar overheen? welk net en hoe laat?
Dat was gisteren toch? ik heb t opgenomen.quote:Op maandag 31 december 2012 15:40 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Hmz kan het ook niet meer vinden... Alleen Erik van Muiswinkel
Argh....!!!!!! Wie weet het wel! De ouwejaarsconference?quote:Op maandag 31 december 2012 15:40 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat was gisteren toch? ik heb t opgenomen.
Heejj bespeur ik hier een relpoging Sjek.. foei hé?quote:Op maandag 31 december 2012 15:44 schreef jacqhassel het volgende:
Ik denk dat opa geen excuus kan bedenken voor Barneys onsympathieke gedrag....
Hup Tayler Hup
Nee hoor dat doe ik dan wel subtielerquote:Op maandag 31 december 2012 15:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Heejj bespeur ik hier een relpoging Sjek.. foei hé?
Oop is een hit-and-run reller weet je toch? je weet nooit wanneer die oppopt..quote:Op maandag 31 december 2012 15:48 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Nee hoor dat doe ik dan wel subtieler![]()
![]()
![]()
Zat nog steeds te wachten op ajaxfan
Nee die durft alleen via zijn eigen stream...quote:Op maandag 31 december 2012 15:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Oop is een hit-and-run reller weet je toch? je weet nooit wanneer die oppopt..
Jammer hé? Het was op sommige momenten best wel leuk daar...quote:Op maandag 31 december 2012 15:52 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Nee die durft alleen via zijn eigen stream...
Met sommige was het best wel leuk daar .;)quote:Op maandag 31 december 2012 15:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jammer hé? Het was op sommige momenten best wel leuk daar...
Doe je nou een Cw'tje?quote:Op maandag 31 december 2012 16:05 schreef Toverheks het volgende:
Lijkt de Gazastrook wel in Amsterdam
![]()
Hoi Opa
Die EU ook met hun regelzuchtquote:Op maandag 31 december 2012 16:10 schreef jacqhassel het volgende:
Wordt er om 12 uur vanacht precies regen verwacht he
??? nou al teveel oliebollen en drank naar binnen gegoten, heb toch liever een andere kloon van je, die is veel leukerquote:Op maandag 31 december 2012 16:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw,.niet? nou dan mag je deze opmerking uitgummen...
De oliebollen staan klaar idd..quote:Op maandag 31 december 2012 16:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
??? nou al teveel oliebollen en drank naar binnen gegoten, heb toch liever een andere kloon van je, die is veel leukerzuurder
Raymond van Barneveld heeft fel uitgehaald naar Phil Taylor die hem gisteren na de uitschakeling in de halve finale bij het WK darts onheus bejegende op het podium. De Engelsman, nummer 1 van de wereld, liet in woord en gebaar blijken niet gediend te zijn van de omhelzing van de Nederlander en maakte flinke stennis.quote:Op maandag 31 december 2012 15:44 schreef jacqhassel het volgende:
Ik denk dat opa geen excuus kan bedenken voor Barneys onsympathieke gedrag....
Hup Tayler Hup
En wat kost een beetje spindoctor nou tegenwoordig..quote:Op maandag 31 december 2012 16:25 schreef kukelesoantje het volgende:
[..]
Raymond van Barneveld heeft fel uitgehaald naar Phil Taylor die hem gisteren na de uitschakeling in de halve finale bij het WK darts onheus bejegende op het podium. De Engelsman, nummer 1 van de wereld, liet in woord en gebaar blijken niet gediend te zijn van de omhelzing van de Nederlander en maakte flinke stennis.
'Ik wilde eindelijk op een sportieve manier hem feliciteren en podium verlaten en toen duwde hij me weg', zegt Van Barneveld tegen RTL7-verslaggever Arjan van der Giessen, die het hele verhaal zojuist twitterde.
'Ik snapte daar helemaal niets van en wilde hem nog omhelzen. Hij zei 'Fuck Off' en ik begreep er niks van. Wat bezielt de man om mij weer weg te duwen. Ik heb hem daarna een duwtje in zijn rug gegeven en toen we het podium afliepen zijn er backstage nog harde woorden gevallen.'
'We zijn uit elkaar gehaald en ik ben door security weggebracht naar een auto. Ik snap het nog steeds niet. Ik wilde hem een keer sportief feliciteren en dan dit. Ongelooflijk. Ik ben er doodziek van, snap Phil zijn reactie totaal niet. Waarom reageert ie nou zo. Nee, heb hem niet gesproken!'
Van Barneveld, inmiddels terug naar Nederland, ontving vandaag wel een sms'je van zijn eeuwige rivaal: 'Hij biedt excuses aan voor zijn niet correcte gedrag en baalt er ook enorm van. Ik weet nog niet hoe ik ga reageren. De emoties zijn hoog opgelopen en moet het even laten rusten', aldus Van Barneveld.
Van Barneveld gaat in ieder geval kijken naar de finale op dinsdag die hij misliep. 'Natuurlijk hoop ik dat Michael de finale wint. Hij is een landgenoot.'
Volgens verslaggever Van der Giessen heeft de profbond PDC Taylor aangesproken op zijn gedrag, maar zijn er (vooralsnog) geen sancties opgelegd aan de beste darter aller tijden.
Taylor zelf praatte er vannacht in een interview na afloop met Sky Sports (zie video helemaal onder) wat omheen. 'Er gebeurde niet echt veel', zegt Taylor. 'Ik was in de wolken. Ik ben gek op Barney. Ik ben zijn grootste fan. Ik ben gewoon flink verkouden. Geen commentaar verder.'
BRON AD
Denk dat we nooit exact zullen weten wat er nou precies aan de hand was en morgen ben ik ook wederom voor een landgenootquote:Op maandag 31 december 2012 16:25 schreef kukelesoantje het volgende:
[..]
Raymond van Barneveld heeft fel uitgehaald naar Phil Taylor die hem gisteren na de uitschakeling in de halve finale bij het WK darts onheus bejegende op het podium. De Engelsman, nummer 1 van de wereld, liet in woord en gebaar blijken niet gediend te zijn van de omhelzing van de Nederlander en maakte flinke stennis.
'Ik wilde eindelijk op een sportieve manier hem feliciteren en podium verlaten en toen duwde hij me weg', zegt Van Barneveld tegen RTL7-verslaggever Arjan van der Giessen, die het hele verhaal zojuist twitterde.
'Ik snapte daar helemaal niets van en wilde hem nog omhelzen. Hij zei 'Fuck Off' en ik begreep er niks van. Wat bezielt de man om mij weer weg te duwen. Ik heb hem daarna een duwtje in zijn rug gegeven en toen we het podium afliepen zijn er backstage nog harde woorden gevallen.'
'We zijn uit elkaar gehaald en ik ben door security weggebracht naar een auto. Ik snap het nog steeds niet. Ik wilde hem een keer sportief feliciteren en dan dit. Ongelooflijk. Ik ben er doodziek van, snap Phil zijn reactie totaal niet. Waarom reageert ie nou zo. Nee, heb hem niet gesproken!'
Van Barneveld, inmiddels terug naar Nederland, ontving vandaag wel een sms'je van zijn eeuwige rivaal: 'Hij biedt excuses aan voor zijn niet correcte gedrag en baalt er ook enorm van. Ik weet nog niet hoe ik ga reageren. De emoties zijn hoog opgelopen en moet het even laten rusten', aldus Van Barneveld.
Van Barneveld gaat in ieder geval kijken naar de finale op dinsdag die hij misliep. 'Natuurlijk hoop ik dat Michael de finale wint. Hij is een landgenoot.'
Volgens verslaggever Van der Giessen heeft de profbond PDC Taylor aangesproken op zijn gedrag, maar zijn er (vooralsnog) geen sancties opgelegd aan de beste darter aller tijden.
Taylor zelf praatte er vannacht in een interview na afloop met Sky Sports (zie video helemaal onder) wat omheen. 'Er gebeurde niet echt veel', zegt Taylor. 'Ik was in de wolken. Ik ben gek op Barney. Ik ben zijn grootste fan. Ik ben gewoon flink verkouden. Geen commentaar verder.'
BRON AD
Ieuwwwwwquote:Op maandag 31 december 2012 16:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En wat kost een beetje spindoctor nou tegenwoordig..Let maar op, in nó-time liggen die twee in het NOS-journaal te kontneuken...
Barney draaide Phill zijn werparm bijna uit de kom ,Phill zij fuck off en Barney vond het nodig om nog een duwtje na te geven.quote:Op maandag 31 december 2012 16:32 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Denk dat we nooit exact zullen weten wat er nou precies aan de hand was en morgen ben ik ook wederom voor een landgenoot![]()
Alvast een fijne jaarwisseling allemaal
Heb er Phill niet over horen klagen over zijn armquote:Op maandag 31 december 2012 16:39 schreef kukelesoantje het volgende:
[..]
Barney draaide Phill zijn werparm bijna uit de kom ,Phill zij fuck off en Barney vond het nodig om nog een duwtje na te geven.
En toch blijf ik voor Taylor hup Phill
Opa is ook dartkijkfan, daar komt dat vanquote:Op maandag 31 december 2012 16:57 schreef QuarterBack het volgende:
Veel Opa is er ook niet meer hier, en dat dartgemekker heeft me al te lang geduurd nou, is het niet beter dat de rest verhuisd naar daar?
SPT / PDC World Darts Championship #51 Met razende reporter Arjan vd Giessen
Ok..ik snap dat Opa dartfan is, maar ik zie 'm liever zelf online dan al deze pagina;s met non-opa dingenquote:Op maandag 31 december 2012 17:00 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Opa is ook dartkijkfan, daar komt dat van
Je meent het ook nog?quote:Op maandag 31 december 2012 17:03 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Ok..ik snap dat Opa dartfan is, maar ik zie 'm liever zelf online dan al deze pagina;s met non-opa dingen
Dat red ik in één week. Wat zal ik in die andere 51 weken gaan doen?quote:Op maandag 31 december 2012 17:01 schreef pullup het volgende:
Ik wens jullie allemaal meer beweging toe dan opa zal hebben in 2013
Zoveel mogelijkquote:Op maandag 31 december 2012 17:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat red ik in één week. Wat zal ik in die andere 51 weken gaan doen?
Vogelpikken.quote:Op maandag 31 december 2012 17:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat red ik in één week. Wat zal ik in die andere 51 weken gaan doen?
Ik denk dat hij het wel prettig vindt als die twee een hele tijd in de keuken staan.quote:Op maandag 31 december 2012 17:06 schreef Lavenderr het volgende:
Heeft Grote Oma samen met Omi oliebollen gebakken?
Of houdt Oop daar niet van?
Die komen toch ook van Leo? Afgepast en wel. Voor een ieder 1 appelbeignet en 1 oliebol. Dat wordt smullen.quote:Op maandag 31 december 2012 17:06 schreef Lavenderr het volgende:
Oke oke je hebt een punt, v Gerwenquote:Op maandag 31 december 2012 17:07 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Ja jeetje zeg, 10 paginas over Barneveld is wel genoeg toch?
Ze is ze alleen bijna allemaal vergeten door haar druggebruik.quote:Op maandag 31 december 2012 17:15 schreef pullup het volgende:
Oma heeft alle keukengeheimen geleerd van grote oma
Ja en opa heeft al de nieuwlichterij, groentebereidingen, kruidengebruik en andere onhollandse invloeden al een week na de huwelijksvoltrekking er uit getyft en er vooral op gehamerd dat er voldoende zout in het eten moest zittenquote:Op maandag 31 december 2012 17:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze is ze alleen bijna allemaal vergeten door haar druggebruik.
lolquote:Op maandag 31 december 2012 17:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze is ze alleen bijna allemaal vergeten door haar druggebruik.
Dat lukt oma prima, ze doet zelfs zout op de speklappen.quote:Op maandag 31 december 2012 17:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja en opa heeft al de nieuwlichterij, groentebereidingen, kruidengebruik en andere onhollandse invloeden al een week na de huwelijksvoltrekking er uit getyft en er vooral op gehamerd dat er voldoende zout in het eten moest zitten
Dat heeft ze maar gedaan toen opa na de speklapjes 3 rollen drop en 1 zak chips ging wegwerkenquote:Op maandag 31 december 2012 17:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat lukt oma prima, ze doet zelfs zout op de speklappen.
Da's ook wel aan te raden als je ze ongemarineerd koopt.quote:Op maandag 31 december 2012 17:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat lukt oma prima, ze doet zelfs zout op de speklappen.
Dat moet van de dokter hè? Als-ie dat niet doet krijgt-ie geen recept meer voor pillen tegen een te hoge bloeddruk.quote:Op maandag 31 december 2012 17:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat heeft ze maar gedaan toen opa na de speklapjes 3 rollen drop en 1 zak chips ging wegwerken
Unox-speklappen. Klinkt goedquote:Op maandag 31 december 2012 17:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's ook wel aan te raden als je ze ongemarineerd koopt.
Of zijn ze van Unox?
Je denkt toch niet dat ze de kennis in huis heeft om iets te marineren?quote:Op maandag 31 december 2012 17:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's ook wel aan te raden als je ze ongemarineerd koopt.
Of zijn ze van Unox?
Ze heeft Oop toch ? Die zo langzamerhand ook gemarineerd.quote:Op maandag 31 december 2012 17:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ze de kennis in huis heeft om iets te marineren?
En anders legt ie ze wel een half uurtje onder zijn oksel inderdaad.quote:Op maandag 31 december 2012 17:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze heeft Oop toch ? Die zo langzamerhand ook gemarineerd.
"Iedereen" ? wat is dat nou weer voor een suggestieve gemeenstelling? Wie precies dan? ( je weet wel ook die enkele en sommige??quote:Op maandag 31 december 2012 17:24 schreef Toverheks het volgende:
Ik wens iedereen in dit Opa Topic een heel mooi en gezond 2013, dat jullie dromen uit mogen komen.
Iedereen is allemaal.........dus niet sommige/enkeling/degene/dieiemand.......maar IEDEREEN hier in het Opa Topicquote:Op maandag 31 december 2012 17:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
"Iedereen" ? wat is dat nou weer voor een suggestieve gemeenstelling? Wie precies dan? ( je weet wel ook die enkele en sommige??)
Getverquote:Op maandag 31 december 2012 17:28 schreef pullup het volgende:
[..]
En anders legt ie ze wel een half uurtje onder zijn oksel inderdaad.
Hmm.. dat zijn er niet zoveel, select publiek dus!!quote:Op maandag 31 december 2012 17:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Iedereen is allemaal.........dus niet sommige/enkeling/degene/dieiemand.......maar IEDEREEN hier in het Opa Topic
En daar ging m'n eetlustquote:Op maandag 31 december 2012 17:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij brengt het weer lekker die Pullupquote:
Ja, waarom denken jullie anders dat hij zijn oksel de rest van de avond weer aan het luchten is.quote:Op maandag 31 december 2012 17:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij brengt het weer lekker die Pullup
Gatverdammequote:Op maandag 31 december 2012 17:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Sjaak Bral op TV Westquote:Op maandag 31 december 2012 15:34 schreef jacqhassel het volgende:
De tv is vanavond ook geen donder aan zeg...
detelefoongids.nl had geklaagd.Ze verloren 50% klandizie door alle telefoonnummers die gratis op SIO werden geknald.quote:Op maandag 31 december 2012 15:26 schreef tonja het volgende:
[..]
1 t/m 10 hebben we al gehad. doe maar Spuit11quote:Op maandag 31 december 2012 16:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De oliebollen staan klaar idd..en welke kloon zou je willen dan?
Jij ook Heidiquote:Op maandag 31 december 2012 18:12 schreef HiDiHo het volgende:
Allemaal een fijn oud en nieuw en de beste wensen voor 2013!
Hetzelfde Hidiquote:Op maandag 31 december 2012 18:12 schreef HiDiHo het volgende:
Dito, Heidi.quote:Op maandag 31 december 2012 18:12 schreef HiDiHo het volgende:
Oliebollen in Maison Oop komen van Leoquote:Op maandag 31 december 2012 17:06 schreef Lavenderr het volgende:
Door kapitein Iglo persoonlijk op de Noordelijke ijszee geharpoeneerd.quote:
Hij is dood. RIP aan de nabestaande.quote:Op maandag 31 december 2012 18:16 schreef pullup het volgende:
Door kapitein Iglo persoonlijk op de Noordelijke ijszee geharpoeneerd.
Uitslovert...quote:Op maandag 31 december 2012 18:18 schreef Pearlbitch het volgende:
Een heerlijk oudjaarsmenu: spinazie met aardappeltjes en vissticks. Uiteraard gehuddeld en geprakt!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig leeft Captain Stubing nog wel, die vangt ze met liefde.quote:Op maandag 31 december 2012 18:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij is dood. RIP aan de nabestaande.
Oop is een genieter.quote:
Over een paar jaar is zelfs dit hem nog te grof en dan gaat hij het oma eerst laten voorkauwen.quote:
Met zijn eigen gebitquote:Op maandag 31 december 2012 18:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Over een paar jaar is zelfs dit hem nog te grof en dan gaat hij het oma eerst laten voorkauwen.
Maar natuurlijk, anders zou het onhygiënisch zijnquote:
Ze weten dat die man bijna niet buiten komt, fijn dat ze hem op deze manier toch mee laten genieten.quote:Op maandag 31 december 2012 18:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Wel leuk voor opa dat de hele buurt bij hem voor het raam hun vuurwerkbommen afsteken. Zo blijft-ie lekker wakker
Nooit van gehoord maar hij schijnt ook een zaal vol te krijgen zo te horenquote:
Is de Haagse Guido Weijers.quote:Op maandag 31 december 2012 18:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Nooit van gehoord maar hij schijnt ook een zaal vol te krijgen zo te horen
Ik stel me daar een Henkie Bres bij voor.quote:
Word ik ook niet echt warm van, van die dikke pedo-jagerquote:Op maandag 31 december 2012 18:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik stel me daar een Henkie Bres bij voor.
Gewoon een ouderwetse oudejaarsconference. Henk Elsink zonder liedjes en met een Haags accent.quote:Op maandag 31 december 2012 18:45 schreef pullup het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik opa zo hard heb zien lachen was toen hij stiekem windjes had lopen laten.quote:Op maandag 31 december 2012 18:50 schreef Jian het volgende:
Oop heeft in elk geval de grootste lol, nou ja doet ie het toch niet voor niks ....
Ik hoor het ondertussenquote:Op maandag 31 december 2012 18:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gewoon een ouderwetse oudejaarsconference. Henk Elsink zonder liedjes en met een Haags accent.
quote:Op maandag 31 december 2012 18:18 schreef Pearlbitch het volgende:
Een heerlijk oudjaarsmenu: spinazie met aardappeltjes en vissticks. Uiteraard gehuddeld en geprakt!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mis!quote:Op maandag 31 december 2012 18:45 schreef pullup het volgende:
[..]
quote:Op maandag 31 december 2012 19:01 schreef 5thencounter het volgende:
Hoor ik Oop lagge om Muiswinkel Sjaak Bral die grappen maakt om het bewustzijnsniveau tussen Prins Friso en Dries Roelvink?
Aha...die uitvoerder van die grap zal me een zorg zijn.. die lachers erom, die baren me zorgen...quote:
Ok, Henk Bres met haar.quote:
Het was even pauze, maar nu deel 2 van Sjaak Bralquote:Op maandag 31 december 2012 19:30 schreef 5thencounter het volgende:
Hmm.. Oop gaat Zappen, hét moment dat er nergens meer wat aan is... geweldige non-verbale informatie![]()
[ afbeelding ]
Tering..niet nog meer comateuze humor??quote:Op maandag 31 december 2012 19:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het was even pauze, maar nu deel 2 van Sjaak Bral
Het is hier schijnbaar ook pauze op de GazaStrook, de regen komt lekker uit de lucht, de bommen blijven even in de plastic tas volgens mij.quote:Op maandag 31 december 2012 19:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het was even pauze, maar nu deel 2 van Sjaak Bral
[ afbeelding ]
Van mij mag de zondvloed neerdalen op alle vuurwerktokkiesquote:Op maandag 31 december 2012 19:39 schreef jacqhassel het volgende:
Hier is het ook ff minder buiten met vuurwerk.. Het regent hier al....
Jian laat de jeugd ff een keer per jaar genieten jahquote:Op maandag 31 december 2012 19:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Van mij mag de zondvloed neerdalen op alle vuurwerktokkies
Het plenst hier al tijden maar het lijkt weinig uit te maken.quote:Op maandag 31 december 2012 19:39 schreef jacqhassel het volgende:
Hier is het ook ff minder buiten met vuurwerk.. Het regent hier al....
Plenst hier ook maar oo o o wat een knallen. Lijkt wel of het vuurwerk dit jaar veel zwaarder is.quote:Op maandag 31 december 2012 19:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het plenst hier al tijden maar het lijkt weinig uit te maken.
Dotteke ga erheen en doe een opieeeeeeeeequote:Op maandag 31 december 2012 19:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Plenst hier ook maar oo o o wat een knallen. Lijkt wel of het vuurwerk dit jaar veel zwaarder is.
En dan staan ze hier oook npg carbid te schieten naast de dierenweide, zo zielig voor die beestjes.
verbieden die teringzooi! Mooi, zo als in Australië en op vele andere plekken in Europa ook trouwens , om middernacht een prachtig georganiseerde vuurwerkshow door professionals en thats that.quote:Op maandag 31 december 2012 19:44 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Jian laat de jeugd ff een keer per jaar genieten jah
+1quote:Op maandag 31 december 2012 19:43 schreef Jian het volgende:
[..]
ow ja daar ben ik ook voor. Is ook prachtig om te zien dan. Das pas mooi vuurwerk. In rotterdam doen ze vanavond voor het eerst...quote:Op maandag 31 december 2012 19:55 schreef Jian het volgende:
[..]
verbieden die teringzooi! Mooi, zo als in Australië en op vele andere plekken in Europa ook trouwens , om middernacht een prachtig georganiseerde vuurwerkshow door professionals en thats that.
Die zielige narigheid hier slaat nergens op
Ik vind dit ook wel geinig zoquote:Op maandag 31 december 2012 19:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou ik blijf lekker binnen ha ha waag me nu niet buitenquote:Op maandag 31 december 2012 19:53 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Dotteke ga erheen en doe een opieeeeeeeee
( scheld ze verrot erna loop je weg steek je middelvinger op)
O lekker dan, en niet afgedicht natuurlijk, das vragen om moeilijkheden.quote:Op maandag 31 december 2012 19:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Er worden hier een aantal panden in de straat gerenoveerd. Je kunt daar het vuurwerk zo naar binnen gooien en die panden hebben dan ook een grote aantrekkingskracht op de vuurwerktokkies. Ben blij dat het regent, dan vliegt de boel tenminste niet in de fik.
quote:Op maandag 31 december 2012 19:55 schreef Jian het volgende:
[..]
verbieden die teringzooi! Mooi, zo als in Australië en op vele andere plekken in Europa ook trouwens , om middernacht een prachtig georganiseerde vuurwerkshow door professionals en thats that.
Die zielige narigheid hier slaat nergens op
Ja en hier 70 miljoen, ..... ha die crisisquote:Op maandag 31 december 2012 19:57 schreef Toverheks het volgende:
ging in Australie ff 6 miljoen de lucht inRotterdam weten ze nog niet, iets met sterke wind en publiek en regen heel veel regen, in Amsterdam gaat het wel door. Ja die v der Laan denkt ook, anders verbouwen ze de hele binnenstad.
zijn allemaal kleine jongentjes van een jaar of 10/12 die ik met zakken zie zeulen al een paar dagen lang, en ach niet meteen van hoe komen ze aan het geld, mijn kind spaarde de lege flessen en kocht daar zijn vuurwerk van en was al dagen van tevoren bezig met afsteken met de buurjongens.quote:Op maandag 31 december 2012 20:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja en hier 70 miljoen, ..... ha die crisisen volgende week staan ze weer bij de voedselbank
Het zal ook eens niet, hè?quote:Op maandag 31 december 2012 20:02 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik vraag me trouwens af waar mensen de tijd vandaan halen om op oudejaarsavond buiten vuurwerk te gaan afsteken. Wij hebben hier onze handen vol om een berg oliebollen, een vissalade, twee flessen St Emilion GC en twee flessen champagne weg te werken...
dat is genieten Pbquote:Op maandag 31 december 2012 20:02 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik vraag me trouwens af waar mensen de tijd vandaan halen om op oudejaarsavond buiten vuurwerk te gaan afsteken. Wij hebben hier onze handen vol om een berg oliebollen, een vissalade, twee flessen St Emilion GC en twee flessen champagne weg te werken...
Jah, die kleine jongetjes hebben voor 70 miljoen aan vuurwerk gekochtquote:Op maandag 31 december 2012 20:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zijn allemaal kleine jongentjes van een jaar of 10/12 die ik met zakken zie zeulen al een paar dagen lang, en ach niet meteen van hoe komen ze aan het geld, mijn kind spaarde de lege flessen en kocht daar zijn vuurwerk van en was al dagen van tevoren bezig met afsteken met de buurjongens.
Heb 2 nieuwe buurjongens van 11 en 13 en wat mijn kind vroeger deed doen hun nu, alles lekker afknallen
quote:Op maandag 31 december 2012 20:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Jah, die kleine jongetjes hebben voor 70 miljoen aan vuurwerk gekochten dan heb ik het nog niet over die kleine stouterikjes, die allemaal op hun step naar België zijn gereden om lawinepijlen, strijkers etc te halen, zo schattig
Rond 22.30 lekker de kroeg inquote:Op maandag 31 december 2012 20:02 schreef Pearlbitch het volgende:
oke oke je hebt gewonnen, je hebt gelijk, ondertussen wordt ik doof hier, 3 alarmen gaan nu af en de politiehelicopter cirkelt weer gesjellig rond.quote:Op maandag 31 december 2012 20:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Jah, die kleine jongetjes hebben voor 70 miljoen aan vuurwerk gekochten dan heb ik het nog niet over die kleine stouterikjes, die allemaal op hun step naar België zijn gereden om lawinepijlen, strijkers etc te halen, zo schattig
quote:
allemaal op zoek naar die schattige 12 jarigen met hun rotjesquote:Op maandag 31 december 2012 20:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke oke je hebt gewonnen, je hebt gelijk, ondertussen wordt ik doof hier, 3 alarmen gaan nu af en de politiehelicopter cirkelt weer gesjellig rond.
Jij ook meis, gr aan je zus en een hele fijne avondquote:Op maandag 31 december 2012 20:11 schreef beequeen het volgende:
I'm off to my lovely sis. Fijne avond allemaal en wens iedereen een toffe jaarwisseling.![]()
![]()
Yup, jij ook vast een fijne jaarwisselingquote:Op maandag 31 december 2012 20:11 schreef beequeen het volgende:
I'm off to my lovely sis. Fijne avond allemaal en wens iedereen een toffe jaarwisseling.![]()
![]()
Geniet ervan, Beequeen. Tot volgend jaarquote:Op maandag 31 december 2012 20:11 schreef beequeen het volgende:
![]()
of nu naar de papa`s van die kleine jongentjes, zie mijn buurman fanatiek alles van zijn kids afstekenquote:Op maandag 31 december 2012 20:11 schreef Jian het volgende:
[..]
allemaal op zoek naar die schattige 12 jarigen met hun rotjes
quote:
Wij blijven lekker knus met z'n tweetjes op de bank hangen. De laatste maanden hebben we ons in allerlei bochten gewrongen om op tactische wijze allerhande uitnodigingen bij familie en vrienden af te wimpelen.quote:
Same 2U en have fun!quote:Op maandag 31 december 2012 20:11 schreef beequeen het volgende:
![]()
Same here, vandaar de kroeg, kan je tenminste gaan en komen wanneer je wilquote:Op maandag 31 december 2012 20:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wij blijven lekker knus met z'n tweetjes op de bank hangen. De laatste maanden hebben we ons in allerlei bochten gewrongen om op tactische wijze allerhande uitnodigingen bij familie en vrienden af te wimpelen.
Jack Daniel en Jim Beam ken ik ook, toffe lui manquote:Op maandag 31 december 2012 20:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Mijn laatste muziekje van het jaar is van Mrs. Belita Woods, die dit jaar haar laatste adem uitblies. Zij zal de jaarwisseling daarboven wel vieren met haar beste vrienden Jack Daniel en Jim Beam.
Tot volgend jaar, Vrienden van Opa.
quote:Op maandag 31 december 2012 21:05 schreef Jian het volgende:
Gossie zette net even opa aan, maar daar gaan af en toe bommen af, alsof ze, ze bij 'm in de brievenbus kieperen
Oop schopt ze ook de tyfus als ie ze te pakken krijgt, ......... ha ha ha als ie ze te pakken krijgtquote:
Gewoon een dag eerder beginnen.quote:Op maandag 31 december 2012 21:20 schreef Jian het volgende:
vroeger vond ik oudejaarsavond altijd zo lekker lang duren, tegenwoordig is het voorbij voor ik zelfs maar een klein beetje ingedronken ben![]()
30 minuten zonder stream van Oop met oud en nieuw? Oei...quote:Op maandag 31 december 2012 22:08 schreef HiDiHo het volgende:
Alweer terug![]()
maar 30 minuten eruit geweest....gaat al beter met ziggo
Sterkte ouwe!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:12 schreef Coos het volgende:
Mensen alemaal een heel gelukkig 2013.![]()
Dat we nog maar veel van de wijze lessen van Oop mogen opsteken.![]()
*het strijdgewoel in![]()
Haha nee hoor.. De hele straat komt Nieuwjaar wensen bij Oop & Oma, da's traditiequote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:29 schreef 5thencounter het volgende:
Prachtig optreden van oop tegen die invasie...hoorde ik nou echt "en nou wegwezen of ik bel de poliesie.." ?![]()
[ afbeelding ]
Oop's apotheker. Die kan er niet omheen om even nieuwjaar te komen wensen..quote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:34 schreef 5thencounter het volgende:
Ehh effe denken wat ik hier bij zal zetten....![]()
[ afbeelding ]
Sjahh.. 't staat met koeiletters op z'n rug...quote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oop's apotheker. Die kan er niet omheen om even nieuwjaar te komen wensen..
Excellente info thx...quote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Deze meneer is trouwens 20 jaar Oop's dartmaat geweest.
Wie kent 'm niet, Oop "the Eagle"quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:12 schreef Scrutinizer het volgende:
We hebben het schansspringen met opa gemist. Opa was ook een hele goede schansspringer, hij deed maar weinig onder voor Raymond van Barneveld.
Het ging ook net zo voorspoedig met zijn springcarrière als met het darten totdat een van de juryleden het onzalige idee kreeg om opa ergens een te lage puntenwaardering te geven wegens stijlfoutjes.quote:
Deze keer extra laf want een paar dagen extra oud.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:16 schreef Copycat het volgende:
Het is weer tijd voor de laffe kadetjes van Mehmet.
Niet dat die ouwe het verschil proeft.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:16 schreef pullup het volgende:
Deze keer extra laf want een paar dagen extra oud.
Dit is Mehmet niet hoor.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:18 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Mehmet is zeer blij met opa
Johquote:
Circus in Monte Carlo.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:28 schreef pullup het volgende:
Ik heb alleen het geluid aan mar het klinkt een beetje alsof opa porno aan het kijken is.
Hij heeft het over lenige wijven op TV waar PB trucjes mee kan uithalen
En gaat vervolgens terwijl oma de telefoon opneemt rustig door met zijn slappe kadetje op te peuzelen schat ik zo in.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:30 schreef Pearlbitch het volgende:
Terwijl Oop een hap van zijn broodje neemt gaat de telefoon...
Het zal godverdomme niet waar zijn, roept Oop
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:31 schreef pullup het volgende:
[..]
En gaat vervolgens terwijl oma de telefoon opneemt rustig door met zijn slappe kadetje op te peuzelen schat ik zo in.
Als ik dei foto zo zie wordt die ook dikker en dikker of niet!!!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa is een echte Romein, die lagen ook altijd te eten.
Dat kan ook niet anders. Hij eet trouwens niet eens zo veel maar in combinatie met de hoeveelheid bier die hij inneemt en het complete gebrek aan lichaamsbeweging, moet-ie wel dikker worden.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik dei foto zo zie wordt die ook dikker en dikker of niet!!!
En hij gelooft niet in jongleurs, dat doen ze allemaal met magneten.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:43 schreef pullup het volgende:
Volgens opa zijn vrouwen leniger dan mannen omdat ze er een mooi openingetje voor hebben.
Tja, wij hebben niet zo'n ding dat in de weg zit..quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:43 schreef pullup het volgende:
Volgens opa zijn vrouwen leniger dan mannen omdat ze er een mooi openingetje voor hebben.
Dit is een mooi voorprogramma voor hem tot vanavond de echte darters/circusartiesten laten zien wat lichaamsbeheersing is.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En hij gelooft niet in jongleurs, dat doen ze allemaal met magneten.
Opa is ook een hele goede acrobaat geweest, begrijp ik.
Vrouwen hebben alleen een leniger bekken omdat ze gemaakt zijn om te barenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tja, wij hebben niet zo'n ding dat in de weg zit..
Duh..quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Vrouwen hebben alleen een leniger bekken omdat ze gemaakt zijn om te baren
Opa kan ook heel goed stilzitten, daar is ook heel veel lichaamsbeheersing voor nodig. Maar ja, hij traint er ook al 30 jaar op natuurlijkquote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit is een mooi voorprogramma voor hem tot vanavond de echte darters/circusartiesten laten zien wat lichaamsbeheersing is.
Een clown, en dat is ie nog!!!!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En hij gelooft niet in jongleurs, dat doen ze allemaal met magneten.
Opa is ook een hele goede acrobaat geweest, begrijp ik.
Ik kill geen messengers, ik schop ze de tyfus!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |