quote:@MvG180 en @ArjanvdGiessen wensen iedereen het beste voor 2013. Dat het maar een succesvol 2013 wordt!!!
Goedemorgen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 11:40 schreef SanAnt het volgende:
Walk on girl Daniella
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dat een vent geweest?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 11:40 schreef SanAnt het volgende:
Walk on girl Daniella
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Terwijl het toch duidelijk een walkover voor van Gerwen wordt.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:13 schreef Ambrosius het volgende:
De bookmakers weten het niet: nagenoeg 50/50.
De pdc is gedeeltelijk van phil, en hij is het grootste uithangbord/reclame machine van de pdc, dus de kans is groot dat hij wint.................. helaasquote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Terwijl het toch duidelijk een walkover voor van Gerwen wordt.
Verbaast mij ook niet.... Engelsen zijn altijd behoorlijk chauvinistisch tot het bespottelijke af..quote:
Hoe gaan ze dat doen dan met die corruptie?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:24 schreef icloud het volgende:
[..]
De pdc is gedeeltelijk van phil, en hij is het grootste uithangbord/reclame machine van de pdc, dus de kans is groot dat hij wint.................. helaas
corruptie is er nog steeds
20.15 local time, niks laats aan.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarom begint die finale zo achterlijk laat man, pfff!!
Magneten achter het bord, caller die expres verkeerde scores roept, enzquote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hoe gaan ze dat doen dan met die corruptie?![]()
![]()
![]()
Magneten achter het bord... lijkt mij veel toevoegen ja.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Magneten achter het bord, caller die expres verkeerde scores roept, enz
Samen met deze:quote:Op dinsdag 1 januari 2013 11:40 schreef SanAnt het volgende:
Walk on girl Daniella
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je dacht dat het serieus bedoeld was?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Magneten achter het bord... lijkt mij veel toevoegen ja.
Nee.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je dacht dat het serieus bedoeld was?
Ik denk het ook. Van Gerwen krijgt een bewegend bord.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:24 schreef icloud het volgende:
[..]
De pdc is gedeeltelijk van phil, en hij is het grootste uithangbord/reclame machine van de pdc, dus de kans is groot dat hij wint.................. helaas
corruptie is er nog steeds
Heb je ook van die blonde?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 11:40 schreef SanAnt het volgende:
Walk on girl Daniella
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet alleen mooi, wat een fantastisch stukje promotie voor darts....17 perfect darts in "the impossible set!"quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:29 schreef Swetsenegger het volgende:
Mooi
http://www.mirror.co.uk/s(...).UOHmJzE-dWs.twitter
Of je zegt gewoon ja of nee, is korter dan lees gewoonquote:
quote:Op maandag 31 december 2012 20:29 schreef Grifte het volgende:
twitter:Raybar180 twitterde op dinsdag 25-12-2012 om 21:13:19Komt er net een gek op straat naar me toe hij zegt noem binnen 3 seconden 2 NL bands anders sla ik je op je bek ik zeg Blof Doe Maar reageer retweet
quote:Op maandag 31 december 2012 20:29 schreef Grifte het volgende:
twitter:Raybar180 twitterde op dinsdag 25-12-2012 om 21:13:19Komt er net een gek op straat naar me toe hij zegt noem binnen 3 seconden 2 NL bands anders sla ik je op je bek ik zeg Blof Doe Maar reageer retweet
quote:
Nou maar hopen dat die arme man het mentaal allemaal kan bolwerkenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:38 schreef Caland het volgende:
Klasse van Barney dat hij er vanavond zit.
Ik denk dat hij bij elke analyse semi-huilend naar zijn mental coach kijkt die naast de camera staat.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:50 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat die arme man het mentaal allemaal kan bolwerken
Op rojadirecta.me staat er altijd 1, hippiesharing ofzo heet ie. Engelse stream, maar wel leuk om te zien.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:37 schreef Sfeermaker het volgende:
Ik moet werken vanavond dus kan helaas niet kijken, tenzij er een goede livestream is
Hij kan ook via rtl7darts kijken.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:05 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Op rojadirecta.me staat er altijd 1, hippiesharing ofzo heet ie. Engelse stream, maar wel leuk om te zien.
Thanks, hopen dat het straks werktquote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:05 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Op rojadirecta.me staat er altijd 1, hippiesharing ofzo heet ie. Engelse stream, maar wel leuk om te zien.
god zij danktwitter:ArjanvdGiessen twitterde op dinsdag 01-01-2013 om 12:29:20Ik ben weer in de lijnen. Finale WK Darts start om 21.15 uur. Commentaar bij #rtl7darts is van @JJNieuwlaat en @FrankVischsch Enjoy! reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |