Ja vreselijk!! Maar ik hoef nu de deur niet meer uit. Ja, naar de buurman, maar dat telt niet.quote:Op maandag 31 december 2012 14:59 schreef jacqhassel het volgende:
Zo alle boodschappen binnen voor twee dagen.. crisus heerst er toch nou in de winkels niet te zien hoor....
Nee ik open geen ops. Laat ik wel aan anderen over hoor. Geen probleemquote:Op maandag 31 december 2012 15:08 schreef Lavenderr het volgende:
En Jacq maar ploeteren op die nieuwe OP
Ben ik al uitgescholden?quote:Op maandag 31 december 2012 15:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Zag ik daar nou een kloon van een gebande user?
[ afbeelding ]
Je maakt een extra OP ondanks dat jezelf de TS was? Is dat een nieuwe traditie?quote:Op maandag 31 december 2012 15:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding]afbeelding ]
Opaatje is een Hagenaar met Amsterdamse roots. Het kan dan ook niet anders dan dat hij een heel grote mond heeft, maar tegelijkertijd ook een klein hartje. Opa neemt geen blad voor zijn mond, geeft gevraagd en ongevraagd zijn mening over allerlei uiteenlopende zaken, zoals politiek, maatschappij en voetbal. Opaatje staat onder de goede zorgen van Oma, waardoor hij tijdens zijn online chatsessies steevast voorzien is van zijn favoriete drankje: een pijpje bier. Hiervoor heeft hij sinds kort een dienstbodebelletje, dat hij alleen maar hoeft te luiden om op zijn wenken bediend te worden.
[ afbeelding ]
Verder heeft Opa drie katten, die respectievelijk hun oortjes spitsen bij het horen van de namen Beer, Sloerie en Pebbles.
Valt er nog meer te vertellen over Opaatje? Jawel, hij is diehard-fan van Ajax en is gek op darten, wat hij vroeger zelf op het hoogste niveau heeft gedaan, waarbij hij niet of nauwelijks onderdeed voor toppers als Raymond van Barneveld of Co Stompé.
[ afbeelding ]
Voor de stream en chat van Opaatje:
www.ditisopaatje.tk
Gecombineerde streams en chat (o.a. Opaatje, Stream-It-Out en DJ Provox) : http://www.onzechats.tk/
[ afbeelding ]
Bezoek Opaatje op YouTube: http://www.youtube.com/user/ditisOPAATJE
Opaatje op Twitter: http://twitter.com/ditisopaatje
[ afbeelding ]
Niet huilie, huilie doen hè, we zijn blij dat we van die corpulente, Haagse, jankzak verlost zijn. En mooiere finale hadden we ons niet kunnen wensen.quote:Op maandag 31 december 2012 15:03 schreef ajaxkampioen het volgende:
[..]
Als je nu denkt dat je het weet zeg dan wat er echt is gebeurd en lees de krant.
Blame it on the boozequote:Op maandag 31 december 2012 15:12 schreef beequeen het volgende:
Een dubbele OP, toe maar. Pb een beetje van de leg?
Wat zeg jij nou? O, je bedoelt Barney.quote:Op maandag 31 december 2012 15:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Niet huilie, huilie doen hè, we zijn blij dat we van die corpulente, Haagse, jankzak verlost zijn. En mooiere finale hadden we ons niet kunnen wensen.
quote:Op maandag 31 december 2012 15:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat zeg jij nou? O, je bedoelt Barney.
En gelijk heb je Sjek.. nix dan gezeik, het is zelden goed, of helemaal niet goed of nooit goedquote:Op maandag 31 december 2012 15:10 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Nee ik open geen ops. Laat ik wel aan anderen over hoor. Geen probleem
Heej Sjek..ook lid van de GeenTopicmaakclub? Ik snap niet waar die haast voor is, zoveel "liefhebbers" zijn er niet.. één maar geloof ik!quote:
quote:Op maandag 31 december 2012 15:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Niet huilie, huilie doen hè, we zijn blij dat we van die corpulente, Haagse, jankzak verlost zijn. En mooiere finale hadden we ons niet kunnen wensen.
Ach ja maakt mij weinig uit hoor .Wie de topic opent ik in ieder geval niet.quote:Op maandag 31 december 2012 15:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En gelijk heb je Sjek.. nix dan gezeik, het is zelden goed, of helemaal niet goed of nooit goed
[..]
Heej Sjek..ook lid van de GeenTopicmaakclub? Ik snap niet waar die haast voor is, zoveel "liefhebbers" zijn er niet.. één maar geloof ik!
Sssst..Oop was incognito...quote:Op maandag 31 december 2012 15:17 schreef jacqhassel het volgende:
Was het een losse flodder van ajaxfan?????
Zijn het weleens geen losse flodders dan?quote:Op maandag 31 december 2012 15:17 schreef jacqhassel het volgende:
Nou had hoop dat hij met een betere uitleg zou komen voor barneys onsympathieke gedrag.... lag vast aan de scheidsrechter enzoquote:Op maandag 31 december 2012 15:18 schreef tonja het volgende:
[..]
Zijn het weleens geen losse flodders dan?
Hij is maagpatient he?quote:Op maandag 31 december 2012 15:17 schreef jacqhassel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |